Ga naar inhoud

Wanneer is Ovitrelle weg?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 538
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zie je! Kijk, daar heb ik wat aan! Dat is nog eens gewoon door dik en dun steunen! Was je ook uit bed gevallen vanmorgen (weet je trouwens dat daarmee - ja met uit bed vallen -meer doden vallen dan met vliegtuigongelukken? Zegt mevrouw vliegangst/controlfreak herself) Ik ben sinds 4.20 wakker. Gelukkig straks lekker liedjes zingen op de psz...

Maxi komt net voor de tigste keer uit bed en hij vindt de streepjes van 5 en 6 uur 'even donker of misschien iets donkerder'... Ik zie dat donkerder niet en ook dat even donker niet, maar zie wel dat ze niet veel ichter zijn. Ervaringen graag ;-) x

Geplaatst

Floooooorrrrrr, relax, chill, koest, af! Hihi kan ik makkelijk zeggen ;-) ik verwijs je graag naar mijn post van ergens half september 2010 in het andere topic....Same story en ik werd er knettergek van, weet hoe je je voelt.

Maar:

1) dag tien na pregnyl kán er nog een restje te zien zijn

2) acht dpo zou er eerst eigen hcg kunnen zijn

3) het streepje is niet veel lichter, maar ook niet veel donkerder

Tel deze bij elkaar op en het zou zomaar kunnen dat je net als ik destijd naadloos overgaat van pregnyl in eigen hcg: het ene neemt af, het andere toe en dat heft elkaar op tot eigen hcg echt duidelijk toe gaat nemen. En bedenk daarbij: verdubbelen van 5 naar 10 geeft minder effect ik een test dan verdubbelen van 20 naar 40, dus die streep wordt de komende dagen gewoon laaaaaangzaaaaam dikker. En jij heel snel gekker :-)

Hou vertrouwen meis, het ziet er nu echt goed uit. Zoals ik destijds al schreef: als ik al die eerdere testen niet gedaan zou hebben, zou men op WD8 lopen te juichen over een mooi beginnetje en een streep is een streep....ik wil het wel even doen, voor het idee: hoeraaaa Floor! Een streep is een streep, het beginnetje is er! Nu afwachten of het de streep de komende dagen dikker wordt ;-p

Geplaatst
Sommie, kan jij niet even hier op mij test komen piesen, dan heb ik tenminste een donkerdere streep... G.D.

Floor, ik kan wel op je test piesen, maar dan weten we alleen dat ik zwanger ben, schat en das al duidelijk. Voor het geval dat je het nog niet was opgevallen, ik was niet vroeg wakker, ik viel laat in slaap.....!!! :0

Floor, bn het eens met Henne, ziet er hoopvol uit, gewoon blijven piesen. Maar niet meerdere keren op een dag meid, je draait door... Hihihih

Zegt de crazy woman...

Xxx

Geplaatst

Lieve Henne, dank voor je support als vroegtestervaringsdeskundige! Je hebt ook in alle opzichten gelijk, maar ik ben zo ongeduldig! Ik wil gewoon zo graag dat meer dan 100 spuiten, heel veel pillen, 15 kilo extra, en liters tranen en heel veel afreageren op mijn lieve man niet voor niets blijkt... Maar hé, willen we dat niet allemaal?

Lieve Sannie en Sommie, wat zijn jullie toch schatten! Door dik en dun (Sommie wat dikker, Sannie wat dunner :-)

Saba, ook dank, ik ben in voor positieve geluiden!

De tests worden niet lichter, vanmiddag zelfs eentje gedaan die behoorlijk donker uitviel... Als dat de overgang van Pregnyl naar eigen hcg is, dan zal dat morgen wel te zien zijn. Dus dat wordt nog een nachtje plas ophouden ;-)

Ben bekaf, want was vanmorgen om 4 uur wakker, dus vandaag maar niet meer testen en morgen een eerste poging ;-) x

Geplaatst

Graag gedaan floortje. Ik hoop het zo voor je!! En ziet er hoopvol uit, te testen worden niet wit, alleen maar duidelijker!!!

Duim duim voor morgen!!

Kom op ukkies blijf bij mama 9 maanden!!!

Geplaatst

Nou ja, ik moest net toch even plassen en liep langs mijn kartonnen doos met tests.... En ik had je bericht nog niet gelezen, dus toch nog even voor de nacht een KV 2x5.... Oh ja, en een s.ensitest dipstickje, daar had ik er nog 6 van... Het regent hier lichte streepjes :-) Maar morgen!!! Echt een dikkere streep, echt, echt, echt! En vandaag test ik echt niet meer! X

Geplaatst

Floor ik kom net van mijn werk.. wat lees ik nu over al die streepjes en testen????? Nog steeds een 2e streepje!! Bah wat een zenuwen geeft dat.. Ik blijf voor je duimen en hope dat het gauw deze dagen omhoog gaat en een mooi donker streepje gaat worden! Ik pak een kop thee en geen weer eens lezen in de topic vroege testers.. Morgen doe ik nog een ovu test.. de laatste en zag vanavond in de brievenbus die nieuwe testen liggen!! joehoe...

Geplaatst
Nou ik had (een beetje) gelogen, want gisteren had ik eerst geplast, toen een koffietje gedronken en toen was ik vergeten een Pregnylmeting te doen, dus heb ik daarna een testje gedaan met een verse plas :-) Vond het dus geen goede vergelijking, dus precies hetzelfde stramien herhaald.... Nog donkerder :-) Rariteit Floor weer door de bocht... Zou die test op koffie reageren? Het kan maar één ding betekenen, ik ben zwanger :-)

Dit is in de categorie praat jezelf zwanger (hele nieuwe vorm van vruchtbaarheidsbehandeling, is erg succesvol gebleken in het alternatieve circuit :-))

Even zonder dollen... Iemand dit eerder meegemaakt, dat de tests donkerder werden op een moment dat dat nog helemaal niet kan? Toch de bijsluiter van de Pregnyl nog eens lezen...

Hahaha ik kan wel heel erg lachen om je verhaaltjes!!!! :D

Gast mymyselfand1
Geplaatst
... zag vanavond in de brievenbus die nieuwe testen liggen!! joehoe...
Dat is lekker snel! Hopelijk werken ze goed en geven ze direct 2 streepjes ;)
Geplaatst
Dat is lekker snel! Hopelijk werken ze goed en geven ze direct 2 streepjes ;)

Ja als ze maar één streepje geven zijn ze stuk hoor, dan moet je ze terugsturen met een klacht!

Geplaatst
Ja als ze maar één streepje geven zijn ze stuk hoor, dan moet je ze terugsturen met een klacht!

Joehoe, you make my day Henne, gelukkig heb ik al gepiest, anders zou ik zo mijn kostbare ochtendplasje in mijn broek piesen :-)

Geplaatst

Het vervolg van de streepjeshel:

WD 6, 9 DPO, 11 dagen na de Pregnyl...

Nog steeds een streepje. Maar of ie nou donker, lichter, of gelijk is aan het streepje van gisteren en eergisteren, daar zou een heel CSI team zich een hele aflevering mee bezig kunnen houden!

Laat ik het zo zeggen, het is (nog) niet echt een afzetlint (zo'n rood-witte ja).

Ik ben een keer ongesteld geworden op dag 6 en op dag 8 met een verse, dus verder ben ik redelijk relaxt. Denk dat ik vandaag niet zo heel vaak naar de wc zal gaan. En testen? Pfff, gewoon als het even zo uitkomt ;-) Ik heb wel voor de zekerheid een rijtje potjes staan, zodat ik ze niet hoef af te wassen en de doos tests ligt klaar, maar het trekt me nauwelijks!

Ahhhhhhhhhh, ik word gek! Oh ja, en ik haat Pregnyl!

Geplaatst

Maxi komt uit bed waggelen, zegt ie: 'Ik zie een streep...' Zeg ik: 'J...s Lampje, is dat alles wat je te zeggen hebt! Arme jongen. Zegt ie: 'Maar vandaag is de Pregnyl toch weg?' Arme jongen had nog amper beeld. Nadat hij zich had hervat heeft hij zich op mijn lopende onderzoeksanalyse gestort en volgens hem is de streep van vandaag donkerder (ietsjepietsje) dan gisteren... Maar ik weet niet zeker of hij dat zegt omdat hij bang is dat ik hem anders met een honkbalknuppel bewerk :-) Dus nu ga ik toch mijn extra hulplijn inzetten en jullie om jullie kritische blikken vragen :-) Foto volgt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden