Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober


Mama-in-love

Aanbevolen Berichten

@ moedeloos: wat een ontzettende verschrikkelijke teleurstelling! Afschuwelijk, ik leef met je mee. Ik zie in je handtekening hoeveel je al doorstaan hebt met al die mislukte ICSI's. Ik gunde het je zo.

 

En wat liggen verdriet en blijdschap weer dicht bij elkaar....

 

@ aman: gefeliciteerd!!!!! Ik denk dat het helemaal goed zit hoor. Ik mag op wd14 in het ziekenhuis komen testen, dus een positieve test op wd15 lijkt me helemaal goed!

 

Veel liefs ook aan de dames die van het bankje gevallen zijn en toch af en toe komen kijken. Wat lief en ontzettend sterk dat jullie ons blijven steunen. Hoop dat jullie enigszins over de teleurstelling heen raken en dat er spoedig een groene maand voor jullie volgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Moedeloos. Wat erg meid. Blijdschap en verdriet liggen zo dicht naast elkaar in dit traject.

Ik had het je zo gegund!! Heel veel sterkte om dit te verwerken,en dat jullie ergens....ooit.....samen kunnen genieten van iets moois.

Ik leef met je mee!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pammie gefeliciteerd! Wat mooi zeg, weer in 1x raak met IVF!

Moedeloos, takkezooi! Het is gemeen en ook moeilijk als andere wel zwanger worden.....dat is toch wel het moeilijke van zo'n forum, al kunnen we natuurlijk wel alles delen en herkend iedereen je gevoelens, dus laat je lkkr gaan!

 

Wij hebben ondertussen besloten om effe te wachten met de volgende ronde, het voelt niet goed om direct door te gaan, daarbij speelt er ernstige ziekte bij mijn vader, en zullen we afscheid moeten nemen...ben 30 en dan wees......kan het traject met alle emoties van dien er dan even niet bij hebben.

 

Succes en sterkte meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat vreselijk voor je. Ik ben er stil van. Het spijt me heel erg voor je. Huil maar lekker uit nu. Sorry en een heel dikke digi knuffel

 

Tis nu officieel ms is door gebroken. We zijn er kapot van. Wat een vreselijke rot klap. Kan alleen maar huilen.

 

@colle jij hebt toch ook op de 18 je tp gehad? Bij mij begon het ook met bruin verlies en ligt rosé, maar het is vanmiddag door gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Emsie, wat erg met je vader. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je kracht nu echt voor je familie nodig hebt. Ik wens je heel veel sterkte daarvoor.

 

Pammie gefeliciteerd! Wat mooi zeg, weer in 1x raak met IVF!

Moedeloos, takkezooi! Het is gemeen en ook moeilijk als andere wel zwanger worden.....dat is toch wel het moeilijke van zo'n forum, al kunnen we natuurlijk wel alles delen en herkend iedereen je gevoelens, dus laat je lkkr gaan!

 

Wij hebben ondertussen besloten om effe te wachten met de volgende ronde, het voelt niet goed om direct door te gaan, daarbij speelt er ernstige ziekte bij mijn vader, en zullen we afscheid moeten nemen...ben 30 en dan wees......kan het traject met alle emoties van dien er dan even niet bij hebben.

 

Succes en sterkte meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig moedeloos balen, heel veel sterkte.

Pammie gefeliciteerd hoor.

Hier gisterochtend even een testje gedaan om te kijken of de ovitrelle eruit is, niet dus, vaag schaduwtje.

 

Verder heb het vannacht zo koud gehad brr echt beroerd geslapen, en sinds 2 dagen misselijk na opstaan.

Jippie fijn hoor die vogelpoepdrapbolletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieve meiden,

 

Bedankt voor alle lieve woorden, daar kunnen we kracht uit halen.

9 nov hebben we een gesprek met de arts en hopen dat onze cryo goed ontdooid en we daar voor kunnen gaan.

Ook ik trek me terug van dit bankje, maar blijf jullie wel volgen.

 

Dikke kus aan iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieve meiden,

 

Bedankt voor alle lieve woorden, daar kunnen we kracht uit halen.

9 nov hebben we een gesprek met de arts en hopen dat onze cryo goed ontdooid en we daar voor kunnen gaan.

Ook ik trek me terug van dit bankje, maar blijf jullie wel volgen.

 

Dikke kus aan iedereen.

 

 

Lieve Moedeloos.

Het zal allemaal niet meevallen! Nogmaals sterkte.

Nu toeleven naar 9 november. Ik duim voor je dat de cryo goed ontdooit! En dat er een tp

zal volgen!!

 

Emsie,sterkte met je vader!

 

Ekiaam. Vogelpoepdrapbolletjes. ;-)Mooi verwoord.

Inlegkruisjes zijn niet aan te slepen hier. Bleh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meisjes..

 

Moedeloos, wat jammer meid.. ik snap dat je je hartstikke rot voelt nu!!

 

Emsi, sterkte meid, groot gelijk dat je dan dit even laat rusten, zou ook niet goed zijn in zo"n stress periode ook nog dit zware traject erbij te hebben!

 

Pammie, hier gaat het wel, heb echt zware menstruatiepijn, behoorlijke rug en buikpijn..dus ik ben niet zwanger..als dat wel zo zou zijn zou het niet goed zitten! Maar deze pijn herken ik van elke menstruatie, ik heb daar altijd heel erg veel last van..dus weet dan ook dat het niet goed zit.. hoef niet ens te testen, dat is overbodig. bij jou al een beetje doorgedrongen meid dat je echt zwanger bent??

 

Colle, meid ik hoop voor jou dat het wel goed zit!! Duim Duim

 

Andere meisjes ook succes natuurlijk en alvast een fijn weekend!

 

Ik ging gisteren even de pil halen omdat ik dan het weekend gelijk kan beginnen met een nieuw traject.. Kreeg meteen de hele bups medicijnen ook weer mee, alleen ben ik niet van plan hetzelfde schema te gaan doen met 1 maand de pil, 2 weken deca en dan pas stimuleren met Gonal F.. van de deca word ik doodziek, dus die ga ik hooguit en paar dage gebruiken voordat ik ga stimuleren, ten tweede willen we menopur probren voor een betere kwaliteit eitjes omdat we wel veel bevruchtingen maken, maar hele slechte over ht algemeen.. Dus na het weekend als ik mijn menstruatie heb kan ik daar weer achteraan gaan.. jippieee (not)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gebeurd er van alles, geen idee wat ik ervan moet denken (behalve utrogestan).

Vlagen misselijk, lichte brok in keel (had ik ook met bbz) lichte steekjes af en toe in mijn onderbuik.

Mijn hoofd gloeit en volgens manlief gloei ik zo erg dat hij niet eens s'nachts tegen me aan wil liggen...

En heb het dus de hele dag koud, misschien griepje opgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Monica: wat klote voor je! Had zo gehoopt voor je dat het raak was! Sterkte! Ik ga morgen maar eens testen,dan heb ikhopenlijk wat meer zekerheid.....word echt gek van die wachtweken....grrr....

Voor alle meiden die ook nog wachten succes! Voor de meiden die dit bankje heerlijk groen kleuren: gefeliciteerd!

Voor de meiden bij wie het niet is gelukt: veel sterkte toegewenst met het verwerken...

Zenuwachtige hormonale groet,Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ricklover: heb alleen bij de eerste tp de bollen gehad en als ik het me goed herinner moest ik al n aantal dagen voor de tp ermee beginnen....misschien zelfs n week. Maar dat was in een volledig gereguleerde cyclus...en bovendien hanteert ieder zh weer n ander protocol volgens mij. Wij lopen in het UmcUtrecht....

Lief dat je dat voor me duimt...ik duim zelf lekker mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even kwijt wie er gaan testen,maar deze dames wil ik onwijs veel succes wensen.

Op naar GROEN!

 

Ricklover,ik moest beginnen met de bolletjes toen mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was. Dit was op een woensdagochtend. Ik moest die dag nog direct beginnen.

 

Monica meissie. Je beschrijft wel symptomen wat bij een prille zwangerschap past! De rugpijn is er 1 van. Heb ik ook zo enorm last van. Zolang jij je ongie nog niet hebt,dan is er altijd nog een kansje!!!

Ik leef met je mee.

 

Hier ga ik zondag ( mijn echte testdatum) nog een testje doen. Kijken of de streep donkerder is als donderdag; want dat zou betekenen dat de hcg stijgt. Best eng!

Maandag zowiezo ziekenhuis bellen.

 

Fijn weekend meisjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ekiaam, klinkt in mijn oren als 'zwanger'?? Nog even volhouden en misschien iets eerder een testje er tegenaan gooien?

 

Oh ja de bolletjes moest ik pas gebruiken op de dag van de punctie. De eerste bolletjes heeft de gyn geplaatst net na de puntie.

Gek he dat dat ieder ziekenhuis het weer anders doet.

 

@Moedeloos, heel veel sterkte meis.

 

@Emsie, wat vreselijk voor je. Veel sterkte en kracht.

 

@Ricklover, mooie vangst :) 11 eitjes. Nu hopen op mooie bevruchtingen.

En heb je lekker geslapen op je lorazepammetje?

Mocht er een volgende keer komen (wat hopelijk niet nodig is) dan kan je ook een half pammetje nemen voor het slapen gaan en de andere helft bewaren voor de dag van de punctie. Dan neem je dus voor de puncie 1.5 pammetje in. Dit heb ik ook gedaan en het viel me reuze mee. Kan me alleen niet zoveel meer van herrinneren. Ik kreeg daarna de eicellen in buisjes op mijn buik geplakt en die moesten we zelf naar Utrecht brengen. Kan me de hele reis niet meer heugen hahaha :)

Bij mijn IVF waar ons zoontje uit is geboren heb ik 2 pammetjes genomen voor de puntie...nou toen was ik wel van de wereld hoor. Heb nog een foto van vlak daarna...aan mijn ogen kan je zien dat ik "gebruikt" heb hahaha.

 

Nou ik ben hier trouwens ook flink hard van het bankje gevallen. Tijdens mijn zoontje in bad doen ging ik ondertussen plassen en had ik bij het afvegen helder rood bloed :( Ja hoor...de RODE DUIVELS :( Ik had toen nog afleiding van mijn hem maar toen hij eenmaal in bed lag en ik alleen beneden kwam (manlief was naar voetbal) brak ik...en al helemaal toen mijn moeder een half uur later belde.

En nu..ineens niks meer te bekennen bah ik haat dit. Het moet gewoon meteen doorbreken niet dit gedreutel. Ik voel aan alle kanten dat ik ongi moet gaan worden.

 

Ik baal dat ik nu eerst weer een paar weken aan de pil moet. En vraag me af waarom we het lange protocol moeten volgen terwijl er ook een korte is. Ik ga eens overleggen met het ziekenhuis. Maar voor nu is dat te laat..zondag maar weer aan de pil...verstand op 0 en gaan met die banaan.

Ik duik mijn bed in...ben klaar met vandaag.

Hopelijk voel ik me morgen beter.

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allen,

 

Even ego en geen zin om op iedereen te reageren, hier een hele drukke dag gehad, gaan winkelen, allemaal nieuwe kleren gekocht voor het hele gezin...

Superleuke middag gehad met zen allen, en deze avond gaan eten voor de 35 ste huwelijksverjaardag van mijn man's ouders...

Op een gegeven moment men man moet naar de wc , ik tegelijk mee omdat ik daar de wc niet wist zijn, na het plassen bij het afvegen ROOD BLOED!!! En ook nog geen klein beetje... Onze twee toppertjes zijn weer niet mogen blijven zitten, dus IVF 2 komt eraan, morgenvroeg maar even bellen met het ZH ik heb namelijk geen medicijnen nog... Moest me natuurlijk sterk houden in het ZH, tranen brandend achter men oogjes... Maar ja de familie weet helemaal niks van het traject waar we mee bezig zijn... Dus kan je natuurlijk ook je tranen niet de vrije loop laten... Eens na het etentje in de auto toch maar de tranen laten lopen... Morgen kom ik nog wel eens terug... Sterkte aan alle andere meiden die ook van het bankje gevallen zijn... Feli voor de groene dames... en sterkte aan alle anderen meiden die nog aan het wachten zijn

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden