Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gister trouwens een hoognodige nieuwe bh gekocht... Ik kreeg bijna een appelenflauwte in die paskamer... Zit nu op 75G!Misschien maar goed ook want dan lijkt die kont minder groot! Wahahahah

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ga zo toegeven aan mijn vreetbui; melk met Nesquik (cacaopoeder), afgebakken pistolets met leerdammerkaas en als toetje een bakje ananas. Kan erger, nietwaar???

Geplaatst

Haha, bos hout!!! Nou het is idd een flinke voorgevel Judith! Pas maar extra op je rug! Mooie buik hoor!

ik zit op mijn 85DD.

Groot gelijk; jij gaat niet werken hoor! Heeft ze nog gereageerd op je whatsapp?

melis, ach een keer een vreetbui mag best ;-) geniet er maar van! Ik mag dat me mijn verstoorde glucose echt niet! Gelukkig niet vaak zin in hoor, maar soms.....oei...echt inhouden hier.

Lindaah, mooie buik! Flink gegroeid sinds de laatste foto, zo lijkt het! Lekker mee pronken!

Judith, hier een sinpel wit badje. Van kidsriver.

Vanmiddag de box in elkaar gezet. Of eigenlijk.....willen zetten. Wat een vies vuil pleuris ding!!

Nieuw gekocht via Babypark, €239 euro (!) (wel deel van schoonma gekregen) En het past niet! Bodem te breed, aanwijzingen onduidelijk...echt AAaARGHhhhh! Box Martin.

Hebben met een hamer (incl handdoek) keihard die bodemplaat erin moeten slaan.

Das toch niet normaal? Als dat dus niet goed past, kom je ook in de knoei met de rest, want dat past ook net niet! Na bijna 3 uur zijn we gestopt, morgen maar weer verder. Manlief mega gefrustreerd (is al niet lekker, verkouden) en ik trok het ook niet meer. Mijn voeten stonden in brand.

Hier dus geen warm eten nu, eten wel iets met brood ofzo. Pfffff!

Geplaatst

OMG!! Hihi VIES VUIL PLEURIS DING... Duidelijk! Serieus 3 uur bezig geweest met het in elkaar zetten van een box?? Dan moet er iets niet kloppen toch?

Kwam dat ding in 1 pakket of 2 pakketten? Anders zijn het vast 2 halve boxen....

jammer dat babypark op zondag gesloten is (incl webshop) kun je morgen ook niet bellen. Zou ik maandeg zeker even doen hoor!

Melis heb je lekker gegeten?

Ik heb niets meer gehoord trwns...

Geplaatst

Haha, je sorry Judith ;-) was het zooooooo zat met dat ding. Het zat in 2 pakketten inderdaad. Ik heb best serieus geduld, maar dit was echt te gek...leek wel een zaagfout gemaakt te zijn met die bodem. Nu nog niet klaar (!) maar te gefrustreerd bezig zijn werkt ook niet mee ;-)

Ga er wel een klacht van maken hoor. Zelfs de ingewikkelste Ikea kasten zijn makkelijker, incl gebruiksaanwijzing. Hahahahaha.

Ben benieuwd of je nog wat hoort van je baas. Zal toch wel?

Geplaatst

Slecht zeg, dat de box zo lastig in elkaar te zetten was. Zeker ff melding van maken hoor, wellicht kunnen ze je nog compenseren qua geld of spullen?

Judith, heb lekker een groot glas melk gedronken en twee pistolets afgebakken en belegd met leerdammer kaas. Was erg lekker!

Nog wat van je baas gehoord?

De maandboxen Pampers zijn in de aanbieding bij Wehkamp, 25% korting. Heb net alvast een doos maat 2 besteld.

Ik ga zo mijn bedje in, fijne avond meiden en weltrusten voor straks !

Geplaatst

Yep... Kreeg nog een appje met "no worries Juut, reageerde pas later want was onderweg"Ze heeft een huis in Spanje en gaat daar komende week heen.Ik laat het los nu... Ik moet echt die spanning kwijt en zorgen dat er hier weer rust, reinheid en regelmaat in de tent komt! ;-)Nesteldrang staat op losbarsten!!

Geplaatst

Goed opgelost! Nu lekker bijkomen en van het zwanger zijn en je mannen genieten!

Slaap lekker ladiesssss....

Oh ja, morgen 24 weken, woehoe!!

Geplaatst
Goed opgelost! Nu lekker bijkomen en van het zwanger zijn en je mannen genieten!Slaap lekker ladiesssss....Oh ja, morgen 24 weken, woehoe!!
slaap lekker ook en morgen super al weer 24 weken!! Time flies...Xx
Geplaatst

Moggûhhhh!!

Lekker geslapen dames? Ik ben net wakker, wat een luxe!!

Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed, vandaag 24 weken, yeah!!

Geplaatst

Felici melis :-))

Wat fijn trouwens dat V zo goed eet joh! Super!

Hier ook heerlijk geslapen. Nu ik moeier word weer vaak de hele nacht. Moet er wel 4x uit om te plassen.

Plannen vandaag?

Fijn Judith dat je een berichtje terug hebt gehad. Nu loslaten. Als dat gelukt is, heerlijk rust! Hoe gaat het met Linck nu je thuis bent?

Box staat nu. Wel super mooi, ben er blij mee :-))

Geplaatst

Goedemoggel...

Hoe is het met de lady's?

Hier alles oke.

Bekken doen nog wel zeer kan daar geen fysio voir krijgen omdat

Een deel van mijn rug vast gezet is..((

We hobbelen er maar mee door.

Zaterdag bij babypark geweest....wat een inmens grote winkel zeg phoe

Hebben het matrasje gekocht en dekentje voor in de kinderwagen..

Nog een week en ook ik zit onder de 100 dagen..)))

Geplaatst

Fijn Lindaah, bijna onder de 100 dagen resterend!

ik zie dat ik ook al onder de 80 dagen zit. Heerlijk hè?!

Zijn jullie naar Kesteren geweest? Idd grote winkel. Wel vonden wij alles flink aan de prijs. We hebben er weinig gekocht eigenlijk. Maar gewoon leuk om eens lekker te kijken! Fijn dat jullie geslaagd zijn voor matrasje en dekentje. Welke kleur/materiaal?

als deken heb ik een Lodger Bunker. Lekker warm straks in de winter. Voor binnen ook een Lodger Wrapper.

Doe maar rustig aan met je rug. Lijkt me niets niks zeg! Ben wel blij dat je bloedwaardes stabiel blijven!

met mij alles prima, thx.

X

Geplaatst

We zijn in Roosendaal geweest.

Die is pas geopend ja ze zijn met sommige dingen aan de prijs maar er zijn ook dingen die bij prenatal weer duurder zijn.

Tja wat voor matras uhm een met veren en schuimrubber erin....haha

Met goeie ventilatie en bepaalde drukpunten voor t hoofdje nekketje en rug.....149 euries naar liefst.

Dekentje is van soort fleece stof uni roze aan de ene kant en de andrre kant licht en donker roze gestreept.

Er zat bij de kinderwagen wel n dekentje maar dat vond ik niet mooi....is,geen roze haha.

Kan niet wachten tot ze er is heerlijk wandelen ondanks de winter.

Wat voor flessen nemen jullie?

Wij hebben de tommy tippie starterset genomen.

X

Geplaatst

Zo, er wordt oorlog gevoerd in mijn buik momenteel haha! Voel flinke tikken tegelijk tegen navel en binnenkant vagina-streek, wat zou ie uitspoken? Hihi. Zo blij met inlegkruisjes haha!

klinkt goed Linda, weer de uitzet wat uitgebreid!!

ik heb 2 flessen van Born Free. (En nog 2 Avent flessen van de gratis dozen) Qua voeding kiezen we voor huismerk J.umbo. Op een topic hier heb ik en overzicht geplaatst van alle merken naast elkaar, en er is nauwelijks verschil. Zelfs doen enkele B merken het beter op bepaalde punten ;-)

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!l

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar- zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje

Wanneer uitgerekend

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's.

18 september - Lindaah - controle en echo gyne.

25 september - Freggel - controle en echo gyne (30w1d)

01 oktober - Freggel - info avond bevallen, in zh (31w)

04 oktober - Freggel - controle internist (31w3d)

12 oktober - Lindaah - 3D/4D echo

Geplaatst

Hi dames,

Allemaal lekker aan het shoppen?? Heerlijk hoor :-)

Ik zweer bij de flessen van dr. Browns met een speciaal luchtfilter tegen krampjes.

Geplaatst

Hier hebben we een heel scala aan flessen in huis... Na 5 maanden bv pakte Linck de meeste flessen niet of niet goed incl de tommie tippee flessen. Uiteindelijk waren de dikke difrax flessen de goede.Blijft lastig hoor!

Geplaatst

Ja precies Judith...altijd afwachten of je kindje het goed doet met een bepaald merk fles. Vaak stappen ouders toch over. Hoor ik erg vaak.

blijf je bij de Difrax flessen voor je tweede?

De Born Free flessen, Melis, hebben ook zo'n ventiel tegen koliek, darmkrampjes en overbodig boeren. Nu maar hopen dat ons mannetje het een fijne fles vindt! ;-)

Geplaatst

Hello meiden,

Goed en fijn dat het nu geregeld is op je werk Judith. Tijd voor jezelf en je mannen! Opluchting nu?

Rot dat je last hebt van je bekken Linda, kun je wel op tijd uitrusten? Is die winkel in Roosendaal een soort mega prenatal? van kleertjes tot wagens etc?

Lijkt me heel gek, om de box in de kamer te zien staan Freggel. Dan te bedenken dat daar over iets meer dan twee maanden jullie manneke in ligt. Wat voor kleur box hebben jullie? En wat voor Joolz hebben jullie nu aangeschaft? Ik ben gaan twijfelen omdat de bak van de bugaboo erg laag staat. En ik ben sowieso niet goed in keuzes maken ;-(

Jullie manneke laat met zijn getrap fijn merken dat het goed met hem gaat. Alleen ik snap dat het voor jou soms iets minder prettig is!

En Melis, hoe gaat het met jou? Weer helemaal fris en fruitig?

Hier voel ik ons kindje lekker vaak bewegen. Sowieso elke ochtend, middag en avond. Maar vaak ook tussendoor als ik even rustig zit of aan het autorijden ben. Stelt me echt gerust en doet me minder vaak naar de angelsound grijpen.

Moe blijf ik wel heel erg. Als ik naar een vriendin ben geweest of eters heb gehad ben ik echt helemaal op en chagrijnig van de vermoeidheid. Volgende week toch eens aan de gyn navragen mijn hb te prikken.

Ik moet echt alle spullen nog kopen voor de beeb, ik neem aan dat daar advieslijsten voor te verkrijgen zijn? En ik wil borstvoeding gaan geven, dan neem ik aan dat ik nog geen flesjes in huis hoef te hebben?

Bultjes op buik zijn weer aan het verdwijnen, volgens mij (en hopelijk) niks met stria van doen. Misschien reactie op de zon tijdens de vakantie.

Kopen jullie trouwens maat 50 of 56 als eerste pakje?

Geplaatst

Hey Eef, we hebben tegelijk gepost hihi!

Wat fijn dat jij je meisje ook zo goed voelt bewegen. Heerlijk gevoel hè?

En die vermoeidheid, lijkt sterk op te laag ijzer inderdaad. Ben benieuwd naar de uitslag. Doe in de tussentijd rustig aan.

Fijn dat jebultjes weg trekken!

op internet kun je zo wat uitzetlijsten vinden. Ik heb de lijst van een forum gehaald, omdat veel winkels je toch onnodige spullen willen verkopen. Mijn lijstje (was niet zo heel lang hoor!) was gemaakt door de mama's ;-)

Het is wel een goede tijd om nu zoetjes aan te starten, zeker als je zo snel moe bent. Het kan maar binnen zijn en af! Ik heb pakjes in maat 50 en 50/56.

Ze raden wel aan om toch een flesje in huis te hebben (zit in de zwanger doos gratis) voor het geval de bv niet meteen lukt, of je kindje moeite heeft met aanleggen oid. Is vaak zo gekocht, maar toch!

Hier staat een witte box, met brede spijlen en een lade. Inderdaad vreemd, maar aan de andere kant toch vertrouwd in je woonkamer! Geloof Kidsriver Box Martin.

Verder heb ik de Joolz Day Jeans Black. Bekleding van jeansstof en frame is mat-zwart. (Hou niet zo van dat aluminium/metaal look) google er maar eens op. Mooie hoge bak (hier ook beiden lang) 4 wiel vering en nog meer pluspunten. Enige nadeel kan zijn dat het boodschappenvak wat klein is. Maar dat is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk.

lastig hè...er is zoveel keus. Ben wel nieuwsgierig waar jullie uiteindelijk voor gaan!

:-)

Geplaatst
Hey Eef, we hebben tegelijk gepost hihi!

Wat fijn dat jij je meisje ook zo goed voelt bewegen. Heerlijk gevoel hè?

En die vermoeidheid, lijkt sterk op te laag ijzer inderdaad. Ben benieuwd naar de uitslag. Doe in de tussentijd rustig aan.

Fijn dat jebultjes weg trekken!

op internet kun je zo wat uitzetlijsten vinden. Ik heb de lijst van een forum gehaald, omdat veel winkels je toch onnodige spullen willen verkopen. Mijn lijstje (was niet zo heel lang hoor!) was gemaakt door de mama's ;-)

Het is wel een goede tijd om nu zoetjes aan te starten, zeker als je zo snel moe bent. Het kan maar binnen zijn en af! Ik heb pakjes in maat 50 en 50/56.

Ze raden wel aan om toch een flesje in huis te hebben (zit in de zwanger doos gratis) voor het geval de bv niet meteen lukt, of je kindje moeite heeft met aanleggen oid. Is vaak zo gekocht, maar toch!

Hier staat een witte box, met brede spijlen en een lade. Inderdaad vreemd, maar aan de andere kant toch vertrouwd in je woonkamer! Geloof Kidsriver Box Martin.

Verder heb ik de Joolz Day Jeans Black. Bekleding van jeansstof en frame is mat-zwart. (Hou niet zo van dat aluminium/metaal look) google er maar eens op. Mooie hoge bak (hier ook beiden lang) 4 wiel vering en nog meer pluspunten. Enige nadeel kan zijn dat het boodschappenvak wat klein is. Maar dat is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk.

lastig hè...er is zoveel keus. Ben wel nieuwsgierig waar jullie uiteindelijk voor gaan!

:-)

Er is inderdaad teveel keus! Die van jullie is mooi, ik vind zwart frame ook mooier. Als de joolz day earth in zwart frame zou zijn dan zou ik het meteen wel weten. Ik hoorde van de verkoper dat het zwarte frame er bij alle wagens van joolz uitgaat. Vind ik echt zonde! Dat kleine boodschappenmandje lijkt me ook niet zo'n probleem.

Deze week nog vakantie dus denk dat we nog maar eens zo'n babyzaak binnenlopen om te vergelijken. En inderdaad ook, om al wat kleine dingen te kopen zodat het straks niet ineens heel veel is. Heb net -als het goed is- op MP een vintage ledikantje gekocht voor op het kamertje. Mijn mini ziekenhuisbedje gaat dan op de slaapkamer.

Geplaatst

Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat eef...op de vermoeidheid na dan.

Slik je al extra ijzertabletten?

Babypark is een mega grote winkel met meerdere vestigingen in het land.

Ze hebben er echt vanalles.....van kleertjes tot wand decoratie.

We hebben daar een mega grote lamp van nijntje gezien 80 cm hoog met een mega groot prijskaartje eraan...deze,staat voor vokgende maand op het lijstje...))

Ik kan de hele dag door rusten en het kalm aan doen.....dat is dan het voordeel van 100% ziektewet.

Maar ook dan ben je zo beperkt, zou t liefst de hele dag willen poeetsen en aanrommelen in huis.

Had vorige week de ramen gezeemd beneden nou s'avobds moest mijn mannetje me gewoon uit de bank helpen liep erbij of ze,me van het paard hadden getilt.

Maar omdat mijn onderste rugwervels vastgezet zijn kan ik die bekken oefeningen niet doen.

Mag nu het tens apparaat( is met stroom en plakkers) op een ander nivo zetten dat haalt het scherpe randje eraf....meer is er helaas niet aan te doen.

Als straks de kleine meid er is krijg ik inwendig(tussen de tussenwervel) een stroomkastje geplaatst.

Beetje pacemaker idee

Ga een chocoladecake bakken met mijn zoon die is deze week weer hier.

Heb em zo gemist...

Geplaatst

Even snel, eve; gaan de zwarte frames eruit? Wat jammer! Weet je ook waarom? Zullen misschien niet zo goed verkopen. Als je ze echt een optie vindt; je kunt ook een los frame kopen, met losse bak en zitting. Misschien optie ;)

Kan je hem samenstellen.

Ga ff verder met eten. :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden