Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

in een ander forum waar ik ook zit daar zijn ook zo veel afgevallen.

zo erg had ik het niet verwacht

dat ik mn miskraam had waren er bij die topic denk maar 3 afvallers

groetjes diana

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beetje dubbel om dit zo te plaatsen...

Vandaag de 4e echo alweer gehad jeetje wat een verschil met 2 weken geleden..

vandaag 9wk en 1 dag i.p.v 9wk en 3 dagen zoals ik zelf uitgerekend had dus zal de ticker aanpassen

Dus loopt mooi op schema voorlopig voor mij nog bij de gyneacoloog.

Bloed geprikt en suiker getest op verzoek ook toxoplasmose.

De kleine beeb bewoog al zo mooi om te zien ook armpjes en beentjes zijn aanwezig.

Dus lijkt hier allemaal goed te gaan probeer nu ook een beetje te gaan genieten.

Start nieuw lijstje:

Uitgerekend:

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Geplaatst

Lieve dames,

Hopelijk vanaf nu enkel nog positieve berichten. Heb het lijstje even aangevuld.

Uitgerekend:

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

Josserrrr - 3 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

3e echo:

Josserrrr - 20 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Geplaatst

Ik vul het lijstje ook even aan.

Uitgerekend:

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

Josserrrr - 3 juli

Pammie - 3 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

Pammie- 14 december

3e echo:

Josserrrr - 20 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Geplaatst

Diana . Doe jij een vruchwaterpunctie? Is dit noodzaak of geadviseerd.

Ik ga wel de combinatietest doen oftewel echo voor de nekplooimeting.

Geplaatst

ik behoor wel tot de risico met mn 38 jaar

we laten eerst ook nekplooimeting en bloed prikken doen maar als daar al een verhoogd rissico aan zit dan gaan we zeker door

binnen de familie zitten er 2 mensen met een aangeboren hersenletsel waaronder mn broer dus heb met dat ook een verhoogd risico

vandaag de kerstboom neergezet idee dat we volgend jaar met zn 3en zijn heerlijk

grooetjes diana

Geplaatst

Diana. Okee ja dan is het natuurlijk logisch. Ik ben 32,maar laat wel een nekplooimeting doen. Vind het nog steeds eng allemaal. Vriendinnetje van me is 12 wkn zwanger maar helaas niet goed. Orgaantjes niet in orde en meerdere dingen. Verschrikkelijk.Ik gebruik ook nog de utro bollen en progynova. Ben dat echt wel zat. Nog even en dan kan ik stoppen!Ik leef echt naar 14 dec. Mn 2e echo!Fijn weekend iedereen.

Geplaatst

Echo was goed vandaag! Kloppend hartje gezien! Duurde wel even voor de arts het hartje in beeld had, het vruchtje ligt heel diep in de baarmoeder. Maar het ziet er goed uit, termijn klopt , hartje klopt, vitaal vruchtje aldus de arts...

Ik zal mezelf dus aan het lijstje toevoegen:

Uitgerekend:

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

Josserrrr - 3 juli

Pammie - 3 juli

Carrie1979 - 18 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

Pammie- 14 december

Carrie1979 - 4 januari

3e echo:

Josserrrr - 20 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Geplaatst

Hoihoi even geleden dat ik geschreven heb, had een zondag een heel verhaal gedaan en bleek ik ineens weer uitgelogd te zijn...pppffff

Dus bij deze begin ik ff opnieuw : )

Aller eerst Babeth en Carolin sterkte met alles, tjee zeg jullie zitten wel in een achtbaan van emoties zo. Hopelijk kunnen jullie samen met je partner de moed weer bij elkaar rapen en toch een beetje genieten van de feestdagen...lieve groet

Ook mezelf weer even op het lijstje gezet...

Uitgerekend:

Amanda - 1 juli

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

Josserrrr - 3 juli

Pammie - 3 juli

Carrie1979 - 18 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

Pammie- 14 december

Carrie1979 - 4 januari

3e echo:

Amanda - 11 dec

Josserrrr - 20 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Verder gaat het redelijk hier...nog steeds erg misselijk jawel de hele dag ppffff ben op 's avonds en lig dan vaak vroeg op bed. Niet erg gezellig voor mijn man.

Maar ik kan dan niet meer.

Vanmiddag mijn 3de ego ben nu 11 weken, toch weer spannend.

Volgende week intake verloskundige in het ziekenhuis.

Ben benieuwd....

Geplaatst

Ha meiden,

Ook ik zet mijzelf even op het lijstje.

Uitgerekend:

Amanda - 1 juli

Josserrrr - 3 juli

Pammie - 3 juli

Madelin - 10 juli

Ikke81 - 11 juli

Carrie1979 - 18 juli

Els87 - 26 juli

2e echo:

Madelin - 14 december

Pammie- 14 december

Carrie1979 - 4 januari

3e echo:

Amanda - 11 dec

Els87 - 19 dec ( zwangerintake )

Josserrrr - 20 december

5e echo:

Ikke81 - 10 Januari

Nu heb ik 19 december weer controle, maar daarna pas 28 januari. Ik vind dat zo laat, zou je dan kunnen vragen of dit eerder kan? Voor de rest gaat het hier goed. Behalve zere boobs ( ene keer meer als de andere keer ), kan ik niet echt zeggen dat ik ergens last van heb. 's Middags ben ik niet vooruit te branden, maar goed, dat hoort het bij. Toch is het ook wel weer eng dat je niets voelt....... terwijl ik vorige week toch echt wel hele dagen misselijk was. We moeten positief blijven, dus dat gaan we ook maar doen.

Liefs

Geplaatst

ff vraagje zijn er al meiden die last hebben van banden pijn hier de laatste 2 dagen volop (tenminste zo voelt het) ... wist niet dat het al zo vroeg kon.

Enne els dat vooruit branden dat herken ik.. is heel erg moest me eigen schamen hahahaha.

Dat ben ik helemaal niet gewend van me zelf hoe het komt geen idee.

Geplaatst

Hallo, dat voor uit te branden gaat bij mij nog wel maar ik heb zoooooveeeeel slaap nodig. Na het avondeten een uur geslapen, 22.00 uur weer plat en dan nog verslapen!!

Bandenpijn had ik gister! bij het niezen en als ik ineens opsta dan voel ik het goed. Ik ben helemaal niet misselijk geweest en nu heb ik al een paar dagen het idee dat ik moet gaan overgeven, bah..ik zit volop aan de cola. Respect voor degene die al weken echt misselijk zijn en/of over moeten geven, want ik hoor mezelf nu al zuchten..hihi

Verder gaat het hier echt heel goed, mijn buik groeit echt heerlijk. mijn man vindt het een beetje eng dat ie ineens zo bol wordt. (wel leuk eng gelukkig) maar we moeten er beiden aan wennen, echt heel gaaf om dit eindelijk mee te mogen maken na 12 jaar wachten.

@Els, wat heb je 28 januari dan en hoever ben je dan? Ik had mijn eerste echo in het ZH met precies 8 wk, de 2e echo a.s. vrijdag met 10.3 wk en als dat goed is dan hoef ik niet meer terug te komen in het ZH en word ik overgenomen door de plaatselijke verloskundigepraktijk en daar heb ik volgende week een afspraak staan met 11.2 wk. Dus hopelijk ben ik dan eindelijk af van het ZH. Heb je hier wat aan? ik heb een normale IVF-behandeling gehad.

Succes allemaal vandaag met werken en wakker blijven lady's!

Geplaatst

Hoi meiden.

Ik ben ook nog steeds niet vooruit te branden. S'middags een dip en s'avonds op tijd in bed. Zoontjelief besluit de laatste tijd om 6 uur s'morgens wakker te worden,dus heb ik mijn slaap wel nodig :-)

Gelukkig kan ik s'middags nog eventjes op de bank rusten.

Madelin. Bijzonder he het groeien van je buik.

Vervelend dat je misselijk wordt. Maar pas op met cola. Dit bevat cafeine,en te veel is niet goed.

Net als koffie thee (behalve kruiden en rooibosthee). Ik drink helemaal geen cola of cola light meer,terwijl ik er zo dol op ben!

je mag best cafeine,maar beperk dit tot 2 kopjes of glazen per dag.

Vrijdag weer een echo! Vandaag 11 weken!

Geplaatst

Pammie - we hebben vrijdag dus samen een echo, spannend!

Ik houd heel erg rekening met die cafeïne, 2x klein kopje cappucino en een paar mokken kruidenthee op een dag. Maar idd, ik had er zo gauw niet eens aan gedacht dat het in cola ook zit. Ik heb twee glazen op een dag gedronken tot nu toe dus het valt gelukkig mee, maar daar zal ik het dan maar wel even bij laten. Verder neem ik 's avonds toch altijd (net als normaal) twee grote mokken koffie, maar dat is dan cafeïnevrije koffie, want tot tegenstelling van veel andere zwangeren vind ik koffie nog steeds erg lekker. Cola vind ik eigenlijk helemaal niet lekker.

Geplaatst

Fijn dat het zo herkenbaar is. Ik ben zo blij dat ik over 4 uurtjes weekend heb.

@ Madelin, Ik heb nu twee echo's gehad bij mijn fertiliteitsarts en nu heb ik volgende week woensdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog. En daarna pas weer 28 januari. Maar misschien dat ik tussendoor wel naar een verloskundige moet, dat weet ik niet. Ik ga het in ieder geval vragen, waarom daar zo'n poos tussen zit.

@ Ikke, bandenpijn kun je al direct vanaf het begin hebben, omdat alles gaat rekken etc.

We gaan nog maar eens wat doen, zucht. Zo geen zin ;-)

Liefs

Geplaatst

Madelin. Kruidenthee kun je onbeperkt drinken en ach...die 2 kopjes cappucino kan echt wel hoor. Ik lust helemaal geen koffie.

Dus jij ook echo vrijdag. Spannend!

Els alvast fijn weekend!

Ikke. Bandenpijn heb ik nog geen last van. Wel veel rugpijn.

Er ligt hier wel 8 cm sneeuw! En het sneeuwt nog steeds sinds vanmorgen.

Geplaatst

hûh, waar woon jij ongeveer dan want ik zie Gelderland staan bij jouw woonplaats. Ik woon nl in provincie Utrecht/grens Gelderland en hier is het lekker en schijnt de zon volop, geen sneeuw(vlokje) te bekennen!! Alleen vanmorgen een beetje natte sneeuw dat zo weer verdween

Geplaatst

hoi hoi

vandaag eervol ontslagen in ivf centrum.

loop nu een dag voor op schema en ben nu op 4 juli uitgerekend

handje al bij de mond zo teder

en vandaag ook hartje horenn kloppen leuk hoor

heeft nog goed gekeken naar rugje en zo zag er goed uit

groetjes diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden