Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Je hebt helemaal gelijk hoor vrouw! Maar iedereen in dit rottige traject wil gewoon zekerheid en weten waar we aan toe zijn..! Juist in dit traject lijkt het extra zwaar te wegen; te weten dat je niet 'alles voor niets' doet..

Maar het klopt helemaal wat je zegt; je weet het pas echt zeker op de officiele dag... Maar toch.. voor ons vroegtesters duurt dat te lang haha.

Haha, je bent een vroegtester, of je bent het niet! Ik wilde dat ik zo geduldig was ;-) Iedereen doet waar zij zich goed bij voelt! Dikke knuffel meiden!

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Weet iemand ook wanneer je kan testen van een KID ? Heb 4 okt ki gehad in natuurlijke cycles .... Zit nu op wd 8 mag 18 okt testen....

Geplaatst

Hai Heidss, ik kan je daar helaas niet bij helpen...

Dames, wat is het stil opons bankje... Houd iedereen de adem in?

Geplaatst

Hier rustig aan het wachten totdat ik mag gaan testen komende week. Wel meegelezen hier maar ik houd me liever buiten het gesprek over de ervaringen met vroegtesten, want daar wil ik op dit moment niet aan.

Geplaatst

Ik zit sinds 7 oktober op het wachtbankje van een cryo, een blasto. Het is de 5e terugplaatsing na 2 x icsi. Allemaal toppers. Ben nog nooit zwanger geweest...

Begin t nu wel weer spannend te vinden. Bang voor teleurstelling, de zoveelste..aan de andere kant ook wel weer erg positief (lekker tegenstrijdig).

Geplaatst

Nous, wat spannend, welkom!

Heidss, ik zou zeggen na 10 dagen want dan is het in jouw geval 10 DPO, bij jou moest de bevruchting etc. nog plaatsvinden... Succes

Misa, ik was nogal grieperig en sliep sinds 20 uur!! Hoe is het? Nog een testje gedaan? Ik uiteraard wel, maat zoals verwacht negatief.

Fijne dag meiden!

Xxx, Floor

Geplaatst

Nou meiden, ik ben van het bankje gevallen.. Weer negatief en een druppeltje rood bloed op het toiletpapier helaas... Het heeft niet zo mogen zijn...

Ik ga even mijn wonden likken, daarna weer meelezen en meeduimen hier! En in januari de mmm weer in voor ( als t nog kan door de endometriose) een ivf-poging.

Heel veel succes dames!!! En maak het groen hier!! De kansen stijgen aanzienlijk hier!

xxx

Geplaatst
Nous, wat spannend, welkom!

Heidss, ik zou zeggen na 10 dagen want dan is het in jouw geval 10 DPO, bij jou moest de bevruchting etc. nog plaatsvinden... Succes

Misa, ik was nogal grieperig en sliep sinds 20 uur!! Hoe is het? Nog een testje gedaan? Ik uiteraard wel, maat zoals verwacht negatief.

Fijne dag meiden!

Xxx, Floor

He bah, Floor daar baal ik toch van hoor!! Had stiekem nog hoop. Dikke knuffel!!

Geplaatst

Oh Misa! Wat ontzettend balen zeg!!! Je klinkt dapper, maar je bent er vast stuk van!!! Lik je wonden en kom bij! Ik hoop echt dat je nog op kan/gaat naar een volgende ronde! We spreken elkaar!!! Liefs en sterkte!

Geplaatst

Misa: shit shit shit zeg.

Wanneer komen de positieve verhalen dames?

Vandaag een dagje Duinrel voor mij, lkkr hoor die afleiding.

Mijn lijf is goed in de weer, allerlei pijntjes...die mijn doen denken aan een naderende ongesteldheid! Zucht

Geplaatst

Ach @Misa: Ach het is niet eerlijk! Al de teleurstellingen. Het spijt me voor jullie. Hoop dat je een beetje bij ka komen en even je rust kunt nemen. Heel veel sterkte!

@Floor: nou echt balen zeg. Ik had toch echt gehoopt dat je geen gelijk krijgt... dikke knuf meid en sterkte natuurlijk. Weet je al of jullie nog een poging (willen) wagen?

@Emsie: ik hoop dat je je vergist en je lijf gewoon op het kleine wondertje reageert. Leid je maar lekker af vandaag!

@Nous: hallo - welkom. Leuk dat je een beetje meekletst! Wanneer mag jij testen? Spannend allemaal!

En idd het is verder wel erg rustig hier:) Ik had deze keer gehoopt dat ik me misschien wat fitter zou voelen tijdens de WW - de laatste keer werd ik zo ontzettend moe van die stomme progesteron pillen... maar helaas, gisteren heeft me de vermoeidheid al ingehaald:) Jullie willen het niet geloven maar ik ben om 13u eventjes gaan liggen omdat ik zooooo moe was en ben met een dikke schrik eerst om 16u weer wakker geworden - ups! Om 22:30u lag ik alweer te snurken... mooie is dat:) Hebben jullie er ook zoveel last van vermoeidheid?

Vandaag maar even lekker actief mijn huis schoonmaken grrrrrr geen goede afleiding...:) Ik hoop dat iedereen een beetje leuk door de dag komt!!

Geplaatst

Thanx ladies. T bloeden heeft niet doorgezet maar dat zal nog wel komen dan..

Wat een ongemakken kun je hebben van de medicatie he? Dat kan ik me nog wel herinneren vd verse ivf poging. Ik hoop dat jullie je snel weer fit en happy voelen :blowkisses:

Geplaatst

Ha meiden!

Wat een stomme berichten allemaal, waarom lukt t nog bij niemand?! Dit is toch niet leuk zo...! Ik hoop zo dat er snel iemand van ons positief test, t is een ieder van jullie zo gegund!

@Floor; wat ontzettend balen zeg, ik had gehoopt dat je uiteindelijk alsnog groen zou testen en de negatieve test kwam doordat t nog te vroeg was... Vind het echt zo erg, jullie laatste cryo... :'( Zoals Tina al vraagt, weet je al of je nog doorgaat op eigen kosten of laten jullie het eerst even bezinken en nemen jullie later een besluit? In ieder geval heel veel sterkte van mijn kant, knuffel!

@Misa; ook voor jou veel sterkte, is toch erg moeilijk! Neem idd lekker even je tijd om t een plekje te geven. Wil je direct door voor een volgende poging of laat je het even rusten? Ook voor jou een knuffel!

@Emsie; ik hoop dat je lijf je voor de gek houdt en jij lekker snel met een positieve test staat! Mijn duimen draaien nog een tandje harder. Veel plezier in Duinrell trouwens! Ik hoop dat jullie nog een beetje lekker weer treffen, hier is het de hele dag al bagger.

@Nous; welkom!

@Happinez; last van die ellendige bollen, wat een dramadingen he! Ik start er morgen weer mee, zie er nu al tegenop. Onze arts vertelde trouwens dat die dingen tot een aantal jaren geleden rood waren, dat scheen helemaal erg te zijn. Iedereen hing aan de lijn omdat ze bang waren dat ze een bloeding kregen. Echt onvoorstelbaar, vast bedacht door een man zoiets! ;-) Blij dat we dat nu niet meer mee hoeven te maken en 'alleen' nog last hebben van de bijwerkingen. Schoonmaakse, hier ook aan de poets.

Van mijn kant ook weining nieuws, nog steeds geen last van bijwerkingen van de Progynova gelukkig. Morgen komt de Utrogestan erbij, hopelijk valt dat nu ook mee. Vorige keer best last van gehad. Verder vandaag een beetje rommelen thuis, nieuwe auto opgehaald, straks even bij een proefje van een stalgenoot kijken en vanavond qualitytime met vriendlief. Heerlijk! Verder aftellen tot woensdag, kijken er erg naar uit al blijf ik t best weer spannend vinden.

Iedereen een hele fijne dag!

X

Anne

Geplaatst

Kan iemand mij misschien vertellen of dat normaal is na een tp cryo? Vanmorgen had ik (letterlijk) 1 druppeltje bloed en wat bruin/roze (sorry voor de details...) op t toiletpapiertje.. Terwijl mijn menstruatie normaliter gewoon in 1 keer doorbreekt. Ik heb sinds vanochtend geen druppel of verkleuring meer gezien..

Geplaatst

Hey meiden,

Even een kort berichtje, want ben nog aardig ligt in mijn hoofd.

Punctie is me 100% mee gevallen, heb haast niets gevoeld hier teken ik voor echt.

In totaal 19 eitjes geoogst een top score waar we heel blij mee zijn.

Morgen horen we meer.

K ga me weer lekker nestelen op de bank.

Straks reageer ik op de jullie

XXX

Geplaatst
Ha meiden!

Wat een stomme berichten allemaal, waarom lukt t nog bij niemand?! Dit is toch niet leuk zo...! Ik hoop zo dat er snel iemand van ons positief test, t is een ieder van jullie zo gegund!

@Floor; wat ontzettend balen zeg, ik had gehoopt dat je uiteindelijk alsnog groen zou testen en de negatieve test kwam doordat t nog te vroeg was... Vind het echt zo erg, jullie laatste cryo... :'( Zoals Tina al vraagt, weet je al of je nog doorgaat op eigen kosten of laten jullie het eerst even bezinken en nemen jullie later een besluit? In ieder geval heel veel sterkte van mijn kant, knuffel!

@Misa; ook voor jou veel sterkte, is toch erg moeilijk! Neem idd lekker even je tijd om t een plekje te geven. Wil je direct door voor een volgende poging of laat je het even rusten? Ook voor jou een knuffel!

@Emsie; ik hoop dat je lijf je voor de gek houdt en jij lekker snel met een positieve test staat! Mijn duimen draaien nog een tandje harder. Veel plezier in Duinrell trouwens! Ik hoop dat jullie nog een beetje lekker weer treffen, hier is het de hele dag al bagger.

@Nous; welkom!

@Happinez; last van die ellendige bollen, wat een dramadingen he! Ik start er morgen weer mee, zie er nu al tegenop. Onze arts vertelde trouwens dat die dingen tot een aantal jaren geleden rood waren, dat scheen helemaal erg te zijn. Iedereen hing aan de lijn omdat ze bang waren dat ze een bloeding kregen. Echt onvoorstelbaar, vast bedacht door een man zoiets! ;-) Blij dat we dat nu niet meer mee hoeven te maken en 'alleen' nog last hebben van de bijwerkingen. Schoonmaakse, hier ook aan de poets.

Van mijn kant ook weining nieuws, nog steeds geen last van bijwerkingen van de Progynova gelukkig. Morgen komt de Utrogestan erbij, hopelijk valt dat nu ook mee. Vorige keer best last van gehad. Verder vandaag een beetje rommelen thuis, nieuwe auto opgehaald, straks even bij een proefje van een stalgenoot kijken en vanavond qualitytime met vriendlief. Heerlijk! Verder aftellen tot woensdag, kijken er erg naar uit al blijf ik t best weer spannend vinden.

Iedereen een hele fijne dag!

X

Anne

Anne, wij gaan in december de hele maand naar brazilie en gaan dan even goed bedenken hoe we verder gaan..

en voor nu; positief testen jullie! :laugh:

Geplaatst
Hey meiden,

Punctie is me 100% mee gevallen, heb haast niets gevoeld hier teken ik voor echt.

Morgen horen we meer.

XXX

Super nieuws dus! Laat je vandaag maar lekker vertroetelen :-)

Geplaatst
Hey meiden,

Morgen horen we meer.

XXX

Wauw! Wat een mooie score! Ik hoop dat er veel bevrucht zullen worden en dat er ook na de bioptie nog prachtige embryo's over zullen blijven, wanneer horen jullie dat? Rust nu lekker uit, laat je verwennen en vol goede moed op naar een terugplaatsing!

@Misa; heerlijk Brazilië! Staat ook nog op ons lijstje! Gaan jullie rondreizen? Lekker genieten en idd tijd genoeg om goed na te denken.

Geplaatst
Wauw! Wat een mooie score! Ik hoop dat er veel bevrucht zullen worden en dat er ook na de bioptie nog prachtige embryo's over zullen blijven, wanneer horen jullie dat? Rust nu lekker uit, laat je verwennen en vol goede moed op naar een terugplaatsing!

@Misa; heerlijk Brazilië! Staat ook nog op ons lijstje! Gaan jullie rondreizen? Lekker genieten en idd tijd genoeg om goed na te denken.

@Anne; we gaan dit keer alleen naar familie omdat ze ons zoontje voo het eerst zullen zien. Al vergt dat ook wat reiswerk haha. En hopelijk even naar t huisje aan de kust (familie woont middenonder in brazil) om nog evente genieten vd zee :-) Daar kijken we nu erg naar uit. Het is echt een aanrader om daar eens te gaan reizen!

Geplaatst

Ladies,

@ moedeloos wat een prachtscore! Nu bijkomen!

@ misa we houden gewoon hoop  en duimen mee!

TIP: Ik bedacht me net iets ivm die bollen ( die bij mij nu na week ook wel vermoeidheid klachten geven)

Ik heb daar een handige inbrenghuls voor gekregen ( gevraagd!) soort van tampon inbrenghuls. Kennen jullie die? Werkt echt heel fijn ( voor mij althans) en de x dat ik die gebruikte ben ik zwanger geworden ( 2de TP).

Geplaatst

@Misa; wat een luxe om daar familie te hebben (of misschien juist ook niet als het heel dichtbijstaande familie is). Komt een van jullie ook uit Brazilië of dat niet? Kan me goed voorstellen dat jullie er naar uitkijken, zeker als ze jullie zoontje nog niet eerder gezien hebben! Zou zeggen; geniet er lekker van!

@Celine; ik heb nu ook een inbrenghuls gevraagd, ga m morgen voor het eerst gebruiken. Hij ziet er in ieder geval handig uit en ik heb het idee dat de bolletjes daarmee ook dichter bij de baarmoedermon de kunnen komen. Doe je ze er trouwens per 2 tegelijk in of 1 voor 1 apart inbrengen? Denk wel dat ik m alleen thuis zal gebruiken, op mn werk zie ik me nog niet met dat ding over de gang richting toilet gaan, bolletjes frommel ik wat makkelijker in mn hand mee hihih! Hopelijk raak ik ook zwanger, vorige keer (zonder de huls) een miskraam helaas maar goed, niet gezegd dat dat door gebrek aan inbrenghuls komt natuurlijk.

Geplaatst

Anne; doe ze per 2 er in en gaat prima, inderdaad je komt veel verder bij de BM! Hopen dat het invloed heeft, gevoelsmatig iig wel! Ik hoef nu maar 2x per dag dus ik kan altijd thuis gebruiken. Laatste x bij Cryo heb ik wel ook op werk gedaan en gewoon in mijn zakken gedaan 

Geplaatst

Hoi meiden,

@Moedeloos: Gefeliciteerd !!! Wat een mooi score. Ik duim heel hard voor je dat er veel mooie emmies uit ontstaan! Nu maar lekker uitrusten en laten verwennen.

@Misa: Brazilië...wauw! Een hele maand, dubbel wauw:)! Daar zou je zeker vast tot rust kunnen komen! Wat betreft je vraag mbt bloeding: Ik had bij de laatste keer een dag voor mijn testdag ook ineens een beetje bloedverlies, maar het zette niet door en was zelfs weer helemaal weg. Helaas is het de volgende dag wel weer terug gekomen. Maar dat is mijn lijf, dus dat hoeft niets te zeggen. Sterkte, en knuf!

Celine: Ik heb idd ook zo'n 'hulpje' - ik gebruik Lutinus en daar zit die standard bij. Is wel handig, hoef je niet zo te frimelen.

Anne: Ja rot pillen... ik hoop voor je dat je er minder last van hebt! En hoe is het auto??? Blij mee?? Lekker knus met vriendlief - mooi toch bij dit weer! Geniet ze!

Zo dames, ik ga nu een boekje pakken... hele fijne avond iedereen - misschien nog tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden