Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 652
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Beanie: heel veel succes morgen!!!!! Echt een gek idee. Ik weet niet of je vannacht nog een banknachtje hebt en dit nog leest.

Ik dacht ergens van je te lezen dat je tot vrijdag in het zh moet blijven? Alle opa's/oma's zitten bij je thuis om de traktatie weg te smikkelen? Ben wel heel benieuwd wat dat is... Heb muisjes/beschuit gehaald maar is alleen als mensen er naar vragen. Doen ze waarschijnlijk niet. Of roze tompoucen. Ik weet het ook niet.

Ik kan morgen bellen voor ijzergehalte. Beetje aan de late kant dat prikken. Vorige x inderdaad te laag. Weet niet of dat komt omdat ik geen vlees eet.

Succes Beanie!!!!!

@Sas: jij veel sterkte met je vingers. Hopelijk gaat het bij jou ook snel gebeuren.

Geplaatst

@Loesje: lekker dat de borstvoeding zo goed verloopt. Daar maak ik mij wel een beetje zorgen om. Voorlichting via het ziekenhuis heeft dat eigenlijk nog eens versterkt. En het feit dat het bij mijn zus niet is gelukt is ook niet zo fijn. Wacht wel af. Heb je veel steun aan de kraamzorg gehad qua borstvoeding-tips?

Geplaatst

Thanks dames! Hier nu een gezonde spanning!

We hebben trouwens chocolade voetjes met blauw-witte spikkels.... Ziet er erg leuk uit! Online te bestellen maar ik weet niet meer waar. Gewoon gezocht op 'alternatief voor beschuit met muisjes'!

Later!

Geplaatst
@Beanie: leuk idee, zal eens googlen.

Succes!!!!!!!!!!!!!

(Hier lijkt ook iets van weeen te beginnen. Of voor-weeen, geen idee)

Spannend! Misschien vandaag wel twee baby's?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hi dames,

Vanmorgen om 11.18 uur is onze prachtige zoon Q_uinten V_alentijn geboren. Hij weegt 3376 gram en zijn lengte weet ik niet (maat 56 is erg groot). Wat een overweldigende ervaring om na zo'n traject je kindje in je armen te mogen sluiten...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

@Sas: zal wel ff duren met Beanie.

Had vannacht voor het eerst krampen in de buik. De hele dag nu, zo om de 8, 20 of 40 minuten. Echt heeeeel zeer! Dat ga ik zeker niet om de 3 min. volhouden. :-|

Geplaatst

@Beanie: hhhhhhoerrraaaaa!!!!!!!! Gefeliciteerd met Quinten. Goed gedaan meisie!!! Toch nog een flinkerd. Ben benieuwd hoet verder gaat. Moet je nog int zk blijven?

Geplaatst

@Beanie, Gefeliciteerd!!! Wat een mooie jongen en naam!! Bij jou alles goed gegaan?

@ Tiktak, dat klinkt als echte actie....

Ben ik toch de laatste die gaat bevallen....

Geplaatst

@Sas: kan heel snel gaan hoor. Kan maar zo zijn dat het niet doorzet bij mij. Word er niet zo vrolijk van. Tis ook wel een beetje eng. Is dit nou een wee of is er iets anders aan de hand. Denk ik weer.

Geplaatst

Heb gezegd dat im om de 20 min krampen heb, maar niet dat ik mij een beetje ongerust maak. Maar gezien het stadium denk ik wel dat het weeen zijn. Ik ga morgenvroeg weer bellen.

Geplaatst

klinkt als weeen maar ik snap dat je als je het nooit eerder hebt meegemaakt zoals wij, je niet goed weet of het weeen zijn.

Spannend hoor!

Geplaatst

Ik heb geen puftraining gedaan. De kramp zit zo laag dat ik ook weinig met de ademhaling kan doen. Tis gewoon overleven...

Bij jou nog geen tekenen?

Geplaatst

Spannend hier!

Beanie gefeliciteerd.

Tiktak, bij weeën heb je t gevoel of je je helemaal moet verzetten. Je weet even niet hoe je moet staan, zitten, liggen of wat dan ook. Het houdt aan en zakt weer weg.

anyway, om de drie minuten ga je redden hoor. Er komt straks zo n oerkracht in je naar boven als het eenmaal zover is.

Sas, nog even volhouden, einde is nu toch wel in zicht. Ik houd dit topic in de gaten. Zet m op meid!

Geplaatst

Gefeliciteerd Beanie, wat een mooi wonder! Geniet ze en heel veen liefde en geluk!

Geplaatst

Beanie, van harte gefeliciteerd met jullie mooie knul! Mooie namen zeg!! 2 gram minder dan mijn Vajenne woog, zou het aan de factor V Leiden liggen? Erg veel last van je keizersnede?

tiktak, jeetje wat spannen!! Dt je nog op het forum kan reageren! Je man je onderrug laten drukken/ draaien/ masseren. Zo diep mogelijk inademen door je neus helemaal naar onder en uitpuffen in tweeën door je neus hielp mij heel erg. Ook lopen tijdens de weeën in het Ritme van je puffen. Misschien heb je en ook sas er wat aan.

Met de borstvoeding word je goed geholpen in het zkh en door de kraamzorg als het niet goed op gang zou komen. Je kraamzorg kan er zelfs extra dagen voor aanvragen mocht het niet meteen lukken. Succes meiden, spannend!!!! moet goedkomen!!

Geplaatst

Breek even in beanie van harte gefeliciteerd met jullie zoon geniet er van en laat je lekker verwennen

Tiktak succes

En de andere dames natuurlijk ook

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden