Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noor, ik voel me op zich wel redelijk goed, alleen zegt de weegschaal iets heel anders.

Ben sinds gisteren weer anderhalve kilo aangekomen.

Heb al met het ziekenhuis gebeld en aangegeven, dat ik me nog net zo voel als gisteren en dat ik liever vandaag niet kom aangezien mijn dochter vandaag jarig is.

dat mocht, maar dan mocht ook echt niets doen. zodra er iets veranderd meteen bellen.

morgen meer nieuws.

Geplaatst

Chrisje, een rustige verjaardag dan hè!!!!!!! Goed voor jezelf zorgen hoor! Maar knuffelen knuffelen en nog eens knuffelen met je jarige prinses kan volgens mij geen kwaad, toch?! Van harte gefeliciteerd met je dochter's verjaardag XXX

Hilly, wauw, goed nieuws dus! 6 cryo's is niet slecht!!!!!! Wat die zwangerschapstekenen betreft, is wellicht ook nog wat vroeg hoor. Ik had dat een week na tp, dus dat zou bij jou vandaag zijn. Maar bij heel veel vrouwen is dat zelfs veel later! En andere vrouwen hebben dan weer heel veel verschijnselen, maar dat blijkt dan van de utrogestan te zijn (had ik vorige keer!). Zoals hier al eerder gezegd is: geen bloed is goed! Dat is eigenlijk de enige 'zekerheid' die je hebt. Succes meid, nog een weekje volhouden!!!!

Jilz, dat klinkt goed! Het is toch niet dat er nog pregnyl in je lijf zit hè? Ik weet niet of je dat nog na je tp nog hebt moeten gebruiken?

Als het niet van de pregnyl is, dan zou het wel eens een goed teken kunnen zijn...!!! Ik heb die testen ook al een paar keer gebruikt, en die testen bij mij zelfs eerder positief dan die van 2 voor 5! Enige nadeel is, als je ze een tijd laat liggen dan vervaagt de teststreep alsmaar meer met de tijd (vooral vervelend als die al heel licht is!). Maar hetgeen je afleest na 2min, dat is correct! Zit niks anders op dan 2 dagen te wachten en nog eens te testen, als ie dan weer positief is (en in het beste geval donkerder) dan kan het niet meer missen! Ooooh spannend meid!!!!

Om een afbeelding hier te posten, moet je een digitale foto maken (met fototoestel of gsm of Iphone ofzo). Die sla je dan ergens op je computer op. Vervolgens ga je naar het vak waar je altijd je reacties schrijft ('reageren'). Daarin staan bovenin enkele opties, oa 'Insert Image'. Daarop klik je dan. Vervolgens klik je op 'My Computer' (staat meestal al als standaard geselecteerd) en dan klik je op 'select files'. Dan moet je enkel nog je foto gaan selecteren (ff zoeken waar je die op je computer hebt opgeslagen). Veel succes! Ik ben heeeeeeeeel benieuwd :))

Zelf heb ik vanochtend nog maar eens getest. Ik voel me nog altijd niet echt zeker... Gelukkig was de test weer positief èn weer donkerder!!! Nu is het teststreepje even donker als de controlestreep! Mijn Hcg is dus nog altijd stijgende, nu nog hopen dat ie voldoende aan het stijgen is! Nog 2 nachtjes slapen voor de volgende bn....begin wel zenuwachtig te worden....

Ondanks mijn onzekerheid zijn we ons beebje wel al gaan inschrijven in de crèche. Het voelde heel raar om dat al zo vroeg te doen. Maar bij Iza hadden we gewacht tot 8 weken zwangerschap (dus toen wisten we het nog maar 4 weken) en toen waren we al op veel plaatsen veel te laat...Raar maar waar! En een geluk dat we nu zo vroeg zijn gegaan, want we hebben het laatste plaatsje! Nu moet alles wel goed gaan!!! Toch?!

Geplaatst

Het wachten duurt. Zo lang heb nu veel stemings wisselen 1 moment blij de andere keer boos om niets. Wie heeft er ook last van en vanaf welk moment na de terug plaatsing kan je al ongesteld worden

Geplaatst

@ Hartensia, het kan best dat je iets merkt. De vroegtesters gaan vanaf deze dag vaak al het HCg opspeuren met testen ;-) ik duim voor je!

Weeeeer lijkt hier een nachtmerrie werkelijk te worden! Vandaag de CB test gedaan welke 'NIET ZWANGER' aangaf...

wel overigens een dikke vette streep, maar zou dat hcg nu alweer afnemen??? Vandaag ook de stopdag van die vieze bollen. De afgelopen twee keer werd ik een dag of 3/4 na het stoppen ongi. We zullen het zien! Ik zal straks nog een keer testen met een met een kv test.. Ach ja het hoort bij vroegtesten zullen we maar zeggen. :-(

Geplaatst

Op welke dag zit je nu roos? Gek! Zou de test t mis hebben dan want een streep is toch een streep?

Crisje doe rustig aan meid. En van harte gefeliciteerd met je dochter.

hartensia ik herken t wel de boze reacties... Die rothormonen ook! Tijdens het spuiten heb ik er geen last van maar vooral als ik gestopt ben. Echt afkicken lijkt het.

Jillz een voorzichtige proficiat! Een plus is een plus!

hilly jij ook proficiat met Je emmy's!

Groetjes en fijne dag allemaal!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4593[/ATTACH] Dit is m dan, wd 9!

Morgen test ik nog een keer dan is het dag 11. Officieel mag ik zondag testen. (2 emmy's in 1 rietje:-)

@Noor ik hoop het echt:-)

@ Bettyboopke ik heb na de tp alleen Utrogestan gebruikt, en ik ben vandaag overgaan op een ander merk Lutinus ook 100mg progesteron. Ik hoop dat ik daar minder bijwerkingen van heb, zoals dat duizelige/ wazige 'of ik er niet helemaal bij ben soms' gevoel.

@Roos, wacht het even af, misschien ligt het aan dat je een andere test hebt gebruikt?

Geplaatst

Jilz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een duidelijke plus!!!!!!!!!!!!!! En geen pregnyl, dus is ie van zwanger te zijn!!!!!!!! Proficiat meisje!!!! En nu lekker warm houden :)

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA

:clap2:

Geplaatst

Roos, hoe kan dat nu? Ik snap er niks van?!! Misschien idd nog eens een ander testje proberen?

Ik hoop zo voor je dat die test het gewoon fout had! Jemig, wat een stressy toestand pffff....

Geplaatst

Gisterenochtend heb ik een laatste urinetestje gedaan. Ja, mijn tweedaags ritueel om mezelf wat gerust te stellen ;) Het teststreepje was weer een stuk donkerder! Nu precies zelfs donkerder dan de controlestreep. Dus de Hcg stijgt!! So far so good :)

Morgen bloedname en dan weten we of het Hcg effectief voldoende gestegen is...ooooooh zoooooooo spannend!!!!! Duimen jullie mee, pleassssse?! Ben best wel nerveus... Ik hoop zooooo dat het goed blijft gaan!!!

Geplaatst

Roos, ik hoop zo dat die test het fout heeft!!! blijf nog even hard voor je duimen.

jillz, Dat is toch een duidelijke plus, van harte gefeliciteerd!

Bettyboopke, ik duim mee voor morgen, maar zit gewoon goed!

Hier vanmorgen weer bloedprikken en echo gehad, de bloedwaardes waren bijna weer normaal en als het goed is ga ik dan nu ook langzaam het vocht kwijt raken.

we zijn er nog niet, het kan zo weer de andere kant op gaan en mag dan ook nog steeds niets doen.

Geplaatst

thanks ladies! Ik durf gewoon nog niet heel blij te zijn omdat ik zeer licht het ene streepje door de wat dikkere streep zie kruizen;-) Maar als jullie al zeggen dat dit er goed uitziet??

@chris ik heb lymfedrainage gehad vd week om het vocht af te voeren, is dat een idee voor jou? Ik volg dit sinds mijn lymfe eruit zijn maar, het helpt iedereen die vocht vasthoudt. Het is alleen niet echt bekend, je krijgt een lichte massage die de lymfe stimuleren het vocht af te voeren. Wat fijn dat je bloedwaardes goed zijn. En het niets doen is boring, ik ken het zelfde schuitje met rust nemen. Morgen krijg ik nog een echo om weer mijn eierstok te bekijken. Ik wil nu ook wel zien of er iets veranderd is ten opzichte met vorige week. Enne..15 cryos jeetje wat fijn! Ik heb er 2, vd 7 bevruchtingen. En als ik jouw verhaal leesnis het ontdooien verschrikkelijk spannend steeds.. Ik duim ook voor jou, ik hoop het zo voor je!

@Bettyboopke ja zo spannend! ik duim voor je!!

Ik lees graag het goede nieuws morgen!

Ik ga morgen weer testen, ben zo benieuwd of mijn streep ook donkerder wordt? Ik heb wel een soort ongesteldheidsbuikpijn, heel licht, ik hoop niet dat ik ongi ga worden, of hoort dit erbij?

xx

Geplaatst

Even een goed nieuws berichtje ertussen smijten, heb net mijn uitslag van de bn gekregen:

Hcg is heel goed gestegen! Het moest minimum 3600 zijn en het was 4700! Juij :))

De progesteron is ook goed gestegen! Het was zelfs verdubbeld op 1 week tijd! Juij :))

Hoewel dat laatste is misschien toch ietsje minder 'juij'...want met zo'n sterk stijgend progesteron zou het misschien toch wel eens om 2 beebjes kunnen gaan....o ooh...stress! Slik... Ach, we zullen zien. Zoals de gynae zei, het voornaamste is dat tot nu toe alles heel goed gaat!

Woensdag gaan we meer weten, want dan hebben we onze eerste echo!! Ooooooooh, zooooo spannend!!!!

Geplaatst

Wat een super nieuws BettyB!

Heerlijk voor jullie!

En als je je echt heel druk maakt om de waarde... ik had toen ik zwanger was op dag 17 na de punctie rond 600 en een week later de ene keer rond de 6500 en de andere keren rond de 8500. En het was er echt maar 1ntje hoor dus waardes zeggen niet altijd alles. Maar het is niet uitgesloten natuurlijk! Wat wel wat zegt is zo'n mooie stijging, dat schijnt een goede prognose te zijn voor een goede afloop. Heb er heel wat uurtjes aan besteed op internet. Maar ook daar voor geldt weer... uitzondering bevestigen de regel. Maar volgens mij kun je er heel blij mee zijn! Ben heel benieuwd, alvast veel succes met de echo meid!

Geplaatst

Bettyboopke wat fijn dat er zo een stijging weer is! Komt vast helemaal goed met jullie ;-)

@ Jillz1976, ik zie een heeel duidelijk streepje hoor!!! Hoe was de test vandaag???

Zoooo blij! De CB test gaf gewoon weer zwanger aan en die met indicator 'zwanger 1-2weken' !

Gelijk de uitslag doorgebeld en 15 oktober de eerste echo. Nu hopen dat we het vast blijven houden ;-)

Geplaatst

[h=2]icon1.png Lijstje even bijgewerkt ;-)[/h]

Punctie:

Adriënne 20/8

Anne 21/8

Beanie 24/8

BettyBoopke 27/8

Noor 28/8

Suzie 31/8

Roos 05/09

Dizzy 29/8

Neel

Happinez

Jillz 07/09

Blondine 09/09

hartensia09/09

Hilly09/09

Terugplaatsing:

Anne 24/8

Adriënne 25/8

Beanie 27/8

BettyBoopke 30/8

Dizzy 1/9

Suzie 3/9

Roos 8/9

Noor

Neel

Happinez

Jillz 10/9

Blondine 12/09

hartensia 12/09

Hilly 12/09

Testen:

Mely (spontaan) 20/8

Adriënne 4/9

Anne 6/9

Beanie 9/9 thuis of 10/9 bloedafname

Bettyboopke 11/9

Dizzy 14/9

Suzie 19/09

Roos 21/9

Noor

Neel

Happinez

Blondine 26/09

hartensia 26/09

Hilly 26/09

Geplaatst
Bettyboopke wat fijn dat er zo een stijging weer is! Komt vast helemaal goed met jullie ;-)

@ Jillz1976, ik zie een heeel duidelijk streepje hoor!!! Hoe was de test vandaag???

Zoooo blij! De CB test gaf gewoon weer zwanger aan en die met indicator 'zwanger 1-2weken' !

Gelijk de uitslag doorgebeld en 15 oktober de eerste echo. Nu hopen dat we het vast blijven houden ;-)

Roosje, gekkie, ik zei het toch, je bent gewoon zwanger. Waardeloze testen, die je eerst had, waren ze tweedehands.. ;)

Maar meis, ben heel blij voor je en nu lekker genieten, ophouden met stressen(zeg ik stresskipje) en lekker een warm nestje maken voor de kleine.

Ik heb de echo gehad en we krijgen dr eentje. Lief klein frutseltje van 1.55 cm en 8 weken en 1 dag oud.

Ben zo blij!!

Geplaatst

Simetimes!!! Wat een super nieuws!! Oh meid wat ben ik blij voor je! Heel erg gefeliciteerd. Ook voor je hub. Wat zullen jullie blij zijn!

Liefs

Geplaatst

Roos, super nieuws voor jou!!!!!!!! Wat ben ik blij en opgelucht voor je! Die stomme testen ook :/

Nu lekker warmhouden en liefde sturen, dan komt dat helemaal goed!!!!

Sometimes, wat fijn dat je zo'n mooie echo had! Nu gaan genieten hè meid! De meest spannende weken zijn bijna achter de rug, dus go go goooooooo!!!!!!

Geplaatst

Joehoeee! Even nieuws!

Ik moest vanmorgen voor echo om toch even mijn eierstok te bekijken, nog steeds behoorlijk last, vandaar,

t ligt op een vervelende plek bij mijn darmen, en blijft gevoelig. Toen zei de gyn, dat dit nog wel zo blijft als ik zwanger ben:-)

Ze zei ook, 'goh, we kunnen nu wel een bloedtestje doen, en ik bel je binnen een uur...' terwijl wij zondag pas mogen testen:-)

Ik had net bij de gyn wat ligt bloedverlies, voor de echo al, dus mijn stemming sloeg meteen weer om..

Maar ik werd gebeld, en ik voelde gister al een soort ongesteldheidsbuikpijn en toen kwam ze met:....

YES ze zei dat ze mij voorzichtig al kon feliciteren!!! Maar mocht de ongesteldheid toch doorzetten...tja dat kan he?

vanav zag ik geen bloed meer gelukkig:-)

@Roos wat geweldig! Ik krijg net na jou de echo:-)

@Bettyboopke wat ook een goed nieuws!!2 beebs!! Had je dat niet aan zien komen trouwens?

@chrisje en Hilly hoe voelen jullie je? Noor gaat het met jou een beetje?

Ben zo blij, maar durf ook nog niet blij te zijn omdat ik zoveel verschillende berichten hoor en dat het toch de eerste 10 weken afwachten is..pfff spannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden