Ga naar inhoud

wachtbankje augustus 2013


ink

Aanbevolen Berichten

MamavanCarmen: Zit je Emmy weer veilig aan boord (en "voorzichtig" geplast)? Duimen weer!

 

Moes, fijn dat je ook weer mag beginnen! Het is natuurlijk helemaal geen fijn traject (ook al valt het allemaal mee bij mij) maar het betekent toch weer nieuwe hoop en nieuwe kansen!

 

Hier vanmorgen nog een testje gedaan en hij was zoals verwacht weer omo-wit! Ik zit op WD12 dus echt over nu. Jeetje wat kan dat toch snel gaan! Nu ook maar verder medicijnen sparen en bij elkaar sprokkelen voor poging nr 4!

 

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hè Noes, dat klinkt rot en erg herkenbaar helaas ook.... Ik had zo met je mee gehoopt!!!! Wie weet.....want je bent niet ongesteld nog... Medicijnen verzamelen moet vast lukken en in sommige ziekenhuizen krijg je ze er gratis bij dus vraag dat bij jouw ziekenhuis. Helaas moet je ook weer een zak geld sparen....de prijzen lopen volgens mij erg uiteen bij alle ziekenhuizen, raar hoor. Maar laat ik niet op de zaak vooruit lopen, je hebt nog een kans dat het wél aanslaat!

 

Ink nog opvliegers???? ;) Ik weet ook niet wat nou van welk medicijn een bijwerking is... Ik had eigenlijk nergens heel veel last van behalve wat gewicht extra door alle spuiten en zo nu en dan een fikse vlek op mijn buik. Goed dat je het toch bent gaan gebruiken de utro. Van de utro had ik verder volgens mij geen last als je de smurrie op zich niet meetelt...

 

MamavanCarmen: Zooooo grappig om te lezen die plas-aandrang!! En maar net doen of je zeer relaxt bent.... We duimen!!!

 

En ik, ik wacht nog een páár dagen zonder stress af tot de volgende MMM ronde, en dan gaan we hopelijk weer starten en zal ik als alles meezit doorschuiven tzt naar het bankje van sept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes, kun je beter een bloedtest doen.

 

Moes, succes

 

Mijn cryootje was een blastocyt. Ben zo blij. Voor mijn gevoel fantastisch nieuws. Nu afwachten of het allemaal goed gaat vind het zo raar, heb geen pregnyl of wat dan ook gehad. Ink nu zitten we samen handje in handje op de bank met schommelende voetjes. Ik heb voor ons beiden een heel positief gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Noes, dat ziet er dan inderdaad niet best uit... Ik heb nog cetro die in okt verloopt, weet niet of je daar wata aan hebt?

 

MamavanCarmen, joepie, hij is weer aan boord! Klinkt positief! Spannend! En anders zou ik toch in gesprek gaan met hetbzh over je angst voor het aanprikken hoor, maar goed, dat moet je natuurlijk zelf weten. Kan me namelijk moeilijk voorstellen als je je hierna er bij neer zou moeten leggen, want de wens en de mogelijkheden zijn er immers... Maar nogmaals hopelink allemaal niet nodig en gaan we samen naar het uitgerekend in topic!

 

Moes, fijn dat je niet echt last hebt. Ik voel me deze cryo poging wel anders, maar of het nou door de utro komt of dat we dit keer een plakker hebben??? Had vandaag met afvegen wat licht rode afscheiding. Was mi imaal en nietdonker. Oh wat hoop ik ontzettend dat dit een innestelingsbloeding is! Vorige poging begon ik morgen al te bloeden, dus de komende 3 dagen worden super spannend hier. Voel niets nades noppes, behalve dat ik sneller kribbig ben haha, maar dat zal daar niets mee te maken hebben denk ik, eerder de spanning...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ink, dat zou wel heel goed innestelingsbloed kunnen zijn, het is wel heel vroeg voor menstruatiebloed... En met die utrobollen kan dat ook bijna niet?

Wat is cetro? Ik gebruik decapeptyl, menopur, pregnyl en de utrobollen.

 

Sterkte, ik ga voor je duimen!!! :goodluck:

 

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer werd ik ook gewoon ongesteld door de utro heen bij de verse tp. Maar tenminste niet zo vroeg. Bij de vorige cryo had ik op dag 5 al een echte bloeding ( die nacht brak het echt door), dus ik hou mijn hart vast wat dit betekent, het broekloeren is begonnen...

 

Cetrotide gebruikte ik de 2e helft (eerst gonal f voor de stimulering en geloof daarna dus de cetro voor gelijke groei). Maar jij gebruikt dus helaas wat anders, jammer, want had je graag geholpen! Er heeft hier iemand ook een x gepost over ee n overstap naar andere verzekeing, maar dan moet je wel lang wachten tot t nieuwe jaar. Die kreeg toen de 4e poging ook vergoed. Sowieso best krom, we zijn beiden net zo lang bezig, ook al meerdere tp gehad en bij ik heb er nog wel 2 vergoed... Haha, weet je wat, als het bij mij nu raak is, mag je op mijn naam verder haha ;-)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*breek even in*

 

@ Ink, ik lees al weer even mee en ik hoop voor je dat het deze keer wel goed gaat voor je en je niet weer zo vroeg ongi wordt. Ik wordt ook altijd ongi door de Utrogestan heen.

 

Alle andere dames ook succes.

 

Wij hebben afgelopen donderdag een evaluatiegesprek gehad. Zelf hebben wij besloten om nog een extra maandje rust te pakken. Ik verwacht dinsdag ongi te worden, maar dan starten we dus nog niet. Waarschijnlijk dus weer half september beginnen met een nieuwe poging. De arts heeft dat alleen niet goed doorgegeven aan de planning, want gisteren had ik een lijstje met afspraken inde brievenbus zitten voor deze cyclus. Morgen dus weer bellen om te zeggen dat we deze maand niet meer gaan beginnen.

 

*breek weer uit*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Hoe is het hier?

Ik heb vanmorgen gesprek gehad en de prikinstructies.. Alle hormonen en spuiten en bollen heb ik ook in huis, dus vanaf 29 augustus gaat het spuiten voor mij echt gebeuren👏..

 

Ik vind get heel spannend en kijk er ook naar uit.

 

Ink hoe is het met jou?

En met alle andere dames natuurlijk...

Noes wat balen dat het weer niet gelukt is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inflame voelde jij ook steekjes in je onderkantje hahahaha. Gewoon gênant om te vragen, maar het voelt zo

 

Hahah JAAA dathad ik ook... En de eerste paar weken heb ik dat zelfs vaker gehad!! Ow hoop zooowww dat je zwanger bent!! Wanneer mag je officieel testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30-8 is mijn testdatum. Is nog zooooo ver weg. Ik twijfel nu bij alles wat ik eet. Heb in ieder geval die gore granaatappelsap met cranberry van oceanspray gedronken. Als het lukt, is dat echt een wondermiddel, die ik flink zal promoten op ivf sites
Hahahahhaa klinkt wel een beetje zuurderig! HahahaOw jeetje 30-08 duurd idd nog lang!!' Pfff soms zou je een glazen bol willen hebben he! Hahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hha, ja, ben er weer hoor. Moest werken. Ben vrij druk deze ww wat ik eigenlijk heerlijk vind om zo wat afleiding te vinden! Dus herken het ook niet zo eigenlijk. De vergelijking met de korrel tussen de boterhammen met pindakaas is me goed bijgebleven...

Haha, lekker hoor, die granaatappelsap ;-)... Maar gewoon die standaard van healthy people vind ik echt niet vies hoor! Misschien die eens proberen dan MamavanCarmen? Ik drink 1 groot glas in de ochtend maar zou er nu zo nog 1 nemen: begin het lekker te vinden haha, zou mijn smaak zich al aanpassen ;-)? Verder begin ik hier erg ongeduldig te worden. Denk dat ik er morgen een testje tegen aan gooi! Redenatie: ik word telkens na 1 week ongestel en die testen kunnen 3 dagen voor je ongi testen, dus zou er morgen al wat te zien moeten zijn, want ik verwacht op mijn allerlaatst donderdag mijn ongi... Of beter gezegd gewoon helemaal niet natuurlijk haha!

 

Inflame, gezellig dat je nog zoveel meeschrijft en niet al helemaal verhuist bent naar het uitgerekend in topic ;-)!

 

Kim, als het nu niet lukt, zullen we in sept samen op het bankje komen denk ik, want we gaan dit weekend op vakantie en als ik ongi word, slaan we dus 1 cyclus over. Even lekker rust...

 

Noes, hoe is het met jou? Is je ongi al doorgebroken?

 

Lisselotje, oh wat wordt het echt als je alles in huis hebt he? Wat een vracht he? Ik moest echt ruimte maken in de koelkast er voor!

 

Poezebeest, spannend hoor, zowel wo als do! Hoor je het dan op de dag zelf? Bij ons wordt hij telkens in de ochtend ontdooid en diezelfde middag terug geplaatst...

 

Oh wat moet ik een moeite doen niet nu al te testen! Heb nog geen bruine afscheiding, wat ik vorige keren rond deze tijd wel al had... ooooh, zou het dan eindelijk...??? Pfff, durf niet goed te hopen, terwijl het aan de andere kant heerlijk is om er over te fantaseren... Pfff, nog 12 uur wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

MmavanCarmen, denk je dat je dit keer wel zo lang kan wachten dan? Ik mag officieel pas de 27e ofzo testen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want dat is bijna een week overtijd als ik van mijn gewone cyclus uit ga! Als ik dan nog niet ongi ben, is testen ook niet meer nodig, want dan weet je het toch wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww Ink dat is al een goed teken dat je andere symptomen hbt dan de voorgaande keren (nog geen bloedverlies!! Killing he die wachtweken!!

Voel je je ook anders / Andere symptomen (gespannen boobies bijvoorbeeld ;-))

 

Nou ik duim voor jullie allemaal mee en heb zelf aak zat in de wachtweken gezeten dus weet wat t is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

N, voel me verder totaal niet anders, maar dat had ik bij Levi ook niet. Haha, dacht vandaag even welmdat ik alles een stuknscherper rook, want dat had ik toen ook, maar dat kan natuurlijk verbeelding zijn ;-)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden