Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve dames, ik mag ook op groen!

Vandaag een echo gehad na 5 weken en drie dagen zwangerschap en nog geen hartactiviteit maar wel twee vruchtzakjes te zien!! Volgens gynaecoloog te vroeg om de inhoud te zien. Dus over twee weken weer en dan hopelijk met 1 of 2 hartslag(en)... Zo ontzettend spannend dit. Of het wel/niet goed gaat.

Over 5 min komt iemand van moeders voor moeders langs... Ik ben benieuwd. En wat gun ik de wachtenden een positieve test! Kop op!!

• Reacties 559
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Wauw hope jij ook van harte! Super. Hopelijk 2 mooie hartjes die kloppen over 2 weken.

Geplaatst

Hope en Maaike joepie!!!!

Kimky en my laten we beginnen met groen begin van het jaar. Moet gewoon hoor.

hier wel al heel de dag ongipijn.. Zou wel wat vroeg zijn. Eerdere pogingen op dag 16 en 17 ongesteld geworden zou nu woensdag of donderdag zijn. Owhhh hoop zo dat het geen ongi isss.

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Hey shirley. Dat ongi gevoel herken ik. Heb ik ook al een paar dagen. Maar na vaak broekloeren is er nog geen rood spoortje te herkennen. En dat willen we natuurlijk ook niet! Maar geen idee wat dat ongi gevoel betekend. We beginnen het bankje groen hoor shirley en kimky!Nog ff een vraagje: ik ga morgen bowlen, maar vroeg mij eigelijk af of dit wel verstandig is. Weten jullie dat? Liefs My

Geplaatst

Hoop dat het bij ons gewoon een goed teken is dan!! Ze zeggen dat je beter niet kan tillen maar of een bowlingbal daaronder valt... Voor de zekerheid maar de roze nemen die is het minst zwaar ; )

Geplaatst

Ik had ook een ongi gevoel hoor. Want ik dacht, dit kan nooit gelukt zijn en dan teste ik toch positief... het kan nog alle kanten op hoor!

Ik zou ook die bowlingbal ff laten liggen hoor my. Het is niet alleen het heffen maar het gooien met de bal maak je toch een soort van draaibeweging... Toen ik zwanger was van Alexis ben ik ook eens gaan bowlen en heb het me nadien beklaagd, had dan echt pijn in m'n onderbuik. Dit hoeft bij jij natuurlijk niet zo te zijn maar ik zou in elk geval heel voorzichtig aan doen hoor!!

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Dan zal ik vragen om een lichte bal. Misschien ook wel handig om op een kinder baan te gaan ;) misschien win ik dan een keertje :p zal er in iig om denken en als ik pijn voel hou ik gewoon op.

bedankt voor de lieve berichtjes en adviezen.

Liefs my

Geplaatst

Maaike en hope, gefeliciteerd!! Echt super. Ik zou vooral ook niet te panisch doen, maar ja die dingen gaan toch ook vaak vanzelf.

En ik ga ook gewoon voor een groen bankje in januari/februari. Ik heb besloten ook eens bij een osteopaat langs te gaan (Akara, de chiropractor sla ik toch even over maar bedankt voor het antwoord). Een vriendin wees me daarop. Ben toen op internet een beetje gaan zoeken en daar las ik ook goede verhalen van vrouwen met pcos en osteopathie. Ik wacht het maar rustig af en het geeft mij in ieder geval ook het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb. 7januari moeten we sowieso terug naar het ziekenhuis dus dan weet ik meer over de volgende poging. Succes meiden allemaal!

Geplaatst

Lisa, goed dat je voor jezelf uitgemaakt hebt wat de volgende stap zal zijn.

Het belangrijkste is dat JIJ er je goed bij voelt!

Hoop voor je op groen in januari/februari!!!!

Geplaatst

Okaasan wat onwijs jammer zeg... Had ik op een of andere manier niet verwacht. Je zal wel flink balen!

Spannend om naar Gent te gaan... hopelijk kan ik je nog 's volgen en kijken hoe het met je gaat...

Bedankt voor je berichtje in het augustus 2013 topic hoor! Ik schrijf daar nu maar niet meer... hoor er helaas niet meer tussen... het zou zo mooi zijn, maar het mocht niet zo zijn.

Hope wat geweldig, en dan TWEE nog wel! echt heel fijn

Meiden, over het eten: ik had een aantal plakken worst gegeten en achteraf zag ik dat je beter geen orgaanvlees, dus ook geen leverworst, kan eten.

Daar baalde ik wel flink van. En over dat bowlen... zou het ook gewoon maar niet doen.

Ik wou eigenlijk een dagje gaan skien als ik 7 weken zou zijn... maar nu ik een mk gehad heb, zou ik echt tegen mezelf en tegen iedereen willen zeggen: doe het gewoon allemaal niet!

het is misschien overdreven en echt niet erg om dingen te doen of te eten, maar als je een mk krijgt, dan baal je echt meer dan ooit van jezelf.

Ik baal eerlijk gezegd dat ik die worst dus heb gegeten (best wel veel) en dat ik een glas wijn heb gedronken (al deed ik er de hele avond mee) en dat ik veel huishoudelijk werk gedaan heb.

Achteraf had ik rustiger willen doen. Oh ja, en heb dus seks gehad. Zal ook wel niet erg zijn, maar toch, ik wou dat ik het niet gedaan had. Deze dingen waren allemaal in 1 week en ik had daarna een mk.

Zal vast nergens op slaan en ik wil mezelf ook niet iets aanpraten, het gaat verder prima met me, maar meiden, echt, doe niets als je het niet zeker weet. Gewoon voor de zekerheid.

Oh ja, ik zou trouwens ook de bollen langer gebruikt willen hebben. Ik moest er na 10 dagen al mee stoppen (nw protocol bij mck) maar voelde me er niet lekker bij.

Anyway, ik had dus een echo de dag voor kerst. Wist nu dus zeker dat ik niet meer zwanger was. Heb gelukkig een heeeerlijke kerst gehad. Lekker genoten van eten en drinken en gezeldschap.

Maar ik vond het wel lastig dat in mijn familie 1 zwangere loopt (ik zou haar opvolgen en nu ineens niet meer... bleeeh) en in mijn schoonfamilie 2 zwangeren! Eigenlijk 3, maar een heeft ook een mk gehad (met 20 weken, echt heel erg!) en nu ik dus ook niet meer. Anders waren we met z'n vieren zwanger! Wel lastig dus. Maar het mocht uiteindelijk de pret niet drukken.

Vraagje:

Ik heb nog nooit eerder een cryo gehad. Heb er nu ééntje! Hoe gaat dat precies?

Moet er nu weer 1 cyclus tussen zitten? Of zou ik hem in mijn eerst volgende menstruatie (half jan ofzo) al mogen gebruiken?

Hoe werkt dat dan precies? Als hij goed ontdooit, moet ik dan alleen decapeptyl gebruiken en pregnyl? en dan een tp, en dan de bollen?

Geplaatst

Armanda, blij (nou ja blij, zou liever gehad hebben dat jegeen mk gehad had!) te horen dat alles ok met je gaat. Je mag je echt niet schuldig gaan voelen hoor over de dingen die je al da niet gedaan hebt. Denk dat we dat soms allemaal wel hebben een gevoel van nah, dat mocht ik niet gedaan hebben maar het is gewoon zo moeilijk om te weten wel wel en niet mag en andere dames die vanzelf zwanger worden weten dit toch ook allemaal niet in het begin???

(Een vriendin van mij wist niet dat ze zwanger was en had gerookt, gedronken (alcohol wel te verstaan) en allemaal dingen gegeten die ze eigenlijk niet mocht, ze was immers niet immun tegen toxoplasmose. En ze is bevallen op tijd van een gezonde zoon met alles erop en eraan. Jezelf dus echt geen schuldgevoelens aanpraten hoor!!

Bij mij was het zo dat na mijn mk ik mijn bloed moest laten nemen om te zien of alle hcg verdwenen was. Daarna mocht ik gewoon door met progygnova en utrogestan met onmiddellijk een tp. Mijn gewone gyn (zit onder fertiliteitsartsen en eens je zwanger bent (al da niet met hoge waardes) wordt je doorgewezen naar je gewone gyn) Mijn gewone gyn wou dus eigenlijk dat ik eerst een maandje (3 weken) de pil zou nemen zodat alles mooi 'in rust was' ik zag dit op dat ogenblik niet echt zitten omdat ik gewoon door wou en de mk achter me wou laten. Achteraf heb ik er wel een beetje spijt van gehad dat ik dit toch niet gedaan had maar ja, zoals ik al zei, gedane zaken nemen geen keer.

Ik wil je in elk geval nog een dikke knuffel geven en ik hoop echt met gans m'n hart dat jullie cryo jullie wondertje mag zijn dat je binnen +/- 10/11 maanden in jullie armen mogen houden!!

Geplaatst

Lisa wat heerlijk allemaal geniet ervan!

Armanda meis... Wat rottig om mee te maken allemaal :-(... En je moet zeker jezelf niet de schuld gaan geven. Wij in dit traject zijn al uber voorzichtig met alles. Zwangere vrouwen onder "normale" omstandigheden doen alles en hebben er vaak geen erg in dat ze zwanger zijn de eerste paar weken.. Dus ik vind het niet redelijk om jezelf verwijten te gaan maken voor iets wat je uiteindelijk niet in de hand hebt... Een mk is al verdrietig zat en wees ajb niet (onnodig) streng voor jezelf.

Voor wat betreft cryo's heb ik er inmiddels al 6 teruggeplaatst gekregen. In Nederland ging het als volgt: rond de datum dat je ovulatie wordt verwacht kreeg ik een echo om m'n eitje en bms te meten. Als het eitje rond de 17 mm was en m'n bloedwaarden goed waren kon ik diezelfde avond pregnyl spuiten om mijn eisprong te stimuleren. Verder hoefde ik ook geen bolletjes oid te gebruiken. op dag 4 (omdat de cryo's ook op dag 4 zijn ingevroren) na de ovulatie kreeg ik de tp en zat ik in de beruchte wachtweken. Helaas hebben deze cryo tp-en niet tot een zwangerschap geleid of iets wat daar op lijkt...

In Dusseldorf was de tp volledig in mijn natuurlijke cyclus (zonder pregnyl). Gebruikte ovulatie testen om mijn eisprong te bepalen en hierna volgde de tp. Hier ben ik uiteindelijk zwanger van geraakt.

Ik weet niet hoe het zal gaan bij jou. Ik hoop dat je aan de hand van mijn ervaring iig een beeld hebt van hoe een cryo tp kan lopen. Of je nu na een mk direct door kan? Daar heb ik echt geen idee van. Ik wens iig erg veel suc6 met je cryo'tje! Dat ie maar heeel lang bij je mag blijven.

Geplaatst

Vraagje:

Ik heb 16-12 om 22 uur pregnyl 10.000 gezet, de 18e heb ik een punctie gehad en de 21 een tp.

Nu heb ik afgelopen donderdag getest met kruidvat 2v5 en zeer licht streepje. Vandaag weer getest en dik positief.

Mag ik al een beetje blij zijn?

Liefs!

Geplaatst
Vraagje:

Ik heb 16-12 om 22 uur pregnyl 10.000 gezet, de 18e heb ik een punctie gehad en de 21 een tp.

Nu heb ik afgelopen donderdag getest met kruidvat 2v5 en zeer licht streepje. Vandaag weer getest en dik positief.

Mag ik al een beetje blij zijn?

Liefs!

Echtwel, van harte! Zeker omdat de streep dikker wordt. De fabrikant zegt dacht ik 12 dagen na laatste pregnyl spuit dat het eruit is. Maar ik zou dat ruim nemen, zeker omdat je nog maar 11 dagen na je punctie (=eisprong) zit. Blijven testen en als dat goed blijft gaan: gat in de lucht springen!

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Hallo dames, wat zijn dit #&%#*© wacht dagen zeg! Zit nu op wd 12 en 14 dagen na punctie. Geen ongi te bekennen. Vorige x werd ik vandaag ongi. Pfff word gek van de spanning, en ook manlief begint kriebels te krijgen. Ik mag wd 15 testen, welke test raden jullie aan? Heb nog 1 cb plus te liggen en iets van 10 test je zelf testen die ook va 20 ugh testen. Er kan nog pregnyl (op wd3,6 en 9 nog 1500E) in mij zitten en ik zou het echt niet fijn vinden om vals positief te testen. Help? Wie kan deze onzekere miep helpen?

Geplaatst

Moeilijk hè, dat wachten!? Balen dat je nog pregnyl in je lijf kan hebben, nu zegt een positieve test alsnog niets.

Ik ben maar aan goed boek begonnen als afleiding, maar het blijft door mn hoofd spoken. Voel vanalles, maar opeens ook weer niets en weet niet wat ik nou lastiger vind... Beetje strak/gespannen gevoel in mn buik, maar mn borsten zijn niet meer gevoelig. Wat ze begin van de week nog wel waren.. Pff....

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Goed idee boek lezen! Ben nou maar aan het borduren voor een vriendin. Moet hier mijn hoofd bij houden. jij ook nig suc6 met wachten kimky! Liefs my

Geplaatst

Nou meiden zeg dat wel. Mijn man is vanmorgen echt ingestort hij is ook zo bang dat deze keer weer niet gelukt is. Bang dat onze droom niet vervuld zal worden. Ook onze mannen hebben het zwaar. Flink huilen kan af en toe ook wel eens lekker zijn. Maar de onzekerheid is er niet minder door geworden. Pfff dames wat een traject is het toch. Duim voor ons allemaal voor een positief resultaat!!!

Geplaatst

O

Oooh Kimki, Shirley en My, het zijn klote dagen, die laatste paar.

Ik heb zelf de tp op 1 dec gehad en op 12 dec al mijn eerste posi test gehad. Maar wel zo'n stom dun haast niet zichtbaar streepje dat ik wou dat ik t toen niet had gedaan.

Ik zou echt voor wd 14 gaan als je t volhoudt.

Anders blijf je toch nog twijfelen

maaaaar wij willen het natuurlijk wel gelijk weten ;-)

ik zeg idd ook: zoek afleiding, vul je dagen, lees een boek

zet m op meiden, jullie zijn er echt bijijijijnaaaa!

Geplaatst

Heeft een van jullie ervaring met ongi worden na iui ten opzicht van ongi worden na ivf? Ik werd nl altijd precies 11 dagen na inseminatie ongesteld, dat zou morgen zijn als ik nu tel vanaf eisprong.. Haha, ik word echt beetje gek van mezelf! Ga vanalles verzinnen om maar reden te hebben te kunnen testen. Terwijl ik vrijdag al bloed mag laten prikken, dus dat is hartstikke snel.

Ene moment ben ik zeker dat het gelukt is, maar volgende moment vind ik dat weer onzin, want waar baseer ik dat op??? Ik voel echt niets, op af en toe klein krampje in mn buik na. Maar of dat nou komt omdat ik ongi word, naar de wc moet, of zwanger zou zijn, is niet duidelijk.. Van die bolletjes merk ik trouwens ook niets, op de smeerboel na. Jullie? Vandaag lekker aan het werk, heerlijk rustig en toch bezig zodat ik wat afleiding heb. Al is die afleiding vooral kletsen met collega's... ;-)

Gast mymyselfand1
Geplaatst

Hey kimky, ik heb geen ervaring met iui. dus ik kan je niet helpen.

hoe veel iui's heb jij gehad dan? En hoe oud ben jij? Mijn man zijn zaad was zo slecht dat we alleen voor icsi in aanmerking kwamen. Die is mijn 2e x in eigen cyclus. ik ben zelf nog 'maar' 27 lentes jong. Maar ja al wel jaren een kinder wens. Tja kinderen 'neem' je niet maar die krijg je! Suc6 nog met de laatste dagen ook voor shirley! Liefs My

Geplaatst

Ik ben 8 IUI's begonnen, waarvan er eentje is afgebroken omdat er teveel follikels groeiden. Helaas alle zonder succes. Er is bij ons niets gevonden wat een eventuele zwangerschap in de weg zou staan. Wel bleek uit de laatste bloedtesten dat mn ca-waarde net boven ondergrens zit, wat kan duiden op lichte endometriose. Maar ze vonden de waarde zo weinig afwijken dat ze niet dachten dat het van invloed is. Ik ben 34, mn vriend is 39. En je hebt helemaal gelijk, als we iets geleerd hebben, is dat je kinderen niet 'neemt'! Woest kan ik worden als ik iemand zo hoor praten...

Op zich wel 'fijn' dat jullie meteen gericht een plan van aanpak hebben en met icsi mogen beginnen. Al is het natuurlijk balen dat dat moet omdat ze anders weinig kans van slagen zien.. Blijft dubbel vind je niet?! Net als dat ik eigenlijk blij moet zijn dat er niets is gevonden wat een zwangerschap in de weg zou staan, terwijl ik toch echt nog nooit ook maar beetje zwanger ben geweest...

Ik wilde vroeger altijd dat er een test bestond die checkte of je sowieso wel zwanger kon worden. Als daar dan uit bleek dat het nooit zou lukken, had ik me er misschien wat makkelijker bij neer kunnen leggen (ik twijfelde nogal toen in rond de twintig was). Nu is die knop om, en moet en zal ik..

Gast mymyselfand1
Geplaatst
Ik ben 8 IUI's begonnen, waarvan er eentje is afgebroken omdat er teveel follikels groeiden. Helaas alle zonder succes. Er is bij ons niets gevonden wat een eventuele zwangerschap in de weg zou staan. Wel bleek uit de laatste bloedtesten dat mn ca-waarde net boven ondergrens zit, wat kan duiden op lichte endometriose. Maar ze vonden de waarde zo weinig afwijken dat ze niet dachten dat het van invloed is. Ik ben 34, mn vriend is 39. En je hebt helemaal gelijk, als we iets geleerd hebben, is dat je kinderen niet 'neemt'! Woest kan ik worden als ik iemand zo hoor praten...Op zich wel 'fijn' dat jullie meteen gericht een plan van aanpak hebben en met icsi mogen beginnen. Al is het natuurlijk balen dat dat moet omdat ze anders weinig kans van slagen zien.. Blijft dubbel vind je niet?! Net als dat ik eigenlijk blij moet zijn dat er niets is gevonden wat een zwangerschap in de weg zou staan, terwijl ik toch echt nog nooit ook maar beetje zwanger ben geweest...Ik wilde vroeger altijd dat er een test bestond die checkte of je sowieso wel zwanger kon worden. Als daar dan uit bleek dat het nooit zou lukken, had ik me er misschien wat makkelijker bij neer kunnen leggen (ik twijfelde nogal toen in rond de twintig was). Nu is die knop om, en moet en zal ik..
Ook al een hele geschiedenis aan vooraf gegaan zo te lezen. Nou hopen dat deze keer raak is! Niks aan om niet te weten wat er precies aan de hand is, dan hou je gewoon elke x hoop... Wij weten dat het er voor ons spontaan niet in zit. Heel veel suc6 nog meid en ook je vriend. Fijne jaarwisseling! Ik ga aan de jip en janneke ;)
Geplaatst

Jij ook fijne jaarwisseling!! En hoop dat 2013 maar heeeeeel mooi mag beginnen! Ik ga vanavond net als jij aan Jip en Janneke (volgens mij word je daar ook wel dronken van in combinatie met alle troep die wij nog in ons lijf hebben.. ;-)

Succes komende dagen, ik blijf duimen! xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden