Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik denk niet dat het goed gaat met de zwangerschap... Test kleurt bijna niet zichtbaar meer, en wat tissue verloren... X niki

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja het is heel verdrietig weer.... Net maar weer een kaarsje erbij gezet in de tuin.

Maar Meiske, wat fijn!!!! Ben je dan ook in juli 2013 uitgerekend? Ik hoop en duim met je mee.

Ik ga mijn wondjes likken, op de bank ijs eten. Hoop zo dat het toch nog een keer maar dan wel mag lukken. Eerst maar weer dit verwerken al was het nu wel nog heel pril. Ik had het ook niet verwacht nu al. Was eerder bang voor de echo. Had vandaag sint cadeautjes gekocht, in opperbeste stemming, thuis ff een testje gedaan, toen vond ik het tissue in mijn plas en kwam er ipv een helderder streepje bijna geen streepje meer. Big deception. Het was zo welkom. Maar lieve dames, ik wens jullie allen zo veel geluk en hoop met heel mijn hart dat jullie allen in juli een prachtig kleintje mogen vasthouden. Dikke knuf, niki

Geplaatst

Ach Niki. Wat ellendig allemaal. Sterkte!!

Het brengt je wel even de neus op de feiten. Zwanger zijn is iets bijzonders maar zwanger blijven is ook maar de vraag.

Geplaatst

Oh Niki toch, het is zo verdrietig, mooi dat je een kaarsje gaat branden bij de andere engeltjes, heel veel sterkte!

Als alles goed zal blijven gaan bij ons dan is de uitgerekende datum op dit moment 13-7-2013.

Geplaatst

Meiske, gefeliciteerd! Eerste zwangerschap?

Ik heb vanmorgen de digitale test gedaan en er stond zwanger 3+ weken. Was toch weer een opluchting! :-)

Geplaatst

Pammie ik heb nog geen afspraak gemaakt, dinsdag is de officiële testdatum, ik ga misschien maandag bellen, de echo doe ik lokaal, niet in DD.

nienos ook gefeliciteerd !! Mooie uitslag, wanneer was jouw punctie? Even in antwoord op jouw vraag dit is mijn 3 de zwangerschap, een vroege mk niet meegerekend.

Geplaatst

goedenmorgen dames

allereerst niki heel veel sterkte gewenst. Ookal is het zo kort het verdriet is er niet minder op.

Misschien moeten ze je toch is onderzoeken lijkt mij dat het niet normaal is dat het zovaak gebeurd.

Hoop dat je snel je rust vind knufff..

Meiske welkom en gefeliciteerd met de positieve test!!

Heb je blog gelezen meis wat een verhaal heb respect voor je!

Elke dag stap ik weer uit bed en kan het niet geloven dat ik zwanger ben.

Dit is mijn 3e x zwanger 1e keer een miskraam met 12/13 weken.

En een goede doorgaande (spontane) zwangerschap en was ik echt zo nuchter onder zo van

we zien het wel en heb daar een mooie zoon uit gekregen die is inmiddels 8,5 jaar.

maar nu de dagen gaan niet vooruit zou elke dag wel willen testen of het nog wel zo is maar dat word ook

een beetje duur... tempraturen elke ochtend doe ik ook nog steeds .

Kunnen jullie al een beetje genieten???

Of is het bij jullie ook nog zo heeeeeeeeel onzeker?:laughing9:

Fijne zaterdag toegewenst

knufff

Geplaatst

Meiske, Mijn punctie was op 8 oktober.

Ik ben erg zenuwachtig, maar nu ga ik het steeds meer geloven. Ikke, wat moet je nog lang wachten op de echo...hou vol!

Ik ga vandaag en morgen werken, lekker afleiding. Fijne zaterdag!

Geplaatst

Meiske

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ikke

Ik voel me ook erg onzeker maar probeer wel een beetje te genieten. Soms nemen de kwaaltjes iets af en dan denk ik onee!! Nou vaak na een half uur heb ik er weer last van. Vanmorgen was ik heel erg miselijk.

Meiden fijne zaterdag

Groetjes Tamara

Geplaatst

Meiske!!! Yoehoeee wat goed man!! Gefeli!!

Andere dames ook van harte, veel succes met de zwangerschap en al het leuks wat erbij komt kijken.

Lieve nikki een hele warme knuffel! Wat een ellende zeg... pfffff vrselijk,sterkte!!

Geplaatst

Ikke, zelf ben ik ook erg onzeker hoor , volgens mij velen.

ik zeg eerlijk ik zal blij zijn als de eerste echo weer geweest is en dan zou ik het liefste slapen tot tenminste 26 weken ;-)

Tot op heden heb ik wel iedere dag getest, ik ga er nog een doen met tijdsindicatie en dat zal dan de laatste zijn

Maar het belangrijkste begin is er dames!

Geplaatst

Ook hier onzeker hoor. Ik heb niet zo heel veel kwaaltjes alleen moe.

Heel killing is het! leef echt wel naar het echo moment. En dat duurt voor mijn gevoel nog eeuwen.

Geplaatst

Nog niet echt ingelezen, maar ook ik mag me hier melden. Woensdagavond een licht positieve test, donderdagochtend een iets donkerder streepje en vanochtend een overtuigend positieve test.

Ik vermoed dat ik 13 juli ben uitgerekend. Had 23 okt tp van 1 cryo en mag officieel woensdag pas testen.

Ik heb 1 zoon, die volgende week 1 jaar wordt en vorige tp is een mk geworden met 8 weken. Maar toen had ik al vanaf de test het gevoel dat het fout zat. Dat gevoel heb ik nu niet, dus ik hoop dat ik begin juni lekker met verlof mag :-)

Ik zal snel even inlezen en probeer regelmatig ff te reageren.

Geplaatst

Sorry dat ik dit topic vervuil... Vergeef me!!

@ Poezebeest, ik duim heel hard met/voor jullie mee! Het cryo beleid van het VU is best streng, we mogen pas daadwerkelijk beginnen als V.ince een jaar is. December melden we ons aan voor een cryo intake gesprek en dan hopen zsm te kunnen beginnen! Manlief is er ook nog niet 100% zeker van of hij al toe is aan een tweede, maar dan zijn we al weer een paar maandjes verder. De ellendige zwangerschap alsmede de eerste weken van V.ince dragen daar niet echt aan mee, we zullen zien!

Heel veel succes en ik hoop dat je over een maand of 8 nog zo'n mooi wondertje in je armen mag houden!

Meiden, ik wens jullie een fijne zwangerschap toe met hele mooie kindjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden