Ga naar inhoud

Uitgerekend in februari & maart 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Nienke: Lucky you:)!!

@Wennn: Idd wat Nienke ook al zegt - petje af dat je het vol kan houden. Ik denk dat er niets aan der hand is, waarschijnlijk echt wat gebarsten adertjes. Ik duim voor je. Wees blij dat je verder geen klachten hebt, hoor. Ik heb voor de eerste echo echt erom gevraagd, maar nu zou ik er heerlijk zonder kunnen:((

Dankjewel! Ik denk ook niet dat het ernstig is wat ik heb.

Waar ik wel last van heb is vergeetachtigheid en gewoon de stomste dingen niet door hebben. Mensen liggen in een deuk van mij. Maar goed, niks aan te doen. Ik vind het zelf ook soms lachwekkend.

Op naar morgen de echo. Ben heel benieuwd.

Morgen avond schrijf ik hoe het was gegaan.

x Wennn

• Reacties 650
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een goed nieuws Daphne en Patrician. Hebben jullie nog een traantje gelaten😉

Fortuna fijn dat alles goed is met jullie baby's.

Geplaatst
Patrician heeft wel traantje gelaten. Ik hou me altijd stoer en groot;-) maar had ook wel wat vochtige ogen hihi

Hahaha stoer van je😉 je mag een traantje laten. Ik had dat ook toen ik hoorde van de arts dat ik zwanger ben.

Ik had dat niet verwacht, omdat ik er vanuit ging dat het niet zou lukken. Maar het is toch gelukt😃

Geplaatst

@kucing, @happinez, @JOse & @fortuna: dank jullie wel!!! Het was zo mooi :D

@daphnejewel had al geschreven hoe het gegaan is vandaag. Hebben ook gelijk een verwijskaart voor het ziekenhuis in Sittard geregeld omdat wij van de gynaecoloog wel onder begeleiding van een gynaecoloog blijven omdat een zwangerschap via KID altijd risico's met zich mee kan brengen.

@Fortuna: fijn dat bij jullie ook alles goed was! Is dan toch een opluchting he.

@nienke & @wennn: ja ik heb traantjes gelaten. Maar wel van blijdschap natuurlijk en de spanning en opluchting die dan toch eruit komen. Maar dat had Daphne al geschreven zag ik.

Nog even een foto van ons wondertje:

[ATTACH]5361[/ATTACH]

Carpe Diem!

Geplaatst

@Patrician. Net jullie wondertje bewonderd ;-) ... ik blijf het toch zo'n wonder vinden!

@Wennn. Succes morgen met je echo. Ook jij op naar een mooi kloppend hartje.

Geplaatst

Weer even geupdate

Eerstvolgende afspraak:

31 juli - daphnejewel & patrician 1e echo

1 augustus - Wenn - 2e echo

2 aug- happinez 2e echo

5 augustus - Nienke79 - 1e echo

16 augustus - Fortuna - 15 weken echo (omdat onze vaste gyn met 16 weken met vakantie is, dus vandaar met 15 weken een echo)

Uitgerekend:

7 februari 2014 * tweeling * - Fortuna

10 februari 2013 - Kuching

5 maart 2014 - Mandy26

5 maart 2014 - Wenn

7 maart 2104 - Mees

10 maart 2014 - daphnejewel & patrician

30 jan - 11 maart 2014 - happinez - we zullen zien:)

19 maart - Nienke79

Geplaatst

Dames gefeliciteerd met goede echo!!!

Wenn wat knap dat je zo rustig blijft ik had niet gekund... succes morgen met de echo..

Ik morgen gesprek met gyn.. en eindelijk 2 dagen vrij na 8 dgn werken..

Zo moe!!!

Gast Nienke79
Geplaatst

@JOse, kom je ook op het lijstje?

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

Eerstvolgende afspraak:

2 aug- happinez 2e echo

16 augustus - Fortuna - 15 weken echo (omdat onze vaste gyn met 16 weken met vakantie is, dus vandaar met 15 weken een echo)

Uitgerekend:

5 maart 2014 - Mandy26

5 maart 2014 - Wenn

7 maart 2104 - Mees

13 maart 2014 - daphnejewel & patrician

19 maart - Nienke79

Even weer ge-update aangezien onze uitgerekende datum 3 dagen later is dan wij geteld hadden. Ik vermoed dat de arts echt geteld heeft vanaf de inseminatie en wij dus niet ;)

Zodra wij een nieuwe afspraak hebben vermeld ik die natuurlijk ook weer hier.

Trouwens ook gelijk het bannertje in mijn handtekening aangepast ;)

Geplaatst

Eerstvolgende afspraak:

2 aug- happinez 2e echo

12 augustus - JOse - 1e echo

Uitgerekend:

5 maart 2014 - Mandy26

5 maart 2014 - Wenn

7 maart 2104 - Mees

19 maart 2014 - Nienke79

31 maart 2014 - JOse

@JOse: ik heb je erbij gezet. Het komt goed ;)

Geplaatst

@fortuna: sorry, helemaal vergeten je succes te wensen maar super fijn dat het allemaal ok is!!

En Daphne en patrician, jullie ook super gefeliciteerd met de mooie echo.

Geplaatst

@Wennn, veel succes voor straks inderdaad. Gelukkig ben je zelf niet zo'n stresskip en je gevoel zegt al dat het goed zit, maar toch zou een mooie echo geruststellend zijn, toch? :-)

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

Eerstvolgende afspraak:

2 aug- happinez 2e echo

7 augustus - daphnejewel & patrician - 1e echo bij verloskundige

12 augustus - JOse - 1e echo

Uitgerekend:

10 februari 2014 - Kuching

5 maart 2014 - Mandy26

5 maart 2014 - Wenn

7 maart 2104 - Mees

19 maart 2014 - Nienke79

31 maart 2014 - JOse

Even het lijstje weer bijgewerkt. Klein foutje eruit gehaald (jaartal bij kuching stond op 2013) en nieuwe echo datum voor ons toegevoegd. Bij de verloskundige dit keer

Carpe Diem!

Geplaatst

Hoi dames.

De gynecaloog zei al waarom was je maandag niet meteen langs gekomen. Maar goed, nu een mooie echo gehad. Hij kon het eerst niet goed vinden maar later wel. Een mooi kloppend hartje gezien. Nog wel bruine afscheiding, maar alles is goed gelukkig.

x Wennn.

Geplaatst

Oh wenn gelukkig.. zie je nou wel dat meteen komen niet raar was geweest!! Hier goed gedprek gehad gelukkig lieve gyn en krijg om de 2 a 3 weken echos!! Beter...

Geplaatst

Goede berichten meiden.

@Mandy. Fijn voor je om de 2-3 weken een echo.

@Wennn. Super, een mooi kloppend hartje. Ik heb ook veel bruinverlies gehad in de eerste weken, ik heb toen besloten me er niet druk om te maken (en dat is nog gelukt ook ;-)) omdat mijn ziekenhuis zei van bruinverlies schrikken wij niet en omdat dit heel veel voorkomt (vriendin van mij had het ook en een kerngezonde tweeling). Dus Wennn je bent nu gerustgesteld door die mooie echo en laat je niet afschrikken door het bruinverlies.

Geplaatst

Goed nieuws Wennn, mooi!

Ik heb vanaf nu lekker vrij tot maandag 12 augustus, heerlijk! Ff lekker niets doen :-)

Groetjes,

Nienke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden