Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Noes, wat een shit nieuws! Dat wil ik niet horen!

Dit had ik ook. Het kán goed komen maar de kans is klein lees je overal op het net. Grote dooierzak had ik ook, met hartactiviteit.

Ging mis bij mij. Het HOEFT echter niet dus hou 'n beetje hoop schat.

Liefs, Moes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O nee Noes. Het zal toch niet. Ik heb er helaas geen ervaring mee. Maar ga zo hard voor je duimen dat je maandag een mooie echo hebt.

Sterkte meis en een digi knuf

Geplaatst

oooh neee noes. dit was niet het nieuws waar je op zat te wachten. wil je heel veel sterkte toewensen, en ik hoop dat je maandag een mooie echo zult hebben.

dikke knuffel voor jou en je hubbie

Geplaatst

Neeh Noes, wat schrikken! Ook ik heb helaas geen groeispurt meegemaakt, wel de andere afloop! Ik ga stevig duimen dat je het bespaart mag blijven. Sterkte met deze helse dagen tot maandag.

Geplaatst

Oooh nee Noes!!! Niet wat je wilde zien vandaag! Getsie meid, wat een onzekere rotweek staat jou voor de boeg! Heeeeeel veel sterkte meid!

Geplaatst

Hè nee Noes, wat een klotenieuws! Ik ga ook heel hard voor je duimen dat het er maandag positiever uitziet, veel sterkte voor de komende dagen en dikke knuffel xx

Geplaatst

Dank voor de lieve woorden. Ik weet het, het kan 2 kanten opgaan: Of het is al gestopt en het wordt een miskraam of er gebeur een wonder en het heeft nog een groeispurt.

Ik heb natuurlijk heel internet al afgespeurd naar verhalen en je ziet dat beide kunnen gebeuren. Het is dus weer echt afwachten wat het doet.

Ik vraag me toch wel eens af of het bij ons in de MMM nou nooit eens normaal kan??!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noesje, niet te veel meer speuren, hoe moeilijk dat ook is.

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. En inderdaad wat je schrijft, wij, hier in de MMM, hebben gewoon recht op een normale gang van zaken. Bleggh.

Ik hoop dat je de komende dagen nog wat leuke dingen gepland hebt, zodat de tijd niet zo langzaam gaat.

Geplaatst

...Noes ik lees net je berichtjes :-( .... jeetje zeg wat gebeurd er toch allemaal?! Wat ontzettend vervelend voor jullie en man man man wat een onzekerheid!!!

ik blijf gewoon met je meeduimen dat het maandag gegroeit is. Kom op vruchtje mét hartje je kan het!!!!

Geplaatst

Helaas vandaag nog minder goed nieuws: vanmiddag is het bruinverlies begonnen en ik voel ook de hele tijd kleine vage krampjes.

Ben bang dat het nu echt foute boel is. Ben zo verdrietig. Als het doorzet ga ik morgen bellen voor een eerdere echo.

okaasan, morgen komt bij jou de consulente voor MvM toch? Leuk en spannend voor je!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ah nee Noes dat willen we niet horen. Ik had nog goede hoop na gisteren, maar nu ziet het er wel minder goed uit. Ik blijf wel nog even voor je duimen.

Geplaatst

Oh Noes getver zeg. Toch blijf ik nog even doorduimen hoor. Het mág gewoon niet misgaan. Maar ik kan me goed voorstellen dat de moed je in je schoenen zakt, of misschien nog wel verder.

Morgen inderdaad om 12 uur MvM, en ik ben er echt heel zenuwachtig voor. Vraag me nu af waarom ik me zo snel opgegeven heb, want volgende week gaan we een week op vakantie en om nu kratten mee te nemen op vakantie. Hahah, lijkt me slecht plan. Lekker klotsen in de auto en op de boot.

Maar ook voor komende maandag ben ik echt al heel zenuwachtig. Gelukkig heb ik wel het gevoel dat de tijd snel gaat, maar daar denk ik zondagochtend vast anders over. En de kans dat er geen hartje te zien is, boezemt me echt wel angst in. Ik ben echt wel bang voor maandag. Want stel nou dat het niet goed is, dan is het gelijk zo definitief. Zolang ik geen echo heb, kan het nog twee kanten op, kan ik er bij vlagen een heel klein beetje in geloven dat ik zwanger ben. Maar als maandag blijkt dat het mis is, dan is deze droom, pats boem, over.

Nou ja, verlengde wachtweken noemen ze dit ook wel toch? Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want dit voelt echt wel anders dan die laatste dagen vóór je mag testen. Maar om nu te zeggen dat het plezierig is, nee dat vind ik ook weer niet.

En verder voel ik me door al dit bovenstaande een enorme tutmuts, zeker na de berichten van Noes. Dus sorry Noes.

Geplaatst

Maakt niet uit hoor, Okaasan, zo voelde ik me ook! We zijn allemaal zo onzeker, vooral in die zogenaamde verlengde wachtweken. Maar meestal gaat het goed hoor, en bij jou dus ook!

En het is alleen maar goed dat MvM zo vroeg komen, heb je altijd een excuus dat het nog te vroeg is...

Leuk dat je op vakantie gaat, waar ga je naartoe?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Lieve noes, ik wil je van deze kant heel veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel meid. Heb er even geen woorden voor.

Okaasan, hoe heb jij het ook al last van allerlij kwaaltjes. Succes morgen met mvm gaat hele maal goed komen.

Hier dacht ik dat ik vandaag een goede dag had. Had lekker vrij dus had pyjama dag. Maar werd vanmiddag zo misselijk dat alles er weer uit kwam.

Maar ja vind het niet zo erg is alleen maar goed.

Geplaatst

Noes, dank je wel voor je lieve berichtje. We gaan naar de UK, op bezoek bij hele goede vrienden. Echt heel veel zin in.

Moedeloos, Hè vervelend dat je nog zo misselijk bent. Ik heb nu niet zo veel klachten meer. Wel erg heel erg moe, rugpijn bijna over sinds vandaag, borsten bijna geen last meer van, misselijk af en toe en beetje, maar voelt meer alsof je heel erg zenuwachtig bent, in de middag en avond veel krampjes waarvan ik niet altijd weet of ze uit mijn baarmoeder komen, of toch van mijn darmen. Kortom, niet echt iets waardoor ik me heel erg zwanger voel. Wat dat betreft mag je zeker wel wat van je misselijkheid deze kant op sturen. Dat zou voor ons beiden fijn zijn. Hoe doe je dat trouwens met werken als je continue zo misselijk bent?

Geplaatst

Okaasan, nou bij deze stuur ik wat misselijkheid jou kant op haha.

Nou met werken gaat wel ben voor mezelf en werk in een familie bedrijf. Dus begin al iets later en heb een zittend beroep dus het gaat allemaal nog wel. Maar volgende week 2 weekjes vrij dus kan ik lekker rustig aan doen.

Geplaatst

Okasaan, hoe was het met de MvM? Een mooie dikke teststreep? Oh en we zenuwen samen de komende dagen door hoor. Hier hetzelfde liedje, wordt heen en weer geslingerd van 'kom op het zal toch wel goed zitten' tot 'het is vast allang gestopt met groeien' en dat 30x op een dag. Pff, was het toch maar vast maandag. Hopelijk is het dan goed en kunnen we wat rustiger gaan genieten.

Oh en trouwens heb ik ook nog steeds niet veel kwaaltjes, hoewel ik me gisteren wel wat misselijker voelde en ik wel moe ben. Maar ja, dat was ik al, zeker met de twee kleintjes die al rondrennen hier.

Moedeloos, wat sneu dat je net lekker een pyjamadagje relaxen denkt te hebben en dan toch weer zo misselijk. Ook al is het een goed teken, je mag er best van balen toch?

Noes, kom jij de tijd een beetje door?

Geplaatst

Hier ook dodelijk moe Jett. Kruip nu dus even een uurtje mijn bed in, anders haal ik het einde van de dag niet. Het voelt namelijk of dat einde van de dag gewoon nu is.

En ik ben geslaagd voor de test, niet een super dikke streep, maar ik mag mee doen. Domme doos als ik ben had ik niet bedacht dat we op vakantie zouden zijn, dus had ik me ook best later op kunnen geven.

Verder kwam de informatrice wat twijfelend binnen, of die stukadoor bij ons bezig was (er stond een busje voor de deur met heel groot stukadoor Huppeldepup B.V. erop). Dus ik dacht, nou ja, dat mens is niet goed bij haar hoofd, wat gaat haar dat aan. Bleek hij een vriend van haar te zijn en dus uiteraard te weten wat voor werk zij doet, dus als hij haar bij mij binnen zag, zou hij gelijk weten dat ik zwanger was. Hahah, moest er erg om lachen. Nou, dan hoopte ze maar dat hij haar niet bij mij binnen had zien gaan. Erg grappig vond ik het.

[ATTACH=CONFIG]5529[/ATTACH]

Geplaatst

Noes, hoe gaat het ermee? Nog steeds (bruin)bloedverlies en/of krampen. Hoop dat het weer verdwenen is, en dat je tot maandag goede hoop kan hebben op een goede afloop. Want dat moet gewoon. Wat moeten we hier zonder jou? Dat kan niet hoor.

Maandag is sowieso een heel erg spannende dag hier; Jett, Noes en ik een echo. Ik vind gelukkig dat de tijd snel gaat, hoop dat dat bij jullie ook zo is.

Geplaatst

He, ik zie een mooie streep okaasan! gefeliciteerd!!

Vandaag nog steeds bruinverlies met stolsels dus ik heb maar even met het M.CK gebeld en mag morgenochtend al komen voor een echo Kunnen ze even nakijken hoever het staat..

Wel beter, dan hoef ik tenminste niet het hele weekend te wachten.

Na het ongeloof van maandagavond, de tranen met tuiten gisteren, begint het besef nu te komen dat het echt weer over is. Vandaag maar veel naar buiten geweest, naar m'n paard en gefietst door de duinen naar het strand. Ik moest eigenlijk werken vanavond, maar heb me toch maar ziek gemeld, ik ben bang dat de krampjes erger worden en het een bloedbad zou worden, ook was m'n hoofd niet echt bij werken... Morgen ben ik gelukkig al vrij.

Nog even volhouden dames, het is zo maandag!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Okaasan wat fijn dat mvm test goed was.... enne succes maandag! think positive meid!!!

@Noes, sterkte meid.... wel/niet/wel/niet, hoop dat je duidelijkheid krijgt mrgn.... goed dat je je ziek hebt gemeld! terecht!

Geplaatst

Goed zo Noes, meld je inderdaad gewoon ziek en zorg goed voor je zelf. Gewoon even Noes-time. Daar heb je meer dan recht op, hoe dit ook afloopt. Wat goed dat je gebeld hebt en dat je morgen mag komen. Heel veel sterkte

Na de mooie MvM test vanmiddag, hier een uur geleden ook tranen met tuiten. Ik heb zo het gevoel dat het niet goed is, alhoewel ik ook geregeld het idee heb dat het vooral ongeloof is na al die jaren.

En daarnet kreeg ik een redelijke bloeding. Echt wel een inlegkruisje vol en helder rood. En ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar met die krampjes er telkens bij, heb ik er dus echt geen vertrouwen meer in. Getver de getver, waarom kan het niet eens gewoon normaal. Nu lijkt maandag opeens nog heel ver weg :-(

Geplaatst

Noes, fijn dat je eerder mag komen zodat je weet waar je aan toe bent! Zowiezo sterkte meid!

Okaasan, mooie test hoor! En getsie, wat is dat nou weer voor stom bloedverlies! Grrr, wat kan dat je dan nog eens extra onzeker maken he?! Heb je voor morgen en overmorgen nog wat leuks gepland als afleiding tot maandag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden