Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Sorry ik ben wat afwezig. Druk met allerlei dingen.

@Minoes: gefeliciteerd!! Wat een nieuws! Nu maar gezellig vroeg de slaapkamer in:)) Ik duim voor jullie. Kan me wel voorstellen dat je het nog niet echt kunt geloven.

@Beanie: Zo het is zo ver uk's eerste vakantie:)) Ik wens jullie heel veel plezier en veel rust en gezelligheid. Wees voorzichtig met jezelf

@Floor: Ik hoop je hebt een goed gesprek gehad!

Allen: Ik zal de komende dagen aaleen wat in de achtergrond meelezen omdat ik tot de 11e (dan vliegen we) nog zoooooo veel op mijn agenda hen staan, maar ik denk aan iedereen!!!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes Tina denk aan je en duim me rot

Hier vandaag Umcg gebeld dat ik graag een tweede zaadonderzoek zou willen en dat mag volgende week papieren en dan even heen ben benieuwd

Floor lieverd hoest met je?

En alle andere dames

Liefs

Geplaatst
Hey meiden,

Sorry ik ben wat afwezig. Druk met allerlei dingen.

@Minoes: gefeliciteerd!! Wat een nieuws! Nu maar gezellig vroeg de slaapkamer in:)) Ik duim voor jullie. Kan me wel voorstellen dat je het nog niet echt kunt geloven.

@Beanie: Zo het is zo ver uk's eerste vakantie:)) Ik wens jullie heel veel plezier en veel rust en gezelligheid. Wees voorzichtig met jezelf

@Floor: Ik hoop je hebt een goed gesprek gehad!

Allen: Ik zal de komende dagen aaleen wat in de achtergrond meelezen omdat ik tot de 11e (dan vliegen we) nog zoooooo veel op mijn agenda hen staan, maar ik denk aan iedereen!!!

Lieve Tina,

Als ik je niet meer 'spreek' door mijn vakantie: heel veel succes! Ik ga zo enorm voor je duimen! Wanneer ga je starten met prikken?

Ik ga zeker meelezen hoor, weet niet of ik veel kan reageren alleen. Maar ik leef mee met iedereen!

Knuffel voor alle meisjes!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Even ego:

Gelukkig wifi in het hotel.... We waren vanmiddag rond 17.30 vlak bij het hotel, bij S.tuttgart, toen we van achteren werden aangereden door een l*l die te laat remde (wij moesten overigens ook hard remmen, manlief kon de auto voor hem maar net ontwijken). Toch wel een behoorlijke klap! Schade, ach, vervelend, maar dat mogen de verzekeringsmaatschappijen onderling uitvechten. Maar ik was met mijn hoofd behoorlijk hard tegen de hoofdsteun aangekomen (en daarna tegen de gordel of zo, ook een dikke plek op mijn jukbeen, naast nekpijn). En uiteraard meteen mega ongerust over uk! Dus toen alle formulieren waren ingevuld zijn we ipv naar het hotel maar naar een ZH gereden. En daar fijn tot 21.00 gezeten. CTG gemaakt (gelukkig vindt uk het ontzettend leuk om tegen die electrodes te schoppen, en werd er geen weeën activiteit gemeten), urine onderzocht, echo gemaakt, baarmoedermond gecontroleerd... Gelukkig alles goed! Maar zo geschrokken... Morgenochtend nog een keer melden bij het ZH, ik neem aan nog een CTG en daarna gaan we door naar Oostenrijk. Daar moeten we iig een noodreparatie aan de auto laten uitvoeren (de nummerplaat achter ligt er af) en verder maar afwachten wat mijn werkgever (eigenaar van de auto) en/of verzekeringsmaatschappij wil...

Weet iemand toevallig hoe het zit met dit soort dingen en resusfactor? Ik ben dus resus negatief, van uk weet ik het nog niet (wel geprikt, nog niet bekent). Ik zou daar over 3 weken over bellen en dan evt. direct na de vakantie de anti-D injectie halen. Maar er staat me iets bij dat na een evt. klap op je buik oid je dit al eerder moet hebben.... Heb het wel aangeslingerd in het ZH maar daar zeiden ze dat het niet uitmaakt. Nou ja, anders maandag maar weer de poli bellen, en navragen, in het ergste geval maandag naar de HA in Oostenrijk of naar het ZH om alsnog een anti-D injectie te halen!

Geplaatst

Jeetje beanie dat is schrikken zeg

Gelukkig maakt uk en jij en natuurlijk je mannetje het goed

Hopelijk kan me ondanks alles genieten van je vakantie

Hele dikke nl knuffel

Geplaatst

Beanie, wat een schrik, gelukkig dat met jou en uk alles goed is, dat is het belangrijkste, al is schade aan je auto niet echt leuk. Ik hoop dat jullie snel van jullie vakantie kunnen genieten

Jessica een tweede zaadonderzoek is helemaal geen gek idee, ik hoop dat de tweede weer net zo goed is als de eerste!

Geplaatst

Beanie, wat een schrik! Jammer van de schade aan de auto, maar het belangrijkste is dat jij en uk ongeschonden zijn. Hele fijne vakantie!

Minoes, heb je al een tweede zaadonderzoek afgesproken? Al druk aan het klussen? :P

Geplaatst

Haha nee ben nog ongie haha

Heb wel van die ovulatie testen gehaald

Deze week krijg ik het papier binnen en dan gelijk afspraak maken

Beanie hoest nou met je?

Hoest met de andere dames ?

Geplaatst

Beanie wat een vreselijke schrik! Jeetje, ik durft net bijna niet verder te lezen. Gelukkig blijkt alles goed te zijn. Oh man, ik hoop dat jullie gauw van de schrik bijkomen en nog veel ontspanning vinden tijdens de vakantie.

Ik zou morgen even bellen met de poli als je het niet vertrouwd. Kan nooit kwaad.

A.u.b. heel voorzichtig verder rijden!!! xxx

Geplaatst

Happinez, nog even en dan is het zover; jullie gaan naar Turkije! Mocht ik je niet meer spreken; heel veel succes, ik duim voor een mooi/goed eindresulaat! Probeer ook te genieten van het land en het lekkere weer!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Weer online.... En op de plaats van bestemming. Wat een drama was deze reis!

Gistermorgen weer in het ZH geweest, ze wilden nogmaals alles checken en kijken of er geen veranderingen waren. Gelukkig was alles goed! Uk vindt de CTG echt niet leuk, hij was erna moe van het trappen tegen de elektrodes! Voor de zekerheid heb ik trouwens toch nog de anti-D injectie gehad.

Om 12.15 uur gisteren reden we weg uit S.tuttgart, volgens de navigatie zou het 4,5 uur rijden zijn naar de plaats van bestemming in Oostenrijk. Goed, onderweg begon het te regenen, en hard ook, en het bleef maar regenen... en regenen... en regenen.... Echt doorrijden was er niet bij. Maar okay, we kwamen vooruit. En het was (leek) rustig op de weg. Dus dachten we rond 6 uur zeker wel ter plaatse te zijn. Helaas, foutje! We kwamen in een file van 20 km tussen M.ünchen en S.alzburg, voor de C.hiemsee. Weg was overstroomd. En het duurde en het duurde en het duurde.... Rond 4 uur 's middags er in, rond 1.30 uur vannacht weer uit de omleiding en op de weg naar S.alzburg.... Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, we waren vanmorgen om 3.30 uur in het appartement (gelukkig hadden we gebeld en een afspraak gemaakt over de sleutel, zodat we er nog in konden). Wat een hel.... Vanuit NL doen we er normaal gesproken korter over!

Maar goed, we zijn er. Hebben lekker uitgeslapen en geluncht in de zon.... Heerlijk temperatuurtje hier en de komende week zijn de voorspellingen goed. Dus we gaan vanaf nu gewoon lekker genieten!

Geplaatst

Jeetje beanie het zit jullie niet mee zeg

Hopelijk is het nu klaar zeg en kunnen jullie van je welverdiende vakantie genieten

En beetje rustig aan ;-)

Dikke hollande groet

Geplaatst

Ik voel mijn aandelen stijgen minoes hihi

Tina spannend! De 11de toch of zit ik ernaast?

Beanie wat een pech deze rit! Al vind ik dat narcotica verhaal op zich wel grappig ;)

Jullie toen ws wat minder ;)

Hier een meisje dat haar eerste losse stapje heeft gezet. Een er gelijk mee is opgehouden hihi. Vallen doet zeer ;)

Geplaatst

Haha Sandra

Ilana moet eerst heel zeker van haar zaak zijn anders doet ze het niet haha

Ik heb ze op internet besteld waren ze niet zo duur ;-)

Geplaatst

Vandaag de uitslag van de hysteroscopie gehad. Alles was goed. Alle omstandigheden zijn goed. Pipelle gedaan. Slik me gek aan vitaminen. Woensdag alles bij de apotheek ophalen om poging 3 in te starten. Begin met de deca op 22 juni. Over 2 maanden weten we het. Worden we ouders of niet...

X

Geplaatst
Vandaag de uitslag van de hysteroscopie gehad. Alles was goed. Alle omstandigheden zijn goed. Pipelle gedaan. Slik me gek aan vitaminen. Woensdag alles bij de apotheek ophalen om poging 3 in te starten. Begin met de deca op 22 juni. Over 2 maanden weten we het. Worden we ouders of niet...

X

Lieve Sproet, wat spannend... Ik ga kaarsjes voor je branden!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Lieve sproet wat spannend zeg

Ik ga ook veel kaarsjes voor je branden

En dat jullie droom snel mag uitkomen

Liefs en een hele dikke knuffel

Geplaatst

Sproet, we gaan ons helemaal gek duimen voor je. Het móet gewoon lukken!

Beanie, het zit jullie niet mee zeg, hopelijk hebben jullie je portie nu gehad en kan het grote genieten beginnen.

Tina heeeeeel veel succes in Turkije, ook voor jou gaan we enorm duimen!

Sandra wat goed. Je zal wel trots zijn :)

Geplaatst

Hey dames 19 juni tweede zaadonderzoek

Hoe gaat het met iedereen?

Tina succes meid

Sproet dikke knuffel

Beanie al een beetje aan het genieten ?

Liefs

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

VAKANTIE !!! Ja! Bedankt allemaal voor jullie goede wensen. Vandaag gaan we echt beginnen. Vanavond eerste prik puregon erin en nu op de weg naar Amsterdam voor de uitgangsecho. Ik voel me heel raar vandaag. Was vanochtend in eens heel zenuwachtig. Zo spannend allemaal. De afgelopen dagen hebben we dan ook continue de nieuws gevolgd in de hoop dat de rellen in Istanbul niet erger worden. Je zou het maar beleven...

Dinsdag vliegen we, dus nog wat tijd.

@ beanie. Hey meid hoe is het in oeschiland;)? Hebben jullie daar ook last van de extreme wateroverlast?? Ik hoop niet. Lekker genieten. Hier is idd nu ook eindelijk mooi weer met t-shirt en slipper temperaturen.

@ sproet: meid wat mooi!!! Ik duim zo hard voor jou en mij;))

@ minoes; nou ik ben benieuwd wat de 19e erbij uitkomt. Het zou toch bijzonder zijn;)) goed blijven oefenen, hoor!! Ik duim voor jullie.

@ Sandra: wat schattig de eerste stapjes. Lijkt me zo bijzonder.

@ floor: ik denk aan je!! Dikke knuffel. Ik hoop dat je het alles een beetje kunt volhouden.

Allen: hoe is het met iedereen? Waarschijnlijk lekker genieten van het mooie weer. Het is jullie van harte gegund.

Ups, trein stopt zo ik moet overstappen. Ben echt niet gemaakt voor OV. Maar manlief werkt in Amsterdam dus dacht ik besparen we nu eens en ga ik met de trein heen en terug met manlief.... Hele onderneming van Sneek naar A'dam met OV.

Geplaatst

Beanie hier is het ook lekker warm ;-)

Geniet van je vakantie

Lieve Tina wat ben je ook een schat

Ik hoop zo dat alles voorspoedig mag verlopen voor jullie en duim me rot

Ik gun het jullie zo enorm

Floor dikke toet meid

En voor iedereen een hele warme knuffel ;-)

Nog anderhalf week en dan is onze meid jarig heb er zo'n zin in hopelijk is het dan ook zulk mooi weer

Fijne dag meiden liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden