Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh lieve Emmir! Ik zie nu pas je berichten! Ik heb net in het andere topic al gereageerd! Het is echt vroeg hè? En als je niet de KV hebt gebruikt zegt het helemaal niks! Dit is ongeveer de eerste (nou maximaal de tweede) dag dat je duidelijk positief kunt testen en dan eigenlijk alleen met de KV 2x5! Lieve vrouw, mijn gevoel heeft me ook nooit bedrogen, maar op basis van de tests kan je echt nog niks zeggen. Echt niet, dat zeg ik niet om je te troosten, dat zeg ik omdat het zo is! Verdorie zeg! Arme vrouw en da zie ik ook nu je bericht pas. Sorry, ben niet lekker en heel traag met alles. Heb niet opgelet.

Laat alsjeblieft je hoofd niet hangen. Je bent nog niet ongesteld, ik werd dat altijd (wel) dars door de bollen heen en het is echt vroeg en je hebt het misschien niet met KV 2x5 gedaan, dus dan is er echt nog niks mis!

Hopelijk beuren nog een paar (voormalige) vroegtesters je op!

Ik ben ook bang, mijn tests lijken niet donkerder te worden... Nou, daar word ik dus ook niet blij van. Gisteren de CB digitaal zonder indicator weligsten, maar ik ben zo bang dat het weer misgaat....

Geplaatst

Remmir, het is inderdaad nog erg vroeg om er iets van te denken.

Moeilijk hè!!! Spannend of het wel of niet gelukt is.

Helaas had ik er nooit echt een gevoel bij meer om mezelf geen valse hoop te geven.

Blijft een rot traject en iedereen die het moet ondergaan zou een kindje mogen krijgen.

Het is zo oneerlijk, maar hou hoop ook al is het dit keer niet gelukt.

En weet het is makkelijker gezegd dan gedaan!

Voor nu zeg ik het kan nog, zijn verse emmy's dus kan de innesteling later zijn dan een cryo dus wordt het hcg ook pas later aangemaakt! De meeste (wat ik gelezen heb) testen op zijn vroegst ook pas op wd 9.

Mijn test was ook pas op wd 12 (volgens mij) na verse emmy positief,helaas was hcg wel te laag maar had ook door kunnen zetten.

Ga duimen voor je!!!!

En floortje. Hcg verdubbeld toch om de 2 dagen....dan zou hij morgen weer wat donkerder moeten zijn.

Jij zit nu op wd 9??? Mijn cb test gaf op wd 11 2-3 weken aan maar dat is na een cryo tp. En mijn cryo was 5dagen oud.

Heb je nog foto's van het hele rijtje.....met nieuwe erbij??

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5070[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5071[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5072[/ATTACH]

De laatste is voor de grap! Ik heb het idee dat de streepjes vandaag lichter zijn dan die van gisterenmiddag. Nu heb ik vandaag ook wel meer gedronken, maar als het Hcg stijgt zouden ze toch wel net zo donker moeten zijn? Nou ja, nogmaals i ben gewoon heel onzeker ;-((( Snik! Zal vanavond na 20 uur niet meer drinken en dan kijk ik hoe het morgenochtend is.

Wel lief dat je even wilt meekijken Saba! Dank!

Geplaatst

oohh jullie zijn lieve meiden!! Ik lees mijn stukje van vanochtend terug en schrik een beetje van mijzelf.. Wat een zelf beklaag! Had een kort nachtje gehad en een kort lontje denk ik!

Iedereen zit in het zelfde schuitje! Ik wens gewoon iedereen kind(jes) Vooral wij dames die door zoveel achtbanen gaan! Pretparken vind ik leuker....

Ik laat zeker mijn hoofd niet hangen(behalve vanochtend).. Dit was lang geleden dat ik zo'n dip heb gehad. s'Nachts is het ook altijd erger vind ik. Maar soms even goed uithuilen is weleens goed! Lucht op..

En Floor ik heb het met je te doen! Waarom kun je gewoon het niet zeker weten dat het goed komt!! Wat sta je er dan machteloos bij he.. Slopend!!

En het maakt niet uit dat je laat reageert hoor! Je hebt er zowat een dag taak aan om overal op te reageren! Maar wel lief.. Voel me al een stuk beter! Ik heb mijn oude testen(6maandjes oud) Senites met dat hartje terug gevonden. Dus heb nu nog zo'n 14 testen liggen.. Ga ze tot aan mijn (evt) ongesteldheid gebruiken! Evt de volgende sessie tig KV testen inslaan!

@ Saba Dank je wel voor je reactie.. En je hebt ook gelijk! Ik moet zeker mijn hoofd neit laten hangen. En wie weet..

Floor ik steek een kaarsje voor je aan vanavond!!! En ga hard duimen voor een donkere test!!

Geplaatst

Floor je kunt wel zien dat er een stijging is van 2-2 naar 3-2.(duidelijk) 4-2 is gelijk aan 3-2. Dan moet dat ook kloppen met de stijging! Men zegt op het ZH huis ook dat je na 48 uur pas weer een stijging hebt. Ik heb wel goed hoop. Tis immers wachtdag 9 toch? Dan zal die morgen over morgen wel stijgen!! Dat moet gewoon! Maar snap je spanning... pfff..

Geplaatst

Ff snel, streep werd bij mij deze keer ook niet snel donkerder. Dacht ook dat niet goed ging. Op testdatum lang niet zo duidelijk als eerste zwangerschap. Hou vol, je zult nu vooral af moeten wachten helaas

Remmir de keren dat ik het hardst gejankt heb dat het tich fout zat bleek ik zwanger.... Hoop dat het voor jou ook zo uitpakt. Alles kan nog echt waar

Geplaatst

Lieve Floor, ik sluit me helemaal bij Remmir aan. En volgens mij had ik je vanmorgen al ongeveer hetzelfde geschreven in een ander topic...

Lieve Remmir, geef de moed nog niet op hoor! Ik hoop dat je het snel wat positiever in ziet.... Het is nog vroeg en er kan nog een hoop gebeuren!

Geplaatst

Lieve floor en remmir, we zijn hier om elkaar te steunen dus doe het graag ;) wou dat ik kon toveren!!!!

Ga voor jullie een kaarsje aansteken (en voor alle andere meiden die in dit slopende traject zitten) floor voor jou voor een mooie dikkere streep (vind je testen super!!!! nu al)) en remmir voor jou dat er een licht streepje gaat verschijnen voor een goed begin!!!!

Knuffel voor jullie!!!

Geplaatst

Dames, ik post als ik in de stress zit en loop te zeuren, dus dan moet ik natuurlijk ook posten als het goed is! ;-)))) Hiephoi!!! WD 11, 14 DPO en ik ben vreselijk blij!

[ATTACH=CONFIG]5078[/ATTACH]

Geplaatst
Dames, ik post als ik in de stress zit en loop te zeuren, dus dan moet ik natuurlijk ook posten als het goed is! ;-)))) Hiephoi!!! WD 11, 14 DPO en ik ben vreselijk blij!

Hiep hoi en een hoeraatje voor de uk van Floor! Precies op het goede moment verspringen, hoe dat hij/zij dat?? Super meis! Ben zo blij voor je! Wanneer kom je me vergezellen op het 12-weken bankje? Dan blijf ik een paar weekjes langer hangen als dat van je mag! Dikke zoen voor Floor en baby! (en Mini en Maxi)

Gast mymyselfand1
Geplaatst

FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR WHIIIIIIEEEEHOEEEE!!! :happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

Ben zo blij voor je! gefeliciteerd! hopelijk word de onzekerheid bij jou steeds minder, en je buikje groter!

Liefs My

Geplaatst

Dank! Ik ben zo blij, en zo bang en heb zulke zere borsten, ik zit de hele tijd te knijpen om het te voelen en dan denk ik 'ja, wat fijn, ze doen pijn!'. Oh.... Hoop zo dat het goed blijft gaan!

Beanie, bange poeperd! :-)))) Jij blijft helemaal niet hangen op een 'wachtbankje', jij gaat lekker uitgerekend zitten zijn! Ik denk niet dat ik intensief op het 12-weken bankje ga kletsen, en als ik het doe, pas ná zo'n mooi klein knipperlichtje. Sorry, te veel meegemaakt! En hoe Ienie (het zusje van Mini) het doet, ik denk omdat het net zo'n Pietje precies is als haar moeder ;-)) haha!

Minoes, My, San! Dikke knuf!

Geplaatst

Floortje!! Superrr!!! Je bent ( nog steeds) zwanger, meis!!! Gefeliciteerd!!!

Ik bn zo blij voor je!!

Geplaatst

WHaaaaaaaaaaaaaa FLOOR!!! Je maakt mijn dag weer helemaal goed! Ik heb mijn jas nog aan..Kom net thuis, Maar ik was erg benieuwd naar jou! Wat een fijne foto! Gelukkig.. Heb je nog kv test gedaan en hoe zit het met het treepje.. Is die wel wat donkerder geworden?

Hier alles prima. Wel een omo testje te pakken.. Ik ga er echt niet meer vanuit dat het goed komt.. Mocht het wel zo zijn dan draai ik zo weer bij!

Maar wat gaaf voor jullie!! Ik hoop zo dat het nu helemaal goed blijft gaan. Maar dat rugzakje heb je natuurlijk ook dus de spanning zal ook vast de overhand weer nemen richting elke echo!

Dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst
Jaaaaah! Go vierling go!

Op naar de nieuwe wachtweken :-)

Haha! Als het er twee zijn en ze blijven zitten ga ik advies bij je inwinnen :-))) Dus wacht maar.... Dan ga ik je nog eindeloos lastigvallen!

Geplaatst

Remmir! Wat ontzettend lief! Maar ik vind het wel heel erg jammer dat er (nog) geen streepje is! Ik heb echt heel hard aan je gedacht en ontzettend voor je geduimd, dus daar ligt het niet aan! Hmmmm, ik hoop eigenlijk dat je je vergist en dat je alsnog een dezer dagen een positeve test hebt! Ik duim toch nog even verder!

Geplaatst

Floor hoe is het? Kun je zien dat het streepje al wat donkerder is geworden? Hoe voel je je verder. Wanneer bel je het ziekenhuis voor een echo?

Ik had vandaag ook weer een witte test. Maar goed niets nieuws.. Vanavond wil vriendlief ook testen. En anders gaan we dit weekend een paar dagen skieen boeken.. Even weg en hopelijk mogen wij in maart weer verder met ivf!

liefs Mir

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden