Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee okaasan!!! Dit kan niet zo zijn. Ik baal hier zo ontzettend van! Ik heb me verheugd op het moment dat ik thuis zou komen en zou inloggen. Maar niet hiervoor! Er is echt wat gebeurd anders zie je geen streep. Meid, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar wil toch zo graag geloven in een late innesteling. Ze zeggen dat het nooit voor niets is geweest en dat ze door elke behandeling weer een stapje dichterbij komt maar je wil er gewoon zijn nu en dat snap ik helemaal.

Pffffffffffffffffff

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Okaasan.... schiet me net te binnen dat onze tiende tp net zo ging... Als je het nu echt hetzelfde gaat doen als ik dan ben je er bijna. Al is dat nu natuurlijk wel een hele schrale troost. Ik denk echt dat je op het juiste spoor zit qua medicatie.

Hebben jullie nog cryo's, want dat is me een beetje ontgaan...

Zit de hele tijd met jou in mijn hoofd. Je mag ook Gent bellen en zeggen dat ik mijn afspraak nog afbel.. Maar dat jij dan iig wel op mijn plek terecht komt. Anders moet jij wel heel lang wachten. En onze afspraak is niet meer heel erg nodig, zeg maar. Tja, we willen wel de uitslag van de bloedtesten weten, maar misschien kan dat op een heel ander moment. Of telefonisch...

pb me maar over hoe jij het wil aanpakken met het wisselen van die afspraak. Maar ik sta mijn plek dus graag aan jou af!

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle lieve en meelevende berichtjes.

En Fleur, je bent geweldig. Ik schreef het met een dikke knipoog en dus als geintje. Maar het zou wel heel heel welkom zijn. Ik denk er even over na hoe we het het handigste aan kunnen pakken. En ik PB je. Maar dat komt denk ik morgen. Ik ben nu zo kapot van alle emoties dat ik niet meer echt helder kan denken. Maar wilde wel alvast even laten weten dat ik je aanbod ontzettend waardeer. [nu zoek ik een smiley die je een dikke zoen geeft, maar die kan ik niet vinden]

Geplaatst

Okaasan, het heeft geen haast! Het aanbod blijft staan. Ik zei het net tegen mijn man en die is het er ook helemaal mee eens. Zijn reactie "Onmenselijk toch als ze nu tot januari moeten wachten!" Dat is duidelijk dus. Kijk maar wat je wilt en wanneer je reageert.

Geplaatst

* breek even in *

Okaasan ik heb je verhaal gevolgd. Ik heb zelf afgelopen weken hetzelfde meegemaakt, alleen met een spontaan wonder. Ook bij mij werden de testen niet donkerder en mijn bloeduitslag was 55. Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen is het afgelopen zaterdag mis gegaan. Het is echt enorm verdrietig en ik wil je veel sterkte wensen.

Geplaatst

neeeeeee neeeee neeeee Okaasan!!! Oh meid, wat vreselijk klote zeg!!! Heb hele dag met je in mn hoofd gelopen en was tot zojuist zo positief en optimistisch voor je!!! Zag er ook zo goed uit met je streepjes...

Lieve Okaasan, ben gewoon helemaal beduusd en sprakeloos... Zo dichtbij deze keer!

Het spijt me heel erg dat ik je gepusht heb in het er in geloven en dan zo'n klap... Wat moet dit weer zwaar zijn zeg... Minste wat ik kan zeggen is héél véél sterkte!!!

Geplaatst

Okaasan, wat een vreselijke treurig bericht, een HCG van 11. Heel erg spijtig dat het weer niet zo heeft mogen zijn voor je/jullie. Heel veel sterkte en kracht voor komende tijd! (L)

Geplaatst

Minoes, *bloos* Okaasan heeft dat plekje nu veel harder nodig dan ik. Wij zaten op dezelfde dag in Gent, praatten met elkaar en wisten niet dat we elkaar kenden van het forum. Toen wij een nieuwe afspraak moesten maken voor de uitslagen en te horen kregen dat dat midden of eind januari zou worden omdat ze zo vol zaten, voelde ik zoveel wanhoop dat ik niet anders kon dan in huilen uitbarsten. Toen kon er 'ineens' een afspraak gemaakt worden op 23 okt. Dat luchtte al zo enorm op!! En nu is de situatie sowieso heel erg veranderd voor ons. Het voelt ook alsof ik er nu absoluut geen recht op heb om daar straks op de afdeling te komen... Dus vandaar mijn aanbod aan Okaasan. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal. Ik moet nu niet de tijd van een enorm kundig arts gaan verdoen die op dit moment vrouwen kan helpen die het zo enorm nodig hebben!!

Geplaatst

Vind gewoon super gebaar dat zie je helaas gewoon niet zoveel meer

En mag ik vragen waarom jij niet heen gaat mis vast iets sorry

En dat is toch niet normaal zolang wachten pfff

Geplaatst

Minoes, ik ben zwanger, dus eigenlijk heb ik niet eens zo heel veel meer aan de bloedtesten die in Gent gedaan zijn. Dat waren testen op genetische defecten enzo omdat ze dachten dat er 'veel meer aan de hand moest zijn' omdat er al 10 tp's gedaan waren. De 11de tp was toen net gedaan maar die gaven ze erg weinig kans. Zes dagen na Gent hadden we tot onze grote verbazing een positieve test....... Ik heb dus geen 'recht' op de tijd van de Sutter, vind ik zelf ;-)

Geplaatst

*breek ff in voor Okaasan*

Lieve Okaasan,

Wat een -piep-zooi! Ik had het zo voor je gehoopt... En dan nu dit weer. Er is weinig over te zeggen wat het makkelijker of dragelijker maakt... Ja, wellicht ben je op de goeie weg maar daar heb je op dit moment ook weinig aan. We hadden gewoon met z'n allen gehoopt dat je nu zwanger zou zijn en blijven! Meis, ik blijf je volgen! En ik hoop op goed nieuws binnenkort!

Andere meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

*breek weer uit*

Geplaatst

Breek ook even in voor Okaasan.... (zat al op het sept wachtbankje te zoeken maar zag sinds gister geen info meer):

Wat rot dat je hoop weer weggenomen is! Maar wel 'fijn' dat jullie op de goede weg lijken te zijn, zoals je zelf al schreef.

Snap dat je daar energie van krijgt om 'het trucje nog eens te herhalen'!

Enneh, je weet wat hier nog in de koelkast ligt (dat wat niet in mijn handtekening staat). Denk dat je dat nu wel nodig hebt voor de volgende keer?

Ik moet het idee van bewaren voor 'wie weet ooit nog eens' (evt nog na adoptie) maar uit m'n hoofd zetten: als jij het nu kunt gebruiken, krijg je het van mij.

Geplaatst

Lieve meiden, hoe is t met de rest? Iedereen ook zo beduusd door het slechte nieuws van Okaasan?

Geplaatst

Hier ook alles goed. Weinig klachten eigenlijk (beetje duizelig, erg veel trek, gespannen borsten). Volgende echo staat gepland voor 18 oktober.. ik kan niet wachten!

Beetje bij beetje wat meer mensen op de hoogte gesteld, dan voelt het ook wat 'echter'.

En ik moet een beetje wennen aan de mensen die de afgelopen 2 jaar nóóit meegeleefd hebben (en die wél wisten van de mmm en mijn gezondheidsproblemen) en nu ineens wel alle ins en outs willen weten, incl. tijdstip van echo e.d. Met mijn opspelende hormonen (want die geven we nu natuurlijk heerlijk de schuld!) kan ik dat niet zo goed hebben... ;-)

Hoe maak je eigenlijk zo'n banner/ticker-dinges-ding??

Geplaatst

Hee meiden,

Ik vind het ook echt erg voor Okasaan... :(

Hier gaat alles zn gangetje. Nog steeds geen klachten/symptonen. Dus blijft wel gek. Je weet dat je zwanger bent, maar je merkt er echt 0,00 van. Maandag a.s. de echo. Hoop zo dat we dan al een knipperlichtje zien!

Fleur een ticker maak je door bijv op een van onze tickers te klikken. Dan wordt je doorgelinkt naar bijvoorbeeld babybytes. Daar maak je hem helemaal zoals je wilt en dan kopieer je de code. Die plak je in je handtekening. Klaar is Klara!

Geplaatst

Fleur ooo spannend na onze echo mag jij weer lekker

Apple ja vind echt zo sneu voor okaasan wilden allemaal zo anders voor haar

Gek he dat je dan geen klachten hebt

Ik ook niet zoveel wat menstruatie pijn en borsten maar verder

Ga morgen toch ziekenhuis bellen of ik niet wat eerder mag komen van Ilana mocht ik al met 6 week en 6 dagen

Komt ook dat ik het allemaal nog niet besef

Mvm is al geweest verschillende testen gedaan

Liefs

Geplaatst

Hallo dames,

Ik vind het ook zo rot voor okaasan. Hoopte echt, wilde echt maar voelde op de een of andere manier ook dat ze positief zou testen. En heb haar ook zo gepusht, wilde dat ze er in moest geloven. Erg jammer..

ik voel ook bijna niets. Heel soms een steekje of een lichte menstruatiepijn. Heb wel een wat opgezette buik. Maar m'n darmen doen ook niet hun best.. Ik heb dinsdag wel opnieuw een hcg test laten doen 😊

ik wilde gewoon heel graag weten of het was gestegen. (Jawel!!)

ik weet dat het niets hoeft te zeggen hoor.

Apple jij mag een dag voor mij op echo! Dit wordt m'n eerste baby-echo :) na al die follikelmetingen is dit erg bijzonder.

Minoes gewoon bellen hoor. Anders maar zeggen dat je heeeel angstig bent ofzo.

Fleur, ik begrijp je volkomen. Maak hier wel gelijke dingen mee. Mensen hebben gewoon half niet in de gaten wat dit traject met je doet. Het is niet alleen de hormonen, je bent hier dan 24 uur per dag mee bezig en dat al jaren.. Als je dan eindelijk zwanger raakt lijkt het echt een wonder! En wij kunnen mekaar begrijpen. Daarom is het hier altijd zo gezellig 😄

Trouwens voel me wel ongelooflijk moe de laatste dagen. Ben echt blij dag het voor mij na morgen weekend is! En de meeste van jullie hebben ook een kleine thuis die ook de nodige aandacht zal eisen. Hopelijk zijn jullie minder moe 😄

liefs!!

Geplaatst

Fleur ja sommige mensen ongelofelijk he dan gaan ze ineens poes lief doen grrr

Druppel het was toch ook hoop vol de testen van okaasan jezelf niets verwijten hoor

Vanaf party voor het goeie doel epilepsie fonds

Fijne avond

Geplaatst

Voelt idd wat dubbel nu met het nieuws van Okaansan, maar we hebben vandaag weer een goede echo gehad.

Het bewoog zelfs al, bijzonder hoor!

Geplaatst

Ikk vind het ook zo rot voor okaasan. Hoopte echt, wilde echt maar voelde op de een of andere manier ook dat ze positief zou testen. En heb haar ook zo gepusht, wilde dat ze er in moest geloven. Erg jammer.!

Herkenbaar!

Ff kort, net over mn nek gegaan en hele tijd al migraine. Ga mn bed alvast opzoeken. Denk vermoedheid...

Geplaatst
Herkenbaar!

Ff kort, net over mn nek gegaan en hele tijd al migraine. Ga mn bed alvast opzoeken. Denk vermoedheid...

Oei! Sterkte meid. Heel verstandig om je bed maar op te zoeken. Doe rustig aan!!

Geplaatst

Grrrr, heel stuk getypt, is de modem eruit gevlogen.

In het kort: Dames geen schuldgevoel. Ik ben hier zelf gaan schrijven en ben daar ook echt wel blij mee dat ik dat gedaan heb. De afloop is niet zoals ik hoopte, want ik had hier nog minstens 8 maand rond moeten hangen. Ik schreef toch al een tijd terug dat ik zo'n spijt had niet mee geschreven te hebben op het aug2012-topic, net of die (tevens korte) zwangerschap niet bestaan heeft. Dus die schop onder mijn kont, zoals Ink mij gaf, was heel prima! Dus Ink en Drubbel, geen enkel verwijt aan jullie. Dikke knuffel dames.

Vandaag de hele dag bij mijn ouders geweest, dus dat was fijne afleiding. Verder ben ik nog misselijk en hondsmoe en begint mijn baarmoeder best te krampen. Confronterend is dat. Maar ergens heel erg ver weg in mijn achterhoofd, heb ik nog een heel klein sprankje hoop. Ook al weet ik maar al te goed dat dat eigenlijk tegen beter weten in is. Vandaag niet getest, morgen denk ik ook niet. Ik wacht de bloedtest van vrijdag wel af.

Fleur, ik ga je echt mailen, maar ben er vandaag niet aan toegekomen. Maar je bent echt een schat en je aanbod geeft me zoveel rust en ruimte in mijn hoofd! Echt heel fijn. En Dee mail ik ook snel.

Een dikke knuffel voor Kim1980.

En een grote hoera voor alle mooie berichten in dit topic en voor alle mooie berichten die nog gaan komen. Zet hem op dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden