Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh. Noes. Ik lees nu net pas je bericht. Wat ontzettend naar! Ik had zo anders voor jullie gehoopt. Heel veel sterkte!!! Knuffel.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel! Het heeft echt doorgezet, dus helaas geen hoop meer. Het heeft gewoon niet gepakt, wel ontzettend balen weer.

Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan hoeveel moeite, tijd en geld je spendeert aan zo'n poging...

Gelukkig ging het vandaag goed met m'n paard, dus we hebben heerlijk samen een stuk gewandeld!

Fijn weekend allemaal! Ik ga heeeerlijk werken...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat ben jij een dappere dodo! Alweer werken ook met deze domper. Ik hoopte nog op een wonder maar een witte test plus echt ongesteld....shit.

Fijn dat het paardenkind weer beter gaat!!! Wat was het koud hier in noord Holland vandaag hè?

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Haha, noem het maar dapper... Het is in ieder geval afleiding en ik moet toch al die dure rekeningen betalen... Het zijn gelukkig maar 3 dagen en dan ben ik weer 2 dagen vrij. Morgen even bellen met DD voor een afspraak om de boel te evalueren. Ben zelf nog niet zeker waar we de laatste poging gaan doen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Daar twijfelde ik ook erg over. Maar dat evaluatiegesprek was heel verhelderend. Het was toch meer dan een simpel duur mislukt bezoek aan een privé kliniek. Ik zou echt een gesprek doen want ze stelden voor dat het ook telefonisch kon.

En nu ga ik de laatste keer ook daar doen. Ik hoop dat je snel kunt komen. Ik vind het heel erg shit voor je.

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, ik was ook al van plan om daar heen te gaan, telefonisch vind ik niets. Heb nu een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag de 25e.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Nou dat is dan een heel ander ritje naar dd dan de laatste.... Maak er wel wat leuks van als dat nog lukt. Ga je daarna eerst nadenken of neem je vast een zak geld mee voor de apotheek?? Ik kan je nog die heerlijke Italiaan uitleggen voor de lunch??

Tot spreeks!

En...sorry dat we jullie Gent topic zo vervuilen....

Moes

Geplaatst

Hier ook treurig nieuws.

Di mag ik testen maar ik heb vanaf vanmorgen bloedverlies .

Alleen als ik heb geplast en afveeg.het vloeit nog niet in me broekje zeg maar,

Maar ik weet wel beter...ik ben ongesteld.

Wat voel ik me klote ,verdrietig .

Waarom ,waarom lukt het nou niet,die vraag komt steeds in me op.

Ik heb vandaag nergens zin in ga lekker op de bank hangen .

Ergens heb je nog hoop

Geplaatst

Hè nee, noah, niet nog meer slecht nieuws, verdorie!!! Heb je al een testje gedaan? Dan weet je het in ieder geval zeker. Sterkte meid, hoop nog even met je mee!

Liefs

Noes

Geplaatst

Dank je wel allemaal

Ik heb 1cryo over nog 1kans.dat is wel een fijne gedachte.

Maar hoe gaat dat precies in zn werk ? Wanneer kan je daar mee beginnen en wat moet je precies doen?

Laat ik e daar maar op richten,want de kans dat ik toch wel zwanger ben is nu wel heel klein toch ??

Met jou gaat het tot nu toe wel nog steeds goed Bianca ?

Geplaatst

Hi noah,

Gelukkig heb je nog een cryo over! Je hebt eerst een verplichte rust maand en dan kun je volgende maand de cryo teruggeplaatst krijgen :-) meestal is dit in natuurlijke cyclus, ik zelf moet eerst aan de progynova en na 12 dagen kijken of het bms dik genoeg is en dan kan de tp ingepland worden..

Bij mij gaat het eindelijk een beetje goed. Vanaf de vrijdag voor de tp heel erg benauwd geworden, en dit werd steeds erger. De dokter had voor de tp nog gekeken of er niet teveel vocht in mijn buik zat, anders kon de tp niet doorgaan. Gelukkig was dit niet het geval, dus had ik vorige week gewoon de tp. Helaas werd de benauwdheid alleen maar erger en ben ik zondagavond naar zh geweest voor controle. Extra vocht gehad en een hele berg testen, was niks uitgekomen.. Ook heeft de dokter een ct. scan van de longen laten maken, misschien dat daar vocht achter was gekomen of dat er een bloedpropje zat. Maar dit was ook niet het geval. Sinds vandaag kan ik eindelijk weer een beetje normaal ademhalen en weer een stukje lopen. Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Misschien door de medicijnen? Ik gebruik normaal pregnyl voor de eisprong op te wekken, alleen moest nu 2xdecapeptyl inspuiten (ter verkoming van overstimulatie) en vanaf de dag na punctie gebruik ik nu 3x2 utrogestan en 3x1 progynova. Ik weet het niet.. Ik was er alleen echt beroerd aan toe.. Verder helemaal niks van me buik gemerkt, dus ik denk dat deze poging ook weer niet gelukt is :( en alle klachten ed ook weer voor niks geweest zijn..

Had jij ook gewoon utrogestan gebruikt?

Geplaatst

Jeetje Bianca toch...ik wist dat er wat was.je liet niks horen.

Wat erg voor je en eng dat je zo benauwd bent geweest!

Gelukkig gaat t nu iets beter.maar doe maar wel rustig aan hoor.het is niet niks allemaal.

Dus je hebt wel gewoon de terugplaatsing gehad....? Afwachten nog je weet het nooit.

Alleen na wc bezoekje zie ik wat ,maar zet niet echt door.ik weet het ook allemaal ff niet meer hoor,pffff.

Ik ga morgen gent bellen.

Ik heb ook 2x3 utrogestan. En ik spoot 300 menopur en een week decapeptyl en de pregnyl.

Maar had dag na terugpaatsing ook heel erge buikkrampen,echt niet normaal ik wist niet hoe ik moest liggen 6,7 uurtjes lang en toen was het ineens weg.nergens verder last van gehad.ook raar toch!

Zoiets heb ik nog nooit gehad

Geplaatst

Hmm.. Nou dan kan het misschien nog wel goed gaan toch? Heb je al een testje durven doen? Misschien hebben die krampen met de innesteling te maken gehad of kan dat niet zo snel? Je had toch ook dag 5 tp? Sorry, misschien maak ik je weer helemaal blij, terwijl het toch mis is :( ik hoop alleen zo voor je dat het niet doorzet en dat je toch een positieve test krijgt!! Ik duim nog even voor je door, ben benieuwd wat Gent zegt morgen.. Liefs Bianca

Geplaatst

Ja dank je wel meis.

Maar denk toch echt dat het mis is hoor,zoiets voel je gewoon.

Nee ik heb nog geen testje gedaan op de een of andere manier durf ik dat niet gek he!

Jij mag woe denk ik een bloedtest doen,ik di .

Succes hoop dat je goed nieuws hebt.

Geplaatst

Noah, neee wat lees in nu??? Heb het hele weekend niet kunnen kijken op het forum. En hoopte zo op goed nieuws.

Ik ken dat gevoel zo goed... Je denkt dit moet gewoon lukken dan ook nog met 2 topper in je buik, en dan is het niet gelukt.

Heel veel sterkte meis. Gelukkig heb je nog een cryo. (daar heb ik hele goede erveringen mee ;-))

Gent staat bekent om de goede resultaten met de cryo`s die op dag 6 terug geplaatst worden.

Nou meid laat je verdriet maar komen, want het is allemaal niet niks wat je overkomen is.

Geplaatst

Nee het is zeeeker allemaal niet niks!

Pfff wat is dat altijd een teleurstelling.was gister helemaal vd kaart.

Nu gaat het wel eigelijk ups en downs.en dat komt denk ik omdat ik nog een kansje heb.

Hoop alleen dat het niet lang duurt voordat ik voor de cryo ga.

Manlief was ook zo verdrietig hij weet ook niet zo goed wat ie moet doen.wat ie ermee aan moet.

Ik maak me dan druk om het geld voor volgende poging en ook omdat ik ook ouder word.

Maar hij zegt..we geven niet zomaar op,we gaan gewoon door!!

Daar ben ik ook wel weer blij om.

Ik ga vanmiddag bloedprikken dan hoor ik het morgen wel,ja zit nu toch niet in spanning.

En ik ben lekker vrij kon het echt niet aan nu hoor.

Geplaatst

Ik heb de uitslag vh bloed en het is 7hcg.er was dus wel iets gaande?

Vrijdag moet ik nog een keer.

Gent zei...dat bloed niet altijd iets hoeft te betekenen.maar de kans is wel klein.

Geplaatst

Jeetje Bianc, wat een verhaal. Ben je inmiddels weer verder opgeknapt? En heb je al getest, is inmiddels ook wel jouw testdag toch?

Noah. Getsie een HCG van 7, dat is inderdaad niet zo hoopgevend. Bah. Had ik ook bij de eerste keer in Gent; een heg van 11 op de testdag. Maar had al eerder getest en had een soort van tuurstreepjes die ook al lichter werden. Stom hoor. Maar wel iets gebeurd. Ik ben even helemaal kwijt of dit je eerste poging in gent was, of dat je al eerder daar pogingen had gehad.

Gelukkig wel nog een cryo, toch?

Sterkte ermee en succes met de bloedtest morgen. Een cryo mag niet gelijk in de cyclus na een verse een behandeling, dan moet je eerst een maand rust.

Hier is het wel oké, wel echt heel moe van het afbouwen van de prednison, maar vandaag mijn laatste kwart tabletje genomen. Ik heb echt heel langzaam afgebouwd. Vrijdag weer de eerste FM voor de volgende cryo TP. Ben dus net klaar met slikken voordat ik weer kan starten. Lekker dan :-s

Verder nog nieuwe dames in Gent begonnen?

Geplaatst

Okaasan, fijn om te lezen dat je weer voor een poging gaat. Misschien een tip, maar ik ben tarwekiem olie gaan slikken met mijn cryo tp en toen ben ik ook zwanger geworden.

Ik zelf geloofde het nooit zo, maar dacht deze keer baad het niet schaat het niet. Ik ga voor je duimen meid

Geplaatst

Hoi Okaasan

Wat goed van je...je bent weer begonnen.succes!

Het is mijn 4e poging maar de eerste keer in gent.heel goed bevallen.

Ik heb nu voor het eerst een cryo dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Het is dus een beetje hetzelfde met de echootjes?

Hoe gaat het met jou Bianca

Spannend

Geplaatst

Hier gaat het redelijk.. Ga geen bloedprikken maar zelf testen vrijdag, heb nu al 12x te horen gekregen dat ik niet zwanger was, zie het liever gewoon zelf van een testje af, maar ik denk dat het toch weer mis is, heb pijn in me rug en kramp in me buik, zoals alle andere keren :(

Geplaatst

En Bianc? Al getest?

Noah, wat kwam er uit je tweede bloedtest? Gestegen of toch alsnog een teleurstelling?

Ik ga zo op weg voor FM nummer 1. Dus er zit weer schot in de zaak. Ik heb inmiddels , heel charmant, een dikke prednisolon pukkel midden op mijn bil. Ik troost me maar me de gedachte dat het altijd vrij donker is in die echokamertjes, maar ik vind het wel echt naar. En nee, ik weet ik, ik kan er niets aandoen. Zucht, op sommige sagen is de MMM nog stommer dan op andere dagen.

Geplaatst

Succes okaasan!!! Denk maar aan mij met mijn dhea..... Ik vertrek straks ook.

Groetjes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden