Ga naar inhoud

Wachtbankje novemer 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ik heb van morgen weer getest(2x)....Ik kan het nog niet helemaal geloven, ik durf het niet te geloven:

[ATTACH=CONFIG]5503[/ATTACH]

Gelukkig heb ik alleen nog maar last van (een restantje) heel licht bruinverlies. Ohhhhhhhhh, dit is echt spannend...!!

Ik blijf maar gewoon doortesten en hopen dat de testen donkerder worden en de afscheiding lichter!

Inflame, het kan dus echt met de cryo, je had gelijk :eskimo:

Liefs,

Noes

• Reacties 226
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Twinklestar, ik zie nu je berichtje, ik begrijp dat je bang bent, maar bruinverlies schijnt heel vaak voor te komen, alleen krampen en helderrood zijn foute boel.

Ik hoop echt voor je dat je morgen gerustgesteld bent na de echo! Pfff, ze stellen ons wel op de proef....!! Sterkte!!!!

Kim, wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ik hoop dat je snel weer kan beginnen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes!!! Gefeliciteerd!!! Je testen zijn positief!! Ik duim zo voor je dat jullie eskimootje lekker blijft zitten en groeien!! Wat een gaaf nieuws!!

Twinkle, ik snap je onzekerheid, nog even afwachten, je bmmond is nu zo goed doorbloed dat je altijd wel een beetje oud bloed kan verliezen. Houdt moed dames!!

X

Geplaatst
Hallo Meiden,Ik heb van morgen weer getest(2x)....Ik kan het nog niet helemaal geloven, ik durf het niet te geloven:[ATTACH=CONFIG]5503[/ATTACH]Gelukkig heb ik alleen nog maar last van (een restantje) heel licht bruinverlies. Ohhhhhhhhh, dit is echt spannend...!!Ik blijf maar gewoon doortesten en hopen dat de testen donkerder worden en de afscheiding lichter!Inflame, het kan dus echt met de cryo, je had gelijk :eskimo:Liefs,Noes
Owh noes wat super!!!! Gefeliciteerd!!!!! Wanneer mag je officieel testen?Twinkel hou moed zolang het niet helder rood is gaat het nog goed!!!
Geplaatst

Noes, SUPER!!! Dat ziet er echt uit als niet te ontkennen. Geweldig zeg!

Wat zal je dansend door het huis gaan.

Twinkle, wat iedereen al zegt deel ik ook. Bruin is meestal oud en zolang er geen rood komt zal het best in orde zijn meid! Geloof erin.

Liefs,

Moes

Geplaatst
Hallo Meiden,

Ik heb van morgen weer getest(2x)....Ik kan het nog niet helemaal geloven, ik durf het niet te geloven:

[ATTACH=CONFIG]5503[/ATTACH]

Gelukkig heb ik alleen nog maar last van (een restantje) heel licht bruinverlies. Ohhhhhhhhh, dit is echt spannend...!!

Ik blijf maar gewoon doortesten en hopen dat de testen donkerder worden en de afscheiding lichter!

Inflame, het kan dus echt met de cryo, je had gelijk :eskimo:

Liefs,

Noes

JAAA! Z h je hihihi...... Ik dacht ook altijd van ja ja.. Cryo's... Ja ja.. Hahah maar. JAJA het KAN!! 😁 ik blijf voor je duimen meis!!!

Geplaatst

Update wd 11: nog steeds positief!!

[ATTACH=CONFIG]5504[/ATTACH]

Bruinverlies is eigenlijk bijna niets meer, nu maar duimen dat het zo blijft!

Het is wel raar, ik was de hele ochtend tegen misselijk aan en gister had ik ook al weinig trek.... raar hoor!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Oh Noes wat een mooie streepjes! En wat een verschil met dag 9 en 11 zeg! Echt top! Morgen mag je zkh bellen toch? Krijg je nog bloedtest?

Ik heb vrijdag de echo...pfff zo mega spannend. Als je er klaar voor bent, kom maar lkkr mee schrijven op uitgerekend Juli, want volgens mij val jij daar nog in of kom je in aug uit?

Geplaatst

Ja morgen is mijn "officiele" testdag, dat ga ik het ziekenhuis bellen en gelijk een afspraak maken voor een echo/gesprek.

Jeetje, dat lijkt me echt spannend, zo'n eerste echo! Ik hoop echt dat je een mooi kloppend hartje ziet. Als ik het zo een beetje uitreken, heb ik rond 20 december een echo en ben ik begin augustus uitgerekend. (dat is echt raar om te schrijven...)

Moes, wanneer is jou afspraak in DD? ook spannend hoor! Is het nog gelukt met het bloedprikken?

Twinkle, hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat alles in orde is en het bloeden gestopt. Sterkte!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, echt geweldig!!! Wat een goed nieuws. Nu vandaag nog even een extra bevestiging en dan...genieten! Op naar de echo inderdaad maar deze eerste hobbel heb je in the pocket.

Ik ga morgen naar DD, bijtijds vertrekken en hopen dat het verkeer meevalt. Vandaag de uitslag van de bloedtesten vragen bij het zkh zodat ze morgen mee kunnen. Ik hoop dat alle uitslagen er zijn.

En dan hopen dat DD een prettig zkh is, dat het goed voelt en dat er iets voorgesteld wordt waar we ons in vinden.

Tot spreeks!

Moes

Geplaatst
Update wd 11: nog steeds positief!![ATTACH=CONFIG]5504[/ATTACH]Bruinverlies is eigenlijk bijna niets meer, nu maar duimen dat het zo blijft!Het is wel raar, ik was de hele ochtend tegen misselijk aan en gister had ik ook al weinig trek.... raar hoor! Liefs,Noes[/quoteNoes van harte gefeliciteerd!!! Wat een super testen...Ik heb ook alles weer in huis en mag op 19 december beginnen met de deca.Hopelijk lukt het ons in januari in ieder geval om een terugplaatsing te krijgen...
Geplaatst

Lisselotje, 19 december alweer de deca erin. Zeker weer tassen vol mee van de apotheek?

Moes, morgen al! Hoop idd dat alle uitslagen binnen zijn. Ik kreeg gister mijn dossier binnen van het MCK, ook wel eens interessant om je eigen dossier goed te kunnen lezen.

Ik heb net gebeld met het MCK en ik mag di 17 december om half 7 's avonds komen voor de eerste echo! Ik ben wel heel angstig hoor, durf nog helemaal niet zo blij te zijn. Ik heb het gevoel dat het nog iedere dag mis kan gaan.

Wel weer getest vanmorgen. Ik zal jullie nog een keer lastig vallen met mijn foto:

[ATTACH=CONFIG]5505[/ATTACH]

Liefs,

Noes

Geplaatst

Wow Noes, wat een onzettend mooi rijtje. Hij wordt echt iedere dag donkerder! GEfeliciteerd.

17 december duurt wel nog even zeg, je moet wel geduld hebben. Hoe lang ben je dan zwanger?

Zijn dat gewoon de Kruitvat testen?

Ik kom vanaf donderdag hier op het wachtbankje, want dan krijg ik als het goed is mijn TP van twee dag 5 emmies.

Geplaatst

owh noes wat ziet dit er super uit zeg... voor je het weet is het 17 december en mag je naar een mooi kloppend hartje kijken.

Ik had inderdaad weer een tas vol mee gekregen van de apotheek. En heb ook gewoon alles weer uit laten leveren ook als ik nog had. Want ik dacht als ik het straks niet meer gebruik kan ik misschien iemand van het forum wel blij maken die een poging zelf moet betalen of iets. Dus heb gewoon alles wat op het recept stond meegenomen.

En dan zien wij wel hoe het deze poging gaat. Ik ben diep van binnen heel bang dat het weer zo gaat als vorige keer en dat er weer geen terugplaatsing komt. Dus vind het wel allemaal dubbel spannend momenteel.

Maar ik ben echt super blij voor de meiden die na zo'n lange tijd zwanger zijn.!!!!!!

En voor de dames waar het nog niet bij gelukt is de volgende keer lukt het jullie!!!! en anders wordt 2014 ons jaar!!!

Geplaatst

Oh Lisselotje, wat super spannend dat je weer gaat beginnen. Krijg je nu andere medicatie? Of aanpassingen aan het schema. Of gaan jullie gewoon nog een keer proberen. Vreselijk spannend hoor na dat ene eitje van de vorige keer.

We hadden 20 eicellen waarvan er 16 rijp waren, die zijn geïnjecteerd (we doen ICSI) en daaruit zijn 10 embryo's ontstaan. Dat is dus een erg mooie score. Ik heb geen idee hoe het er nu voorstaat. De punctie was zaterdag, dus het zijn nu dag 3 emmies. Ik krijg als het goed gaat, op dag 5 twee emmies teruggeplaats. Dus donderdag weet ik meer.

En de punctie is er goed gegaan. Heb er niet zo veel last van, maar krijg wel meer buikpijn als ik wat doe. Dat is volgens het zkh toch een teken dat je te veel doet. Heb net in het dorp een klein boodschapje op de fiets gedaan, en zit nu weer met de beentje omhoog. De ogen gaan ook weer een beetje dichtvallen, dus topfit ben ik zeker nog niet. Maar het is goed te doen hoor.

Geplaatst

Lees weer wat bij op het forum, en wauw, wat lees ik voor goed nieuws?!

Noes, geweldig meid! Zwanger!!! Wat een supernieuws! Van harte gefeliciteerd!

En Okaasan, jeetje, wat een opbrengst! Super mooie score! Nu hopen dat er op dag 5 ook nog veel over blijft zodat er wat de vriezer kan en dat 1 van hen allemaal maar tenminste het gouden eitje mag zijn! Spannende tijd! Ik ga duimen!!!

Moes en Lisselotje, ook voor jullie weer spannende tijd die er aan komt! Moes, succes vast morgen en Lisselotje, hopelijk niet teveel last vd hormonen met de feestdagen!

Geplaatst

Hoi Okaasan, Ik heb de 14e de terugplaatsing gehad van een cryo van 4 dagen oud, dus ik ben nu iets van ruim 4 weken en over 3 weken dus de echo, dan ben ik 7 weken zwanger. En ja, het zijn de kv testen.

Echt een mooie score, 10 emmy's!! Ik ga voor je duimen voor donderdag. En het is te hopen dat je ook nog cryo's hebt,

Lisselotje, wat superlief dat je ook aan de meiden hier denkt! Dankzij net zulke lieve meiden ben ik nu zwanger!!

Ink, Ja, ik kan het zelf nog niet echt geloven, ben steeds bang dat het fout gaat. Gelukkig heb ik wel duidelijke testen en ben ik zelfs soms al een beetje misselijk en heb ik weinig trek. Wel heb ik nog een heel klein beetje bruinverlies of beter: beige-verlies. Maar dat is echt niet veel. Met jou alles goed? 17 weken alweer, wat gaat het snel!

Moes, heel veel succes morgen, ik hoop dat je daar wat wijzer wordt en dat ze nog extra onderzoeken kunnen doen. Ik hoor het graag!

Liefs,

Noes

Liefs,

Noes

Geplaatst

Heyyy noes...gefeliciteerd zeg! Wouw wat super gaaf dit.

Mijn testen zagen er net zo uit en zie mn handtekening...;-)

Die misselijkheid lijkt mij n goed teken. Nu door naar de eerste echo....

Okaasan succes donderdag ben echt benieuwd naar het resultaat. Ben echt heel heel heel benieuwd!!!

Hey lisselotje weer van start. You go girl!!!

Is je eerste poging nou meegerekend voor de verzekering???

Ook jij succes meid!!!

Geplaatst

Noes, ja, begrijpelijk. Die angst hebben we allemaal (vooral in t prille begin), maar je hebt in ieder geval mooie testen, dus voor nu zit t gewoon goed tot het tegendeel is bewezen ipv andersom! Op naar een mooie echo! Ik heb bij beide zwangerschappen rond week 5 a 6 bruin, roze en zelfs rood bloedverlies gehad. Zenuwslopend, maar blijkbaar maakte het niets uit ;-). Ja, bijna al op de helft hier haha, gaat heel hard, maar desondanksmals ik de echo zie, lijkt het net of dat mini mannetje in iemand anders buik zit, nog zo onwerkelijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden