Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ze zeggen van pregnyl altijd ca tien dagen, maaaarrrrrr er zijn hier ook meiden op het forum bij wie het idd langer bleef hangen. De hele reden waarom ik ooit vanaf de punctie ben gaan testen (oké ik testte al wel vroeg) was om te bewijzen dat die vage streepjes van mij geen pregnyl meer waren. Maar ja, die keer was ik dus zwanger en had helemaal geen negatieve test. Ik zal zo op de of even zoeken naar een foto, kun je zien op welke dag het bij mij 'omsloeg', weet ik niet meer uit m'n hoofd. Volgens mij werd zo tien/elf na de punctie de streep weer duidelijker....kom ik zo op terug :-)

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hi Floor, ik ben even in de foto's gedoken. De punctie was destijds op 31/08 (dus pregnyl avond van de 29e), de terugplaatsing op 02/09. De eerste test heb ik gedaan op de dag na de tp, dus 4,5 dag na de pregnyl. Je ziet het streepje de dagen erna steeds lichter worden tot het rond 09/09 ruim 10 dagen na de pregnyl nog steeds niet helemaal weg is. Toen werd ik onrustig: bleef pregnyl bij mij zo lang hangen of was er meer aan de hand? 10/10 nog steeds (of weer) licht positief. Vanaf toen werd het langzaam ook weer donkerder. Op 13/09, elf dagen na de tp, 13 dagen na de punctie was ie alweer een heel stuk duidelijker. Maar vanaf die test van de 10e kreeg ik volgens mij wel echt de kriebels hoor ;-)

[ATTACH=CONFIG]4435[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4436[/ATTACH]

haha... Het klonk al zo bekend!

Geplaatst

Yep, toen dacht ik echt 'dit kan de pregnyl niet meer zijn'. Maar ik zie ook dat ik -hoe braaf!- om de dag testte. En 13 DPO was het dus echt een duidelijke streep, maar ja dat mag dan ook wel. Sindsdien hou ik zelf wel 11/12 DPO aan als eerste dag dat ik een echte streep wil zien. Hij mag licht zijn, maar je moet m gewoon kunnen zien zonder leesbrillen, vergrootglazen, uv lampen etc.

Geplaatst

Ik vind eigenlijk dat 10 DPO best wel reëel is. Veel vrouwen testen dan ook al dik positief. Met mijn cryo's had ik WD 6 positief, dus nu WD 7 mort wel kunnen. Nog drie dagen dus en dan wil ik een donkerdere streep of opnieuw een straat zien :-)

Geplaatst

Floor... nog steeds hcg! Je hebt nog maar 1 dag om te gaan.

Bij ons is ook gezegd dat hcg vooral met de pregnyll pas na 10 dagen uit je lichaam is! Wat spannend.. wat zou het gaaf zijn dat jij die overgang ook gaat zien net al Henne!

Ik ben vergeten te testen vanochtend.. Ik moest zo nodig dat ik met slaperige kop mijn bed uit ging en zonder na te denken ging plassen..

Nu moet ik weer even wachten voor ik kan.. Ik ga ff een kopje koffie drinken met vriendlief.. daarna zal die wel weer iets gevuld zijn...

Zit ik op dag 6 na de pregnyl.. Woensdag 23jan gezet tis nu de 29e hmmmm moet ik nog meer geduld hebben......

Henne!!!!!!!!!!!!! Henne!!!!!!!!!!!!! Wakker worden!

Ik heb getest (7 DPO WD 4, 9 dagen na de Pregnyl) en het resultaat is duidelijk, een ietsepietsie hcg! Maar ja, of het nou de tweeling is of de Pregnyl, tja dat weet ik dus niet.... Hij lijkt iets lichter dan gisteren, dus tja, morgen moet ie gewoon weer wat donkerder zijn.... wat blijft die Pregnyl lang zitten zeg! De Ovitrelle was rond deze tijd al weg! X

Geplaatst

Ja zo suf, bij wat ie na een kopje koffie ook weer iets donkerder dan met mijn ochtendplas... Dat had ik gisteren ook en dat had ik ook toen ik zwanger was en op WD 6 positief testte. Eerste test, dacht ik dat ik het na 20 minuten verkeerd zag, tweede test een duidelijk, weliswaar heel licht, streepje :-)

Geplaatst
Volgens mij vroeg ik het in augustus ook al... Heb je geen foto van 11 en 12 september?

[ATTACH=CONFIG]5032[/ATTACH]

Even gezocht, deze is van de 11e maar dit was een ultra-test dus geen goed vergelijk. Je ziet dan ook gelijk dat de ultra weinig meerwaarde heeft :-)

Ik was zo braaf dat ik om de dag testte. Snap achteraf niet hoe ik dat toen volhield haha. Maar kwam denk ik ook doordat mijn man dit vreselijk vond, die was meer van het afwachten. Pas toen bleek da die vage streepjes echt beginnende zwangerschappen waren, stond hij meer achter vroegtesten. Maar heb hem elke keer moeten 'overhalen'.

Geplaatst
Ik vind eigenlijk dat 10 DPO best wel reëel is. Veel vrouwen testen dan ook al dik positief. Met mijn cryo's had ik WD 6 positief, dus nu WD 7 mort wel kunnen. Nog drie dagen dus en dan wil ik een donkerdere streep of opnieuw een straat zien :-)

Bij deze zwangerschap had ik 10 dpo denk ik nog niet positief getest, zie hieronder 12 dpo. Hcg was deze keer lager dan twee jaar geleden en met de bbz, streep werd ook pas na officiële testdag echt dikker

[ATTACH=CONFIG]5033[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]5034[/ATTACH]

Geplaatst

Is die linkertest ook 12 DPO? Ik dacht dat het met een bbz juist vaak pas later zichtbaar werd.

En toen je dikker werd hè, wat dacht je toen? Want een doorgaande zwangerschap hield je niet voor mogelijk toch? Je was zeker bang dat er iets met je stofwisseling mis was :-)

Geplaatst

Die tests zijn van deze ronde, niet van de bbz. Bij de bbz werden ze idd ook niet heel snel dikker en de Clear.blue met indicator bleef hangen op 2-3 weken. Maar je ziet dat het bij een prima doorgaande zwangerschap ook met Een trage start kan beginnen. Heeft wel veel stress gegeven hoor, pas bij acht weken lag meneer 'op schema's daarvoor elke keer twee tot vier (!) dagen te klein...pfff, als ik er nog aan denk.

Ik denk soms nog steeds wel eens dat het gewoon m'n darmen zijn ;-P maar die schoppen toch minder hard.

Geplaatst
Die tests zijn van deze ronde, niet van de bbz. Bij de bbz werden ze idd ook niet heel snel dikker en de Clear.blue met indicator bleef hangen op 2-3 weken. Maar je ziet dat het bij een prima doorgaande zwangerschap ook met Een trage start kan beginnen. Heeft wel veel stress gegeven hoor, pas bij acht weken lag meneer 'op schema's daarvoor elke keer twee tot vier (!) dagen te klein...pfff, als ik er nog aan denk.

Ik denk soms nog steeds wel eens dat het gewoon m'n darmen zijn ;-P maar die schoppen toch minder hard.

Ja ik begreep dat deze test van deze zwangerschap is! Maar ik was benieuwd of de info over een bbz klopte. Maar goed, klopt wel alleen bij een goede zwangerschap kan het dus ook laat op gang komen... En van Koekie weten we zeker dat hij goed zit :-)

Geplaatst

Volgens mij wisselt het bij een bbz. Ik had in eerste instantie geen geweldige stijging, maar de diagnose werd oa gesteld vanwege opeens een explosieve stijging. Was deze keer eerst ook heel bang dat het weer fout zat, juist doordat het niet snel leek te stijgen. Maar idd, Koekie zit meer dan goed (en voor mij gevoel blijft ie ook nog wel even zitten hihi)

Geplaatst

Vanmiddag een test weer gedaan met de oude ovulatie testen.. Er is nu nog een heel vaag 2e streepje te zien. Echt een verschil met 3 dagen geleden. Miss is bij mij de pregnyll wel voor de 10 dagen weg! Het is zo'n mooi gezicht dat 2e streepje :happy8:

Geplaatst

.... Dacht ik: 'eindelijk het bewijs dat ik superduper zwanger ben, want hij is superdonker! Doe ik er net nog even drie (sorry Henne :-) zijn die weer licht!

Geplaatst
Vanmiddag een test weer gedaan met de oude ovulatie testen.. Er is nu nog een heel vaag 2e streepje te zien. Echt een verschil met 3 dagen geleden. Miss is bij mij de pregnyll wel voor de 10 dagen weg! Het is zo'n mooi gezicht dat 2e streepje :happy8:

Ja, mooi zijn ze hè..... Tweede streepjes... Kan er 's nachts van dromen :-) haha!

Geplaatst

Het zijn niet voor niets de zwaarste wachtweken!! Floor ik heb het met je te doen.. ook met mijzelf uiteraard..En velen die nu in deze situatie zitten. Maar floor je hebt 2 emmy's extra veel kansen.. En als ze delen een 4ling! Innesteling is nog maar net begonnen... Geduld het streepje wordt vast donkerder!

Toch de laatste van 29-1 is weer donkerder dan de andere van 29-1?:tongueP:

.... Dacht ik: 'eindelijk het bewijs dat ik superduper zwanger ben, want hij is superdonker! Doe ik er net nog even drie (sorry Henne :-) zijn die weer licht!
Geplaatst

Lieve Remmir, gelukkig hebben we elkaar!!! Hihi! Kunnen we elkaar een beetje steunen :-)

Ach, ik zit gewoon ook te dollen, het vvalt wel mee, maar ik begin het wel altijd vanaf WD 4 moeilijk te krijgen, maar dat komt omdat ik ook een keer op WD 6 positief heb getest.... Ik weet dus dat het kan... Ik heb ook al een redelijke historie en moet een beetje idioot doen om stoom af te blazen, anders wordt het me ook gewoon te zwaar. Iedereen heeft een andere manier om ermee om te gaan toch?

Geplaatst

WD 5, 8 DPO, 10 dagen na Pregnyl: nog steeds een streepje. Niet echt donkerder (ja misschien met een hoop fantasie), niet echt lichter geloof ik... Ik háát Pregnyl! Ze moeten er echt iets anders op verzinnen!

Wat spookt het hè, door de wind komen de boeings nu lager dan normaal aanvliegen voor S.chhiphol, hoor je die kleppen (volgens mij) zo lekker gieren...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden