Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames, ik kan het soms niet helemaal bijhouden met reageren maar ik lees en leef met jullie mee. Poezebeest en Babeth, wat erg zeg, we weten denk ik allemaal wel hoe het voelt als het voor het eerst of voor de zoveelste x misgaat. Zo machteloos ben je en voel je je dan! Verdriet en vooral die leegte is zo heftig. Het is nog maar zo pril en klein maar het voelt zo leeg als het misgaat, letterlijk in je buik leeg...

Nog maar 2 dagen en dan ben ik 7wk, met mij gaat het nog goed...maar ik blijf afwachtend. Ook ik ben druk bezig met die blauwe flessen vol te krijgen (MvM) en ook een knaltest bij haar. Heb nog steeds geen kwaaltjes maar kan geen strakke jurkjes meer aan, hele bolle tuutbuik...

Wie heeft er nu als 1e de echo?? Is het niet mogelijk om die lijst ergens standaard bovenin te krijgen zodat we dat in 1 blik kunnen zien.

Heel veel sterkte voor degene die het nu nodig hebben!!!!!

Geplaatst

Pff, had een heel bericht getypt, maar plaatsen is op de een of andere manier niet gelukt...

Meiske en Poezebeest, wat een verdrietige berichten! Meiske, ik hoop echt dat het toch nog goed komt. Wat vreselijk dat je nu zo lang in onzekerheid moet zitten.hoeveel weken zou je nu zijn? Heel veel sterkte!!! Ook voor jou, poezebeest. Wat en rotnieuws, bah....

@echolijstje: lijkt me leuk. Ik ben er alleen niet zo handig mee. Typ dit met de i-pad en weet niet hoe ik makkelijk iets kan kopieren (want er staat al ergens een lijstje toch, verderop in dit topic?)

Geplaatst

Meiden wat een rot nieuws!!

Poeze beest heel veel sterkte!

Meiske ik zal heel hard voor je duimen...

Hoe oneerlijk is het eigenlijk vind het echt verschrikkelijk om te lezen en we weten allemaal dat het kan gebeuren maar het komt verdomd hard aan.

Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om het te lezen meiden al die nare berichten leef erg met jullie mee!!

Helaas spreek ik ook uit ervaring..

Hierzo gaat het redelijk nog steeds af en toe iets rozig bloed vaak eenmalig en dan is het weer weg.

Dus ook erg onzeker heb besloten om het maar af te wachten en te zien hoe het eindigd.

Heb een mooie afleiding momenteel waar ik me dan ook lekker instort.

Maar de confrontatie is hard als er weer wat bloed bij zit

Geplaatst

Wanneer uitgerekend:

Aman: 1 juli 2013

Nienos: 1 juli 2013

Tamara: 1 juli 2013

Josserr: 3 juli 2013

Pammie: 3 juli 2013

Diana: 6 juli 2013

Anne82: 7 juli 2013

Ikke81 : 9 Juli 2013

Latte: 9 juli 2013

Madelin: 10 juli 2013

Meiske74: 13 juli 2013

Carrie: 18 juli 2013

Caro- Lin:25 juli

1e echo:

Nienos: 12 november

Tamara: 12 november

Diana: 13 november

Aman: 16 november

Pammie: 20 november

Latte: 21 november

Anne82: 23 november

Ikke81 : 23 november

Meiske74: 23 november

Madelin: 28 november

Carrie: 10 december

2e echo:

Lijstje gevonden!

Geplaatst

Hoi meiden,

Poezebeest, wat een lieve woorden terwijl je zelf zo'n slecht bericht hebt gekregen , heel veel sterke!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar tussentijdse bloedafnames doen we niet meer, het brengt niet zoveel, volgende week maandag de tweede echo maar ik heb er een heel hard hoofd in.

ik hoop nu alleen maar dat als het misgaat me een curetage bespaard zal blijven...

meiden, laat je niet ontmoedigen door mijn verhaal, het gaat vaker goed hoor!

Geplaatst

Dag allemaal,

Pffff wat een heftige berichten zitten ertussen... Sterkte... Lees en leef ook absoluut met jullie mee. Zal van het weekend weer even een "statusupdate" van mezelf erop zetten, heb nu een nogal drukke week voor de boeg.

Geplaatst

Wanneer uitgerekend:

1e echo:

2e echo:

Tamara 4 december

Lijstje gevonden!

Geplaatst

Wanneer uitgerekend:

1e echo:

2e echo:

Amanda 26 november

Tamara 4 december

Diana 7 december

Lijstje gelijk even aangevuld....

Pammie hoe was je ego...??

Latte succes morgen

Poezebeest wat een naar bericht! Sterkte...x

Geplaatst

Ik kan goed nieuws melden! Een mooi kloppend hartje gezien. Wat een wonder,het is gewoon wéér

gelukt!

Ik mag nu naar de verloskundige. Hoef geen echo's meer in het ziekenhuis.

Wij zijn helemaal blij.

Geplaatst

@Babeth en Poezebeest; hoe gaat het nu? Ik leef zo met jullie mee.

@pammie gefeliciteerd. Heel goed nieuws!

Ik heb morgen 2e bloedtest. Spannend! Wordt vervolgd....

Geplaatst

Gefeliciteerd Pammie! Mooi nieuws! Wat 'n wonder is het toch!

En ik leef erg mee met de meiden die met een naar bericht verder moeten. Veel sterkte voor jullie.

Hier al flink zenuwachtig voor morgen! Moet pas einde van de dag. Gelukkig eerst werken; goed voor de afleiding!

Geplaatst

Wanneer uitgerekend:

1e echo:

Meiske74: 19 november

2e echo:

Meiske74 23 november 2012

Amanda 26 november 2012

Tamara 4 december 2012

Diana 7 december 2012

Geplaatst

Pammie, wat een fijn bericht!! geweldig mooi

Latta, veel succes morgen!!

Caro-lin het gaat redelijk, lichamelijk hetzelfde, voel me nog gewoon zwanger maar ja,m hcg was ook gestegen dus ook niet vreemd...maar wel is het verwarrend ene moment wordt je herinnerd aan de zwangerschap en vervolgens aan het zeer ongunstige nieuws...

vandaag nog mail gekregen uit DD. Dr. S wil me zien dus zaterdag die kant op, ben benieuwd

Jij succes morgen met de hcg, ik hoop dat het mooi gestegen is!!

Geplaatst

@meiske blijf het vreemd vinden dat ze geen extra hcg test bij jou doen. Als het niet stijgt heb je in ieder geval duidelijkheid. u blijf je zo onnodig in onzekerheid. Sterkte.

Heeft iemand hier ervaring met acupunctuur en chinese kruiden tijdens de zwangerschap. Ik heb kruiden gekregen om de baarmoeder goed te houden voor een mooie zwangerschap? Ik weet alleen niet of ik dit moet doen??... iemand ervaring?

Geplaatst

Caro, sorry, geen ervaring met die chinese kruiden.... mbt het hcg, zij doen dat eigenlijk bewust niet omdat het niet alles zegt, de een heeft een sterke stijging en de ander een trage....persoonlijk denk ik dat mijn hcg nog stijgt omdat ik in dezelfde frequentie nog misselijk ben.

Het is prima zo, zaterdag een echo in DD.

Geplaatst

Wanneer uitgerekend:

1e echo:

Meiske74: 19 november

Ikke81 : 21 november

2e echo:

Meiske74 23 november 2012

Amanda 26 november 2012

Tamara 4 december 2012

Diana 7 december 2012

Ikke81 7 December

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Latta heel veel succes meid!

Meiske spannend hoop dat je zaterdag meer zekerheid hebt.

Fijn om te horen dat er meiden zijn die al naar de VK mogen goed teken.

Ik heb vandaag ook controle gehad rose werd rood verlies met menstruatie achtige pijn.

Dus de gyneacoloog heeft vandaag gekeken want ik vertrouwde het helemaal niet meer

Gelukkig was het direct te vinden goed gegroeid en het hartje klopte ook beter als vorige week.

Tranen sprongen in mijn ogen had het echt niet meer verwacht!

De oorzaak van de bloedingen zijn het aanhecten aan de bm wand dit is nog niet helemaal volledig alles is uitgelegd via de echo en via een tekening.

Hij heeft me gerust kunnen stellen.

dus het blijkt maar weer dat licht bloed verlies dus niet altijd gevaarlijk hoeft te zijn.

Maar geeft geen garantie natuurlijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden