Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@puck, wat erg om te horen dat het niet gelukt is.

wanneer moet je terug voor een gesprek?

sterkte!

aaah, stom, ik zie nu pas goed dat je dinsdag een gesprek hebt.

nou, ik duim voor je dat je snel met je cryo aan de slag mag.

• Reacties 539
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wenn, wanneer is je officiele testdag, wd 14? Eigenlijk onmenselijk.

ik heb ook wel eens gewoon dagelijks getest, kon ik de lijn zien verdwijnen van de pregnyl en had ik iets om naar te kijken haha. Kost wel wat, maar scheelde mij een hoop stress.

waren het mooie dromen trouwens?

Hoi Lalena.

Ik mag dinsdag officieel testen. Dat is dag 15.

Ik wil ook graag testen, maar me vriend heeft het liever niet. Ik kan hem proberen om te praten hihi. Nee was geen mooie droom. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden en werd daardoor wakker.

hopelijk niet weer van die dromen hihi. Hopelijk kan ik nu wat slapen op mijn werk.

X Wendy.

Geplaatst
Hoi meiden...

Echt besef het nog niet..

Maar zo blij.

[ATTACH=CONFIG]5309[/ATTACH]

Hopelijk volgen er meer..

Wenn zit op wd 10..

Gefeliciteerd! Super!

ok, ik zit ook op dag 10, bijna dag 11.

Geplaatst

Hallo dames.

Even een berichtje van mij. Vanmorgen werd ik wakker met veel buikpijn. Het heeft een uur geduurd en het was weer over. Erg vreemd, wat zou het geweest zijn? Leek wel op ongi krampen. Maar daar heb ik nooit last van voor mijn menstruatie.

XXX

Geplaatst

Dames, ook hier mislukt. Vanmorgen ongesteld :(

Ik denk erover om de laatste poging in Turkije te doen.

Het is zuur, maar niets aan te doen....

Fijn weekend allemaal!!!!!

Geplaatst
Dames, ook hier mislukt. Vanmorgen ongesteld :(

Ik denk erover om de laatste poging in Turkije te doen.

Het is zuur, maar niets aan te doen....

Fijn weekend allemaal!!!!!

Hoi ClauS.

Wat ontzettend balen zeg! Veel sterkte meid!

XXX Wennn.

Geplaatst

ClauS, wat verschrikkelijk. En sterk van je dat je direct plannen maakt voor een nieuwe poging. Wat zouden je redenen zijn om voor turkije te kiezen?

heel veel sterkte met dit slechte nieuws.

xxx

Lalena

Geplaatst
Hallo dames.

Even een berichtje van mij. Vanmorgen werd ik wakker met veel buikpijn. Het heeft een uur geduurd en het was weer over. Erg vreemd, wat zou het geweest zijn? Leek wel op ongi krampen. Maar daar heb ik nooit last van voor mijn menstruatie.

XXX

Jeetje wennn, je maakt het wel spannend zo hoor! Krampen die je anders niet voelt, dan ga je stiekem toch denk..... Nou ik zeg het niet hardop maar wel duimduimduim!

xxx

Lalena

Geplaatst

Hoi Lalena.

Mijn lichaam maakt het wel erg spannend.

Ik ga van het goede uit! Zo lang ik niet ongesteld ben is er weinig van te zeggen denk ik.

Dankjewel van je duimen.

Hoe is het met jou? Al ongesteld geworden?

x Wennn

Geplaatst

Hey wennn,

toevallig dat je het vraagt. Ben net een halfuur geleden ongesteld geworden. Onmogelijk tijdstip weer. Te laat om nog een echo bij het plaatselijke zh te krijgen. Eigenlijk ook te lang geleden sinds de uitgangsecho van de 17e. Net dus maar duitsland gebeld om te vragen of ik nu mag starten of niet. Ze ging het aan dr. S vragen en zou mij terugbellen. Ze had het nog over een mogelijke echo morgen in duitsland. Nou dat is ook wat, morgen eigenlijk een hoop afspraken, maar ja dit gaat voor. Zit nu op een telefoontje te wachten of ik vandaag mag starten...

liefs

Lalena

Geplaatst
Hey wennn,

toevallig dat je het vraagt. Ben net een halfuur geleden ongesteld geworden. Onmogelijk tijdstip weer. Te laat om nog een echo bij het plaatselijke zh te krijgen. Eigenlijk ook te lang geleden sinds de uitgangsecho van de 17e. Net dus maar duitsland gebeld om te vragen of ik nu mag starten of niet. Ze ging het aan dr. S vragen en zou mij terugbellen. Ze had het nog over een mogelijke echo morgen in duitsland. Nou dat is ook wat, morgen eigenlijk een hoop afspraken, maar ja dit gaat voor. Zit nu op een telefoontje te wachten of ik vandaag mag starten...

liefs

Lalena

Je hebt niks te vertellen over je lichaam he! Ik duim voor je dat je vandaag mag starten en dat je niet eerst helemaal naar Duitsland hoeft.

Maar ja als het beter is om eerst nog een echo te maken moet je dat natuurlijk doen.

Succes!

Liefs Wendy.

Geplaatst

Jeetje Claus wat jammer zeg! Sterkte en hoop dat jullie snel kunnen aftellen naar een nieuwe poging.

Mandy gefeliciteerd hoop dat er meer positieve testen volgen bij de andere wachtenden.

Ik heb aanstaande dinsdag een gesprek als evaluatie na deze behandeling en hoop dan ook te horen of ik gelijk mag doorgaan met de cryoterugplaatsing.

Vaak plannen ze de afspraak 5 weken na punctie maar heb hem toch eerder in laten plannen. Wilde niet eerst weer een maand afwachten nog en dan nog moeten wachten op begin volgende cyclus.

Weet alleen niet of ik alsnog een maand ertussen moet laten. We horen het wel!

Lalena ik hoop dat je alsnog mag starten nu! Duim voor jullie:-)

Wenn ik hoop voor je dat het positieve tekenen zijn. Ik had het wel bij de eerste poging die gelukt was. Dit keer niet dus heb goede hoop voor je!

Geplaatst

owh claus wat erg.....

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je naar Turkije zou willen voor de laatste poging.

maar valt dat ook onder de vergoeding of moet je dan een gedeelte zelf betalen?

Succes...

Geplaatst
Jeetje Claus wat jammer zeg! Sterkte en hoop dat jullie snel kunnen aftellen naar een nieuwe poging.

Mandy gefeliciteerd hoop dat er meer positieve testen volgen bij de andere wachtenden.

Ik heb aanstaande dinsdag een gesprek als evaluatie na deze behandeling en hoop dan ook te horen of ik gelijk mag doorgaan met de cryoterugplaatsing.

Vaak plannen ze de afspraak 5 weken na punctie maar heb hem toch eerder in laten plannen. Wilde niet eerst weer een maand afwachten nog en dan nog moeten wachten op begin volgende cyclus.

Weet alleen niet of ik alsnog een maand ertussen moet laten. We horen het wel!

Lalena ik hoop dat je alsnog mag starten nu! Duim voor jullie:-)

Wenn ik hoop voor je dat het positieve tekenen zijn. Ik had het wel bij de eerste poging die gelukt was. Dit keer niet dus heb goede hoop voor je!

Hoi Puck.

Dankjewel voor de goede hoop. Had jij die pijn ook nog op wachtdag 11? Vanmorgen was mijn buik ook helemaal opgeblazen leek het wel. Ik heb altijd snel last van een dikkere buik, als ik last van mijn darmen heb of ongesteld ben of ook als ik zwanger ben:D.

Ik hoop dat je meteen verder mag met de crio Terugplaatsing. Ik duim voor je.

xxxx

Geplaatst

Hoi hoi!

Wat spannend Mandy!! Ik duim voor je!

Ik heb vandaag de punctie gehad. 13 eitjes! Whoehoe! Nu maar hopen dat er veel bevrucht zijn morgen. Maandag nemen ze dan het biopt af en dinsdag weet ik hoeveel embryo's er brca-gen vrij zijn. Iedere embryo heeft 50% om het gen te dragen. De vorige keer had ik 9 eicellen, waarvan 5 bevrucht, van 4 was het gelukt een biopt af te nemen. Uiteindelijk hadden 2 embryo's het gen, bij 1 was het onduidelijk en dus nog maar 1 over om terug te plaatsen. Ik ben dus heel gelukkig met deze 13! Het is echt een afvalrace.

Ik heb deze keer wel meer last van de punctie. Nu maar wachten op het eerste telefoontje!

bezig met PGD vanwege erfelijk brca-gen.

Geplaatst

Maart, wat goed zeg 13 eitjes, precies wat we hoopten met evenzoveel follikels. Ik hoop zo dat je straks meer embryos zonder het gen hebt. Wanneer gaan ze je hierover bellen?

Geplaatst

Ik ben gebeld! En ja ik mg beginnen, dr s vond een nieuwe echo niet nodig dus vanavond de eerste neusspray erin. Vrijdag 5 juli heb ik mijn eerste follikel echo. Zoooooo spannend om dit weer te doen na vier jaar....

xxx

Lalena

Geplaatst

Spannend lalena! We gaan duimen!

Ik hoor morgen hoeveel eicellen er bevrucht zijn. Maandag bellen ze om te vertellen van hoeveel embryo's ze een biopt hebben kunnen afnemen. We horen pas dinsdag op het ziekenhuis hoeveel embryo's er over blijven. En dan beginnen hopelijk de spannende 2 weken wachten... Het ergste stuk van de hele behandeling.

bezig met PGD vanwege erfelijk brca-gen.

Geplaatst

Hoi dames,

Sorry, ik heb me de laatste dagen wat teruggetrokken omdat ik deze keer de WD zo akelig moeilijk vind. Ik kan amper positief blijven.

Maar allereerst jullie:

@Mandy: You made it!!!!!! Gefeliciteerd meid:)! Wat fantastisch. Het bankje heeft zijn eerste groen! Nu rustig aan en broeden, broeden, broeden!

@ Wennn: mhhh, klinkt zo spannend! Ik duim me rot voor je!

@ Claus: Het is verschrikkelijk hoe dicht vreugde en teleurstelling in dit traject bij elkaar liggen: meid heel veel sterkte. Zo sorry voor je. Turkije? Als je wat meer wilt weten kan je altijd ook een pb sturen, hoor.

@ Maart: Wow 13 eitjes! super zeg. Nu duimen voor maandag!!

@ Puck: Ach nee meid, wat balen. Ik hoop dat je direct door mag met de cryo. Ik mocht beide keren direct verder.

@Lalena: Gefeliciteerd!! Super dat je zonder heen en weer rijden naar DD mocht beginnen. Neusspray?? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarvoor is dat? Sorry , ben blond:))

Ik hoop ik ben niemand vergeten??

Hier is het wachten vreselijk. Ik heb wel gelukkig door de week heel veel afleiding gehad omdat ik veel moest werken, maar toch zit je hoofd er niet helemaal bij. Ik slaap niet goed - nare dromen en korte nachtjes. Daardoor (denk ik ) heel moe in de loop van de dag. Ik ben zo bang deze keer dat het weer niet gelukt is omdat we ook zoveel daarvoor gedaan hebben... Ik weet niets is zeker nog - ik zit op wd 6 en mag woensdag op wd 11 al testen! Zou wel zijn omdat het 5dg oude emmies waren... Momenteel voel ik allee wat licht zeurende onderbuik en af en toe wat steekjes hier en daar, dus alles niets bijzonders....

Meiden ik duim voor jullie allemaal en mij natuurlijk ook:)! xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden