Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey allen,

@crisje, ik begrijp je meid, had gisteren ook een emodag, mijn tweelingszus is bevallen gisteren van een zoontje genaamd Thijmen.

@hartensia, hoe gaat het bij jou?? ook nog steeds niks?

@bettyboopke, veel beterschap meid.

@anne tel, is nog vroeg om nu al te zeggen dat het mislukt is he.

@ego, hier heeft het zich tot nu toe nog niet doorgezet in ieder geval, heel zelden zie ik een lichte verkleuring bij het afvegen verder niks.

Nu toch aan het twijfelen, ga ik morgen testen net als hilly en hartensia of wacht ik van deze keer nog tot net aan het weekend zoals ze in nieuwegein aan de foon gezegd hebben?

Pfff wat is het vervelend en duurt het allemaal zo lang he

aan allen die ik vergeten ben succes en sterkte

groetjes x

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Blondine, ik ga niet thuis testen. Wij moeten naar het zkh voor een bloedtest, dat is onderdeel van het hele gebeuren. Zelfs als ik ongesteld was geworden had ik nog door moeten gaan met de bollen en voor de bloedtest moeten komen. Groetjes!

Geplaatst

@hilly, hier geen afspraak voor bloedafname gekregen, doen ze niet in het anthonius zeiden ze deze week aan de foon.

Ze zeiden deze week test maar eens tegen het weekend als je nog niet ongi bent dan.

Vind het wel raar aangezien jij en hartensia wel voor bloedafname of een test mogen doen morgen.

Maar krijg hier wel steeds meer het gevoel dat de ongi gaat komen, zie nog niet echt veel en desondanks dat ze in het ziekenhuis zeiden dat de bollen het niet tegen houden denk ik namelijk van wel.

Moet ook de bollen nog verder blijven gebruiken , heb er alleen niet zo heel veel meer nog een halve doos heb ik ongeveer.

Dus ja , weet niet of ik morgen opnieuw ga testen , denk eerder vrijdag of zo als ze er nog niet zijn.

Groetjes X

Geplaatst

ik ben nu overtuigd: deze ronde is echt klaar. Overduidelijk. Ik ben positief ingesteld, maar ook realistisch. Mijn cryo heeft het niet gered. nog 1 cryo en dan begint de hormonenpolonaise weer. iets waar ik stilletjes weer rekening mee begin te houden. ik ben (nog) niet verdrietig, maar ik ben bang dat de volgende cryo niet goed ontdooid. dat is me al eens eerder overkomen. we zien wel. voor jullie nog sterkte met wachten, ik hoop dat jullie geduld beloond wordt. En tof dat het bij jou gelukt is, Bettyboopke, wat super!

Ik geloof dat het bij ons ook een 2e keer gaat lukken, we hebben nog 3 nieuwe kansen, dit waren mijn bonus-cryo's van de vorige keer. Even laten bezinken en dan weer verder.

Geplaatst

Dag dametjes!

Ik heb hier maar een paar keer gereageerd op dit forum maar ik heb nieuws voor jullie! Ik heb deze middag een kv-test gedaan en die gaf een dikke,vette + aan! Ik kon het haast niet geloven,dus er deze namiddag nog maar eentje tegenaan gegooid (clearblue digital) en jawel,terug een + en de indicator gaf aan 2-3weken zwanger..

Morgen moet ik wel nog bloedtest ondergaan maar we kunnen,denk ik toch,spreken van een zwangerschap.. Zo onwezenlijk allemaal..

Sorry hoor maar moest dit even kwijt..

Geplaatst

Anne Tel...wat jammer! Sorry, ik wist niet dat je al ongesteld was geworden... Nu lijkt mijn vorige post precies een beetje misplaatst...was nochtans goed bedoeld hoor! Ik hoop voor je dat de volgende 'verse' je evenveel geluk brengt als die van ons!!! Sterkte meid en veel succes!

Geplaatst

Gelukkig ben ik aan de betere hand. Vandaag toastjes gegeten en ze zijn erin gebleven :)

Dus morgen echo!!!!!!!!!!!! Pfiew, spannend!!!!!!!! Enerzijds omdat ik hoop dat alles nog steeds goed gaat, zeker na mijn buikgriepperikelen, en een kloppend hartje ga zien! Anderzijds omdat het misschien toch wel eens 2 beebjes kunnen zijn....

Ik hoop dat ik vannacht een oog dichtdoe!

Geplaatst

Maakt niet uit hoor. ik begrijp je goede bedoeling. genoeg ervaring om te weten of het wel of niet goed is. eerst nog een cryo, en dan zien we wel verder. hopelijk snel terug naar het wachtbankje.

Geplaatst

Goeiemorgen!

Hilly,Blondine,Anne-Tel,Bettyboopke: Dank je wel dames! Ik gooi er straks nog een testje tegenaan,voor de zekerheid.. Brrrrr,spannend gewoon! Ik denk dat ik maar es zeker zal zijn als ik vnvd telefoon krijg van m'n bloedtest.. :)

Bettyboopke: Ik wens je veel succes met je eerste echo,héél erg spannend!! Duimen!

Anne-Tel: Meid,wat vervelend nieuws,sterkte! Dikke knuf x

Hartensia: Ik duim voor je meid! Op naar een dikke +!!

Hoe gaat het met iedereen anders?

Lieve groeten

Geplaatst

@anne tel, he wat naar voor je, veel sterkte in ieder geval

@bettyboopke, succes met de echo vandaag meid, hoop voor je dat het er allemaal geweldig uitziet.

@hartensia, nou vind je een bikkel hoor meid, vandaag mogen testen en toch tot morgen wachten.

@Annelies, graag gedaan meid, hoop dat het allemaal goed gaat daar

@ego, Hier nog steeds niet ongi geworden, ook niks meer te zien bij het afvegen, aan het twijfelen of ik er nog een testje tegenaan gooi nu al op dag 14 na TP of dat ik wacht tot vrijdag... SPANNEND ALLEMAAL!!!

Succes aan alle wachtenden en ook aan degene die mogen testen.

Veel sterkte aan allen die een teleurstelling moeten verwerken.

Groetjes en fijne dag allemaal x

Geplaatst

Anne Tel, wat ontzettend sh*t !!!

Annelies gefeliciteerd!

hartensia, succes met testen morgen.

Blondine, is vrijdag pas je officiele testdatum? wat laat, 16 dagen na tp.

Geplaatst

Terug uit zkh: HCG is 81. Te laag om blij mee te zijn volgens de verpleegkundige... Nu vrijdag opnieuw prikken om de stijging te zien. Pfffff.... Slopend!

Iemand positieve verhalen over een lage HCG bij de eerste test?? Kan wel wat hoop gebruiken ;)

Geplaatst

ik vond trouwens dit grafiekje op internet, weet niet of je er wat aan hebt

Een overzicht van de hoeveelheid HCG in het lichaam van de (zwangere) vrouw:

[TABLE=class: heel]

[TR]

[TH]zwangerschapsduur[/TH]

[TH]hoeveelheid IU/L[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]niet zwanger[/TD]

[TD]minder dan 5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]21 dagen[/TD]

[TD]0-5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]28 dagen[/TD]

[TD]3-426[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]35 dagen[/TD]

[TD]18 - 7.340[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]42 dagen[/TD]

[TD]1.080 - 56.500[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]49 - 56 dagen[/TD]

[TD] 7.650 - 229.000[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]57 - 78 dagen[/TD]

[TD]25.700 - 288.000[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]79 - 100 dagen[/TD]

[TD]13.300 - 253.000[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]17 - 24 weken[/TD]

[TD]4.060 - 65.400[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]25 weken - bevalling[/TD]

[TD] 3.640 - 117.000[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hilly ik breek even in.... Ik had bij mijn zwangerschap van de jongens 17 dagen na punctie een hcg van 100, was ook niet hoog maar niet bij iedereen is er een verdubbeling van het hcg per 48 uur, bij mij was het per 64 uur alles teruggerekend.laat je niet uit het veld slaan door dit bericht, probeer echt nog even positief te blijven en evt. Vrijdag weer voor een bloedafname te gaan zodat je ziet of er een mooie stijging is, succes!!

Voor de meiden die een mooie test in handen hebben gefeliciteerd, ik wens ieder die nog bezig is veel succes en een dikke knuffel die weer alle moed moeten gaan verzamelen..het zo verdomde ellendig!x

Geplaatst

Joehoe :D :D :D :D :D :D :D

We hebben een kloppend hartje mogen bewonderen :lol:

En ja, het is maar 1 kloppend hartje! Toch wel opgelucht hoor. Maar vooral blij dat we nog steeds zwanger zijn!!!

De gynae zei: het moet wel een sterke zijn, met zulke progesteronwaardes! Fijn om te horen :)

Dus nu weer opgelucht en volop genieten! Hoewel... ons wormpje was wel maar 1,7mm... En ik heb op verschillende plekken gelezen dat hij op 6 weken eigenlijk al tss de 2,5 en 5 mm moet zitten...

Oh nee, dat stomme angstmonster weer...grrrrrr!!! Als mijn gynae zegt dat het er goed uitziet, dan ziet het er toch goed uit?!! Toch?!! Wat dat betreft ben ik zo onzeker...grrrr!

Gelukkig mag ik over 2 weken alweer terug voor een echo :) Mijn gynae dacht dat ik het misschien wel fijn vond om redelijk snel alweer een echo te hebben, nu ik zo ziek ben geweest. Ze is toch een schatje hè!!

Ik ga nu even rusten, voel wel dat die ziekte er nog wat inzit. Ik probeer later nog te reageren op jullie berichtjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden