Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie meiden, ik heb er ook een verslaving bij: Candy crush ;-)... Nu even in afwachting van nieuwe levens 😃.

Overigens hoop ik niet ziek thuis te komen zitten hoor, maar ik merk wel dat m'n prioriteiten nu anders liggen en stress kan ik gewoon niet gebruiken. Maar dat kennen jullie denk ik wel.

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje....wat wordt er hier veel geschreven....erg actieve meiden hiero.... en volgens mij nog niet eens iedereen aan de hormonen! hahaha....

Als ik ergens op wil reageren moet ik echt de hele tijd terug scrollen....want kan nog niet alle namen onthouden. Ik voel me in ieder geval al erg welkom hiero!!

@Melis: mijn dochtertje heeft ook hele erge koemelkallergie gehad. Ze heeft 3 weken(!!!) ernstige bloed bij haar ontlasting gehad. Erg zoooo verdrietig! Maar na 1 jr was ze er wel overheen "gegroeid"... gelukkig. Ze kreeg ook neocate. Nu drinkt ze nooit geen melk meer, ze wil het echt niet. Ach ja, ze krijgt er genoeg van binnen middels andere dingen... En ze groeit goed....dus hierover totaal geen zorgen meer!!!

@Lucia: jij ook nieuw hier, net als mij... en inderdaad ik heb ook je onderschrift gelezen, wat een verdrietig verhaal weer....vreselijk, om zo'n beslissing te moeten maken. Wat zul je ontroostbaar zijn geweest en misschien soms nog wel.... Toch "knap" dat je er al weer aan toe bent om het traject weer in te gaan. Kan me ook voorstellen dat er veel angst bij jou zit??!! Succes en ik ga je volgen!!! En heel hard duimen!!!

@Lisa: Zwanger worden en voor ons het traject eraan vooraf, komt nooit goed uit voor een baas.... Maar ja, het is maar werk! Bij mijn 1e zwangerschap heb ik uiteindelijk mezelf voorop gezet, me ziek gemeld tijdens de 2e poging en het hierna gewoon erg rustig aan gedaan.... en voila....zwanger! Ik weet natuurlijk niet hoe het was gegaan als ik me niet ziek gemeld had, maar dat hoef ik ook niet te weten. Nog voordat ik kon zeggen dat we zwanger waren, werd mij contract niet verlengt.... Tja.... wie denk je dat daar absoluut niet verdrietig om was?? Nu is het bij ook zo op het werk, we hebben al een zwangere en er wordt dus de hele tijd geroepen....nu geen zwangeren meer.... en dan moet ik van binnen lachen.... maar goed, als het traject gaat starten ga ik het wel eerlijk bespreekbaar maken... mijn contract loopt in sept 20103 af.... maar mijn geluk gaat toch echt boven een baan! En begrijp me niet verkeerd.... want ik heb echt een baan nodig!!! Maar hoeveel ik het ook naar mijn zin heb op mijn werk, mijn werk staat echt ergens op de 5e plaats ofzo....

@ alle andere meiden: sorry dat ik niet persoonlijk reageer.... maar ik stond vanmorgen om 6.15 uur op en kan mijn ogen bijna niet meer open houden... En even vraagje.... kun je als je aan het typen bent, dus in een bericht zit, ook terug bladeren naar vorige pagina's?? Dat zou namelijk wel handig zijn??!!!

Weltrusten allemaal, sweet dreams!

Geplaatst

Han; dat probleem met terugbladeren heb ik dus ook, maar weet er geen andere oplossing voor dan op je pc of tablet reageren. Het gaat hier ook heel hard en volgens mij zit nog niemand aan de hormonen. Stelletje kletskousen hier!

Melis; gevonden op fb! Ik ben ook maar een meelezer, af en toe een foto van mini maar dat is het. Kun je mijn foto's wel zien? Anders moet ik iets veranderen aan de instellingen.

Fijn dat V niet meer aan de neocate hoeft. Hopelijk gaat het goed en is hij er overheen gegroeid.

Dat Candy Crush is zeker verslavend, alleen dat waachten op nieuwe levens.

Ik ga slapen. Ik lig al in bed maar kan mijn ogen niet open houden.trusts dagjesa

Y

Geplaatst

Huh, ben ik gewoon de eerste vandaag?!?

Haha, mijn modem is tijdens mijn slaapdienst gisteren gewoon al gebracht! Fijn thuis komen zo vanmorgen na zo'n lange dienst en dan een pakketje bij de buren op kunnen halen! Joepie! Back online, dus ga jullie weer lastig vallen :-)!Niets te klagen over telfort dus: goede service vind ik!

Als ik jullie zo hoor ga ik maar niet eens uitzoeken wat candy crush is, want dan zal ik ook wel verslaafd raken... Zeg ik nu heel stoer, maar ondertussen wel nieuwsgierig, dus hoe lang het duurt voor ik het ook ga opzoeken...?!?

Lees verder wat terug over stress op t werk. Sja, hier helaas ook, maar niet meer of minder dan 2 jaar geleden en toen heeft het gelukkig geen effect gehad op het zwanger worden, dus ik hoop dat dat nu ook niet het geval gaat zijn :-)!

Verder echt strontziek van m'n werk: ben het echt zoooo beu! Telkens weer mensen die zich om een klapscheet ziek melden (oh wat hebben we hoofdpijn, zijn ze slap door menstruatieklachten / veel bloedverlies etc etc)! Begrijp me niet verkeerd hoor meiden: als je ziek bent, ben je ziek, maar ben bang dat er op mijn groep mensen zijn die daar gebruik van maken / zich aanstellen en dan moet ik dus weer fijn iemand anders regelen die er voor in de plek moet komen werken en dat is echt niet leuk! (teamleidster gehandicaptenzorg, dus eindverantwoordelijke dat het dienstrooster kloppend is / er wel altijd een medewerker op de groep aanwezig is.

Sorry, even spuien hoor... En miste m'n kleine man echt erg vannacht! Laatste tijd klampt hij zich ineens heel erg aan me vast (gaat hij al huilen als ik naar de wc ga! Echt niets voor hem / zo was hij nooit? Hopelijk een korte fase???), maar goed, merk dat het nu bij mij ook extra werkt op het missen van die armpjes om mn benen of nek als ik aan het werk ben...

Geplaatst

Oh en Melis - fijn dat je het af kan gaan bouwen hoor! Hoe ga je dat doen? Nog even half om half met kunstvoeding of soya of melk ofzo? Benieuwd hoe het gaat!

Geplaatst

Ink, Candy Crush is enorm verslavend, manlief en ik liggen regelmatig naast elkaar in bed te spelen, haha. Erg he?!

Ik heb vd week nog 10 blikken Neocate besteld en volgens de Nutricia voedingslijn kan ik deze ook nog geven als hij 1 jaar is, de samenstelling is altijd nog beter dan halfvolle melk. Dus voorlopig drinkt hij nog Neocate en zodra de blikken opraken zullen we langzaam afbouwen.

Was vanmorgen ff in shock, ik zat op de wc en zag bloed, op cyclusdag 23???? Maar m'n ongi is dus doorgebroken dus ga zo bellen om me aan te melden.

Duimen jullie mee dat er plek is voor ons??

Geplaatst

Hee Melis, dat is idd wel erg snel. En, heb je al gebeld? Hopelijk kun je je aanmelden!

Ik weet gelukkig niet wat Candy Crush is en dat zal ik zo ook maar laten als ik het zo eens lees.....

Voor zover ik weet kun je niet terugbladeren op het moment dat je een bericht aan het typen bent, dan ben je gelijk alles weer kwijt.

Ik verwacht begin aankomende week mijn ongi, maar had gisteren opeens een beetje bloedverlies (9 dagen na eisprong). Maar daarna tot nu toe niks meer. Hebben wel deze ronde nog een poging gewaagd met klussen rond mijn eisprong. En dan lees je her en der natuurlijk over een innestelingsbloeding, maar heb wel eerder vroeg bloedverlies gehad. Maar dan werd ik inderdaad gewoon ongi. Alleen bleef het dan in het begin bij een paar dagen heel weinig en dan brak het na 12-13 dagen echt door. Maar nu dus niks meer. Het zou natuurlijk wel de grap van de eeuw zijn. Maar ik reken er voorlopig maar gewoon op dat ik in het weekend of vlak daarna ongi zal worden. En dan aanmelden en dan begint het hele circus weer.

Geplaatst

Eef - jeetje, dat zou wat zijn! Ik duim voor je! Vannacht droomde ik in halfslaap stand over al die spuiten die we dan weer moeten gaan zetten en vond het toch ineens wel weer heftig. Gek hé, hoe dat dan toch ineens weer naar je keel kan vliegen? Bleh, daar heb ik echt zoooo'n géén zin in, maar goed, hopelijk is het weer met een mooi resultaat! Wel erg jammer dat we geen cryo's hebben van de vorige keer...

Melis - goh, zal je altijd zien hé, ineens een stuk eerder! Hopelijk heb je je inmiddels aan kunnen melden en is er plek???

Geplaatst

Helaas, deze maand zijn wij niet aan de beurt ivm drukte. Had me er al op ingesteld dus heb er niet zoveel moeite mee. Volgende maand weer aanmelden, dan zien we wel weer verder.

Nog zonder te testen ben ik al van dit wachtbankje afgevallen, hoe erg is dat dan?

Geplaatst

Nee hoor Melis; nu hoor je juist wél weer hier; anders had je eigenlijk op t bankje v februari gezeten ;-)...

Geplaatst
Helaas, deze maand zijn wij niet aan de beurt ivm drukte. Had me er al op ingesteld dus heb er niet zoveel moeite mee. Volgende maand weer aanmelden, dan zien we wel weer verder.

Nog zonder te testen ben ik al van dit wachtbankje afgevallen, hoe erg is dat dan?

Arme Melis! Balen, maar alles om in het ziekenhuis met de beste resultaten geholpen te worden toch? Toch balen! X

Geplaatst

Is dat zo Ink? Ik begrijp eigenlijk niet voor welke periode het wachtbankje bedoeld is, haha. Maar vind de meiden die hier schrijven wel erg gezellig, dus met jullie goedkeuring blijf ik hier lekker plakken ;-))

Vreemd genoeg ben ik deze keer op cyclusdag 23 ongesteld geworden, heel bizar. Wel een voordeel dat ik niet zo lang hoef te wachten tot de volgende menstruatie :-)

Floor - tuurlijk is het balen, maar ik had me er al op voorbereid. Het VU heeft inderdaad de beste cijfers qua doorgaande zwangerschappen, kennelijk hebben meer mensen dit ontdekt, haha ;-)

Weet je, toen ze belden zat ik in de auto met V.ince en toen ze zei; ' het spijt me mevrouw, maar u moet een maand wachten' keek ik in mijn achteruitkijk spiegel en zag ik zoonlief zitten en naar me lachen. Toen dacht ik; 'het grootste geluk van de wereld heb ik al dus ik hoop dat 'mijn' plekje voor deze maand bij het VU het grootste geluk voor een andere papa en mama in spe mag zijn. Ik heb er vrede mee dat het deze maand niet kan.

Geplaatst

Wat schrijf je dat ontzettend mooi Melis!!! Is volgende cyclus dan wel zeker dat er plek is? Lijkt mij dat je dan wel voorrang krijg op "nieuwe" aanmeldingen, omdat je deze maand al over moest slaan, of werkt dat zo niet?

Haha, weet het ook niet hoor, maar als je nu was gestart, dan had je waarschijnlijk je TP over iets van 2 weken ofzo, dus ongeveer in de laatste week van feb, dus dan zouden je wachtweken half feb en half maart vallen ofzo? Weet niet of alleen de 2 weken na de TP "gelden" als wachten trouwens, of gewoon vanaf de start datum ;-)... Maar als je volgende cyclus weer over 23 dagen is, wordt je iets van 4 dagen na mij ongesteld dus dan lopen we erg gelijk op! Haha, nu maar eens gaan kijken wat onze cyclussen deze maand nou weer gaan doen!

Geplaatst

Dank je Ink, zo voelt het gewoon. Zeker door het schrijven op dit forum wordt elke dag maar weer eens duidelijk hoeveel meiden er nog met lege handen staan ondanks alle pogingen. Ik weet al hoe het is om moeder te zijn en dat gun ik alle vrouwen die dat graag zouden willen worden!

Neemt mijn wens voor een brusje niet weg, dus moest wel even slikken toen ik 'nee' te horen kreeg...

Ze kunnen me maximaal 2 keer weigeren wegens drukte, de 3e keer aanmelden wordt je sowieso geholpen. Dus dat is een termijn die wel te overzien is. Ik ga er van uit dat ik in april aan de beurt ben, mocht het de cyclus van maart worden valt dat weer mee.

Voor nu vier ik mijn menstruatie met een zak Milka paaseitjes, jammmmmiee!!

Geplaatst

He Melis, wat balen..... Maar wat je zegt is natuurlijk helemaal waar, het grote geluk heb je al. Het kan alleen maar mooier worden.

Maar blijf hier maar gezellig plakken hoor. Geen idee of wachtbankje maart voor starten in maart of testen in maart is. Maakt mij verder niet uit, we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje. Ok al is de een een paar weken eerder dan de ander.

Geplaatst

Thanks Eef!

De meiden in dit topic 'kennen' elkaar ook al een tijdje natuurlijk, dus dat schrijft (vind ik) een stuk makkelijker. Zeker ook omdat we kindjes in dezelfde leeftijdscategorie hebben :):) En ook nog eens allemaal bezig voor een brusje!

Met wat voor speelgoed spelen jullie kindjes?

V.ince vindt grote auto's leuk om voor- en achteruit te duwen, ook zelf rollende auto's zijn favoriet. Politieauto's zijn zeeeer gewild hier, maar komt denk ik door papa die dat er doorheen drukt ;-))

Heb de kermis en het vliegveld van Little People voor z'n verjaardag gekocht, maar hij is daar nog te klein voor en z'n motoriek nog niet goed genoeg voor.

Fijn weekend dames!!

Geplaatst

Yente heeft een xylofoon voor haar verjaardag gehad en die is hot. Verder speelt ze veel met de koekjestrommel van Fisher Price. Dat is zo'n vormenstoof. Niet dat ze de vormpjes door de gaatjes duwt, maar ze kunnen gewoon ook bovenin erin en eruit en dat kan ze wel. En dan vooral met de verschillende blokjes zo hard mogelijk tegen elkaar aan slaan en als het muziekje begint, zit ze te hupsen op haar billen. En ze kruipt steeds naar de zebra toe. Ze kan er natuurlijk niet zelf op gaan zitten en er achter lopen lukt ook nog niet zo goed, maar op de verschillende knopjes drukken en spulletjes in en uit het bakje dat voorop zit doen is erg leuk.

Kortom, ze gebruikt de speeltjes eigenlijk niet waarvoor ze bedoeld zijn haha. Maar ach, ze heeft er wel plezier mee!

Geplaatst

Haha Melis, al aan de paaseitjes?! Ik stond er eerlijk gezegd ook vandaag mee in m'n handen, maar heb het nog even terug gelegd om daarna alsnog te zwichten voor een grote versie toblerone! Hmmmm.... En dan niet eens ongesteld meer! Oeps!

Eef: heeeeel herkenbaar: Levi verzint ook overal zijn eigen spel op / mee. Zo hebben we bijvoorbeeld zo'n houten plank met figuurtjes puzzel stukjes. Ipv proberen die op de juiste plek te doen, houdt hij hem op z'n kop, zodat alles er uit valt en vervolgens verstopt hij de houten figuurtjes door het hele huis hahaha! Laatst wilde ik m'n schoen aan doen en dacht ik "wat zit er nou in m'n schoen?!", nou je raadt het wel! Gek genoeg is de puzzel toch nog compleet, maar elke avond als Levi op bed ligt, voer ik een eigen speurtocht door het huis uit :-)... Of ander speelgoed in de vormenstoof proppen, folders kapot scheuren, radio harder draaien en dan dansen op z'n billen zorgen ook voor leuk tijdverdrijf! Dingen open en dicht doen, ergens in en er weer uit en spellen met ballen (vooral ballonnen! Weg gooien, er achter aan, pakken en weer opnieuw)...

Zo, dat is z'n gemiddelde tijdverdrijf op een dag...

Vandaag even aan m'n ouders gevraagd of Levi bij hen mag komen op de dag van de punctie. Alle andere afspraken gaat hij gewoon mee (alhoewel ik me er wel erg bewust van ben dat ik dat zelf erg moeilijk vond toen wij in het zh zaten tijdens het traject en ik dan andere moeders zag met hun kindje! Gaf me gemengde gevoelens van hoop en jaloezie / weemoed ofzo...). Maar op de dag van de punctie wil ik niet dat hij er bij is. Vorige keer deed het ondanks de extra pijnbestijding ontzettend pijn! Ik zou evt deze keer onder narcose mogen, maar dan zou ik een lang schema moeten volgen en dat vind ik het niet waard. Dan liever 1 dag flink afzien...

Hoe gaan jullie dat doen met jullie kleintjes?

Geplaatst

Wij nemen V.ince mee naar alle afspraken, echo's en de tp. Maar als hij op het kdv is, laat ik hem daar en sjees ik zelf ff op en neer. Maar tijdens de intake vond de gyn het erg leuk om het resultaat van haar werk te zien.

Geplaatst

Fijn dat hij overal mee naartoe kan. Mini kon niet mee naar de terugplaatsing (en ook niet naar de punctie natuurlijk) want dat is tegenwoordig helemaal steriel, met steriele pakken en schoentjes en allerlei toeters en bellen. Maar goed, dan hoef je dus maar twee keer oppas te regelen, dus dat is gelukkig ook nog te overzien.

Geplaatst

In principe neem ik Yente niet mee hoor. Bij de punctie mag het niet eens, dat zeiden ze in het ziekenhuis. En bij de overige afspraken ga ik meestal alleen en tja, dan is het een beetje moeilijk Yente meenemen. Lig ik daar voor een echo, dan zie ik Yente al overal heen kruipen.....

Vanochtend overigens ongi geworden dus straks ziekenhuis bellen om me aan te melden. En dan vanavond waarschijnlijk al de eerste spuit deca (als we groen licht krijgen).

Ieks, zie er opeens toch wel weer een beetje tegenop.....

Geplaatst

Ja hoor, groen licht gekregen om te starten deze ronde! Gisteravond alweer de eerste spuit deca gezet en morgen voor een uitgangsecho.

Als dat er ook goed uit ziet, kunnen we vanaf dinsdag beginnen met spuiten van Menopur. We are back in business!

Geplaatst

Spannend Eef!!! De eerste van het bankje is begonnen!Hoe ging het spuiten? Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer goed hoe het moet! Maar zit geloof ik bij elk medicijn een instructie bijgeleverd, dus dan komt het vast wel weer naar boven.Sja, niet eens gedacht aan de steriele omgeving met de punctie. Is dat ook met de terugplaatsing? Heb dat geloof ik verdrongen haha... Met de echo gaat hij gewoon in de kinderwagen mee; anders moet ik zoveel oppas regelen voor Levi in die periode...Hoe gaat het met de andere meiden? Ineens weer wat rustiger hier...

Geplaatst

Hoi,

Ik lees nu nog regelmatig mee hier op het forum.

Maar ik wil jullie allemaal even heel veel succes wensen met alles. Ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat.

Wij hebben op 4maart een gesprek en krijgen dan te horen of wij mogen beginnen met IVF of ICSI. Woensdag moet mijn man naar UMCG voor semenanalyse en dan krijgen wij 4 maart ook de uitslag van. En dan is het natuurlijk nog afwachten of we mogen beginnen en wanneer.

Ik vind het prettig om hier mee te lezen zodat ik toch een beetje weet wat mij te wachten staat.

Dus ik hoop dat jullie dit niet erg vinden.

Maar nogmaals heel veel succes....

Groetjes Lisenka

Geplaatst

Hi allemaal,

inmiddels ben ik begonnen met de pil en start ik met prikken op 25feb.

Wij mochten eerder met de deca beginnen, maar omdat wij een weekje gaan skien en ik niet weet wat voor bijwerkingen de medicijnen zullen hebben.

Als alles naar wens gaat zal het "echte" werk rond 6 maart plaats vinden.

Heel heel spannend dus :)

Aan alle dames, toi toi toi.......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden