Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, geen Photoshop. Echt niet. Ook niet, op aanraden van Meiske, een filtertje van de iPhone. Helemaal niets mee getruct.

Maar ik blijf het raar vinden hoor, in het echt zien ze er echt niet zo stijgend uit. Morgen nieuwe kansen.

En morgen ook een nieuwe baan inderdaad. Dus veel afleiding. Vandaag ook hoor, de hele dag samen met mijn moeder in de tuin gewerkt. Die weet van niets, dus ook helemaal niet aan gedacht. Behalve op de kramp momenten :-(

Daarna onze bijenvolken gesplitst. En ondertussen hing de aannemer nog een dakraam in ons dak :-) dus toen konden we eindelijk eens bedenken welke kamer wat moet komen. En dan pruil, ja dit zou een kinderkamer moeten worden. Pffffff.

Nou ja, al met al, best een goede dag.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier hoef ik geloof ik niets meer aan toe te voegen. En ook al kunnen streepjes variëren, ik geloof er niets meer van dat het nog goed is:

[ATTACH]5647[/ATTACH]

K..Zooi

Geplaatst

Ik zie m nog hoor okaasan! Maar ik ga er nu vanuit dat foto's vertekenen... Ik laat de hoop nog niet varen maar begrijp wel de wanhoop. Goed in laten drogen de test. Wie weet.

Succes op je nieuwe werk vandaag!!

Liefs plus knuffel,

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Lieve okaasan, dit is niet wat je wilt zien. Alhoewel we allemaal weten dat de testen niet allemaal even betrouwbaar zijn etc., Hoop dat de bloedtest iets anders voor je weergeeft morgen.

Dit lijkt op even innestelen en dan weer stoppen, maar ik hoop echt dat ik er helemaal naast zit! Sterkte meid!

Vandaag op je nieuwe werk denk ik genoeg afleiding, veel succes!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Oh Okaasan dit is niet de bedoeling....

Pfff killing zo, je kan niet anders dan de bloedtesten afwachten he... Pfff knuffel van mij!

Geplaatst

Ik hoop dat het aan de test ligt! Heb het zelf de laatste x ook gehad. Er kan verschil in zitten en dat hoop ik ook voor jou!!!

Maar snap je bezorgdheid!

Geplaatst

Okaasan, nee niet weer he!!! waarom moet een mens zoveel mee maken. ik hoop dat er nog een kans voor je is. Ze nestelen wel altijd in bij jou, maar op een of andere manier willen ze niet door groeien. Ik zou daar als ik jou was een gesprek met je arts mee aan knopen. Dit moet toch een reden hebben.

Toch blijf ik hopen

Geplaatst

Ooooh Okaasan, niet weeeer :-(.... Getsie meid, wat een rotstreek iedere x om het zo spannend te maken. Dikke knuffel!!!

Geplaatst

Okaasan, ik las in jóuw handtekening dat je in het verleden ook prednisolon hebt gebruikt, is jouw immuunsysteem overactief? Indien dt Mig niet beoordeeld is zou ik dat wel voorleggen......

Ik hoop dat je morgen en de dagen erop een beter bericht krijgt!

Geplaatst

Morgen bloedtest, maar vooral omdat ik graag wil weten hoe "dichtbij" we deze keer waren. Want er in geloven dat het goed durf ik echt helemaal niet meer. Helemaal opgedroogd is het streepje toch even donker als gisteren, maar alles bij elkaar is het zo weinig verschil met de test van zaterdag. Het kan niet goed zijn.

Morgen testen en dan zien we wel weer verder.

Meiske, is gebruik nu ook prenisolon. Alle pogingen in Gent gedaan, evenals heparine (Fraxiparine) en asperine (Ascal). De laatste twee vanwege een verhoogde stollingsneiging (factor IIX) en prednisolon vanwege anti fosforlipiden syndroom. En dat geeft ook meer kans op stolling, maar is tevens een autoimmuun stoornis.

En met deze combi aan meds, is het elke TP tot een hele korte zwangerschap gekomen in Gent. Dat gebeurde voorheen niet in Utrecht.

Hoe het precies met het autoimmuunsysteem zit weet ik niet. Ik heb dat niet in DD bij de bekende dokter hoe heet hij ook al weer laten testen. En eigenlijk heb ik daar ook geen zin in. Ik ben er klaar mee, ik kan niet nog meer. En dat betekent echt niet dat de wens minder is geworden, maar nog meer ziekenhuizen, is nu gewoon geen optie.

Maar wel heel erg bedankt voor de tip. Altijd fijn dat iedereen hier zo mee denkt.

En wen, ik denk dat ik nog wel naar Athene (toch?) ga mailen. Kijken wat zij zeggen. Dat is een kleine moeite. Maar eerst dit maar eens afwachten. Wie weet gebeurt er toch nog een wonder (ook al kan ik dat echt niet geloven dat dat zou gebeuren). Dus ik ga je vast binnenkort nog een keer vragen hoe of wat en een mailadres.

Geplaatst

Nu vanavond trouwens wel weer behoorlijk misselijk. Ik snap er niets van. Als ik geen dikke streepjes plas, wil ik ook niet misselijk zijn. Blegggghhh.

Geplaatst

He Okaasan, hoe was je 1e werkdag?

Wat vreemd dat je nu wel misselijk bent! Toch meer HCG? Je lichaam haalt toch wel vaak rare trucjes met je uit...

Ik ben ook er benieuwd wat de HCG waarde morgen is. Hoe laat weet je het ongeveer?

Sterkte en een dikke digitale knuffel!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

He okaasan, veel sterkte maar ik hoop succes voor jou morgen!!! Het kan nog echt alle kanten op hoor. Waarom niet!!?

Hoe was je eerste werkdag?

Tot horens!

Liefffffffs Moes

Geplaatst

Okaasan ik begrijp goed dat je wat zkh betreft aan het eind van je Latijn bent, poeh zeg!!

En dan nu misselijk erbij ?!

Sjonge wat een rollercoaster !

Dat de hcg waarde maar snel bekend is evenals een eventuele tweede meting!

Geplaatst

Even heel kort; Het streepje was vanochtend bijna niet meer te zien :-( en het Hcg was inderdaad al weer heel laag, 12. Ik ga dus stoppen met alle meds. Ik heb nog niet overlegd met Gent, maar wil graag een uitgebreide mail sturen en daar een aantal vragen in stellen. Doe ik vanavond dus maar. Ik heb met name vragen over zwangerschap en schildklier. Dus als er op dat gebied nog tips zijn, graag!

Het goede nieuws is dat mijn eerste werkdag leuk was, maar wel vermoeiend.

Geplaatst

He Getsie, dus toch weer... Dikke knuffel en logisch dat je door gaat vragen: nu telkens wel zwanger maar allemaal vmk is toch wel erg vreemd..

Geplaatst

Jeetje okasaan. Vind het heel rot voor je!! Sterkte gewenst. Hopelijk komen er veel tips binnen die je kunnen helpen!

Geplaatst

Ohhhh Okaasan wat klote ! ( en dat is nog zachtjes uitgedrukt)

bij mij is de schildklierwaarde ooit gemeten ( op advies van een acupunctuur arts) de waarde was prima maar hij gaf inderdaad aan dat het zaak is dat deze goed is.

zou evt. Met meds bijgestuurd worden ( indien nodig) maar helaas geen tips verder voor je.

goed dat je al je vragen op mail gaat versturen, ik hoop dat er snel een antwoord komt waar je mee vooruit kan, veel sterkte!

Geplaatst

Okasaan, wat balen zeg!!!! Hopelijk kunnen ze in Gent je vragen beantwoorden en weer verder helpen... Sterkte!!!! En een digitale knuffel!!!!

Geplaatst

Okaasan wat klote!!! Getver ik had nog goede hoop voor je (tegen beter weten in dus). Prut dit traject.

Ik geef je een knuffel.

Veel liefs Moes

Geplaatst

Jeetje wat balen weer Okaasan.... Lijkt me heel verstandig om je schildklier te laten checken! Ik heb via mijn zus op een gegeven moment een artikel gekregen waaruit bleek dat zelfs als je schildklierwaarde op zich goed lijkt, er zou onderzocht moeten worden of je wellicht antistoffen tegen je schildklier aanmaakt. In dat geval zou de combinatie met ascal, prednison en thyrax kunnen helpen.... Ik kan voor je zoeken, als je wilt, of ik dat artikel nog ergens kan vinden!

Geplaatst

Okaasan, dikke knuffel voor jou! Jeetje, wat vreselijk klote weer.. Elke keer zó dichtbij. Heb diep respect voor je, hoe je dit allemaal trekt.

Geplaatst

Lieve Okaasan, wat is dit weer balen voor je! Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Goed dat je een mail gaat sturen, het is te hopen dat er iets uit komt. Het wonder moet toch eens kunnen gebeuren!!

Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel!!!

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden