Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober


Mama-in-love

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ach ekiaam, wat ontzettend klote! Ik had goede hoop voor je

 

Dat maakt nu ons (vrij dramatische) bankje bijna leeg, alleen ricklover en ik zijn nog over....

Bij mij nog alles rustig. Vanochtend wat lichte pijn in de buik, "help, is dit menstruatiepijn", maar was vrij snel weer weg. Maar rustig blijven afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zo goed. Ik begreep van de vroegtesters op dit forum dat dag 7/8 het vroegst was dat je positief kan testen. Dan klinkt het ook best aannemelijk dat een test op dag 10 nog negatief kan zijn en enkele dagen later wel positief? Al ziet het er natuurlijk minder goed uit..

Ik zou zeggen, zo lang je nog niet ongesteld bent is er nog enige hoop. Misschien over 2 dagen nog een testje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden, het wordt idd rustig hier..

Maaike, wat ontzettend rot..

Wel spannend he Megan, op welke wd zit jij nu? Ik zit nu op wd 3, de dagen kruipen maar langzaam om.. Mijn buik is nog zwaar, verplicht rustig aan doen.. Ook geen straf:)

Gaan t weekend heerlijk weg, goede afleiding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden wat een spanning he...

Ricklover ik had zelf inderdaad ook dagen bij dat ik dacht dat ik ongesteld moet worden, maakt je lekker onzeker, maar je lichaam is ook aan het werk. zo en zo de pijn van de punctie heeft bij mij lang geduurd en ben dan ook echt twee weken thuis geweest van mijn werk, nu werk ik met meervoudig gehandicapte kinderen dus zwaar lichamelijk werk en dat werd me afgeraden...dat heeft me goed gedaan...

Ik heb voor het eerst op dag 15 getest.....

Wat ik begreep van de andere meiden is dat tot dag 10 zo en zo de pregnyl nog door werkt....

Succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier even een ego bericht.

Mag van ziekenhuis nog niet stoppen met de utrogestan, moet het 18 dagen gebruiken, als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik een test doen.

Ik heb netjes vermeld dat ik gister getest heb maar kreeg haast op mijn "sodemieter" aangezien het volgens hun veeeeel te vroeg is om al te testen.

Nou ik geloof er nu niet meer in, vanochtend echt het gevoel gehad dat "het" eraan kwam maar helemaal niets tot nu toe.

Manlief wil dat ik as zondag een digitale doe als het niets doorgebroken.

Hij heeft nog steeds vertrouwen... Hij wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ekiaam,

 

Wat een spanning zeg. Oh ik weet precies hoe je je voelt.

Kop op meid, nog even volhouden ook al is dat moeilijk.

Ik werd op wd 8/9 al ongesteld :( En daarvoor al wat lichtrose/bruinverlies.

Ik zou gewoon nog even 2 daagjes wachten en dan weer een test doen (kruidvat 2 voor 5 euro of de clearebleu...zijn allebei gevoelig)

 

Succes

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

En en en Maaike?? Heb je een test gedaan? Benieuwd...En Megan? Wat spannend he!Het weekend ging snel voorbij dankzij het weekend weg, nu stijgt de spanning. Ik denk dat ik zaterdag ga testen. ik mag eigenlijk pas dinsdag testen, maar zolang kan ik niet wachten.. Zou ik nog eerder kunnen testen denken jullie? ik zit op wd 8 nu (of is het 7? Ik heb vorige week maandag de tp gehad )Ik heb nog niet echt verschijnselen, mijn boobs zijn gevoelig en opgezet en ik ben moe, verder eigenlijk niet. Zou dit eerst slecht voorteken zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ricklover,

 

we zijn nog maar met z'n 2-en over vrees is.

ik las op het november wachtbankje dat Maaike op wd 13 weer negatief getest had. Als je hier nog meeleest Maaike: vind het echt ontzettend naar voor je.

 

Bij mij lijkt het ook niet goed te gaan. Test gisteren op wd 10 was negatief. Was idd beetje vroege test, maar toch geen goed teken. Wacht nu, met weinig hoop, de test donderdag bij de Gyn af.

 

Als je het te leeg hier vindt worden, kan je evt ook bij het november wachtbankje meeschrijven. Ik blijf hier wel met je meelezen/schrijven hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ricklover. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar toen ik zwanger was had ik ook gevoelige opgezette boobs. Ook was ik al heel snel moe. Nu afgelopen ICSI poging had ik ook gevoelige boobs (van pregnyl) maar dat had ik op wachtdag 8 al zeker niet meer.

Bij mijn zwangerschap van K.ian deed ik mijn eerste test op wachtdag 7/8 en toen testte ik licht positief. TIP: zwangerschaptesten van kruidvat...de 2 voor 5 euro!! Deze zijn gevoelig. En anders de Clearbleu.

Ik hoop je geen valse hoop te geven maar ik zou er een testje op wagen...maar dan wel met in je achterhoofd dat het misschien TE vroeg KAN zijn.

 

Succes. Toi toi toi.

 

Ik heb er een goed gevoel over.

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladies,

 

Ik sluit dit bankje rood af. Geen verassing na reeds 2 negatieve testen. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor bloedtest en idd geen hcg te meten. Bij thuiskomst ook daadwerkelijk ongesteld geworden. Lekker lullig van mijn lichaam, me nog net even voor niks op en neer laten rijden, alsof het niet vast houden van die embryo s

al niet lullig genoeg was....

 

Afgelopen dagen al veel gehuild en erg verdrietig. Nu weer opkrabbelen en de schouders er weer onder. Van mijn ziekenhuis moet ik helaas, net als colle eerst een maand rust. Had gehoopt dat dat voor een cryo niet hoefde, maar helaas.

 

Volgende week lekker eerst even met vakantie, lekker bijkomen, en als voordeel een cocktail drinken. En dan op naar het dec bankje!

 

Lieve ricklover, sluit jij ons dramatische bankje alstjeblieft groen af? Ik houd je op het november wachtbankje nog even in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Megan80, shit zeg! Doe rustig aan.

Ricklover: snap het niet helemaal, op het Novemberbankje staat je naam al wel in het rood aangegeven......hier geef je aan nog niet getest te hebben...hoe zit het? Vertel vertel, wat een spanning.

 

Ik heb een berekening gemaakt. Van de 18 mensen die op het Oktoberbankje 2012 hebben gezetten zijn er 3 groen gekleurd. Waarvan we binnen de 18 nog 1 onzekere hebben, en dat is Ricklover. Dus het zou 18 om 4 kunnen zijn of 18 om 3. Als het gaat om % dan komt dit wel overeen met de kansen die je per behandeling hebt en dat is ongeveer 25%. Als je het zo bekijkt heeft het Oktoberbankje het 'normaal' gedaan.

 

Maar ik vind het ook weinig en hoop dat het Novemberbankje wat ik meelees, betere resultaten zal laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry sorry sorry Ricklover, ik klets uit mijn nek en verwas twee mensen. Je staat helemaal niet op het Novemberbankje. Mocht jij nog zaterdag testen? Ben het even kwijt, vind zo snel ook geen datum terug wanneer je mocht gaan testen. Duim duim duim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moedeloos wij hebben ook vandaag een gesprek gehad met de ferti arts. Helaas hadden wij geen cryo's, dus staan we weer aan het begin. Maar we gaan weer vol goede moed beginnen met onze tweede icsi poging. Over ongeveer week verwacht ik mijn ongi en ga ik weer beginnen met deca. Dus als alles goed gaat begin december terugplaatsing en dus op het wachtbankje in december

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden