Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@olijfje en @ Bianca, dank jullie wel. Net nog een test gedaan, nog steeds twee streepjes. Zondag nog een keer testen, hoop zo dat deze kruimel blijft. Zelfs de klantenservice van clearblue gebeld gisteren. Hoe gaat het met jullie?

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi, de klantenservice gebeld? En, wat zeiden ze? Laat je niet gekmaken, hè! 'Gewoon' geduld hebben, dan weet ie vanzelf meer. Ik wens je 9 maanden geduld toe

Geplaatst
Hihi, de klantenservice gebeld? En, wat zeiden ze? Laat je niet gekmaken, hè! 'Gewoon' geduld hebben, dan weet ie vanzelf meer. Ik wens je 9 maanden geduld toe

@penny bedankt x

@olijfje, ja twee maanden geleden ook twee streepjes, nu dacht ik bel de klantenservice maar op. Gisterenavond nog een keer getest weer twee streepjes, voel verder helemaal niets, beetje gevoelige borsten maar niet zoals ik gewend ben tegen de periode aan. Zondag test ik nog een keer, dan bel ik het zkh eerder niet meer hoor. Gyn. Snapte er ook niets van, bloedtest was twee maanden geleden negatief, terwijl het beeld van de baarmoeder geen reden tot somberen aangaf. Was toen een volledige week overtijd, vroegen ze ook naar de data etc, eehhmm loslaten geen data meer bijgehouden, dus agenda 1000x doorgespit, en situaties terughalen, voelt alsof we nu in de wachtdagen zitten. Zoveel respect voor iedereen die steeds weer opnieuw de pogingen ondernemen. Wij trokken dat emotioneel niet meer, ben blij dat we elkaar wel weer terug hebben gevonden, snap zo goed dat relaties hierdoor struikelen. Snap ook heel goed dat relaties hier sterker van worden.

het vertrouwen hebben we nog steeds, toch merken we dat we soort van sceptisch geworden zijn.

hoe gaat het met jouw zwangerschap? Xx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Wat een goed nieuws Hope&Faith, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Je bent gewoon supervruchtbaar met je medicijnen.

Gebruik je niet de goedkopere kV 2 v 5 euro testjes om de progressie te zien? Ik zeg: foto!! ;-)

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hf, wat spannend. Ik zeg ook foto!!!

Bianc, hoe ver ben je nu? Jij gaat nooit zo heel snel toch? Dus ik denk niet dat je punctie al gepland is, of ga je deze keer misschien als een speer?

Olijfje, wat heerlijk dat het zo goed gaat met je zwangerschap. Ongelooflijk blijft het he, dat het 'gewoon' en 'zomaar' opeens goed gaat. Ik bleef het tot het einde ongelooflijk vinden. En nu nog steeds hoor. Gisteravond nog zat ik nog met dikke tranen met een aan de borst in slaap gevallen jongetje in mijn armen. Dan ziet hij er zo mooi, vredig en ontspannen uit. Nog even en dan zit jij ook zo!

ticker.png

Geplaatst

Hé, gezellig hier!

Noes hoe is t met jou?

Okaasan, die dikke tranen snap ik wel. Is bij jou nu eindelijk (een soort van) rust in de tent? Ik hoop het! Ik blijf me inderdaad verwonderen en gelukkig prijzen bij elke goede uitslag en ben al bijna 6 mnd (!!!?!) zwanger nu.

Bianc, hoe is 't met de hormonen?

En Penny met wachten?

H&F jaaaaaa foto van je test(en)!

Geplaatst

Ja hoor, hier alles rustig, voorzover dat kan met zo'n klein gupje. Over het algemeen is het een heel makkelijk, rustig en tevreden jongetje. Ik spuit wel nog steeds, ja nog steeds bloedverdunners. Dat moet zolang het APS actief is. Begin augustus weer bloedprikken en dan een maand wachten op de uitslag. Hopelijk is het dan klaar.

En echt niet gek hoor, ik ging pas rond de 30 weken er een beetje vertrouwen in hebben dat dit avontuur wel eens goed af zou kunnen lopen. Om vervolgens slechts een paar weken laten weer in de stress te schieten dat hij er ook nog uit moest en er daarbij ook nog van alles mis kon gaan. Pffff ik vond het zwanger zijn echt geen gemakkelijke opgave. Wij zeggen hier nu gekscherend dat ik zowel in het zwanger worden als zwanger zijn, niet zo heel erg goed ben. Dat probeer ik dan nu maar te compenseren door een goede moeder te zijn, want dat gaat me wel redelijk af (geloof ik). :-)

ticker.png

Geplaatst

Hi meiden,

Heel herkenbaar hoor. Tot 13 weken was ik bloednerveus. Daarna maakte ik mij nog steeds zorgen en was blij met iedere mijlpaal, maar probeerde wel van die bijzondere tijd te genieten. Over de geboorte maakte ik mij ook zorgen. Het zou toch niet op het laatste moment fout gaan? Na de geboorte heel ongelofelijk om mama en die kleine in je armen te hebben. Daarna weer bang voor wiegendood. Dus pas met een jaar zijn de zorgen echt verdwenen...😉

Maar geniet er wel van!! Nu geniet ik dagelijksvan onze kleine jongen!

Maar ja, nu dus voor de tweede ronde. Ik probeer niet teveel te analyseren. Voelde gisteren spanning in mijn onderbuik, voelde positief en een beetje herkenbaar van bij mij zoon, maar ik zou verbaasd zijn als het nu in een keer zou lukken! Dinsdag de bloedtest, schiet al op. Heb veel afleiding.

Geplaatst

Heey meiden, nee geen foto gemaakt dit keer, zondag testen we nog een keer, nu met early getest, bevruchting gaat idd, was ook vastgesteld in Gent, maar blijven zitten is het probleem.

ik vind het zo fijn voor jullie dat jullie zwanger zijn en ook moeder zijn. Okaasan jouw geduld en emoties zijn behoorlijk op de proef gesteld, en nu je baby Ties in je armen. Olijfje alweer 6 maanden spannend hoor en zo gegund allemaal.

en noes hoe gaat het nu met jou?

allemaal een fijn weekend xx

hope&Faithattachment.php?attachmentid=6096&stc=1

Geplaatst

Geen foto, wat is dat nou? Hoe kunnen we dan meegenieten ;-) .

Och Penny zelfs na de geboorte zelfs zo'n stress. Hier gelukkig niet. Ik vind eigenlijk zelfs wel dat ik heel relaxed ben. Gupje slaapt steeds op zijn zij en dat vind ik prima, terwijl dat echt afgeraden wordt. Hopelijk deze keer veel minder stress voor je. En waarom zou het niet in een keer kunnen lukken. Kan best hoor, succes met de laatste wachtdagen!

Geplaatst

Hier gaat het goed hoor, als blijft het op sommige momenten nog moeilijk dat het niet gelukt is.

Hope&Faith, wat knap dat je zo lang kan wachten met testen, ik zou echt iedere dag een testje doen en dan kijken of het streepje dikker wordt....ben nogal nieuwsgierig van aard, haha! Ik hoop dat je zondag een dikke vette streep hebt!

Olijfje, ik snap dat het nog steeds moeilijk te bevatten is, maar toch al 6 maanden, echt super voor je!

Andere meiden ook nog veel succes en sterkte!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hi olijfje,

een vraagje over de prednison. Na de tp had ik de volgende dag last van een maag en darmvirus. Nu heb ik last van mijn pols. Hij doet pijn bij tillen en typen. De huisarts gaf aan dat ik vatbaarder was voor een virus door de prednison. Nu vraag ik mij af of mijn pols ook een resultaat daarvan is, want ik kan mij niet herinneren dat ik hem gestoten heb of wat dan ook, maar hij doet wel sinds gisteren pijn...

ken jij dit?

Geplaatst

Hi okasaan, ja klopt dat heb je goed onthouden 😀 ik hoop zo'n beetje rond 5 aug de punctie te hebben.. Morgen eerste follikelmeting.. Ben benieuwd 😃

penny, ik heb dat nooit gehad met gebruik van prednison, maar heb het alle 5 de pogingen niet langer als 2 weken geslikt..

Geplaatst

Hi Penny,

ja ik heb de eerste 3 behandelingen in Gent gedaan, met de tussen echo's in Voorburg en tijdens mijn 4e en nu 5e poging heb ik tot en met de punctie in Voorburg en dan zelf de eicellen naar Gent brengen en de tp in Gent.. Ben ik echt heel blij mee!! Zulke lieve mensen in Voorburg.. Hierbij voel ik me geen nummertje, wat ik in Gent wel heel erg heb.. Hoezo mag je dit niet van Voorburg? Ik loop hier wel al sinds 2011.. Dus misschien nemen ze geen nieuwe Gent patiënten aan?

Geplaatst

Hi bianc,

Wij hebben eerst intake in Voorburg gehad en toen zeiden ze dat ze ons een ander ziekenhuis aanraadde. Toen vroeg ik nog of ze evt met Gent samenwerkte ivm echo en daar kreeg ik een nee op...ik was dus over Voorburg vrij negatief en in Gent vindt ik dus heel fijn ondanks de afstand. Zo zie je maar weer iedereen beleefd dat anders...

Misschien vonden ze ons ook erg kritisch. We hebben vier icsi's in Duitsland gehad en daar konden en mochten ze meer dan in Nederland. We woonden daar toen en het was een zeer vooruitstrevende kliniek. Dat kon Voorburg niet bieden. Wij vonden onze arts ook redelijk onervaren...maar ja in Duitsland had ik de oprichter van de kliniek met 30 jaar ervaring...

Geplaatst

Noes, zulke moeilijke momenten mogen er ook gewoon zijn natuurlijk! Is toch soort rouwverwerking. Sterkte! En leuk dat je meeleest

Bianc, hoe gaat het spuiten?

Okaasan: guppenfoto!!!

H&F alweer getest?

Penny, ik heb 5 wk prednison geslikt en daarna in 1,5 wk afgebouwd. Dat was in februari/maart. In die tijd ben ik geen enkele keer ziek geweest. Maar jouw verschijnselen kan ik me ook voorstellen. Pred onderdrukt je immuunsysteem. Als er een virus (of embryo) binnenkomt, doet je lichaam daar dus weinig tegen en kan het virus (of embryo) lekker z'n gang gaan. Voor embryo's is dat super, voor virussen en andere ziekteverwekkers die je kwijt wilt dus niet zo. Eenmaal ziek is er geloof ik weinig aan te doen bij virussen (voor bacteriën kun je denk ik wel antibiotica krijgen, als je dat zou willen), maar zo lang je er niet dood aan gaat, komt het uiteindelijk wel weer goed met je.

Je kunt wel zorgen dat je ziekteverwekkers zoveel mogelijk van je vandaan houdt om meer van dit te voorkomen. Dus laat je niet onderniezen door anderen, geen hapjes van je zoontje opeten waar hij op gekwijld heeft, sowieso zijn spuug, poep en kots ed vermijden ook van zijn kleertjes, vaak je handen wassen, etc. Maar vraag anders een arts om goed advies want ik ben geen arts (wel biologische achtergrond) en er is vast meer waar je aan kunt denken. Ik hoop dat je er niet al te ziek van bent en dat het voor je embryootje juist goed werkt! Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Hi olijfje,

dat geen kwijl van je zoontje etc. Vergeet het maar! Gaat niet lukken!😂 hij heeft ook net de waterpokken gehad...net als de rest van zijn groep van de crèche!

Ach, ik bespreek het dinsdag wel met de arts. Dan heb ik ook mijn test. Moet er vroeg zijn, 8 uur... Dan om 10:15 uur afspraak met arts....

ziekteverschijnselen vallen wel mee. Darm em maagproblemen zijn voorbij, nu alleen nog wat last van mijn pols, maar wordt alweer wat minder. Vanochtend rustig aan gesport en mijn hand een beetje ontzien.

Geplaatst

Heey meiden,

@bianc hoe was je fm?

hebben ze ook ergens bisonkit voor embryo's, dan wil ik dat wel aanschaffen, ben nog steeds niet aan het menstrueren, test geeft nu aan niet zwanger...hhmmmm de early testen 3x toch twee streepjes, ach ja ze blijven of blijft toch wel een keertje plakken hoor.

iedereen heel veel succes en geluk.

knuff Hope@Faith

Geplaatst

@hope&faith, wat gek joh! Hoe kan dat nou, eerst duidelijk zwanger en nu niet meer??? Echt goed getest, ook met kv2v5?

Balen! Zo dichtbij.

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@hope&faith, wat gek joh! Hoe kan dat nou, eerst duidelijk zwanger en nu niet meer??? Echt goed getest, ook met kv2v5?

Balen! Zo dichtbij.

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@moes idd balen, maar ach mag de pret niet drukken, blijft ooit echt wel plakken al ben ik 80!😜😘

blijf wel meelezen, maar zal niet zo snel over twee streepjes beginnen, nu eerst maar een echo in handen xxx

iedereen sterkte en geluk knufff

Hope&Faith

Geplaatst
Wat balen hope en faith! Weet je ook wat de oorzaak is? Is dat ook onderzocht?

hi Penny, spannend voor jullie, duim dat morgen de bloedtest positief is.

waarschijnlijk leeftijd, word in september 44, maar wij geven de hoop niet op hoor. Nu weer nieuwe medicatie van de homeopaat gehad. En natuurlijk hebben wij ons eigen programma. Help ze klussen wat af 😊💝

succes morgen,

liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden