Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@bettyboobke, en? Een mooie streep? Ik hoop het!

Beanie & Noor, kan het echt niet meer? Ik hoop het zo voor jullie dat het toch nog goed komt!

Neel, hou je het nog uit?

Nieuwe meiden, welkom, ik hoop op veel groen voor

jullie!

Ik begin lichtelijk door te draaien, inmiddels op wd8 en nog een week voor mijn testdag! Voel nog steeds veel gerommel in mijn buik al voelt het sinds vannacht als ongi pijn.... Maar heb ook flinke last van mijn darmen dus daar komt ook een hoop vandaan.

Ben nog steeds bek af e heb bijnamen geen energie, erg frustrerend! Kortom weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. Verwacht vandaag of morgen mijn ongi wel......

Pfff wat is dit killing!

Meiden sterkte allemaal!

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Thnx Beanie, je had gelijk het brengt alleen maar stress..Dag 10 na TP van een 9-cellige verse emmy,Negatief getest,Niet met ochtendurine.

Dus er is nog hoop!!ik probeer het over 2 dagen nog eens.

Meer mensen die op dag 10 negatief testte en later toch positief...?

We zien het wel.misschien heb ik gewoon een luie emmy:)

WD1: morula

WD2: blastocyst

WD3: blastocyst barst uit schil

WD4: begin innesteling

WD5: innesteling

WD6: innesteling

WD7: innesteling compleet

WD8: HCG in bloed

WD9: foetale ontwikkeling

WD10: foetale ontwikkeling

WD11: genoeg HCG voor urinetest

Er is nog hoop:)

Geplaatst

Hoi iedereen!

Dank je wel noor voor de verwelkoming.. Ja,donderdag de tp sinds vandaag terug begonnen met de utrogestan,baaaah vieze bollen maar bon dat nemen we er bij hé? ;) Ik heb 5dagen clomid moeten nemen en verder niets.. Nu hopen geblazen hé,maar goed 't is pas donderdag.

Alles goed met jou noor?

Beanie,lieverd,sterkte meid! Ben er voor je!

alle andere meiden,hoe gaat het met jullie?

Lieve groeten

Geplaatst

.....vanochtend urinetestje gedaan...en er staat een 2e streepje..weliswaar een licht streepje, maar het is er wel duidelijk eentje (moet er geen toeren voor uithalen om hem te zien)... Ik denk dus dat ik zwanger ben...!!!

Ik kan het bijna niet geloven!!!!! Enkele dagen geleden nog tranen met tuiten gehuild omdat ik ècht dacht dat het over was, en zie nu!

Overmorgen nog eens een testje er tegenaan en dan hopen dat ie donkerder wordt!

En dan eens bellen naar fertil.cenrum, horen wanneer een bloedname te doen.

Oooooooh zooooooo spannend!!!!! Ik durf momenteel ook maar een heel klein beetje blij te zijn, het streepje is nog zo licht en het is nog zo pril.

Maar so far, so very good toch?!

In bijlage fotootjes van de streepjes en het kruisje. Heb vanochtend 3 testen achter elkaar gedaan haha

Na een vervelende indroogstreepjeservaring enkele maanden geleden, wilde ik op safe spelen.

Jullie moeten wèl jullie brilletje en/of vergrootglazen erbij halen...

[ATTACH=CONFIG]4565[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4566[/ATTACH]

Geplaatst

@bettyboopke Gefeliciteerd!!Ik zie ze ook duidelijk hoor!

Brengt mij ook weer hoop,want ik heb nu het gevoel dat het niets meer word na een negatieve test vanmorgen

Geplaatst

gefeliciteerd @boopke

Even ego: Hier nog steeds een beetje last van de punctie zondag.

En begin ook een heel klein beetje last van de onwetendheid te krijgen.

We weten nog steeds niks over onze eitjes, zijn ze bevrucht zijn ze niet bevrucht.

Voel wel aan mezelf dat ik het er stilaan toch last van heb om het niet te weten.

Het duurt nog zo lang tot morgen.... Ik weet wel is niet zo lang meer...

Maar als je aan het wachten bent duren de dagen toch langer en langer lijkt het wel pfff

Nou sterkte aan degene die aan het wachten zijn

Alle andere sterkte met jullie verdriet

En de laatste groep niet te vergeten, FELI zwangere dames!

groetjes xxx

Geplaatst

dag 11 vanmorgen bruin bloed geveegd, ik ga er stiekem van uit dat onze 1ste poging mislukt is.gistermiddag ook al menstruatiepijn poeh toch een knauw, ik voelde me super.mm ff afwachten.de rest van de dames, jullie gaan wel positief hè!! en beebs die wel ingenesteld zijn, vasthouden he!!!!!

Geplaatst

@ Dizzy, he wat balen! Slikken, huilen, vallen, opstaan en weer doorgaan... Sterkte!!!

@ Bettyboopke, YESSSSSS HOERA GEFELICITEERD!!!! Nog getest vandaag???

Hier inmiddels op wachtdag 4 beland, we wachten trouw.....

Geplaatst

Ha bettyB,

Duidelijke testen, van een km afstand te zien dat je zwanger bent hoor! Gefeliciteerd!

Voor de niet zwangeren heel veel sterkte. Maar wel moed houden!!

Hier steeds meer de zenuwen. Inmiddels alle nagels al afgekloven en begin wat gestresste karaktertrekjes te vertonen...dat wachten is het allefverschrikkelijkste van het hele traject.

Neel

Geplaatst

@dizzy: ohhh wat jammer voor je, we duimden met zen allen mee ...

@bettyboobke: Gefeliciteerd meid...

ego: Net telefoon gehad, van de 5 eitjes zijn er 4 bevrucht deze middag 5 voor 3 krijg ik TP van 2 emmytjes, en morgen ten laatste tegen 12 uur weten we of de andere 2 goed genoeg zijn voor cryootjes te hebben.

Dus jaaa ben BLIJ had vanacht niet veel geslapen hierdoor!

Jullie horen nog van me

groetjes Xxx

Geplaatst

Hee blondine, dat is goed nieuws zeg! Succes vanmiddag en ik hoop dat je de cryo's niet nodig gaat hebben!

Dizzy, wat balen zeg! Sterkte!

BettyBoopke, heb je nog getest vandaag? En een nog mooier streepje?

En de rest? Houden jullie het nog een beetje uit?

Hier wd 9. Vorige poging was ik nu al ongi dus dat geeft hoop. Maar wel al 3 dagen ongi kramp...

Maar goed, geen bloed is goed hoorde ik laatst iemand zeggen....

Geplaatst

Blondine proficiate!! Heerlijk nieuws zeg. Geniet er van vanmiddag.

Suzie... Ik voel je spanning bijna hier.. Hang in there! Ik duim voor je.

Geplaatst

@blondine,Super Meis!!

@ Suzie,Duim Duim Duim.

Dank je we

Dames,komt goed.We gaan gewoon door,de aanhouder wint!Vanmiddag lekker met zoonlief naar de bios,tijd met een puber is spaarzaam!

Geplaatst

@Suzy: idd geen bloed geeft moed!!!!! Ik had ook al de nodige dagen ongi pijn! Ik heb ècht al flink gehuild omdat ik zoooo zeker was dat het niet gelukt was! Om dan uiteindelijke een positieve urinetest te hebben :) Dus dat kun jij ook! Ik duim heeeeeeel hard met je mee voor een positieve test!!!! Wanneer mag je testen? Over 3 dagen?

@Noor: hoe is het nu met jou meid? Heb veel aan je gedacht!!!

@Blondine: terwijl ik dit typ, heb jij je tp van 2 mooie emmykes!!! Geniet ervan meid, probeer die stress voorlopig nog buiten te houden! In elk geval een heel mooi resultaat: 4 op 5!!! Laten we hopen dat die andere 2 nog kunnen gaan kamperen in hun iglotentje :) Maar vooral dat die 2 die nu in jouw buikje gaan bivakkeren, dat die daar gewoon blijven zitten voor een maand of 8! Ben benieuwd hoe het is geweest!

@Dizzy....goh meid....dat is zooooooo ka-uu-tee!!!! Ik wens je veel sterkte!! En denk eraan: de moed niet verliezen he!!!! Enkel de aanhouder wint!!!! Dike knuf X

@Neel: ja dat wachten is echt wel killing hè! En niemand die er iets aan kan doen! Zelfs onze vakantie heeft niet echt veel geholpen wat afleiding betreft. Bij alles wat je voelt vraag je je af wat het kan zijn... Hoelang heb je nog te gaan? Ik ga heeeeel hard voor je viben!!!!

Zelf heb ik geen testje gedaan vandaag. Aangezien ze zeggen dat het HCG ongeveer om de 2 dagen verdubbelt, wacht ik mooi af tot morgen!

Ooooooooo ik hoop zooooooo dat er morgen nog steeds een streepje te zien is!!!!!!!! En het liefst van al dat ie donkerder geworden is!!!!!! Zo heb je stress in de ellendige wachtweken vóór het testen, en zo heb je weer stress omwille van de volgende testen!

In België doen we normaal ook geen urinetesten, maar direct bloednames. Maar omdat we nu in Nederland op vakantie zijn, gaat dat dus niet. Hierdoor voel ik mij nog extra onzeker! Is mijn HCG wel goed???

Als ik tegen maandag nog steeds positief test, dan kan ik een bloedname laten doen(we vertrekken vrijdag). Maar eerst die test van morgen maar weer eens doorstaan.....aaaaaah.......

Geplaatst

Hoi hoi allen,

Even een update-je, de TP geeft dus plaatsgevonden met 2 hele mooie toppertjes

Eentje was 7cellig en de andere 8cellig, de andere twee zijn nu 4 en 5cellen, dus dat word toch nog even afwachten morgen of ze mogen gaan eskimootjes worden hihi.

Maar heb het heel super ervaren, iedereen was happy net als ik hahahaha.

En ja weet nu geen eens wanneer ik moet gaan testen, ben ik met men stomme blijde kop vergeten naar te vragen.

Wanneer test je goed en niet te vroeg? en vanaf wanneer kan je het ten vroegst beginnen te doen?

Groetjes even genieten hier

XxX

Geplaatst

@bettyboobke officieel de 18e pas bloedjes in ziekenhuis maar als ongi uit blijft ga ik zaterdag testen. Pfff nog 3 dagen...

@blondine mooi, dat zijn 2 toppers zeg! Nu goed broeden!

Geplaatst

Oh Bettyboopke wat spannend dan, maar kan je hier niet een bloedtestje laten doen als dat je gerust stelt?

Het is hier niet altijd standaard maar wordt ook veel gedaan hoor! Ik duim eerst voor je voor morgen een VETTE streep!

@ Blondine super dat het gelukt is meid, je hebt ze binnen. Nu broeden en de ellendige wachtdagen aftellen, hopelijk heb je wat afleiding... Duimen dat je andere twee emmy`s morgen eskimootjes mogen worden ;-))

Vorige maand had ik een nogal rare cryo-cyclus met positieve testen op dag 12 na de Ovitrelle, waar ze ineens weer negatief werden tegen de testdatum. Tja nou ben ik van het vroegtesten dus is dat het risico, maar deze keer heb ik me voorgenomen eerst te gaan testen tot die Ovitrelle uit mijn systeem is.

Zo gezegd, zo gedaan ;-)) De test van vandaag (dag 9 na Ovitrelle en wachtdag 4 na terugplaatsing) is nog heeeeel licht positief, hopelijk is hij morgen negatief en kan ik op wachtdag 9 of 10 met mijn echte vroeg-test-sessie beginnen ;-)))

Geplaatst

Hallo Dames!

Mag ik mij nog aansluiten voor september?:happy:

Ik heb de berichten gelezen van jullie, en wat hebben de meeste weer wat doorgemaakt!!

Ik wil diegene bij wie deze niet gelukt is, en toch doorgaan met een nieuwe behandeling allemaal sterkte wensen!!

Maar gelukkig zag ik ook wat groenlicht:-) Dat geeft mij ook gelukkig hoop. Fijn dat ik dit op het forum kan meelezen.

Ik heb 7-9 mijn 1e punctie gehad, en daar waren 7 van de 8 eicellen aanwezig.

TP 10-9 en 1 8cellige :-) ik had totaal 4 emys 2 8cellig, 1 7cellig, en 5cellig. Ik krijg in 2 weken per post te horen of er nog wat bewaard wordt.

@Roos ik ga bijna met jou op zag ik, hoe voel jij je nu?

Ik zit nu in wd2 en ik heb nog steeds behoorlijk last van mijn eileiders en vooral ben ik moe en beetje dizzy af en toe.

Is dat normaal? Ik kan er ook echt niet aan gedacht hebben om na mijn tp weer te gaan werken, echt te veel pijn nog tot vandaag.

Ik begin maandag denk ik weer, en neem nu even de tijd om mijn waardevolle schat te bewaken":-)

Ik had nooit gedacht dat ik mij over mijn prikfobie heen kon zetten, maar manlief doet het in mijn bil, en ik moet

gewoon door die zure appel heen.

Wat zou het toch fijn zijn als het mag lukken... voor meer info, zie mijn handtekening;-)

Hoop jullie te kunnen steunen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden