Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Succes vandaag noah. Ben benieuwd of je inderdaad klaar bent.

En Bianc, je buik al ontploft ;-) Ik had vaak de eerste dagen spuiten heel erg last van mijn eierstokken en dat nam dan af. Daardoor was ik, vooral de eerste twee pogingen, heel erg bang dat alle eitjes al vroegtijdig gesprongen waren. Nooit gebeurd natuurlijk. Maar wel vervelend zo'n buik, maar je weet tenminste dat er iets gebeurd.

Ja, hier wel oké. Ik heb totaal nog geen test drang, terwijl ik het meestal op wachtdag twee alweer lang genoeg vind duren. Vanochtend ook geen seconde aan gedacht om te testen. Nou ja, ik bedacht het me toen ik de wc doorspoelde. Haha, lekker bijtijds. Morgen gaan we vroeg op stap, een weekendje weg naar dusseldorf om eindelijk weer eens nieuwe broeken te kopen. Ik heb nl. lengte maat 36 en dat kan je eindelijk nergens in Nederland kopen. Dus om nu te testen voordat we twee uur in de auto moeten, mmmm ik weet het niet. Misschien zaterdag. Maar ik heb ook zo geen gevoel dat het gelukt is, misschien is dat het ook wel. Als ik test, laat ik het weten.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Okaasan, hoe gaat het met je? Wat ontzettend vervelend op je werk zeg! Ik kan me voorstellen dat je gedachten dan ook ergens anders bij zijn.

Wel leuk dat je een weekendje naar Dusseldorf gaat, wat een hoop winkels daar zeg! Als alles meezit (ik ben nu toch wel erg zenuwachtig voor het telefoontje straks) mag ik er maandag weer heen voor de terugplaatsing. Ze waarschuwden mij wel voor de carnavals optochten, dan zijn een paar van die tunnels afgesloten...

Ohhh, ik werd net gebeld, van de 6 eitjes zijn er 2 bevrucht!! pfff, niet veel, maar in ieder geval iets!!! Als het goed gaat hebben we maandag om 11 uur de terugplaatsing.

Liefs,

Manoes

Geplaatst

Hee noes, ik schreef net wat aan je op het feb bankje. Maar probeer vertrouwen te hebben in je emmies. Hadden jullie altijd veel afvallers tussen bevruchting en TP?

Ja het gaat wel. Zo'n kwestie op je werk lijdt heerlijk af, om het maar eens positief te labelen. IK was al aan het solliciteren hoor, dus zo'n verrassing was het niet, maar de manier waarop laat ik me hier even niet over uit.

En ja we weten dat het carnaval is, maar als het goed is zaterdag nog niet.

Houd er maandag inderdaad rekening mee, want mijn broertje waarschuwde me ook al dat karnaval echt gekkenhuis is in DD. Hij woont in Duitsland en heeft er een paar jaar gewerkt in DD.

Geplaatst

Oke, misschien begint de testdrang zich nu dan toch een beetje aan te dienen; ik ben net door de zeikende regen naar de kruitvat gefietst. Mmmmm, dat doe je niet als je echt niet hoeft te testen, toch. Hahaha, ik vind mezelf een muts op het moment.

Geplaatst

Hoi Bianca.

Vandaag ging goed .vanavond laatste menopur en morgen de pregnyl.

Zondag de punctie..om 7.15 moeten we ons al melden..ha vroeg !!

Dat word weer een hotelletje ha !

En hoe gaat het met jou? Ik had helemaal geen last,voelde helemaal niks. Ik voelde me ook gewoon mezelf ondanks dat ik veel meer moest spuiten.

Dat is bij iedereen weer anders denk ik?

Gaat de echo morgen nog door?en zaterdag ook ?

Succes meid !!

Hou er rekening mee dat het heeeeel druk is in gent dit weekend.er is een of ander hardloopwedstrijd.en ze lopen door de kennedytunnel.kijk maar op internet.misschien is het op zat nog niet zo druk maar zondag wel. Heb ik weer!!

Geplaatst

Noah, alvast heel veel succes zondag. Ik hoop op een goede oogst.

En sorry Noes, ik weet niet wat ik heb, maar ik durf niet. Ik heb ook gewoon geen zin in lichte testjes zoals de vorige twee keren. Daar heb ik best een knauw van gekregen.

Gisteren wel de hele dag vieze luchtjes geroken, dat was achteraf bij mijn eerste keer positieve test de hint dat het gelukt was. Maar verder voel ik niets, geen ontploffende borsten zoals vorige keer, geen kotsneigingen, geen zere onderrug, geen gejank. Helemaal niets. Ik heb er dus erg weinig vertrouwen in dat het gelukt is.

Ik gebruik utro, dus een bloeding zal er ook niet zo snel komen. Dat vind ik overigens wel lekker rustig. Broekloeren is gewoon niet nodig, dus dat doe ik ook al niet. Hahaha, saaie muts ben ik zo. Maandag heb ik bloedtest, dus voor die tijd test ik zeker.

Geplaatst

Noah, alvast heel veel succes voor zondag, en we gaan duimen op veel bevruchtingen.Okaasan, wat vreselijke spannend. Heb zoveel vertrouwen in jou cryo en je bent nual 8 dagen na de tp. Voor jou blijf ik ook duimen meid.Fijn weekend

Geplaatst

Groot gelijk okaasan, doe maar lekker rustig aan, wat komt dat komt.... (Vaak makkelijker gezegd dan gedaan)

Liefs

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Al stiekem getest okasaan?? Hoe voel je en nu?

ik ben net weer terug uit Gent.. Gelukkig helemaal niet druk op de weg, noah hopelijk voor jou ook niet morgen.. Heel veel succes morgen!! Hopen dat je mooie eitjes hebt.

ik heb net moeten bloedprikken voor overstimulatie, zat wat vocht in mijn buik en ben af en toe benauwd :( hopelijk kan ik wel gewoon de punctie en tp laten doen.. We wachten weer af op het telefoontje uit Gent..

Geplaatst

Oehhh spannend bianc. Weet je al meer van Gent? Raar hoor, vorige keer wilde het niet groeien, en nu wellicht tegen overstimulatie aan. Ik vind dat altijd wonderlijk dat je lijf zo anders kan reageren per keer. Geen pijl op te trekken.

Ik heb nog niet getest. Het rare is dat ik geen enkel kwaaltje of klachtje heb. Heb ook wel een TP in eigen cyclus, maar wel met utro. Ik heb daardoor absoluut niet het gevoel dat het gelukt is. Maar gek genoeg ben ik ook niet pessimistisch over de afloop. Raar hoor. Maar morgen ga ik testen. Moet nl. Maandag de bloedtest laten doen en dan wil ik het zelf al weten.

Geplaatst

Yes! De punctie gaat gelukkig door.. Om 7:15 in Gent zijn maandag..

dat is wel vreemd helemaal geen kwaaltjes met utro.. Spannend dan morgen.. Ik duim voor je!

Geplaatst

Geen ploffende borsten, geen misselijkheid, geen rugpijn, niet ontzettend moe, geen nachten wakker liggen, maar wel:

[ATTACH]5577[/ATTACH]

Ik kan het echt niet geloven. En naar mijn mening ook best al een mooi streepje. Volgens mij is het nu al donkerder dan vorige keer toen ik inmiddels drie dagen verder was en een hcg van 116 had. Zou het dan toch een keertje lukken?

Ik staar nog even verder. En dat met een slome en matige cryo. Ik ben nog nooit zwanger geweest van een cryo, alle drie de vmk waren van verse TP's met twee embryo's. Ik snap er echt niets van.

Morgen bloedtest. Dat zal wel een zenuwslopend dagje worden, want ik ben echt razend benieuwd hoe hoog mijn hcg is.

Geplaatst

Breek in voor Okaasan:

Okaasan!!!!! Wat een mooie test! Ben zo blij voor je!

En breek weer uit...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Ongelooflijk hè. Het is zo raar. Vorige keer vond ik het zo spannend, zo'n langzaam donkerder wordend streepje en nu geloof ik het gewoon niet dat er überhaupt een streepje staat. Het moet gewoon een test van iemand anders zijn, dit kan niet mijn test zijn. Vorige keer voelde ik me zo op en top zwanger en nu voel ik helemaal niets. Alleen vond ik opeens dat ik stinkende zweetvoeten had deze week. Haha. Ik denk dat als ik morgen een goede bloedtest heb, ik wel ietsje blijer kan zijn.

Geplaatst

Okaasan, ik word wakker en zie dit prachtig mooie streepje, wat een wonder!!! Hij ziet er echt heel duidelijk uit, gefeliciteerd!!!

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de bloedtest.👍

Liefs,

Noes

Geplaatst

Super mooi okaasan!! Echt fijn voor je! Prima streep. Lekker blijven turen.

Geplaatst

Wauw Okaasan, wat een duidelijke test, gefeliciteerd!

Helemaal happy voor jullie, want als iemand het verdiend dan ben jij het wel!!

Oh ja, bij beide zwangerschappen had ik geen klachten ( op vermoeidheid na dan ). Niks om je zorgen over te maken.

Laat je even weten hoe hoog je HCG is?

Geplaatst

Breek even in okaasan ziet we goed uit meid

Op naar mooie zwangerschap

Liefs

Geplaatst

Okaasan, gefeliciteerd meid!! I love cryo's ;-)

Moest eerst naar dit topic toe, toen ik mijn laptop opstartte... Wat een mooi streepje zeg! Blijf nog maar lekker even staren naar die test!

Geplaatst

Orkaasan!!! Gefeliciteerd meis! Een mooi duidelijk streepje! Op naar een mooie bloedtest en vervolgens een knipperlichtje tijdens de echo! Ik duim ervoor!

Enne....die cryo's in Gent zijn top, hoor. Onze cryo dochter is vandaag exact 11 maanden oud en zij is er gekomen na 14 tp van verse emmy's.

Laat je morgen hier je bloed prikken en de uitslag sturen naar Gent of ga je die die kant helemaal op?.

Ik ga iig meehopen op een mooie hcg uitslag en vervolgens een gezonde en blijvende zwangerschap. Go Orkaasan!

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal! Vorige keer werd het wel echter na al die felicitaties, maar nu geloof ik er nog niets van. Eerst morgen maar eens zien.

Ik moet wel lachen om jullie cryo opmerkingen, en het is ook een soort fijne geruststelling, want cryo's heb ik nooit zo ingegeloofd.

Gelukkig kan ik gewoon hier bloed laten prikken, gewoon in het zkh dat ook de FM deed. Ik moet wel zelf bellen en mail dan de uitslag door aan Gent en zij bellen mij dan weer terug. Dat is vaak een soort van grappig moment. Ik heb regelmatig de indruk dat degene die mij belt dan niet doorheeft dat ik die uitslagen zelf doorgegeven heb en dus echt wel op de hoogte ben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden