Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

LANA ik zag dat er ook een topic is over de Action testen... ga ik strax ook ff bekijken

En over de utro bollen, ja ze kunnen dezelfde symptomen geven als bij een zwangerschap dus je weet nog niets! ik heb dat nooit gehad, geen bijwerkingen hier dus, want ik gebruik ze nu ook (sinds de tp) alleen maar 3x1 per dag omdat het eigenlijk niet nodig is vanwege tp in eigen cyclus

LUCIA welkom hoor! beter wel de tp met een volle blaas! dan kunnen ze er beter bij! maar verder zou het geen pijn moeten doen. tja, die eendebek is nooit echt fijn, maar pijn heeft het mij nooit gedaan. Succes joh!! komt vast goed! Oh ja, en ook ik aan de granaatappelsap! En tarwekiemoliecapsules en vita B12. En veel lachen en weinig stress ;)

MARIJ wat erg joh! jeetje! en zei je nou dat je eileiders er uit gaan? da's ook niet nix toch! heeeeeel veel sterkte daar in het zhs. Vind het echt rot voor je!

• Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yes Armanda wat een super de super nieuws zeg!!! Joehoe!!!! Ik denk dat ik je idd mag feliciteren al zal je het nog nauwelijks kunnen geloven!!

Heerlijk verder blijven testen hoor!

Want iedere dag gaat hij donkerder worden! Heb je al een clearblue gekocht?

Geplaatst

Bianca yep hij ligt klaar hoor!

jeetje joh, las net je handtekening, wat erg trwns dat jij met 9 wkn een mk heb gehad na al die jaren!

en wat geweldig dat je nu 15 wkn zw ben!!

I will keep u posted

hoop dat t echt posi is en blijft!

Geplaatst

Super spannend!! Ik blijf je volgen!!

Jaa klopt. Dat was een aantal jaar geleden na vele iui en ivf pogingen.

Nu idd 15 weken zwanger na mn eerste 1ste ivf en 1ste tp samen met mijn nieuwe vriend.

Vind het echt wonderbaarlijk!!!

Jij hebt ook alweer het 1 en ander te voortduren gehad na je bevalling dus het is je van harte gegund!!!

Geplaatst

Nou meiden, daar ben ik weer...

Vndg is wd 10. Ben vroeg wkkr natuurlijk

De kv test geeft hetzelfde streepje als gister. Niet echt donkerder ofzo.

Het is de linker/onderste.

Maar de cb test spreekt voor zich...

I know I know nu moet ik blij zijn... Maar ik durf nog niet goed hoor.

Het kan ook nog heel makkelijk mis gaan.

Geplaatst

Yes armanda super gefeliciteerd het is nu bevestigd door de clearblue.

Wat ben ik blij voor je. Hopelijk gaat de angst srakjes na de eerste echo weg. En kun je dan gaan genieten.

Probeer sowieso te genieten van dit geweldige nieuws!

Geplaatst

Gefeliciteerd!

En ja, het kan altijd mis gaan, maar daar heb je geen invloed op. Geniet van het hier en nu en dat is dat je zwanger bent!

Geplaatst

Armanda wat fantastisch!!! Ben zo blij voor je! :)

Voor mij nog een weekje wachten totdat ik iets weet. Wordt een spannende week, heb 6 actiontesten liggen en die worden komende week flink gebruikt!

Geplaatst

Armanda gefeliciteerd !!!!! helemaal super geniet ervan en maak je niet te druk ik snap het wel maar het komt goed.

Marij wat k*t allemaal heel heel veel sterkte en natuurlijk beterschap

Alle meiden die nog aan de gang zijn en aan het wachten zijn heel veel sterkte en succes duim voor jullie en denk aan jullie.

Zelf heb ik gisteren contact gehad met het ziekenhuis we hebben a.s Donderdag een afspraak voor een gesprek. Enige wat ik wel weer een nadeel vind is dat we weer lang moeten wachten als we door mogen voor poging nummer 2 dat zou dan pas de week van 5 augustus zijn. En ja dan weer van voren af aan beginnen spuiten punctie enzovoort. Hopelijk zitten er nu wel meer cryo's dan de vorige keer. Ik heb best veel last gehad van de punctie. Maar ja ik weet waarvoor ik het doe. Ik moet volgende week vrijdag nog een test doen omdat mijn eileiders afgesloten zijn loop ik de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat willen ze zeker weten. maar ja verwacht niet dat ik dan positief test. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk te genieten van de beetjes zon. Ik zal wel hier blijven schrijven ook al zit ik net meer op het wachtbankje maar wil er wel ook voor jullie zijn.

xxx

Geplaatst

@ Armanda: wat een fantastisch nieuws! Maar de spanning blijft hè?! Laat het maar lekker een beetje inzakken de komende dagen en dan ga je er vanzelf een beetje in geloven.

@ Marij: wat een heftig nieuws! Dat zien ze vast niet vaak (mag ik hopen....). Sterkte met het beter worden!

@ de wachtenden: succes met deze veel te langzaam lopende dagen.....

Geplaatst

Roosje, jeetje, dat is balen, zo lang wachten! Heeft dat met een wachtlijst te maken?

Joeopie Armanda, meer bevestiging! Landt het nieuws al een beetje bij je? Trek je ons mee naar de volgende 12 weken bank?

Geplaatst

Armanda wat goed gefeliciteerd!! Hier gaat het wel met wachten afgesproken dat ik woensdag pas mag testen van man lief! dus ff volhouden.. moet wel eerlijk zeggen dat ik branderige borsten heb en vlagen van misselijkheid.. zou die verschijnselen nu al kunnen komen?? Alles is nu in eigen cyclus dus geen bollen.. waarvan dit kan komen.. spannend!!

Geplaatst

Thx meiden! Ik zal proberen te genieten...

lana voor jou is t nog even wachten

ben zo benieuwd!!!

He nee he Roos

zo lang wachten? Dat zou ik ook slecht trekken want ben heel ongeduldig.

Marij mag je al naar huis? Of ben je nog in t zhs?

Ink, ja hoor, natuurlijk ga jij naar het 12 wkn bankje :) positieve thinking

hoop het meis!

Oh oh Mandy, dat zijn idd spannende symptomen, ik hoop dat het is wat we denken...!

ik heb trwns nergens last van. Behalve... Onwijse migraine!

mag nu geen meds nemen en para helpt zo goed als NIET dus echt flink klote.

Had ik met mn eerste zwschap ook. Duurde een aantal wkn.

Wil echt werken morgen dus het móet overgaan... :-/

Mandy ik zou eigenlijk ook woe pas mogen testen, als je 14 dgn na de tp aanhoudt ☺

Geplaatst

Breek even in.....

Armanda lieve vrouw!!! Wat lees ik nu?!!! Van harte proficiat meid!! Het is je zo gegund!

andere dames: veel succes!

Breek weer uit...

Geplaatst

Hallo dames,

ook ik zit in de 2 wachtweken.. Afgelopen zondag een cryo teruggeplaatst gekregen.. Maar ik voel nog helemaal niets??

hadden jullie dit ook, of wat voelde jullie wel?

vind het zo zenuwslopend..

Geplaatst

Hoi meiden, van de icsi-groep naar het wachtbankje. Vanmorgen is er een embry teruggeplaatst. Tot nu toe ging het hele icsi-traject me goed af, maar vind t nu erg spannend!

Omdat dit de 1 poging en tp is, wil ik vragen of jullie nog tips en do's en dont's hebben.

Groetjes Charlotte

Gast lindaah
Geplaatst
Hoi meiden, van de icsi-groep naar het wachtbankje. Vanmorgen is er een embry teruggeplaatst. Tot nu toe ging het hele icsi-traject me goed af, maar vind t nu erg spannend!

Omdat dit de 1 poging en tp is, wil ik vragen of jullie nog tips en do's en dont's hebben.

Groetjes Charlotte

Hoi ChalotteV

Ik heb in april de eerste punctie en terugplaatsing gehad ben op dit moment 8 weken en 5 dagen zwanger.

Heb niet anders dan anders gedaan.

Ben wel lekker op tijd naar bed gegaan.

Was op een gegeven moment wel wat ongerust omdat ik lichtelijke menstruatie klachten kreeg dit heeft 2 dagen geduurd.

Heb ook 1 dag roze afscheiding gehad.

Heb op wachtdag 8 negatief getest en op wachtdag 9 positief.

Het kan alle kanten uit.

Maak je niet teveel zorgen als je wat voelt...je lichaam reageert immers op de terugplaatsing en innesteling.

Suc6 met de wachtweken en laat je niet gek maken.

liefs linda

Geplaatst

Groetjes Charlotte

Geplaatst

Morgen dames

Ik denk schrijf nog ff wat.. sjezus vind deze keer de laatste wacht week erg zwaar.. nu wd 8 moest me inhouden niet te testen vanmorgen. Heb man lief beloofd niet te doen woensdag wd10 wil ik het gaan proberen. Meestal word ik echt 14 dagen na ei ongi dat is morgen dus daar wil ik op wachten.. pff... hoop dat het hier met de wachtende goed gaat... liefs

Geplaatst

Ik lig nog steeds in het zkh, nog steeds op bed, pijn gaat een stuk beter, bloedwaardes gaan vooruit door de 9 porties ab via het infuus. En ik kijk de wereld weer een beetje in;) hopelijk eind vd week naar huis en zet deze stijgende lijn voort.

Kreeg nog een mooie tip voor de doorbloeding van het kleine bekken. Met je lichaam in 45 graden en je benen ook. Eigenlijk hoe je in zo'n hastens bed ligt.

Roosje, wat duurt dat lang inderdaad! Kan me voorstellen dat het een tegenvaller is, maar er zit vast ergens zomervakantie bij van hun kant. We kunnen bijna wel een wachten met wachten bankje aanmaken;)

Megan, was de tweede keer dat ze dit hebben meegemaakt. Dus komt gelukkig heel weinig voor. Hoe voel je je?

Mandy, het wordt spannend!!!! Hoop voor je op een mooie positieve test! Eerst je 14 dagen na ei en dan een knal test! Duim voor je!

Armanda, hoe voel je je? Dringt het door of geloof je het nog niet helemaal? Probeer er een beetje van te genieten, dit moment pakt niemand meer van je af!!

meiden succes met het wachten!

Geplaatst

Armanda, zwanger, gefeliciteerd! Was heerlijk. Ik hoop dat het je lukt steeds meer vertrouwen te krijgen.

Wat de tp betreft, het was niet de eendebek tang die mij pijn deed maar de kogeltang. Die was nodig omdat ze mijn baarmoedermond moeilijk konden vinden. Was echt tot bloedend toe. Ik ga nu zorgen dat mijn blaas goed vol is :-). Ik ben nu aan het wachten op het telefoontje van het ziekenhuis om te horen of mijn embryo's goed zijn ontdooit. Ben echt op van de zenuwen.

Geplaatst

Heb vandaag negatief getest, zit op wd 9. Misschien stom, maar heb zo'n onverklaarbaar gevoel dat t niet is gelukt deze keer. Zijn er dames die pas op wd 14 een positieve test hadden?

Geplaatst

Bedankt voor de reacties Linda en Armanda.

Voor de zwangere: gefeliciteerd! Kunnen jullie ervan genieten?

Voor de nog-niet-zwangeren: succes!

Bij ons weten veel mensen er vanaf, dus ook veel vragen hoe t gaat. Heb ze nu gevraagd niet zoveel te vragen, het is al spannend zat en meer dan nu weet ik voorlopig toch niet. Wel fijn en superlief al die intesse!

Zal de granaatappelsap gaan halen. Baat het niet dan schaad het niet ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden