Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb pas op wd 10 weer getest. Ik heb die eerste test als negatief afgedaan en wilde niet in onzekerheid zitten over onduidelijke testen, dus heb zo lang gewacht als ik het kon volhouden. Uiteindelijk dus 3dg later toch al weer getest omdat ik toen al 3dg over tijd was (ben ik nooit) en ik daarom ondertussen veel hoop begon te krijgen.

succes!

• Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah oke.

Nou het zou wijs zijn als ik pas op zn vroegst vrijdag ga testen

maar ik heb een groot vermoeden dat ik zelfs dat niet ga volhouden ;)

heeft iemand trwns al ervaring met die Action testen?

Ik heb er nu dus 6 klaar liggen maar ik hoorde van iemand dat ze vaak vals positief geven?

dat zal toch niet?

Geplaatst

Armanda wat spannend!! Heb trouwens geen idee of die Actiontesten ok zijn. Wilde er vanmiddag zelf ook een dozijn halen ;p

Geplaatst

Ik heb twee Action testen gedaan en die waren vrijwel direct positief. Ik was toen wel al 5 weken zwanger. Of ze vals positief kunnen worden, weet ik niet. Wellicht even een combi tussen KV en Action testen doen? Succes!!

Geplaatst

Hey dames,

lees wel regelmatigel mee hoor, maar had even geen behoefte te schrijven, sorry!

Armanda, wat een spanning las ik gister bij jou! Ben ook erg benieuwd of je vandaag nog getest hebt!?!

Wij hebben vandaag weer een 1e echo gehad. Dit x waren er gelijk al 2 eitjes boven de 16mm, dus bloed geprikt en wordt straks gebeld of vanavond al weer de pregnyl er in mag! Wat een verschil met vorige maand! Dacht dat ik door moest naar het bankjevan juni, maar nu zit ik nog half in mei!

Nou, dat was t weer ff kort! Alle nieuwe zwangeren, van harte! Voor de rest dikke knuffel en sterkte...

Geplaatst

Bianca en Ink, ik heb idd weer getest

slaat nog altijd nergens op. Tis wd8.

Rose is Action. Die andere is kv.

Helaas :(

[ATTACH=CONFIG]5289[/ATTACH]

Geplaatst

hallo meiden,

Ik heb ff ook een behoorlijke dip gehad en eigenlijk alleen maar geslapen en gehangen had helemaal nergens zin in. Het bloeden is vanaf vandaag helemaal weg de onzekerheid is hier heel erg groot maar ja morgen hebben we uitsluitsel. We gaan er beiden vanuit dat het mis is maar als ik na me lichaam kijk en luister zou ik toch echt zeggen ik ben zwanger ik ben s'ochtends erg misselijk, opgezette onderbuik, eet 4 a 5 keer per dag en heb dan ook echt honger voorheen at ik alleen s'middags en s'avonds. Dus ja het is allemaal heel erg tegenstrijdig. Weet trouwens ook niet of dit kan komen door de utrogestan bolletjes dat deze zwangerschaps achtige verschijnselen geven. Ik zal morgen de uitslag van de test doorgeven en dan hebben we eindelijk een heel erg onzekere periode achter de rug.

Wil iedereen die aan het wachten is en bezig is met de behandeling heel veel succes wensen en ik duim voor jullie.

en iedereen waar het mis is gegaan of dreigt mis te gaan heel heel veel sterkte wensen denk aan jullie.

Geplaatst
Vlgns mij niet hoor... Maar hoop t zoooo

ik ga ongetwijfeld morgen weer testen :)

hoop op een licht strepie...!!

We kennen lkaar helemaal niet en waar bemoei ik me mee :) maar ik zie op de rechter heel licht een streepje. En ik heb heel wat testen gezien :) succes meis!

Geplaatst

volgens mij zie ik op beide testen een licht streepje, maar is inderdaad er goed kijken en misschien ook de wens om het te zien, maar dat laatste hoop ik dus niet! Op naar een donker streepje morgen en niet teveel drinken vanavond ;-)...

Geplaatst

Wat lief meiden, dat jullie zo goed mee kijken.

Ik zie dat super lichte streepje idd ook maar ik heb nog nooit eerder met een Action-test getest.

Missch is t een indroogstreepje..?

op de kv test zie ik in t echt nix hoor

maar morgen ga ik ik denk ik alleen een kv dien

heb er nog 1.

Als ie dan wel een licht streepje geeft, gooi ik er een cb met weekindicator tegenaan

ik voel me verder goed. Nergens last van helaas. Had ik maar zere boobies ofzo. Haha

ik voel me 50/50 -kan nog beiden kanten op

heb in dec een mk gehad dus ik besef heel goed dat een streepje toch ook nog onzeker is

hoe gaat t nu met de andere wachtende meiden?

ink logisch hoor, als je je wat meer terugtrekt. Kan me goed voorstellen

wel fijn dst je alweer door aan t gaan bent zeg!

roosje hoe is t met je? Is je dip al minder?

Geplaatst

goedemorgen meiden,

de dip is gelukkig minder.

vanmorgen dan de test gedaan zoals het zk zei maar negatief zoals verwacht dus zometeen bellen en kijken wanneer we opnieuw kunnen beginnen hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten.

@ armanda ja ook ik zie een licht streepje benieuwd of het vandaag al donkerder is hoop het voor je.

Geplaatst

Gelukkig gaat t beter met je Roos

hoop ook dat je gewoon snel door mag!!

heb toch weer getest...

boven is kv van gister

onder is kv van net

Het begint er op te lijken...

Ik wild op zoek naar een cb test, maar die kan ik nergens vinden!! Arghh

Vanmiddag kopen! En

Morgen dan maar cb doen

Het is nu wd9

Geplaatst

Ooooooh Armanda, ik ga je gewoon feliciteren met je zwangerschap, want meid, volgens mij ben je hartstikke zwanger want deze streep staat er echt echtecht!!! Wauw! Dus van harte!!!

Roosje, toch balen, een witte test bij jou lijkt me? Gebruikte je nog bollen dat je ongi zo kort was? Je moet nu weer een hele verse poging doen, toch? Hopelijk mag je snel door ja...

Hier zit de pregnyl er gisteravond weer in. Over 5 dagen weer de tp en dan beginnen die spannende dagen weer...

Geplaatst

armanda gefeliciteerd ik zie ook een streep hoor!!wat spannend!! de dag van terug plaatsing tellen jullie dat ook als een dag?? ik wil mis morgen gaan testen er is afgelopen zondag cryo terug geplaatst wat denken jullie moet ik dat doen of nog wachten... grr... hekel aan wachten net als de rest van jullie!! ik ga weer aan het werk.. lees straks weer mee.. liefs mandy

Geplaatst

Armanda, dat lijkt er wel op hoor. Ik had op w10 precies zo'n streepje. Dus volgens mij kan ik je feliciteren, maar ik zal nog even wachten tot je de CB-test hebt gedaan.

Geplaatst

Thx lisa en Ink! Ik ben nog voorzichtig hoor :)

mandy zaterdag is voor jou pas wd6. Is wel heeel vroeg hoor. Maar t kan.

En wie ben ik want ik begon op wd7 ;)

Geplaatst

Hi Armanda,

heb gisteren ook een berg Actiontesten aangeschaft. Natuurlijk kon ik me tegen beter weten niet inhouden en heb ik er eentje getest. Ik zit dus nog pas op wd6 en moet echt ff geduld hebben. Zag niets. Geen extra streepje maar gewoon wit... Nou jah... geel (bah):happy:.

Ow en ik las een vraag over Utrogestanbolletjes. Toevallig las ik vandaag op een ziekenhuis website dat dit als bijwerking heeft dat symptonen kan krijgen van een zwangerschap. :( erg verwarrend. Heb er zelf ook enorm last van. Vanmorgen leken mijn boobs bijna te ploffen, zo voelde het tenminste. Ook ben ik zo af en toe licht misselijk en vreselijk moe. Ach ja... Ik hou nog hoop tot volgende week.

Lana

Geplaatst

Ik kom me op de valreep ook nog aanmelden voor het meibankje. Maandag krijg ik 2 cryo's teruggeplaatst, spannend. Ik heb redelijk wat meegelezen en mijn vingers jeukten mee te schrijven maar ja, was nog steeds onzeker wanneer het traject nu ook weer echt ging beginnen. Maar gelukkig nu toch :-).

Iemand nog een tip voor de tp? Dit is voor mij de 2e keer en de 1e keer was zeer pijnlijk, de kogeltang moest er aan te pas komen. Ik heb gelezen dat een volle blaas kan helpen? In mijn ziekenhuis konden ze er niets over zeggen.

Geplaatst

Armands!!! Wauw dit lijkt ergens op! Ben benieuwd naar je test morgen.

megan gefeliciteerd, mooie hcg score!

cochanel en roosje, wat weer balen, hopelijk snel weer door naar de volgende ronde.

de rest die nog wacht, sterkte met de laatste lootjes!!

hier gaat het eindelijk een beetje beter. Ik heb de kraamvrouwenkoorts. Streptokokken A bacterie die via de TP van mijn baarmoedermond in mijn baarmoeder is gekomen en in mijn hydrosalphinx terecht is gekomen. Zo'n vochtholte is een walhalla voor die bacterie. Inmiddels zit er dus een pushoudende massa van 10x6. Ik wist niet dat het kon, blijft in dit traject wel een beetje mijn mantra ofzo. Nog zeker tot woensdag aan de ab infuus, dus opgenomen, daarna ligt het aan de bloedwaardes en hoe ik het doe. Inmiddels ben ik gisteren ongesteld geworden, een week te vroeg, maar toen ik het echo beeld had gezien, snap ik wel dat alles vd leg is! Dit alles hoeft geen schade op te leveren voor de volgende behandeling, alleen gaan wel eerst de eileiders eruit voordat we verder gaan met een behandeling.

ik blijf jullie nog even volgen! Succes meiden!!!

Geplaatst

Lucia, een volle blaas voor ervoor dat de baarmoeder (de goede kant op) kantelt waardoor de embryo beter in de baarmoeder geplaatst kan worden. Of het geholpen heeft weet ik niet, maar ik dronk na iedere tp dagelijks een glas granaatappelsap. Zoals je aan mijn handtekening kan zien ben ik wel twee keer zwanger geworden.

Marij, dat klinkt echt heftig zeg! Gelukkig ben je op een goede plaats en houden ze je goed in de gaten! Heel veel sterkte voor de komende tijd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden