Ga naar inhoud

Wachtbankje novemer 2013


Emsie

Aanbevolen Berichten

Hoi mede wachters,

Voor mij is het op dit bankje dat het duidelijk gaat worden of ik zwanger ben of door moet voor een cryo behandeling.

Schrijven jullie mee over alle spannende dingen en gedachten die op ons af komen?

mijn bloedtest is op 11/11. Ga denk ik volgend weekend testen...vandaag wd 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Dan gaan we gelijk op. Ik heb afgelopen woendag een cryo teruggeplaatst gekregen en moet de 11e bloed laten prikken. Moet jij na die 12 dagen ook zoveel utrogestan en progynova nemen?

En voel jij al iets? De dag zelf heb ik wel wat kramp gehad maar voor de rest voelt alles nog hetzelfde. Gelukkig ben ik druk met werk anders ga daar over nadenken en word ik helemaal gek :-)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Johanneke,

Ik gebruik 3maal daags 2 utrogestan balletjes, verder niets, dat moet ik sowieso tot 11/11 blijven doen. Voel op wat ongi krampjes in mijn onderrug na ook helemaal niets. Al heb ik nog steeds zeer pijnlijke (-)(-) na alle hormonen voor de ontwikkeling van follikels. En heb het idee dat ik vocht vast hou, weeg wat kilo's meer. Ga jij eerder thuis testen? Ik ben van plan om volgend weekend een thuis test te gaan doen. Hoeveel Pregnyl heb jij gespoten? Hoeveel tp heb je hiervoor al gehad en met of zonder resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mar, gezellig jij ook hier:good1:

 

Jaja, dit topic past me beter! ;) Hoe gaat het?? Ik heb hier niet echt goede hoop, geen zere boops meer na het uitwerken van de pregnyl, en dat is niet echt een goed teken. We gaan maandag, wd 10, trouwens testen, vond mn man beter. Moet me dus nog even een dagje extra inhouden! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sandra, wow dat zou super cool zijn, ben er nog niet van overtuigd dat het positief zal uitpakken, maar ik ga ervoor!

Mar, morgen al, oh dat is al snel, ben benieuwd net als jullie! Ga je het met de ochtend urine doen? Laat je het ons weten?

Twinklestar, ik ga eerder testen dan de bloedtest, wil het vooraf al weten, anders wordt de spanning me te groot hoor. Dit is wd 6, dacht aan wd 11 of 12, 12 is leuker voor mijn man dan kan hij er bij zijn, dus nog een weekje afwachten.... Jij al verdachte signalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mar, morgen al. Spannend. Die zere borsten kunnen ook later komen hè!

 

Emsie is je man weg? Ja kan me voorstellen dat je daar op wilt wachten. Voel je al iets? Ik krijg geen bloedtest omdat we de poging in dusseldorf doen. Dus moet sowieso zelf testen. Ik voel wel van alles. Borsten lijken iets gevoeliger (niet de hele tijd overigens) en ik ging vanmorgen de badkamer schoonmaken en werd echt een beetje misselijk. Ik heb stiekem goede hoop maar durf er niet vanuit te gaan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mar, morgen al. Spannend. Die zere borsten kunnen ook later komen hè!

 

Emsie is je man weg? Ja kan me voorstellen dat je daar op wilt wachten. Voel je al iets? Ik krijg geen bloedtest omdat we de poging in dusseldorf doen. Dus moet sowieso zelf testen. Ik voel wel van alles. Borsten lijken iets gevoeliger (niet de hele tijd overigens) en ik ging vanmorgen de badkamer schoonmaken en werd echt een beetje misselijk. Ik heb stiekem goede hoop maar durf er niet vanuit te gaan hoor.

 

Welke wd zit jij? Ja mijn man werkt deels van de week ik Duitsland, dus zaterdag is de eerste goede mogelijkheid, of woensdag, maar dat is het 'pas' wd 9. Vind ik zelf wat te vroeg om te testen, zeker na 10000e Pregnyl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

 

Dat klinkt allemaal weer spannend! Ik ga voor jullie duimen!!:goodluck1:

 

Ik heb zelf morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, een afrondings- en begingesprek. Hopelijk kan in deze cyclus ook de cryo nog teruggeplaatst worden.

 

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke wd zit jij? Ja mijn man werkt deels van de week ik Duitsland, dus zaterdag is de eerste goede mogelijkheid, of woensdag, maar dat is het 'pas' wd 9. Vind ik zelf wat te vroeg om te testen, zeker na 10000e Pregnyl.

 

Hoi, ik zit nu op wachtdag 7. Maar het was wel al een blastocyst van 6 dagen oud dus dan kun je eerder testen. Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik morgen al ga testen of braaf wacht op donderdag. Ben zo bang dat ik ongesteld word.

 

Oh ja dan liever wachten tot zaterdag. Zeker na pregnyl. Anders is de test misschien positief op dag 9 en weet je nog niet zeker of het van de pregnyl is of dat je zwanger bent.

 

Noes, jeetje jij hebt ook al een heel traject achter de rug. Hopelijk kan je direct door voor de cryo.

 

In welke ziekenhuizen lopen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo allemaal, ik kan weer fijn mee schrijven na een maandje pauze. Ik zit nu letterlijk op het wachtbankje van de fertipoli in Tilburg, wachten op de eerste echo om het bms te meten. Wij gaan voor een cryo tp. Ik duim voor jullie allemaal. Fingers crossed dat jullie gelijk doorkunnen Noes, ik zie Jou al veel te lang meeschrijven.

Liefs Mewe

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mewe!

 

We lopen een beetje gelijk op denk ik. Het is idd te hopen dat het deze keer gaat lukken! Maar ik ben ook alweer aan het sparen (vooral medicijnen) voor de 5e ICSI poging. Gelukkig zijn er veel lieve meiden op het forum die wat over hebben!!

Als de cryo niet lukt, dan willen we gelijk door met de nieuwe poging. De tijd dringt voor mij. Ik zit nu bij het M.CK in Leiderdorp. We gaan ons ondertussen ook orienteren op het buitenland, waarschijnlijk Dusseldorf of Turkije, als er maar geen lange protocollen en wachttijden zijn...

Meiden, sterkte met wachten!!

 

Liefs,

Noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, dat was een kort zitje op dit wachtbankje! ;) Vandaag getest, en... hartstikke negatief natuurlijk: ik begon gister al een beetje ongi te worden dus het verbaasde ons niks! Voelde echt wel een duidelijk verschil tussen onze gelukte poging en nu! Dus we gaan vol goede moed op naar ronde 2!

Hoe gaat het met jullie?

Emsie, jij weet het ook bijna, spannend! Hoop zo dat jullie wel positief testen! Succes nog even die laatste wachtdagen!

Twinklestar, hoop dat de misselijkheid van een beginnende zwangerschap komt! Ik ga voor je duimen!

Noes, hoe was je afspraak in het ziekenhuis? Krijg je deze cyclus een cryo teruggeplaatst? Heel veel succes vast!

Mewe, jij ook heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè getsie Mar, weet je het zeker? Op welke wachtdag zit je nu?

 

Noes, wij lopen in Dusseldorf. Ze hebben inmiddels wel een wachtlijst geloof ik dus als je wilt uitwijken kun je het beste nu al bellen. Mocht het niet doorgaan kun je altijd weer afzeggen hè. Zijn de bevruchte eicellen wel van goede kwaliteit? Als dat zo is en het gaat steeds mis bij de innesteling kan ik je echt aanraden eens een afspraak bij dr. Pfeiffer te maken in Dusseldorf. Zie ook het topic onder medicijnen over alan beer.

Maar eerst maar eens deze cryo afwachten toch? Wellicht is dit wel de topper die lekker blijft zitten!

 

Mewe, spannend. Succes alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mar, neeeeeeee, shit zeg! Al gemeld bij het zkh? En nu gelijk door voor tweede icsi?

 

Hier blijf ik buikpijn houden, al sinds de punctie, maar de ene dag minder dan de andere. Borst pijn is dragelijker geworden. Onderrug doet steeds meer zeer, heb daardoor het idee dat er een menstruatie aankomt...maar het is wd 7 dus we wachten nog even af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkle, wat spannend meid! Wat ik je wil zeggen, ik begrijp je onzekerheid mbt Pregnyl. Maar je hebt maar 5000 gespoten toch! Ennuh morgen is 14 dgn na punctie, zou dus heel goed kunnen.

maar doe vooral waar je jezelf goed en beter bij voelt. Ik duim mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes, sterkte morgen met het gesprek!!!!! Ik hoop dat je gelijk verder kunt. Deze cryo gaat 'm worden.

 

Emsie, hou de moed erin! Nu begint de spannende tweede wachtweek....

 

Groetjes,

Moes....ook alweer druk aan het sprokkelen voor ritjes voor poging zes, de laaaaaatste keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes sterkte morgen met je gesprek en ik hoop dat dat je deze cyclus nog mag. En dat is dan een plakkers. Fingers crossend.

 

En Moes jij heel veel sterkte met al je ritjes bij elkaar krijgen.

 

Mar heeft het al door gezet, Ik wil geen valse hoop geven. Maar ik kreeg op wd 7 een bloeding. Dacht dus dat het voorbij was. Test gaf ook niets aan. Maar de volgende dag stopte het. Nu mag ik mij gelukkig prijzen en ben ik 6 weken zwanger.

Twinkel je vroeg je af wanneer je het beste kan testen. Ik heb ook een TP van een blasto gehad. Had gehoopt vrij snel wat te zien, aangezien ik ooit bij mijn eerste TP al op wd 8 een streep zag. Deze keer zag ik pas wd 11 een heel licht streepje. Uiteraard is het bij iedereen weer anders. Heel veel succes

Emsie nog een paar dagen. Ik ga voor je duimen.

Hoop jullie snel in een uitgerekend topic te zien.

Lfz Ig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkle, wat spannend meid! Wat ik je wil zeggen, ik begrijp je onzekerheid mbt Pregnyl. Maar je hebt maar 5000 gespoten toch! Ennuh morgen is 14 dgn na punctie, zou dus heel goed kunnen.maar doe vooral waar je jezelf goed en beter bij voelt. Ik duim mee.
Hoi José, het is een cryo (van de poging waaruit mijn zoontje is geboren) dus geen punctie en pregnyl. Maar misschien ben je in de war met iemand anders hier? Ik zit vandaag op wachtdag 7 (tp is altijd 0 dacht ik).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinklestar, ik zat gister op wd 10 en vandaag heeft het echt doorgezet.

Emsie, ik ga het zkh vandaag bellen, hoop dat we in jan. weer voor een nieuwe poging kunnen gaan. Met hopelijk meer succes!

Iggie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij onze eerste poging begon ik ook op wd 9 ongi te worden en zette het op wd 11 ook door, precies zoals nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mar wat verschrikkelijk balen. heel veel sterkte!!!!

Lfz Ig

 

Dankje! Maar we zijn absoluut niet in zak en as hoor! ;) We hebben 2 gezonde kinderen en dat scheelt echt vergeleken met de vorige pogingen! :) Heb het ziekenhuis vanmorgen gebeld en we mogen in december weer beginnen met de deca. We doen het lange protocol, dus eind januari hopen we weer een terugplaatsing hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden