Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Floor, wat ben je toch weer heerlijk obsessief bezig..geweldig.. Maar tegelijkertijd heel serieus, want alle grappen op een stokje, vroegtester, pregnyl uit het lichaam kijkster, we gaan voor die blijvende 2 streepjes.

Ik volg je, steek je een hart onder de riem, fluit je terug als je boven de 100 testen dreig te komen, knuffel je als je het in de komende daagjes effe niet ziet zitten, en tenslotte ga ik je einde vandeze week, begin volgende week gewoon feliciteren!!!

Xxxx

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sommie, je bent lief! Dank je, ik weet dat je er ook echt bent en dat ik ook even bij je mag huilen als het niet lukt! Dat voelt heel fijn, want grapjes of niet het is natuurlijk weer superspannend. Iedere keer neem je emoties van de vorige keer een stukje mee lijkt het wel, dus het is best een hoop. En de laatste vergoede poging... Maar... We geven de moed niet op, lekker puh... Ik beloof plechtig - je ziet het niet, maar ik tuf door mijn vingers, recht op het scherm van mijn iPad - dat ik onder de 100 tests blijf! Heb het Henne ook al beloofd :-)

Geplaatst

Ik wou dat ik een vroegtester was, dan kon ik nu ook al gaan testen :)

Floortje, veel succes hoor, ik ga je volgen (en misschien stiekum toch wat eerder testen ... hihi)

Gast mymyselfand1
Geplaatst
Ja, volgens mij zijn de dipsticks van S.ensitest beter dan de luxe met het venstertje, weet ik eigenlijk wel zeker, want die gaf gisteren nog mooier en duidelijker resultaat dan die met dat hartjesvenster (vandaag heb ik de dipstick niet gedaan). Verder heeft Henne goede ervaringen met M.atcare. De CB plus is ook redelijk gevoelig en heb ik wel goede ervaringen mee, maar niet iedereen is daar enthousiast over. Zodra ik met de KV 2x5 positief heb doe ik een CB met wekenindicator, die was de vorige keer ook meteen positief met 1-2 (die meet vanaf 25 hcg). De CB digitaal meet vanaf 50. Spannend hè?
***beek in***Knap hoor dat vroegtesten! Zal ik niet doen (denk ik ;)) heb mischien nog wel een tip (voor als je over de €100,- komt) Ik heb een paar maanden geleden iets van 25 testen gekocht via www.testjezelf.nu daar heb je een voordeel pakket met gevoelige testen voor weinig geld! ik meende iets van 30,- voor 25 testen, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik heb ze zelf nog niet uit geprobeerd, was niet nodig omdat ik voor de testdatum al ongi was, en ik na de tp nog 3x pregnyl moest spuiten. Ik wens je veel suc6 toe met je testen ;) ik ben wel benieuwd naar de resultaten.groetjes My***breek uit***
Gast mymyselfand1
Geplaatst

Heb het even opgezocht. Het zijn 15 testen voor 21,50 en je kunt ze 4 dagen voor nod gebruiken. (vroeg toch?)

Misschien dat het wat is... Is iig gunstig voor de bankrekening ...hahaha

Groetjes!

Geplaatst
Heb het even opgezocht. Het zijn 15 testen voor 21,50 en je kunt ze 4 dagen voor nod gebruiken. (vroeg toch?)

Misschien dat het wat is... Is iig gunstig voor de bankrekening ...hahaha

Groetjes!

Haha, inderdaad gunstig my, dank voor de tip! Is wel wat voor Remmir denk ik, want zij bestelt via internet. Ik zweer bij de KV 2x5.

Geplaatst

Nou zeg bericht zomaar weg!

Nieuwsflash!!!

WD 3, 8 dagen na de Pregnyl: ik ben nog steeds superdepuper zwanger. Zwangerderder zelfs dan gisteren want de streep is weer net zo donker als zaterdag. Dat kan maar één ding betekenen, die steken gisteren waren UK en Pluk die hallo zeiden, want die zijn net zo ongeduldig als hun mama :-))) haha!

Helaas, nog steeds geen nulmeting vorige keer was het geloof ik op dag 7 al weg. Morgen weer :-)

Geplaatst

Nou ik had (een beetje) gelogen, want gisteren had ik eerst geplast, toen een koffietje gedronken en toen was ik vergeten een Pregnylmeting te doen, dus heb ik daarna een testje gedaan met een verse plas :-) Vond het dus geen goede vergelijking, dus precies hetzelfde stramien herhaald.... Nog donkerder :-) Rariteit Floor weer door de bocht... Zou die test op koffie reageren? Het kan maar één ding betekenen, ik ben zwanger :-)

Dit is in de categorie praat jezelf zwanger (hele nieuwe vorm van vruchtbaarheidsbehandeling, is erg succesvol gebleken in het alternatieve circuit :-))

Even zonder dollen... Iemand dit eerder meegemaakt, dat de tests donkerder werden op een moment dat dat nog helemaal niet kan? Toch de bijsluiter van de Pregnyl nog eens lezen...

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5029[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5030[/ATTACH]

Raar toch? Henne, het spijt, me ik weet niet of ik mijn belofte de komende drie/vier dagen gestand ga doen... De navelstaarfase is definitief ten einde en de testgekte is begonnen ;-)) Manlief heeft net op internet uitgezocht dat ze op vijf dagen oud hatchen en daarna innestelen, dus dat het wel degelijk hcg kan zijn ;-) De schat, hij is zo besmet door mij, dat hij nog gestoorder is in de testmanie dan ik...

To be continued, morgen meer.... Een dikke vette streep en een echo van een kloppen hartje had ik zo bedacht ;-)

X

Geplaatst

Floor Floor, hoe gek kun je jezelf maken ;-)

Zonder dollen: testen zijn echt het meest betrouwbaar met ochtendurine. Zou het geweldig vinden als dit het begin van eigen hcg is, maar had jij de vorige keer niet ook dat de pregnyl eerst weg leek en toen toch nog een streepje gaf? (Henne de party pooper, sorry). Als je nu morgen dan toch eerst de ochtendurine pakt en dan een tweede testje doet na je plas-en-koffie ritueel, dan kun je de vergelijking voortzetten op ochtendurine. De hele dag door testen geeft geen betrouwbaar vergelijk, bovendien...hcg verdubbelt per 24 uur hè, niet per uur :-))))

Hou je taai daar

Geplaatst

Haha, ja hoor.... zeker weer niet lekker geslapen!!!!@@@%%%**** Haha, nee hoor... Volgens mij heb je gelijk. Ik heb nu een hele mooie nulmeting...

S.ensitest negatief (gisteren al en net nog één gedaan, was de 26e wel nog positief), KV 2x5 licht positef met zowel ochtendurine als het na-één-kopje-koffie-ritueel... Morgen weer ;-) Maar spannend blijft het... X

Geplaatst

ps. de nulmeting is dus dat als de KV positief blijft en de S.ensitest weer positief wordt, er iets gebeurt.... Dat voor het geval de KV positief blijft, want dat hoor je weleens... Maar geen zorgen hoor Henne, ik ga nu lekker met Mini koffie drinken bij mijn ouders, anders heb ik straks migraine van het streepjes staren en mezelf zwanger denken ;-) X

Geplaatst

De matcare is bij mij ook nooit negatief geworden toen ik door ben blijven testen. Werd helemaal gek, want wilde toen 'bewijzen' dat de eerdere vage streepjes heen pregnyl waren (wat het ziekenhuis dacht) en die stomme %}*# test werd maar niet negatief haha....wil je een keer een negatieve test, krijg je m niet :-p

Keren daarna pas gaan testen vanaf ca 10/11dpo dus als pregnyl in principe echt wel weg is.

En jezelf zwanger denken is niks mis mee toch, dat is het enige leuke aan de wachtweken: stiekem een beetje dromen dat.

Geplaatst

Oh lieve floor! Vorig jaar was je zwanger van de wijn hahahaha

Let op jezelf he poppie. En die arme maxi ;) helemaal besmet hahahaha

Maarre. Vind jouw theorie wel lekker hoor! Gewoon zwanger! Van 2!! ;)

Xxx

Geplaatst

Oh ja, toen had ik een wijntje gedronken op de verjaardag van Mini en dacht ik dat het daardoor kwam! Achteraf leek die theorie niet helemaal te kloppen, maar was er waarschijnlijk toch even een klein vleugje hcg... Ach ja, ik weet het, je hebt ook gelijk...

Maar ja San, het houdt me zo lekker bezig! Ik sta er nu echt wel luchtiger in hoor, het is nu echt 99% grappen. Pas woensdag/donderdag word ik echt wiebelig :-)

Geplaatst
Oh ja, toen had ik een wijntje gedronken op de verjaardag van Mini en dacht ik dat het daardoor kwam! Achteraf leek die theorie niet helemaal te kloppen, maar was er waarschijnlijk toch even een klein vleugje hcg... Ach ja, ik weet het, je hebt ook gelijk...

Maar ja San, het houdt me zo lekker bezig! Ik sta er nu echt wel luchtiger in hoor, het is nu echt 99% grappen. Pas woensdag/donderdag word ik echt wiebelig :-)

He lieve Floor,

Ik wil graag uiterlijk vrijdagmorgen voor 9 uur goed nieuws van je horen! Ik heb namelijk om 9.30 uur een (DE) afspraak bij dr. K.O. en ik wil haar jouw goede nieuws kunnen vertellen! Zoals jij mijn goede nieuws hebt kunnen vertellen.... Is dat een deal?

Geplaatst
He lieve Floor,

Ik wil graag uiterlijk vrijdagmorgen voor 9 uur goed nieuws van je horen! Ik heb namelijk om 9.30 uur een (DE) afspraak bij dr. K.O. en ik wil haar jouw goede nieuws kunnen vertellen! Zoals jij mijn goede nieuws hebt kunnen vertellen.... Is dat een deal?

Helemaal deal! Trouwens als ik dan een positieve test heb, ga ik gewoon meteen even mee voor een echo ;-)

Henne, je hebt geljk, in augustus had ik ook even een opleving in teststreepjes... En weet je wat het flauwe is, dat was ook op WD 3 en daarna was het gewoon helemaal negatief. De streepjes waren toen wel lichter dan vandaag, maar misschien verdwijnt de Hcg deze keer gewoon wat minder snel. Dat kan wel. Toch hoop ik morgen weer een streepje te zien :-) x

Geplaatst

Floortje, wil je niet gek maken maar testen worden toch duidelijker als pregnyl uit je lichaam verdwijnt....

Vind de streepjes duidelijker worden.....

Mijn testen zijn ook nooit negatief geweest maar ik heb na de tp ook nog 1500E pregnyl bijgespoten, dus telt niet.

Maar op wd 8 na cryo tp in de ochtend en avond getest en zag wel degelijk verschil..... Ga duimen succes, op naar een tweeling ;)

Geplaatst

Floor je bent al druk bezig zie ik al! Hilarisch ben je wel.. Je kunt het allemaal leuk verwoorden!

Ik krijg mijn man echt niet zo ver.. Maar goed hoeft niet.. ik kan het prima zelf! Mijn test van vanochtend was gelijk aan die van gister. Het loopt nog niet zo hard terug!

Vanaf donderdag vrijdag is de innesteling dus dan zal mijn hcg ook stijgen! We praten ons gewoon zwanger.. Maar ik moet zeggen ik heb gewoon een heel goed gevoel bij deze hele ivf.. De eerste stond ik er ook zo in en dat resulteerde ook in een zwangerschap. (al hoop ik dat ik hem nu mag uitzitten)

@ My Dank voor de tip. Hier ga ik dan zeker gebruik van maken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden