Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even snel Sandera ook sorry

Sproet sterkte met je rug

Sometimes hoera gefeliciteerd

Mijn pa word maandag helemaal binnenste buiten gekeerd ben benieuwd

Liefs reageer later meer

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje wat een berichten allemaal:-) Hoop dat ik alles teruggelezen heb:)

@Sometimes: Gefeliciteerd wat een mooi bericht! Nu kan je nog meer genieten van je klein wondertje!

@Ania: heel veel sterkte meid - jullie hebben een heel moeilijke weg al teruggelegd - zoals Beanie al zegt: je bent een echte doorzetter. Ik duim voor je dat jullie droom toch nog uitkomen mag. Je hebt nog 2 mooie emmies in de vriezer, dus de kansen zijn de wereld nog niet uit.

@Floor: Goed dat je rust neemt met je druk programma! Leuk met de Mini naar de peuterspeelzaal....vind hij het moeilijk of jij?

@Ansje: Ik vind het zo fijn deze trotse 'mamaberichten' te lezen, dan krijg ik altijd een warm gevoel en denk, ach ja, straks zou jij ook zo'n bericht kunnen schrijven. Ik bedoel het eerlijk, ik knap ervan op! Leuk zo'n kwebbelend mannetje:)! Succes met het bespreken van je ondernemersplan!!

@Sproet: Hey meid, fijn dat je je alweer ietsjes beter voelt! Voorzichtig aan!

@Misa: Sterkte voor jullie gesprek!! Zet hem op. Het komt zeker allemaal goed, maar ik kan me voorstellen dat het ook weer spannend is.

@Blondine: Nogmaals gefeliciteerd met je twee super toppertjes! We wachten dus samen ... Ik duim voor je!!:goodluck:

Hier vandaag wel weer iets minder emo, maar daarvoor erg beroerd. Heb de halve nacht niet geslapen ivm sterke ongi buikkrampen... ben zeker 5 x de bed uit omdat ik zeker was dat ik nu bloed zou zien (sorry voor de details), maar niets. Vanochtend ook niets, maar wel nog lichte krampen. Ben erg onzeker... Weten jullie, ik snap mijn eigen cyclus ook helemaal niet meer. Volgens mijn gewone cyclus zou ik morgen ongi moeten worden, maar het testdatum is eerst 25 okt. Begrijp ik dat fout?? Op de testdatum zou mijn cyclus 5 weken zijn en die is normaal echt precies 28 dagen. Denk ik nu fout?? Ik weet de medicatie, maar toch snap ik het allemaal even niet meer... sorry voor dit egoberichtje.

Geplaatst

:clap2:

Ik reageer morgen op iedereen. Effe een ego berichtje de lucht in

Vandaag de uitslag van de bloed/combinatietest: 99.8% kans op een gezonde baby. Die dus niet aan de geteste ziektes lijdt, waaronder downssyndroom.

Ik ben zo blij en opgelucht. Ik barste gewoon in tranen uit bij de dokter. Wilde dit ff met jullie delen.

Liefs

:clap2:
Geplaatst

@ dames, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik ga nu echt genieten. Gisteren heeft mijn schatje me mee uit winkelen genimen en ik hb nu allemal PASSENDE kleren in me kast. Ik hb de strakke, femme fatal hahahahaga kleding opgeborgen tot nader order en ben er mentaal aan toe om de zwangerschapskilos er aan te zien komen. Echt heel leuke kleren van noppies, dus ben helemaal blij met de new me.Buikje groeit gestadig, net als de kleine, die overigens nu 5.1 cm is. :)Je kon de voetjes en teentjes en handjes en armpjes zien, echt zoo mooi.Volgende week de 12 weken echo en dan (gelukkig) pas weer met 20 weken net als in een gewone zwangerschap. Gisteren ook van vrienden de eerste 3 rompertjes voor Semmie gekregen!! Zooo schattig!!@ Ania hoe gaat het nu? Wat een weg hebben jullie achter de rug. Sterkte, meis.@ happinez, ik duim voor je. De laatste loodjes zijn zo zwaar. Nog effe meid, dan weet je het.. Knuffel@ Misa, balen dat je pas in januari weer kan beginnen, aan de andere kant, ff weer wat energie en vitamine D opdoen in Brazil is ook goed in dit zware traject. Succes met je gesprek, meid?@ Blondine, zo nu lekker proberen te ontspannen. Ga lekker iets leuks doen voor jezelf, je hebt het verdient. Ik zal niet zeggen dat je aan iets anders moet denken das onzin. Maar verwen jezelf of laat je verwennen. Je bent nu zwanger tot het tegendeel bewezen wordt!! Dikke knuffel@ Sproet, dikke digi knuffel voor jou.Minoes, sandra( ps. Ik vind het geweldig hoeveel je afvalt, volgende week weer een beetje), floor( doe jij wel een beetje rustig met je maagje) en iedereen die ik vergeten bent( jullie schrijven gigantisch veel, dames, hahahaha) sorry en dikke knuffel!!Liefs van mij

Geplaatst

Meiden ik schaam me bijna dood - heb net alweer 2 uren op bed gelegen en geslapen omdat ik het niet meer kon houden. Is toch niet best so midden op de dag :-0 herken mezelf niet terug...

Geplaatst
Meiden ik schaam me bijna dood - heb net alweer 2 uren op bed gelegen en geslapen omdat ik het niet meer kon houden. Is toch niet best so midden op de dag :-0 herken mezelf niet terug...

Meis, als je kan slapen, dan hb je het nodig. Ik hb ook net 1 uurtje geslapen. Was vandaag niet aan het werk gegaan, veels te moe. En dus niet voor niets blijkbaar. Dus voel je niet schuldig. " het is veel werk een huis in een huis te bouwen, zonder geluid van een hamerslag "

Liefs

Geplaatst
Ik reageer morgen op iedereen. Effe een ego berichtje de lucht in

Vandaag de uitslag van de bloed/combinatietest: 99.8% kans op een gezonde baby. Die dus niet aan de geteste ziektes lijdt, waaronder downssyndroom.

Ik ben zo blij en opgelucht. Ik barste gewoon in tranen uit bij de dokter. Wilde dit ff met jullie delen.

Liefs

:happydance: :toppie: :laugh:

Geplaatst

Meiden, sorry voor m'n afwezigheid, maar ik ben erg druk met onze eigen 'tandenfee', prins V. heeft er giga last van dus ben de hele dag met hem in de weer... Er is er EINDELIJK!!! 1 door :):):)

Tot later!!

Geplaatst

@sometimes. Wat zeg je dat mooi!! Thx;-)

@melis; ach jee de tandjes , ja dat valt ook niet mee. Mooi dat de eerste er nu door is ! Zijn toch rare dingen bedacht door de natuur: tanden- komen met enorme pijn en meestal gaan ze ermee ook weer....

Geplaatst

Sometimes top zeg!!!

Beanie weer een stap verder! Mooi!

Melis, arm ventje! Lekker vertroetelen. Heb je zalf voor op z'n tandvlees? Hielp bij J.amey heel goed.

Floor, nogmaals bedankt!

Minoes, geeft niet hihi

Ania, wat een verhaal. Lucht hier maar lekker je hart!

Sproet, gelukkig aan de beterende hand!

Blondine, lekker aan't broeden?

Happinez, schijnbaar heb je het nodig dus zeker aan toegeven als je kan!

Wue vergeet ik???

Hier rustig dagje, ben snipverkouden :( J.amey is uit spelen die word nu door manlief opgehaald...

Dikke kus!!!

Geplaatst

Happinez, wel lief dat je dat zegt en ik ben blij dat je het leuk vind om ook trotse mamaberichten te lezen. Soms vind ik het wel eens lastig wat ik kan schrijven omdat niet iedereen dit geluk al heeft en het soms ook best wel confronterend kan zijn lijkt me. Zelf vond ik het ook altijd fijn om positieve verhalen te lezen want dat gaf me toch weer hoop van het kan dus wel. Gelukkig begrijpen we elkaar hier allemaal als geen ander en slepen we elkaar door moeilijke tijden heen.

Ik gun het jullie allemaal zo erg en leef enorm mee met de meiden die nog niet zwanger zijn.

Lekker naar je lichaam luisteren hoor meid. Soms ben je het gewoon even nodig om rustig aan te doen.

Sandra jij bent al weer aan het werk toch? Hoe bevalt het je?

Melis dus je prinsje heeft eindelijk z'n eerste tandje joepie!! Wel vervelend dat hij er zo'n last van heeft. Bij Joël nog steeds niets te zien.

Geplaatst

Happines wat fijn dat de verhalen van mama's je toch blij maken

Ondanks het grote verdriet en je eigen wens dikke knuffel en dat iedereen straks met kerst zwanger mogen zijn en alleen hamburgers eten geen biefstuk en zalm enz ;-)

Sandra dus gaat goed 2,2 kilo gaat lekker succes met en toi toi toi

Melis dus de kleine tandjes zielig dikke rooie wangen zeker en pijn je kan er wat voor krijgen toch ??

Floor hoest met jou meid lekker aan de sushi vind ik ook zo lekker ;-)

Ik heb zins tijden weer heel stuk gereden alleen met de kleine ben heel trots heb altijd paniek aanvallen en ging zo goed;-)

Ansje ben het met je verhaal eens ik gun het ook iedereen hier en we slepen elkaar er echt door

Onze dikke boef slaap ineens niet zoveel herkennen jullie dit??

Liefs knuf

Geplaatst

Jessica, wat goed dat je zo'n eind hebt gereden! Over slapen gesproken: Mini sliep gisteren om 23 uur en ligt sinds 6.15 tegen me te babbelen. In de uren ertussen lag hij in mijn gezicht te trappen. Lekker begin van de dag dus!

San, je bent geweldig! Ik ben helemaal geïnspireerd! Ik ga ook vandaag beginnen! Ben gestopt met de meds en mijn menstruatie is aan het beginnen, dus de grote reinigingskuur gaat beginnen! Ben echt trots op je! Dat wordt een heeeeel klein strak jurkje met Kerst als je zo doorgaat!

Sometimes, heel hè, die kleding? Als alles weer gewoon past en niks meer knelt! Nu genieten van die buik en je helemaal laven in je zwangerschap! Voor je het weet is het weer voorbij!!! Ik weet nog zo goed dat toen Mini net was geboren en en met zijn handjes en voetjes lag te trappelen en te klauwen, ik precies de bewegingen herkende van ín mijn buik, maar nu lag hij er op. Zo bijzonder! Hè, heerlijk, lekker genieten!

Ansje, wat goed van J.oël! Altijd weer fijn om te weten dat hij goed groeit! Ik had thuis een weegschaal, dus hield het zelf in de gaten. Echt een aanrader. Ik hoop dat je snel van je sollicitatieplicht af bent! Mini vindt het moeilijk op de psz, maar ik ook!ik ben nogal een IVF moeder Volgens het boekje, dus laat mijn 'precious baby' niet graag ergens achter. Maar Mini heeft het ook moeilijk, ik ging op enig moment naar de gang en na twee minuten was hij hartverscheurend om me aan het schreeuwen. Het is een heel gevoelig mannetje en omdat hij redelijk vlot is in zijn ontwikkeling, is de wereld ook erg groot voor hem. Bovendien voelt hij mij ook erg aan en we hebben emotionele weken gehad. Daarom krijgt hij nu extra aandacht. Gisteren heeft hij een prachtige houten treinbaan gekregen en we hebben lekker de hele middag gespeeld. Gelukkig zijn ze op de psz heel makkelijk. Ze willen juist graag dat ouders blijven als kinderen nog niet op hun gemak zijn. Dus dat is fijn. Het is een 'vrije' psz en dat staat me wel aan. Veel liedjes en aandachtvoor de seizoenen en de natuur en heel erg gericht op het kind als individu. Ik ben er blij mee!

Tina, hoe is het vandaag? Gewoon slapen als je moe bent hoor, voelde niet schuldig! Er gebeurt vreselijk veel met je lijf en er zit een embryo in je buik. Gewoon toegeven aan je vermoeidheid! Ik ben nog steeds bekaf van de hele behandeling! Weet je al wanneer je een testje gaat wagen? Of ga je netjes wachten?

Beanie, lekker, het huis eens flink soppen! Ik word daar altijd blij van! En je hebt vast nieuwe energie en inspiratie met het schema in handen en de afspraak voor de Pipelle gepland! Geweldig zeg, nu komt het toch weer dichterbij!

Melis! Arme prins V. Ik heb het met hem te doen! Heb je dentinox voor zijn tandjes? Of houd je het op paracetamol. Dat laatste hielp bij Mini toch altijd het beste... Het is wat met die tandjes en het duurt ook zo lang. Maar het is gelukkig niet aaneengesloten, er zijn ook rustigere fases. Mini heeft laatst weer twee, drie weken waardeloos gegeten, o dat er achter nog ergens een kies doorkwam. En deze muts had het niet eens door ;-)))

Misa, hoe was het gesprek in het ziekenhuis? Ik ben benieuwd!

Roos, kom je een beetje verder met de informatie die je zoekt? Ik hoop het en anders weet je me te vinden.

Blondine, sterkte met broeden.

Marielle, hoe is het?

Sproetje, last but not least! Hoe is het met je? Nog veel pijn, of ben je van alle pillen zo stoned dat je niet meer door hebt dat je pijn hebt (en je ook afvraagt wie wij zijn en who the F. Sproet os en waarom deze pagina open staat op je iPad ;-)))

Nou meiden, ik ga zo even naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Dan weer naar huis, de hulpen ontvangen en vanmiddag naar Utrecht voor een sollicitatie. Ondertussen begint mijn menstruatie langzaam maar zeker en daardoor voel ik me nu al iets beter. We zijn wéér verkouden, deze keer doet het echt zeer in mijn longen. Vervelend toch, dat begon van het najaar, vorig jaar hebben we ook zo getobd. Zou wel zin hebben in een maandje op een warm eiland ;-))) Vanmiddag, als we nog tijd over hebben maar even lekker naar het tuincentrum voor een paar leuke plantjes ofzo. Een beetje de boel gezellig maken!

Fijne dag meiden!

Xxx

Ps. Sorry als ik iemand ben vergeten...

Geplaatst

Floor misschien wist je het nog niet, maar aan gezien die kleine van jou zo'n einstein is.. Hij "trappelt" je niet zomaar in je gezicht! Hij geeft je een japanse voet-gezicht massage :D zo'n slimmerd!

Dus je gaat mee doen?? Knap! Terug naar normaal :) even in het gareel!

Leuk zo'n houten trein! Jamey heeft er zoveel stukken van dat hij de hele woonkamer vol kan leggen hihi

Minoes s.terre heeft juist van 4 tot 8 dat ze niet slaapt. Dan de laatste fles en dan horen we haar niet meer... en s.terre en i schelen maar week of 3. Maar gelukkig slaapt ze 's nachts goed :)

Hier kop vol watten. Voel me vreselijk beroerd! Maar goed het is vakantie dus vanmiddag maar even cakejes bakken. En morgen is ons klein meisje een dagje met papa naar lelystad. Kan mama het schilderwerk eindelijk afmaken hihi

Fijne dag meisjes!

Geplaatst

Sandra i slaapt naar 11 uur tot 13 uur nu en dan vanmiddag wakker en dan en dan s'middags ergens slaapt ze ook maar van 19 tot 22 haast niet en dan s'nachts wel goed haha beter dat ze s'nachts wel slaap en overdag niet

Net bij ha geweest en maag is van slag en heb spier met sporten verrekt en hyperventilatie samenloop van dus haha

Fijne dag

Geplaatst

Hi Melis,

Ik typ terwijl mijn vinger verbrand is... Zoals ik al zei: in de koekenpan gestopt terwijl ik met Maxi stond te praten ;-)))

Tja, ik blijf het vervelend vinden om met een briefje om hcg te bepalen naar de prikpost te gaan terwijl je ongesteld bent.... Maxi en ik noemen het tegenwoordig niet hcg, maar hc-nee ;-) Mini vond het geweldig op de prikpost, want hij mocht 'helpen' (er zit daar een hele aardige man) en hij mocht ook een pleister en die was heel 'moooooooiiije' en hij kreeg een plaatje. En mooi dat hij het vond om die naald er in te zien gaan! Kleine, stoere vent!

Goed gesprek gehad, maar er waren meer gegadigden, dus ik weet het niet. Ik ben heel ervaren in het betreffende werk en wil het echt heel graag, maar volgens mij twijfelden ze een beetje aan mijn intenties. Ik ben er 3 jaar uit geweest en dat moet je altijd verklaren.... Eerlijk duurt het langst dus ik heb maar gewoon verteld dat ik ziek ben geworden (en daarna zwanger). Verder ben ik eigenlijk een beetje te zwaar voor de functie (te veel van die 'afkortingen' voor mijn naam haha ;-), dus ik weet het het niet. Ik wil het echt wel graag, maar we zullen zien...

Hoe is het met mijn kleine tandenvriendje? Heeft hij veel last, of valt het mee? En jij je drukke dag overleefd?

Hoe is het hier met iedereen? Wat is het ineens weer stil? Iedereen geschrokken van de drukte?

Xxx

Geplaatst

Even een snelle update van hier voor ik ga bijlezen...

Het gesprek ging goed. We moeten wel alle onderzoeken opnieuw doen (de standaards..) en mogen dan door. In principe zou het gewoon moeten lukken ondanks de endo.. Ook mogen we meedoen met een trial, de insight trial, volgende woensdag moet ik antwoord geven..

Floor; ik stuur je ff pb over je solli..

Geplaatst

Hi lieve dames,

Misa, wat goed! Wel vervelend dat jullie die onderzoeken opnieuw moeten doen, of valt het mee? Is het vnl bloedprikken? En wat houdt die trial precies in?

Floor, dat moet je ook niet doen! Vingers zijn niet om te bakken! Trouwens, je eet toch vegetarisch? Wanneer krijg je de HC-nee uitslag? En wanneer hoor je meer van je sollicitatie? Ik denk idd dat het het beste is om eerlijk te zijn, maar is natuurlijk best lastig in deze tijd! Gaan jullie nog weg dit weekend?

Minoes, let je wel een beetje op jezelf? Is je vader niet vandaag binnenstebuiten gekeerd? Hebben jullie al uitslagen gehoord?

Sandra, voel je je al weer wat beter? Of verkouden aan het worden? Het afvallen gaat heel goed las ik!

Melis, hoe is het met de tandjes van de kleine man? Nog steeds zoveel last?

Happinez, hoe is het vandaag met jou? Voel je je al weer beter dan gisteren? Beetje kunnen uitrusten?

Sometimes, helemaal in het nieuw! Wat heerlijk zo'n schatje.... Lekker samen genieten!

Tot mijn grote verbazing werd ik aan het eind van de middag gebeld dat ik morgen een dagje kan werken.... Niet mijn normale job maar op de recovery, is ook goed! Begin me zo langzamerhand een beetje nutteloos te voelen, door al dat thuis zitten. Dus ik ben er heel erg blij mee! Morgen dus een dagje in Naarden.... Vanmorgen wel braaf de hele bovenverdieping gesopt, wilde eigenlijk morgen de benedenverdieping doen. Maar ja er kwam dus iets nuttigers tussen. Gelukkig stelde manlief al voor om het zaterdag samen af te maken. Ook goed!

Geplaatst

Jessica het kan best zijn hoor dat I steeds minder slaap nodig heeft. Als ze er maar niet te veel last van heeft dat ze weinig slaapt want sommige kindjes kunnen daar helemaal niet tegen.

Beanie leuk dat je morgen een dagje kunt werken.

Floortje wat moeilijk he om je kleine mini achter te laten. Dat huilen van hem ging je vast door merg en been. Tuurlijk voelt hij jou haarfijn aan en weet hij ook dat jij moeite hebt om hem achter te laten. Gelukkig dat ze daar heel makkelijk zijn en je er gewoon even bij mag blijven als het niet zo goed gaat. Dat geeft vertrouwen.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt met je sollicitatie en hoop natuurlijk dat ze jou uitkiezen. Waar heb je eigenlijk op gesolliciteerd als ik vragen mag?

Melis hoe is het met prins V?

Ik heb vandaag mijn eerste geld gekregen van het u.w.v..'t is geen vetpot zeg. Ik hoop zo snel mogelijk weer zelf te gaan verdienen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden