Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat leuk om een gezicht te zien bij de posts

mooie shoot rox

Ja dat is leuk hé .. ja ik vind deze al leuk.. ik ben echt helemaal niet weg van foto's

van mezelf.. ik ben zelf fotograaf dus achter de camera is meer mijn ding!

Maar er komen nog vele leukere aan die heb ik al effe kunnen zien :)

Geplaatst

@rox zo leuk die foto's word daardoor helemaal nieuwsgierig naar de onzeMoet nog 2weekjes wachten.

Woezel en pip was erg leuk! Al was senna er na 50 min wel echt klaar mee en wou ze niet meer zitten.

Toen zijn we weg gegaan.later kwamen we er achter dat het 5min later was afgelopen hihi.

Achja was nu lekker rustig bij de gardarobe. Nog lekker bij de mac gegeten.

Nu volgende week nog een druk dagje 9 maandenbeurs en dan kunnen we echt gaan aftellen.

In maart nog niks gepland maar ken me zelf hihi. Kan niet zo goed stilzitten en wachten.

Jullie ook een fijn weekend gehad?

Geplaatst

Nou Sky deze foto's zijn ook al helemaal te gek.. ik moet ook minstens 2 weken wachten..

Hier een goed weekend gehad wel heel snel pijn in me rug merk ik wel..

En ook weer sinds gisteren er achter gekomen dat ik weer al een schimmelinfectie heb,

de 6e volgens mij al.. word er moe van zeg bah bah!

Geplaatst

Meiden, wat heb ik een mooie foto's voorbij zien komen op FB en hier! Echt heel cool!

En, rox...waarom nou zo onzeker voor de foto? je zag er echt prachtig uit, meis! (maar ik herken het wel, hoor..)

Wij hebben pas 2 maart een fotoshoot staan.

Ik zal anders wel een recente buikfoto opzoeken en hier plaatsen. Ik heb namelijk het idee dat mijn buik echt megagroot aan het worden is.

Sky, die woezel en pip shows zijn zoooo leuk voor die kindjes! Wij zijn er ook ooit geweest en je merkt al veel jonge kindjes dat de concentratie het laatste gedeelte opraakt.

Sushi, hoe is het met jullie? Is het liggen nog een beetje vol te houden.

En met de rest?

Ik twijfel nog steeds over de 9 maanden beurs. Volgende week maar even kijken.

Geplaatst

En we zijn weer wakker... @wen prachtige buik hoor

Als ik me foto's binnen heb zal ik de mooiste hier plaatsen

Helaas duurt het nog 2 weekjes.

Alweer 33 weken vandaag heel raar het idee dat op dit

termijn me neefje is geboren hij is nu 4,5 maar toch denk voeld

het als een soort mijlpaal als ik het gehaald heb

Geplaatst

Mooie foto's meiden!

Rox die met de beschuit met muisjes vind ik gaaf!

En wen die buik, mooi!

Mijn buik is echt veel kleiner.

ik mag straks weer naar het ziekenhuis voor een ctg en consult. Sinds zaterdagmiddag voel ik de kleine nauwelijks meer. Gisteren gewoon een nette ctg gehad en goede echo. De ctg was wel met wat minder pieken. Dus kleine is idd wel wat rustiger. Vandaag dus weer 1 om te kijken wat hij vandaag laat zien. Begin het wel zat te worden hoor, dat getob en de stress erom heen. Slapen lukt nu al helemaal niet.. Dus begin op te raken merk ik zelf.

Geplaatst

Kimmie, succes straks!

Al dat sressen en slechte slapen is ook niet fijn voor jullie beide. Je zit al aardig op termijn. Kunnen ze je anders niet sneller inleiden, bijvoorbeeld met 38 weken ipv het helemaal uit te zitten?

Ben ook beniueuwd naar al jullie buikfoto's.

Geplaatst

Ga het wel in de groep gooien idd. Even vragen wat me eventuele opties zijn. Loop erg op me tandvlees merk ik.. En dat merk ik, maar de kleine denk ik ook idd.

Dus eens kijken wat ze vanmiddag zeggen.

Geplaatst

@kimmie spannend meis! Bij de 2de zijn ze vaak minder moeilijk

Met inleiden. Goed aangeven wat jij wil. Je moet niet helemaal uitgeput zijn

als de bevalling begint dan kunnen ze je beter iets eerder inleiden.

Geplaatst

Wen.... zo jij bent groot.. ik bedoel wat een buik.. hihi.. het is ook de tweede dus die groeit sneller maar mooi hoor meis :)

Sky.. nog effe geduld ... is moeilijk hé heb er ook last van!

Wen.. vervelend meis.. de laatste loodjes zijn echt zwaar hé.. en al helemaal als je niet lekker kan slapen.. ik hoop dat ze

wat voor je kunnen betekenen..

Wen.. ik heb ook echt zoals je wel gelezen heb een kutnacht achter de rug 9 x eruit in nog geen 4 1/2 uur.. toen vanmiddag

naar een vriendin in Rotterdam naar de puppy's kijken.. ik voel me niet lekker.. griepje denk ik.. pijn in me oren, pijn in mijn

gehemelte, verkouden, slap en moe maar misschien na een goede nachtrust dat het beter gaat..

Ohh god ik heb weer leuke schoentjes gezien.. maar ik heb al zoveel .. dus ik ga ze niet aanschaffen.. maar ze zijn zo gaaf!

Geplaatst

Rox, je bent er weer! Ik las al op fb van je slechte nacht. Hopelijk kan je vannacht wel beter slapen!

(en die fot van die schoentjes.........cute!)

Geplaatst

Mooie buiken meiden!!

kimmie, hoe is het gegaan vandaag?

hier heb ik vandaag last van mijn rug wen, maar verder gaat het wel hoor!

de ukjes groeien goed volgens mij, mijn buik wel in ieder geval haha!

Geplaatst

Meiden lig in het ziekenhuis.. Vanavond ballon plaatsen en dan morgenvroeg vliezen breken en wee opwekkers. Is de kans is zeer groot dat de kleine er morgen is!

Geplaatst

Cute hé....

Om Kimmie heeeeeeeel veel succes meis toch nog een Februari baby.. wie zal dan de eerste zijn in Maart?

Spannend heeel veel succes.. ik denk aan je..

Morgen al je ventje in je armen .. wat mooi!! (misschien)

Geplaatst

Kimmie, heel veel succes morgen!!!Hopelijk hebben jullie snel jullie ukkie in de armen! Hoe is die omschakeling van ineens gaan bevallen nu voor jou?Enne, uiteraard plaatsen wij niets op fb.Succes en wij gaan aan je denken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden