Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, het is hier wel hollen of stilstaan!

Minoes, wat goed dat je knopen doorhakt. Alles half doen heeft ook geen zin. Kun je je gaan richten op de volgende poging!

Tina en Sproet, bekomen van de behandeling van deze week? Sproet, wanneer ga jij eigenlijk weer beginnen? Tina, veel plezier bij je moeder! En gefeliciteerd!

Floor, hoest met jou??

Andere dames: alles goed?

Tja, werkstress... Ik laat het maar ff. Kan er toch niks aan veranderen en voorlopig zit ik nog een half jaar thuis voor mijn verlof er op zit... Dan neem ik nog vakantie op en is het zomaar over de helft van december!

Nu nog een weekje en dan gaan we lekker met vakantie! Moet nog wel beter weer worden... Geloof trouwens dat dat er in NL nu ook zit aan te komen. Goed zo, ik heb een paar weken geleden een leuk zomerjurkje gekocht (positie) dus dat wil ik wel kunnen dragen! En eergisteren trouwens ook een short, voor op vakantie. Het kan daar heel warm zijn (maar ook sneeuwen, zoals de afgelopen dagen heeft gedaan, niet in het dal maar wel op de bergen).

Fijn weekend allemaal!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve allemaal,

Ik heb de laatste tijd ook weinig van mij laten horen, maar ook bewust even afstand genomen. Je ziet dat vreugde en verdriet erg dicht bij elkaar liggen in bomen... Voor ons nog steeds verdriet. En daar heb ik erg veel moeite mee.

Begrijp me niet verkeerd!!! Ik heb moeite met mijn eigen situatie op dit moment. Het heeft niets te maken met dat ik het jullie niet gun..Iedereen heeft hier zijn eigen verhaal en iedereen zit weer in een ander verhaal lijn. Zo ook die van mij.

Beanie lieve schat.. jou weg lijkt zoveel op die van mij en waar ik mij erg aan vast wil houden om positief te blijven dat het goed komt!

Floor die er zoveel voor over heeft gehad en vol gehouden heeft en wat eindelijk beloond is.. En laat zien dat je moet volhouden ook al is het zwaar! Jullie zijn mijn voorbeelden en ben blij dat ik die heb!!!

En wij gaan er zeker wel weer voor.. maar zoeken nog uit in welke richting we gaan. De boel eerst op een rijtje zetten en gesprekken hebben. En informatie zoeken.

Tina heel veel succes in het buitenland! Mijn duimen draaien voor jullie dat het mag lukken!!

Sproet dikke knuffel en snap erg goed hoe je je voelt!! Mijn duimen draaien ook voor jou!

Melis jij ook succes en een goede zwangerschap gewenst!

Minoes ook succes met de volgende poging!

Ansje ik hoop dat je snel leuke nieuwe klanten krijgt!

San jullie ook succes met de soms heftige situaties!

Sometimes met de kleine.. Hopelijk genieten jullie en gaat alles goed!

Beanie en Floor dikke knuffel voor jullie.. Jullie zijn schatten.. En nogmaals bedankt voor de tips en luisterend oor!

Hopelijk ben ik niemand vergeten!?

Ik lees op de achtergrond wel mee.. Maar trek me even terug!

Liefs Mir

Geplaatst

Lieve Tina ik hoop dat je het toch leuk hebt gehad bij je oma

Beanie ja lieverd je kan er helaas niks aan doen sterkte ermee

Lieve remmir meid ik begrijp je heel goed

Je moet doen waar je je goed bij voelt

En als je de frustratie krijgt is voor jezelf ook niet goed

Jij bent zelf belangrijk en het doet gewoon zeer als je hoort dat mensen zwanger zijn je wilt zelf zo graag

Hele dikke digi knuff

Hier gaat het goed alleen heel moe van alles

Liefs

Geplaatst

Lieve Mir,

Denk aan je en leef met je mee.... Als er wat is, als ik mee kan denken of als je je verhaal kwijt wilt, je weet me te vinden he?

Dikke knuffel, Beanie

Geplaatst

Mir dat is helemaal niet erg dat je soms eens wat bewust afstand neemt. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Soms wil je alles gewoon even los kunnen laten voor zover dat kan, dat geeft niets. Sterkte en een dikke knuf en ik hoop dat je kan geneietn van de dingen die op je pad komen. En dan straks als je er weer klaar voor bent kijken wat jullie willen gaan doen.

Floortje wat een mooi gebaar om een kaarsje voor jullie kindje die niet mocht komen te branden. Zo kun je er ieder jaar even bij stil staan. dat is ook goed want je vergeet het toch nooit en het is ook altijd bij je.

Jessica wat goed en dapper dat je voor jezelf kiest! Ik zie je vanmiddag!

Melis hoe gaat het met jou? En met de andere meiden?

Ik ben ook niet erg actief hier de laatste tijd. Ben een beetje met mezelf en onze financiële situatie bezig bezig merk ik. Ik heb tot nu toe 2 kinderen die bij me komen en ik hoop natuurlijk op meer. We zijn druk aan het kijken waar we nu nog op kunnen besparen. We hadden twee auto's maar dat is onzin natuurlijk omdat ik toch thuis ben. Nu eentje verkocht en weer even een buffer gelukkig. Ik vind het wel een rare situatie zo. ik heb nog nooit financiële onzekerheid gekend en dat is wennen. Dus dat is wat mij op het moment steeds bezighoudt. Hoe houden we ons hoofd boven water, maar ik vind het niet zo leuk om jullie daar mee lastig te moeten vallen vandaar.

Geplaatst
Mir dat is helemaal niet erg dat je soms eens wat bewust afstand neemt. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Soms wil je alles gewoon even los kunnen laten voor zover dat kan, dat geeft niets. Sterkte en een dikke knuf en ik hoop dat je kan geneietn van de dingen die op je pad komen. En dan straks als je er weer klaar voor bent kijken wat jullie willen gaan doen.

Floortje wat een mooi gebaar om een kaarsje voor jullie kindje die niet mocht komen te branden. Zo kun je er ieder jaar even bij stil staan. dat is ook goed want je vergeet het toch nooit en het is ook altijd bij je.

Jessica wat goed en dapper dat je voor jezelf kiest! Ik zie je vanmiddag!

Melis hoe gaat het met jou? En met de andere meiden?

Ik ben ook niet erg actief hier de laatste tijd. Ben een beetje met mezelf en onze financiële situatie bezig bezig merk ik. Ik heb tot nu toe 2 kinderen die bij me komen en ik hoop natuurlijk op meer. We zijn druk aan het kijken waar we nu nog op kunnen besparen. We hadden twee auto's maar dat is onzin natuurlijk omdat ik toch thuis ben. Nu eentje verkocht en weer even een buffer gelukkig. Ik vind het wel een rare situatie zo. ik heb nog nooit financiële onzekerheid gekend en dat is wennen. Dus dat is wat mij op het moment steeds bezighoudt. Hoe houden we ons hoofd boven water, maar ik vind het niet zo leuk om jullie daar mee lastig te moeten vallen vandaar.

Lieve Ansje, het is sowieso k*t om je met dat soort dingen bezig te houden... Ik hoop voor je dat je heel snel zo veel aanmeldingen krijgt dat je vol zit! En dat je snel deze moeilijke tijd achter je kunt laten.

Maar als je je hart wilt luchten: gewoon doen hoor! Hebben we niet allemaal vroeger of later iets om over te klagen?

Voor jou ook een dikke knuffel!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Lieve Ansje je mag over alles klagen

En heel veel mensen maken het tegenwoordig mee

Hele dikke knuffel

En het was gezellig vanmiddag;-)

Hoest met de andere dames ?

Liefs

Geplaatst

Lieve Mir,

Ik snap heel goed je bericht. Zelf heb ik ook even wat afstand genomen om andere redenen. Ik ben bijna niet online geweest, maar zal vandaag ook nog even reageren op je PB. Ik vind dat je heel positief bent en heel sterk klinkt en die kracht kan je ver brengen.het komt vast goed en misschien is een periode van rust ook wel even goed voor je. Ik ben zwanger geraakt nadat ik voor de eerste keer (noodgedwongen om op uitslagen te wachten) twee maanden rust moest nemen. Nogmaals, het komt vast goed, soms ligt geluk gewoon nog ergens stilletjes op je pad te wachten en kom je het zomaar ineens op een heel onverwacht moment toch tegen. Ik ben helemaal niet katholiek, maar vandaag brand ik speciaal daarvoor een kaarsje voor jou ;-)

Lieve Ansje,

Vergeleken bij de onzekerheid waarover jij het hebt is veel ander geklaag maar 'geneuzel'... Je hebt een zoontje om voor te zorgen en je wilt hem het allerbeste geven. Als je dan financiële zorgen hebt, maakt dat vreselijk onzeker. Ik voel me ook vreselijk verantwoordelijk sinds ik moeder ben en één van mijn grootste angsten is dat ik mijn kleine niet kan geven wat hij nodig heeft. Dus je klaagt niet hoor en ik vind het helemaal niet erg als je het erover hebt. Daarvoor is nu juist (naar mijn idee) Bomen bedoeld: om over alles te praten, niet alleen over wachtweken, puncties of terugplaatsingen.

Minoes, was het een leuke middag? zijn ze inderdaad allemaal bij jou gekomen?

Andere vrouwen, een dikke knuffel.

Hier hetzelfde. Moe. Tja, het hoort erbij hè? Verder heb ik zoals jullie weten een bevallingstrauma en omdat er vermoedelijk weer een bevalling aan zit te komen zijn al mijn angststoornissen die ik na de bevalling heb ontwikkeld in volle omvang aanwezig. Eigenlijk durf ik dus niks meer en ben ik bekaf... Nou lekker rustig dus. We zouden zaterdag op vakantie gaan, maar we annuleren, want ik durf het vliegtuig niet in, als ik Schiphol al haal... We hebben nu besloten te hopen op beter weer en dan dagjes weg te gaan. Verder last van mijn bekken en mijn conditie is vreselijk, dus we zijn gisteren weer begonnen met (langer dan de afgelopen tijd) wandelen. Ik heb hier in het bos (naast ons huis) allemaal punten die ik graag wil halen, maar nu niet meer haal, dus daar ga ik op oefenen. Niet forceren, maar steeds een stukje verder als het geen extra energie kost. Oefenen dus. Vrijdag in het ziekenhuis maar weer die bevalling bespreken, want de mededeling dat ik voor een ruggeprik mag komen is op een of andere manier niet geruststellend genoeg.

Liefs en een fijne dag!

Geplaatst

Och lieve Floor wat ongelofelijk dat je er zo'n trauma aan over gehouden hebt

En nu helemaal in de rats zit

Die paniek aanvallen zijn vreselijk en niemand die het ziet en heel weinig mensen begrijpen het

Sterkte schat hele dikke toet

Ja ze waren hier gister was heel leuk

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik was ook was afwezig door al het werk en familiebezoeken.... Het was wel leuk, maar is ook zeer inspannend eventjes twee weekenden achter elkaar zo'n 1000km rijden en maandag weer strak aan het werk:)

Ik merk dat ik verder momenteel ook weinig te vertellen heb - behalve dat we erg naar voren kijken naar 11 juni... Ik ben inmiddels erg blij dat mijn opdracht mij bijna 'opvreet' daardoor heb ik niet zo veel tijd om te denken.

@Ansje: Ik kan je heel goed begrijpen. Het is niet fijn als je financieel in onzekerheden terecht komt. Je doet zo je uiterste best en dan is het dubbel zwaar. Maar ik weet uit eigen ervaring - volhouden volhouden volhouden en blijf in jezelf en je idee geloven dan gaat het lukken!!! Ga elke dag één mens vertellen wat jij aan het doen bent - je zult zien dat er vaak iemand bij zit die iemand kent die juist op dat moment op zoek naar jouw dienstverlening is. Sterkte en succes meid.

@Floor: het spijt me zo voor je dat je het nu nog steeds zo zwaar hebt en nog niet mag/kan genieten van je klein wondertje. Wanneer is het zo ver? Probeer je moed op die dag te focussen waar je je kleine meid voor het eerst in je armen mag houden. Probeer het overweldigende gevoel van liefde te visualiseren altijd als de angst greep op je probeert te krijgen. Jij bent sterker dan die angst! Goed dat je gaat oefenen. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie straks wat leuke uitstapjes maken voor de afleiding.

@Beanie: Nou de laatste week en dan vakantie!! Jippie! Laat het werkgeneuzel maar achter je en geniet van de mooie bergen, fraaie uitzicht, frisse lucht, blauwe hemel, wilde weilanden met de lila milka koe erop:) Ik ben jaloers:)

@Remmir: Lieve meid, ik voel zo met je mee. Ik vind het soms ook moeilijk niet mee te kunnen praten, maar het geeft me ook de nodige hoop dat er toch nog kansen bestaan. Ik denk aan je!

@Minoes: Gezellig een afspraak in het 'echte leven' :) Hoe is het verder met je?

@Sproet: Hoe gaat het? Hoe is de hysteroscopie gelopen? Heb je al een uitslag? Sorry, misschien wil je dat hier ook niet kwijt, vergeet mijn vraag dan gewoon maar.

@Sandra: xxx!

Wie ben ik nu vergeten?? Ik hoop niemand:)

Geplaatst

Jeetje Tina wat een kilometers zeg

Op naar 11 juni kan ook niet wachten ;-)

Gaat eigenlijk wel ben alleen heel moe

En heb ook niet zoveel te vertellen was super gezellig met de meiden gister

Ik ga zo maar op bed oogjes worden zwaar

Oja beanie doe je de groeten aan de paarse milka koe haha

Geplaatst

De paarse Milka koeien met telescopische uitschuifbare poten want anders kan hij niet op een berghelling staan... Zie je het voor je? Gelukkig ben ik daar nog nooit paarse koeien tegen gekomen.... Maar de rest verheug ik me wel erg op! Kunnen jullie die blauwe luchten vast voor me bestellen? Afgelopen week had het nog behoorlijk gesneeuwd daar....

Werk lijkt toch een oplossing gevonden te zijn, ik kan ip of de maandag of de woensdag vrij krijgen, joehoe! Dus we kunnen uk zijn inschrijving bij het KDV definitief gaan maken! Geeft ook weer rust....

Ansje, waarom zit je niet gewoon hier in de buurt? Dan had ik uk meteen bij je ingeschreven! Zeker weten!

Geplaatst

Hier super nieuws we komen niet meer in aanmerking voor icsi mijn man zijn zaad is super ongelofelijk ben helemaal de klus kwijt 7 jaar bezig geweest

Geplaatst

Hè???!!!! Hoera! Wat een goed nieuws! Weten ze waardoor het komt? nou ja, kan jou het schelen! Moet je nu nog wel IVF, of kan je het gewoon natuurlijk gaan proberen? Gefeliciteerd meisje! X

Geplaatst

Heb gisteren de laatste APK gehad voor de vakantie. Ben weer goed gekeurd.... Bloeduitslagen die er waren van maandag waren goed, gelukkig de suikers ook! Bloeddruk was weer prima, uk is opgemeten en weegt nu ruim 1100 gram. Groot kind dus! Vrijdag nog even bellen voor de resusfactor van uk, als die positief is dan moet ik vrijdag nog eens naar het ZH voor de anti-D injectie. Verder moet ik naar de poli anesthesie voor overleg over de antistolling, hoe we daar mee moeten omgaan mbt de pijnstilling tijdens de bevalling... Morgen bellen voor een afspraak!

Uk lag weer lekker in een stuit en op zijn duimpje te zuigen... Zo lief om te zien!

Geplaatst

Beanie wat goed nieuws zeg lekker genieten ;-)

Nee we moeten zelf aan de slag zou niet weten meer hoe haha

Hij had altijd rond ze 7 mil en nu 36 mil

Snap er niks van volgens mij hebben ze verkeerd geteld

Ik belde vanmorgen voor afspraak was ongie geworden nou zegt ze je status ligt bij de arts met zaad analyse ik dacht dat klinkt niet best zou vanmiddag terug gebeld worden hele dag in spanning

Nou toen kwam de tel ongelofelijk zei zondag nog wou dat ik gewoon lekker in bed aan het klussen kan ;-)

Alleen hoe haha het klussen weet ik wel maar wanneer ga die dingen van clear blue halen nooit gedaan nooit geschoten is altijd mis

Echt waar snap er helemaal niks van

Geplaatst

Hahaha minoes! Geweldig zeg!!! Manlief helemaal trots zeker ;)

Ik ga aandelen ovulatie testen nemen hihi ;)

Beanie fijn dat de controle weer goed is! !! Lekker genieten van je vakantie

Geplaatst

Haha Sandra ja zal ik doen als ik jou was dikke handel haha

Nou heb niet veel geloof hoor haha 8 jaar bezig en nou dit vast verkeerd geteld

Geplaatst

Minoes, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!

San, fijn dat de controle van manlief weer goed was, blijft altijd spannend!

Beanie, fijn dat alle controles weer goed waren en dat uk zo lekker groeit. Geniet va je welverdiende vakantie!

Geplaatst

meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Jullie zijn lief!

Jessica geweldig joh dat het zaad van je vent helemaal goed is. Hoe is het mogelijk he? Nu kun je eindelijk op een leuke manier een kindje maken ;)

Beanie wat fijn dat je ukkie zo goed groeit!

Tina was het maar vast 11 juni...maar voor je het weet is het zo ver.

Floortje, wat rot dat je zo tegen de bevalling opziet. Ik hoop zo dat je angsten wat weggenomen kunnen worden, want op deze manier kun je ook niet echt genieten van het zwanger zijn omdat je weet dat de bevalling er hoe dan ook komt. Dikke knuf!

Geplaatst

Lieve dames,

Het blijft hier hollen of stilstaan he!

Ansje, zag ik op FB dat je nieuwe aanmeldingen hebt? Zo ja, gaaf joh!

Sandra, manlief weer door de APK zag ik. Fijn gevoel toch!

Minoes, al gezellig in de slaapkamer? Hou je het wel in de gaten? Laat het niet te lang gaan duren zeg maar.... Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Tina, al in de spanning? Nog last van de pipelle?

Sproetje, hoe is het met jou? Goed aan het sporten zag ik! Ik vind je een ontzettend stoer mens! Met onwijs veel doorzettingsvermogen!

Mir, dikke knuffel voor jou!

Sometimes, alles goed moet de kleine man? Wat een plaatje is hij toch!

Melis, jij hebt vandaag een echo zag ik... Veel succes! Geniet er van! Hoe was de bloeduitslag? Hoe is het met V.? Knapt hij alweer op? En heb je nog een koper gevonden voor manlief?

Floor, ik denk aan je! Veel succes vandaag, ik hoop zo dat je je angsten goed kunt bespreken en dat jullie samen tot een goede oplossing kunnen komen, liefst zo snel mogelijk, zodat je hopelijk wat minder op gaat zien tegen de bevalling! Dikke zoen voor jou!

Hier een drukke dag voor de boeg... Manlief naar het station brengen, ZH bellen, evt. daar nog heen voor een injectie, inpakken voor de vakantie, eigenlijk nog wat poetsen.... Vannacht slecht geslapen ivm met een schoppend jongetje aan de ene kant van het voedingskussen en een schoppende man aan de andere kant... (kan hij niks aan doen. Restless legs, heel vervelend!). Moe! Toe aan vakantie! O ja, we gaan morgen!

Ik blijf wel meelezen en vast ook wel af en toe reageren, we hebben als het goed is wifi bij het appartement (vorig jaar iig wel, en nu hebben we hetzelfde appartement gehuurd). Dus ik vergeet jullie niet!

Geplaatst

Beanie fijne vakantie

Dus drukke baby en man haha

Nou ik geloof er niet in hoor we zijn 8 jaar bezig geweest dus heb niet veel hoop

Ga ook ziekenhuis even bellen of ze geen fout hebben gemaakt haha

Melis hoest met jou meid

En alle andere dames natuurlijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden