Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden, zo, net in Brussel aangekomen. Deze week maar besloten manlief niet weer alleen de hele week weg te laten gaan, maar in daarvan mee te gaan 😉. Dus net drie uurtjes gereden en zo te zien een hele discussie omtrent datum gemist. Ik ben het eens met Floor: zoude de 10e beter uitkomen trekken jullie zich maar niets van mijn afwezigheid, moeten we gewoon een tweede ronde doen en ben ik dan aanwezig. Vind het wel heeeeel jammer , maar het zou altijd lastig zijn met zo veel mensen.

@sproet: heb je mijn mailadres gestuurd ( hoop ik - zit op de tel en in die app is een pb niet duidelijk te vinden)

@floor: als je mij beloofd dat ik 10 nov misselijk ben dan zeg ik nu al mijn afspraak in Hamburg voor dat weekend af en kom ondanks alle misselijkheid taart en alle lekkernijen eten die iedereen meeneemt😜😜😜. Ik ben er helaas nog niet zo overtuigt van. Maar wie weet heb je helderziende krachten door de positieve vibes die je hebt😉

Lekker slapen alvast.

Geplaatst

Whahaha ik kan volgende week! :P

Datumprikker voor mij is bekend, 20 januari. Hihi

Lastig plannen hoor met 5 kids ;)

Oh dames ik heb zulke lekkere cupcakes gevonden die ik voor jullie ga maken! Oeh!!! Uiteraard vol chocolade!!

Geplaatst

hehe....san..ik ook...maarre..aan de andere kant red ik dat fysiek nog niet vrees k ;-)

Lijstje vooralsnog is ....*rapapaaaa, rapapapaaaa.........

Floortje,

Sandra

Misa

Beanie

Minoes

Happinez / Tina

We komen er wel ;-))

Geplaatst

Zekers!! De lijst groeit hihi

Enne floor heeft wel bed hoor hihi ;(

Nee gekheid, ik kan helemaal niet bedacht ik me net. Ik heb al forumuitje whahaha ik ben erg!

Geplaatst

Dag lieverds! Nou, dat gaat de goede kant op! Nog een herhaalde oproep: PB mailadres naar Sproet, voor datum'prikker'!

Die van die 'prikker' is wel een sterke Sproet! ;-)) was nog lolliger geweest als we hadden afgesproken met Pasen, deden we 'paasfondue'

Kom maar op met die datumprikker! Maar dames, houd toch ook even 10 november vrij! Want als Tina zwanger is (en dat is ze!) dan zegt ze Hamburg af! En wie weet gebeurt er nog een wonder dat Ansje's afspraak niet doorgaat en dan hebben we toch iedereen bij elkaar! Maxi geeft de voorkeur aan de 10e boven de 4e of de 18e ivm werk, hij heeft nogal een drukke baan en moet ook regelmatig in het weekend dingen doen. Moet ik rekening mee houden, want hij moe helpen huis poetsen, boodschappen doen, etc., etc.

Dus we hebben twee potjes op het vuur: de datumprikker voor iets verder weg en de 10e om de zwangerschap van Tina te vieren! (We missen dan Ansje en Minoes, maar hopen op een wonder). Houd dus ook nog even de 10e vrij dames die dan wel kunnen!

Fijne week dames!!!!!

xxx, Floor

Geplaatst

Gooodmurning!

Dames, het lukt mij niet de afspraak te verzetten. Ik heb al met een vriendin afgesproken die dag iets leuks te gaan doen en vind het lullig dat af te zeggen, maarrrr we komen er heus wel wat afspreken betreft ;) Laat de 10e gerust doorgaan als een andere datum lastig wordt en dan kunnen we (mits het jullie goed bevallen is haha) nog een keer iets voor in het nieuwe jaar afspreken. Bij de D&D meisjes doen ze een mail met data de deur uit voor een paar maanden verder. Zo kan iedereen datum alvast vastleggen en is de kans groter dat iedereen kan.

Tja Floor we zijn nu eenmaal drukbezette meisjes en ja we hebben nog een leven naast het forum haha.

Sproet ik ga je mailen.

Geplaatst

Haha, het is toch wat! Jullie zijn gewoon zo drukbezet omdat jullie zo leuk zijn! Goed idee, we doen de datumprikker voor over een paar maanden (dank Sproet!) en wie het toch leuk vindt om ook de 10e langs te komen kan mij PB en! Xxx

Geplaatst

Ha floor- je bent een ras optimist:-) heb net op het wachtbankje oktober geschreven dat ik blijkbaar toch meer pessimist ben dan ik dacht, omdat ik absoluut niet het verlangen heb te testen. Ik ga er in mijn onderbuikgevoel blijkbaar al van uit dat het geen zin heeft het eerder te weten dan donderdag:) Maar mooi dat jij erin blijft geloven dat helpt me nu nog niet in tranen uit te barsten:) !!

En: als jij gelijkt krijgt dan kan minoes misschien toch wel omdat ze dan niet zover alleen hoeft te reizen - ik kan haar meenemen, tenminste vanaf de helft ongeveer:)

Dag lieverds! Nou, dat gaat de goede kant op! Nog een herhaalde oproep: PB mailadres naar Sproet, voor datum'prikker'!

Die van die 'prikker' is wel een sterke Sproet! ;-)) was nog lolliger geweest als we hadden afgesproken met Pasen, deden we 'paasfondue'

Kom maar op met die datumprikker! Maar dames, houd toch ook even 10 november vrij! Want als Tina zwanger is (en dat is ze!) dan zegt ze Hamburg af! En wie weet gebeurt er nog een wonder dat Ansje's afspraak niet doorgaat en dan hebben we toch iedereen bij elkaar! Maxi geeft de voorkeur aan de 10e boven de 4e of de 18e ivm werk, hij heeft nogal een drukke baan en moet ook regelmatig in het weekend dingen doen. Moet ik rekening mee houden, want hij moe helpen huis poetsen, boodschappen doen, etc., etc.

Dus we hebben twee potjes op het vuur: de datumprikker voor iets verder weg en de 10e om de zwangerschap van Tina te vieren! (We missen dan Ansje en Minoes, maar hopen op een wonder). Houd dus ook nog even de 10e vrij dames die dan wel kunnen!

Fijne week dames!!!!!

xxx, Floor

Geplaatst

Yep WD 12:) Ik durf niet - zoals hieronder al geschreven, ben nog niet toe aan huilen.... en vrees dat het daar wel op uitloopt. Waarom??? Geen idee, omdat ik niets voel echt geen zere boobs of andere kwelletjes, maar alleen een lichte ongi-volle onderbuik-druk... lijkt me niet goed... ik wil hetliefst helemaal niet testen:)))

Het is vandaag toch al WD 12? Je houdt ons en jezelf wel in spanning!!! ;-)))
Geplaatst

zo meiden, ik kan ook niet heel even gaan slapen ;-) Ik heb ondertussen al een heel lijstje...

Floortje

Sandra

Misa

Beanie

Minoes

Happinez

Ansje

Deze dames hebben hun mailadres al naar me gePB'ed. Volgens mij mis ik dan in ieder geval nog Melis en Sometimes.....toch?

Geplaatst
Yep WD 12:) Ik durf niet - zoals hieronder al geschreven, ben nog niet toe aan huilen.... en vrees dat het daar wel op uitloopt. Waarom??? Geen idee, omdat ik niets voel echt geen zere boobs of andere kwelletjes, maar alleen een lichte ongi-volle onderbuik-druk... lijkt me niet goed... ik wil hetliefst helemaal niet testen:)))

Lieve lieve happinez, bij B.rando had ik echt 0 komma 0 kwaaltjes op een licht drukkend gevoel in mijn onderbuik na... En hij ligt hier toch echt boven te slapen..

Laat je niet gek maken door wat je wel en niet 'zou moeten' voelen...!

Grote knuffel vanaf hier!!!

Geplaatst

Ik herken dat zo he...laatste keer heb ik al mijn klachtjes weggeduwd...zo van..ahjoh, als ik er niet aan denk zijn ze er niet...;-) En ook had ik dit keer met het testen zo'n zenuwen...heb dus ook maar twee keer getest dit keer...Maar die lichte ongi-volle onderbuik-druk kan toch innesteling zijn meis! Dat kan gewoon he!

x

Geplaatst

Iedereen foed geslapen? Hier is de herfstvakantie weer voorbij dus hup weer in het gareel.

Tina wd 12 alweer! Ik ben zeer benieuwd!!! Wel leuk gezellig met manlief mee :)

Ansje jammer dat je die niet kan verzetten maar snap het wel hoor hahaha ;)wij zijn nmtenslotte maar een stel vreemden hihi

Floor ik whap wel ff ;)

Hier weer aan de shake!

Xx

Geplaatst

Sproet slapen doen we niet aan ;)

Tina, it ain't over till the dat lady sings! Alles wat je voelt zegt niks. Het enige wat de waarheid verteld is een test.

Maar snap heeeel goed je gevoel om niet te testen. Maar niet de hoop verliezen hoor jij!

Geplaatst

Misa & Sproet: :-) nu heb ik weer een dikke glimlach:-)! Ik hoop dat jullie allemaal gelijk krijgen - ook omdat ik natuurlijk graag de 10e erbij wil zijn:-) Mijn vriending in Hamburg zou het mij vergeven dat ik dan onder die omstandigheden niet kom:)))

Geplaatst
Iedereen foed geslapen? Hier is de herfstvakantie weer voorbij dus hup weer in het gareel.

Tina wd 12 alweer! Ik ben zeer benieuwd!!! Wel leuk gezellig met manlief mee :)

Ansje jammer dat je die niet kan verzetten maar snap het wel hoor hahaha ;)wij zijn nmtenslotte maar een stel vreemden hihi

Floor ik whap wel ff ;)

Hier weer aan de shake!

Xx

Sandra; ik shake een beetje met je mee hoor... Doe w.eight c.are, dan heb ik nog het idee van avondeten en lunchreep haha.

Geplaatst

Sandra: je hebt gelijk! ik denk dat ik manlief morgen ochtend wel ga vragen of we een testje willen wagen - nu is het ook wat makkelijker voor hem omdat hij niet alleen hier in brussel zit. We hadden namelijk afgesproken niet voor de tijd te testen omdat hij het ook zo verschikkelijk vond als ik dan dagen alleen thuis daarmee rondloop als het echt niet goed zou zitten.

Sterk van je dat je weer aan de shakes zit!!

Geplaatst

Denk idd dat het goed is dat je niet alleen thuis bent. Al is het voor de verveel/stress factor :)

En zoveel specialer als je samen bent en die plus staat er hihi ;)

Geplaatst

Floor, ik heb je net een PB gestuurd dat ik er de 10e van november graag bij ben, gezellig!

Sproet, ik heb je zojuist mijn e-mailadres gestuurd voor de 'datumprikker'.

Hier verder alles goed en weinig bijzonderheden. Prins V is vandaag voor het 'eerst' (op de wendagen na) naar het kdv, ben benieuwd hoe hij het vindt/heeft. Ik ga zometeen naar de tandarts, want heb stroomstootjes in m'n kies, auw! Ben als de dood voor de tandarts en deze hypochonder denkt meteen weer aan een kunstgebit :-(

Daarna door naar het werk, dus weer lekker druk!

Fijne dag lieve meiden!! Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden