Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi hope.

Jij moet vr toch voor de terugplaatsing ? Hoe laat ?

Want ik ben er vr ook,ik heb de afspraak om half 11.

Dus wie weet....altijd als ik Nederlanders hoor praten denk ik altijd..

Zou ze ook van het forum zijn ??

Hi Noah, had je een pb berichtje gestuurd.

ik mag om 10 uur, ja dat heb ik ook steeds. Laatse paar keer probeerde ik hiernaar te vragen, maar merk dat iedereen daar geen behoefte aan heeft, ok dan hou ik mijn mond. Behalve tijdens de punctie dat was wel gezellig.

als we elkaar tegen komen mag ik je dan een dikke echte knuff geven?

maar denk dat we elkaar mis lopen.

welke bloem doe je op je jasje? Of zullen we een krant meenemen :blowkisses:

liefs Hope&Faith xx

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja voorheen kon ik dat gewoon altijd lezen...maar ik weet niet , gaat niet meer.

Snap r niks van.

Zal het straks aan me man vragen.

Maar ik denk ook dat we elkaar net mislopen...,maar eeeeuuhhh

Ik zal ff gaan denken wat ik als herkenning ga dragen.ik laat t je weten goed !

Ben je zenuwachtig? Ik hoop voor je dat ze de 5 dagen redden..dat vind ik ook altijd zo spannend.

Geplaatst
Ja voorheen kon ik dat gewoon altijd lezen...maar ik weet niet , gaat niet meer.

Snap r niks van.

Zal het straks aan me man vragen.

Maar ik denk ook dat we elkaar net mislopen...,maar eeeeuuhhh

Ik zal ff gaan denken wat ik als herkenning ga dragen.ik laat t je weten goed !

Ben je zenuwachtig? Ik hoop voor je dat ze de 5 dagen redden..dat vind ik ook altijd zo spannend.

hi Noah,

het gekke is, dat we er alle vertrouwen in hebben, meer nog dan bij de eerste IVF, het feit dat onze waarde voor de rijpheid 979 heel hoog is, voor 2 eicellen, beide zijn bevrucht met ICSI, dus een 100% score.

ze zijn in goede handen en de heer zorgt voor ze, samen met zijn engelen. Tuurlijk is het ook spannend, maar heeft niet de overhand, vertrouwen heeft de overhand en dat is een heerlijk gevoel.

ik doe morgen een lange blauwe rok aan, een broek zit niet meer lekker.

hoe gaat het met jou? Knap hoe je ermee omgaat hier op dit forum, hoe gaat het met je mannetje?

lieverd hoop dat je morgen wat antwoorden krijgt.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Ja tuurlijk je moet ook altijd hoop houden.heel goed van je.

Ok ik zal er morgen op letten en als ik je zie dan loop ik naar je toe....afgesproken?

Hoe laat rijden jullie weg.....wij zo tegen 7:00.

Ja ben ook benieuwd wat ze zegt morgen.

1 op de 100 vrouwen overkomt dit heb ik gelezen....dan heb je echt pech hoor.

Maar ja we moeten toch verder en ik doe nog steeds niks eigelijk..ben nog niet de oude.

Voel me buik nog erg en af en toe duizelig en heel moe nog.dus rust veel.

Me moeder komt elke dag en me man is deze week ook vrij en die verwent me ook ,op zijn manier.

Hij heeft t er ook erg moeilijk mee al laat hij dat niet zo erg merken als wij vrouwen...wij huilen gewoon.. en gooien het eruit.

We praten er wel elke dag over en dat is goed.

Ja dit forum helpt me gewoon...in goede en slechte tijden.

Geplaatst
Ja tuurlijk je moet ook altijd hoop houden.heel goed van je.

Ok ik zal er morgen op letten en als ik je zie dan loop ik naar je toe....afgesproken?

Hoe laat rijden jullie weg.....wij zo tegen 7:00.

Ja ben ook benieuwd wat ze zegt morgen.

1 op de 100 vrouwen overkomt dit heb ik gelezen....dan heb je echt pech hoor.

Maar ja we moeten toch verder en ik doe nog steeds niks eigelijk..ben nog niet de oude.

Voel me buik nog erg en af en toe duizelig en heel moe nog.dus rust veel.

Me moeder komt elke dag en me man is deze week ook vrij en die verwent me ook ,op zijn manier.

Hij heeft t er ook erg moeilijk mee al laat hij dat niet zo erg merken als wij vrouwen...wij huilen gewoon.. en gooien het eruit.

We praten er wel elke dag over en dat is goed.

Ja dit forum helpt me gewoon...in goede en slechte tijden.

Ja wij rijden ook rond die tijd weg, grappig kwam er onlangs achter dat een forum lid uit mijn huidige woonplaats komt.

hihi wieweet wonen wij ook bij elkaar.

nou dat is de pech die liever niet hebt, ik zou zo graag een oplossing willen bieden, het leven is gewoon hard.

ja praten is goed, ik merk dat mijn man zich ook anders uit.

Je wilt er voor elkaar zijn, maar je hebt ook je eigen emoties, ik heb ook nog een puber rondlopen, geweldige meid, maar toch botst het soms. Hoort er ook bij, wil steeds mee naar Gent, nee dat wil ik niet. Want dan heb je geen tijd voor je eigen emoties en die van mijn man.

vorige keer was ze nog niet thuis van stappen toen wij onderweg gingen, stuurt ze wel een lief sms'je.

weet je al hoe dit komt? En hoe ze dit kunnen voorkomen in de toekomst? Of hoor je dat morgen?

knuff Hope&Faith

Geplaatst

Noah, ook ik had je pb gestuurd na het lezen wat je overkomen is.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, wat is het leven soms ook hard.

Heb er geen woorden voor. sterkte meid

Geplaatst

Hope&Faith veel succes morgen! Feestelijke dag voor jou, je man en jullie twee embryootjes

Noah hoop dat je een goed gesprek hebt en dat het je helpt. Ook ik ben heel benieuwd hoe dit nou kan. Hebben ze 'm te ver naar achteren gestopt...? Is 'ie er zelf heen gegleden? Niet dat het je verdriet minder maakt, maar toch.

Ik ben pas 28e weer aan de beurt voor bepalen startdatum. Denk dat ik dan mijn portemonnee in Gent mag legen (voorschieten ICSI en meds). Als t goed is die dag of vlak erna starten met cetrotide. Heb ik geen ervaring mee, ben benieuwd wat t met me doet. Van decapeptyl+menopur werd ik vorige keer emotioneel vrij labiel, vooral de eerste dagen deca. Iemand ervaring met cetrotide...?

Geplaatst
Hope&Faith veel succes morgen! Feestelijke dag voor jou, je man en jullie twee embryootjes

Noah hoop dat je een goed gesprek hebt en dat het je helpt. Ook ik ben heel benieuwd hoe dit nou kan. Hebben ze 'm te ver naar achteren gestopt...? Is 'ie er zelf heen gegleden? Niet dat het je verdriet minder maakt, maar toch.

Ik ben pas 28e weer aan de beurt voor bepalen startdatum. Denk dat ik dan mijn portemonnee in Gent mag legen (voorschieten ICSI en meds). Als t goed is die dag of vlak erna starten met cetrotide. Heb ik geen ervaring mee, ben benieuwd wat t met me doet. Van decapeptyl+menopur werd ik vorige keer emotioneel vrij labiel, vooral de eerste dagen deca. Iemand ervaring met cetrotide...?

Hi olijfje dank jewel, fijn dat je de 28ste naar Gent mag, wil je inmiddels op het lijstje?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Hi hope&faith,

is jullie terugplaatsing goed gegaan?

liefs bianc

Hi Bianc,

lief dat je daarnaar vraagt, ja, inmiddels zijn we technisch gezien zwanger, nu zwanger blijven.

de 27ste mogen we testen dat doen we met een bloedtest in nl

merk dat ik nu heel rustig ben en bij mijn man de emoties behoorlijk loskomen.

is voor onze partners ook lastig, ze ervaren onze buien, en zijn overgeleverd aan het hele traject.

heb jij binnenkort je tp?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hope&Faith, fijn dat je weer je buik gevuld hebt!! Hoe voel je je? Heb je 'zwanger met lichaam en ziel' van Susan Smit gelezen? Lijkt me echt wat voor jou, als ik het een beetje in kan schatten. In elk geval een aanrader!

Maar lees ik nou dat je alleen Hope of alleen Faith mee naar huis hebt gekregen? Is de andere weer ingevroren?

Ik heb me aangemeld voor het januarilijstje

Noah, hoe is 't met jou? Had je wat aan het gesprek? En heb je genoeg chocola in huis om het nog een tijdje op uit te houden?

Denk vaak aan jullie allebei.

Geplaatst

Even kort, want een beetje gesloopt.

Olijfje, ik heb je PB gekregen en zal snel antwoorden. Maar dat moet even via de computer ipv de tablet.

Hope, fijn dat de TP zo goed ging. Maar het je er nu 1 of 2? En een mooie pasfoto mee? Showen!

Noah, hoe is het er mee? Een goed gesprek gehad? Hoop dat het jullie wat rust geeft. En wat ik ook heel erg hoop is dat het tussen alle tranen door toch een een heel klein lichtpuntje geeft met dat het dus kan. Dat had ik toen bij mijn eerste zwangerschap die ook BBZ bleek, wel heel sterk. Hoe naar het ook is als andere mensen je dat zeggen, zo voelde het toen toch wel voor me. Ik hoop dat ook jij hier toch nog iets positiefs aan overhoudt, ook al is het misschien maar een heel klein iniemienie lichtpuntje ergens ver aan de horizon.

Bianc, hoe is het bij jullie? Al weer een klein beetje er boven op en toe aan jullie cryo's?

2015.png

Geplaatst

Hi olijfje en Okaasan,

leuk jullie reacties te lezen, doet me goed.

we hebben de tp van 1 terug omdat de andere afwijkingen vertoonde op advies van haar 1 tp.

en wat betreft de foto, sorry dit wil ik ff voor mezelf houden, de eerste echo zet ik er zeker op.

ik heb je inmiddels op het lijstje gezet.

en Okaasan, hoe gaat het met baby Ties? Voel je jezelf al wat beter?

Liefs Hope&Faith.

Geplaatst

Hi meiden,

fijn dat je een goede tp heb gehad hope&faith.. Spannende tijd nu.. Ga voor je duimen!

Vandaag heb ik mijn afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag voor een tp. Hopelijk dat de cryo goed ontdooit, vorige keer had ik nog 3 cryo's en is er uiteindelijk maar 1 goed ontdooit.. Dus weer even spannend..

hoe was je gesprek noah, en hoe gaat het met je??

Liefs Bianc

Geplaatst
Hi meiden,

fijn dat je een goede tp heb gehad hope&faith.. Spannende tijd nu.. Ga voor je duimen!

Vandaag heb ik mijn afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag voor een tp. Hopelijk dat de cryo goed ontdooit, vorige keer had ik nog 3 cryo's en is er uiteindelijk maar 1 goed ontdooit.. Dus weer even spannend..

hoe was je gesprek noah, en hoe gaat het met je??

Liefs Bianc

Hi Bianc, fijn dat je vrijdag een tp hebt, dit zijn altijd spannende dagen, vertrouw erop.

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

@okaasan dank voor pb!

@bianc wow, aftellen tot de TP! Ik duim voor je dat 'ie goed ontdooit.

@hope&faith hoe is 't? Las dat je kramp had en in de stress zat? Snel weer loslaten, hoor! Wat er ook gebeurt, je hebt er nu toch geen invloed op, dus kun je net zo goed genieten van dat lieve kleine embryootje van binnen. Ben trouwens heel nieuwsgierig naar de functie van tomatensoep?

@noah (klavertje 4 voor een beetje geluk)

Geplaatst
@okaasan dank voor pb!

@bianc wow, aftellen tot de TP! Ik duim voor je dat 'ie goed ontdooit.

@hope&faith hoe is 't? Las dat je kramp had en in de stress zat? Snel weer loslaten, hoor! Wat er ook gebeurt, je hebt er nu toch geen invloed op, dus kun je net zo goed genieten van dat lieve kleine embryootje van binnen. Ben trouwens heel nieuwsgierig naar de functie van tomatensoep?

@noah (klavertje 4 voor een beetje geluk)

hi olijfje, tomatensoep zelfgemaakte dan, is een natuurlijke antibiotica, het helpt mij om geen koorts te krijgen.

ik heb nu wel verhoging, maar geen koorts.

vandaar.

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hoi allemaal.

Ondanks dat dit echt nog wel moet slijten,was dit een erg pos gesprek.

Ze zei wel gelijk...we praten hier nooit over pech hebben,maar wat hebben jullie een pech gehad.pure pech.

Het gebeurt wel vaker dat het in de eileider gaat zitten,maar de eileider accepteerd dat niet dus die duwt dat weer terug naar de baarmoeder.dat is niet gebeurt.daar kan je gewoon niks aan doen geen verklaring voor.echte pech dus!

De baarmoeder is een spier die constant samen trekt,dus beweegt..en zo komt het weleens voor dat het ergens anders terecht komt.

Maar jullie moeten echt gewoon doorgaan want het moet lukken bij jullie !ze was erg positief.waardoor wij dat nu ook weer zijn.het dossier ziet er echt niet slecht uit zei ze.

Ze zei wel dat ik dit goed moet verwerken ,me lichaam rust geef nu ,en daar de tijd voor neem.dat is heel belangrijk.

Ook weer niet te lang wachten...zo tegen de 5-6 maanden.wat jezelf wil....maar het zijn natuurlijk ook de financieen....ook zo frutrerend.

Lekker sporten,gezond leven gewoon tot rust komen.er ff helemaal niet mee bezig zijn.

Bianc ...voor jou ook weer heel spannend ik hoop t voor je meid.

Oliifje...he gaat t met jou ?

Geplaatst
hi olijfje, tomatensoep zelfgemaakte dan, is een natuurlijke antibiotica, het helpt mij om geen koorts te krijgen.

ik heb nu wel verhoging, maar geen koorts.

vandaar.

liefs Hope&Faith

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar volgens mij geldt dat 'natuurlijk antibioticum' voor kippensoep, niet voor tomatensoep... Tenzij je dat maakt van kip, natuurlijk ;)

Geplaatst

Hope&Faith still going strong? Al testneigingen? Door de progesteron (utro-bollen) gaat je basale lichaamstemperatuur schijnbaar ook omhoog. Goed dat je geen koorts hebt! Tomatensoep lijkt me hoe dan ook gezond - en lekker iets warms in je buik met dit weer.

Noah fijn dat het gesprek hielp. Wist niet dat er nog zoveel verplaatsing kon zijn. Wat kom je via dit forum veel te weten. Ben er zelf 3 mnd uit geweest. Gedachten aan er ondertussen niet jonger op worden heb ik 'geparkeerd' en ik heb weer even 'gewoon' geleefd, maar dan met heel veel sporten. Best een aanrader.

Vanmorgen kennis gemaakt bij Diakonessenhuis. Stond na 5 min. weer buiten, hoefde niet eens te verantwoorden waarom we naar Gent zijn overgestapt, ze vinden alles helemaal prima. Wat handig dat je daar zonder afspraak terecht kunt voor echo's! Nog een dikke week en dan weer naar Gent en beginnen met menopur/cetrotide... Maak me wel zorgen of de diepvrieszaadjes op tijd in Gent aankomen. Nog niets van gehoord. Die hebben we toch wel echt nodig

Geplaatst
Hope&Faith still going strong? Al testneigingen? Door de progesteron (utro-bollen) gaat je basale lichaamstemperatuur schijnbaar ook omhoog. Goed dat je geen koorts hebt! Tomatensoep lijkt me hoe dan ook gezond - en lekker iets warms in je buik met dit weer.

Noah fijn dat het gesprek hielp. Wist niet dat er nog zoveel verplaatsing kon zijn. Wat kom je via dit forum veel te weten. Ben er zelf 3 mnd uit geweest. Gedachten aan er ondertussen niet jonger op worden heb ik 'geparkeerd' en ik heb weer even 'gewoon' geleefd, maar dan met heel veel sporten. Best een aanrader.

Vanmorgen kennis gemaakt bij Diakonessenhuis. Stond na 5 min. weer buiten, hoefde niet eens te verantwoorden waarom we naar Gent zijn overgestapt, ze vinden alles helemaal prima. Wat handig dat je daar zonder afspraak terecht kunt voor echo's! Nog een dikke week en dan weer naar Gent en beginnen met menopur/cetrotide... Maak me wel zorgen of de diepvrieszaadjes op tijd in Gent aankomen. Nog niets van gehoord. Die hebben we toch wel echt nodig

hi olijfje, bedankt voor je berichtje, nee geen testneigingen, vertrouw erop. Maar misschien dat dit eind van de week anders is. Fijn dat je bijna kunt beginnen inGent begrijp ik het goed dat je de echo's in Utrecht doet?

xxHope&Faith

Geplaatst

Ja, klopt! Behalve dan de echo's die Gent graag zelf wil doen. Ook op dit forum geleerd dat deze combi van Diak en Gent überhaupt een optie is, was zelf niet eens op t idee gekomen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden