Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Super om te horen Caro!! Ben blij voor je!

Nu ik nog ;-) Borsten zijn vandaag minder gevoelig. Zal zo blij zijn om morgen even een update van de status van mijn krummel te krijgen ;-)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fantastisch Caro! Goed zo'n eigenwijs krummel daar houden we van ;-) . Geniet ervan meid.

Toekie heel veel succes ook jij morgen....eindelijk een kijkje nemen, hou het topic in de gaten.

Hier weer beter, alleen nog wat gerommel in mijn buik, en weer als vanouds MOE. Dus nog even kopje thee en dan weer lekker op een oor. Fijne avond allemaal x

Geplaatst

Zijn jullie ook zo in de war? Ik ben echt supersnel afgeleid en weet vaak aan het einde van de zin niet meer waar ik het over had..

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

haha, heel herkenbaar. Vooral ook een geheugen als een zeef. Denk telkens 'oh dit onthou ik wel even', om er een halve dag later achter te komen dat ik het dus toch vergeten ben te kopen/pakken/zeggen/doen. Maar ja, er zit dan ook wel iets heel afleidends in onze buiken.

Toekie hoe was je echo??

Geplaatst

Het is weer niet goed! Geen vruchtje (meer). Er was zelfs even sprake van dat het embryootje in de eileider zat. Die kans is na bloed prikken en nog een echo behoorlijk geslonken maar nog niet nul. Maandag weer hcg prikken en kijken en check. Ik zit in een ontzettend slechte film en heb verder eigenlijk geen woorden. Er is nog maar een deel doorgedrongen volgens mij. Ben daas en af en toe voel ik even verdriet maar ik ben vooral in shock en kan het eigenlijk niet geloven.....

Geplaatst

Lieve Lieve Toekie

Wat is dit vreselijk oneerlijk.

Voor de derde keer sta jij weer met lege handen. Hoe kan dit nou. Ik leef enorm met je mee.

Een hele dikke knuffel voor jou.

Heel veel liefs

Geplaatst

Jezus Toekie, wat afschuwelijk en zo oneerlijk. Heb er verder geen woorden voor, ben er stil en verdrietig van. Heel veel sterkte en knuffels xx

Geplaatst

ach nee Toekie, wat een k.. situatie nu weer. Niet alleen geen vruchtje maar ook nog de schrik dat het bbz is. Ik hoop en duim dat dat niet zo is. Heel veel sterkte en ik denk aan je. X

Geplaatst

Toekie, meid hoe is het met je? Moet veel aan je denken. Heb je/ heeft men enig idee waarom het bij jou steeds misgaat? Dikke knuffel maar weer

Geplaatst

hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?

Nog last van zwangerschapskwaaltjes?

Mijn reukvermogen is erg toegenomen. Ik kan slecht tegen schoonmaakgeuren en breezer.....jak

Nog steeds jeukende tepels en ik eet veel te veel; niet leuk want ik wil niet te veel aankomen in het begin. Maar als ik begin te eten kan ik niet meer stoppen:(

Geplaatst

De kwaaltjes lijken weer iets minder, hoewel ik nog wel erg moe ben. En eten doe ik helaas ook nog te veel, maar als ik het niet doe voel ik me ook niet goed. Reukvermogen was al toegenomen. Ik heb vrij veel last van hoe sommige mensen ruiken en wordt misselijk van rooibosthee (en dat dronk ik veel).

Verder begin ik me alweer een beetje onzeker te voelen voor de echo volgende week.

Succes vandaag Toekie! Ik heb veel aan je gedacht dit weekend.

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

Noes73, 40jr. - 1e kindje - uitgerekend 2 aug. - miskraam :(

Jett, 41 jr, - 3e kindje - uigerekend 13 aug

Marga13, 28jr, - 1e kindje - uitgerekend 14 aug

Okaasan, ? jr, - 1e kindje - uitgerekend 16 aug - miskraam :(

Johanneke, 28 jr - 1e kindje - uitgerekend 23 aug

Andrealina, .. jr- 1e en 2e kindje - uitgerekend 20 aug

Caro- lin, 38 jr - 1e kindje - uitgerekend 28 aug

Lacta, 42 jr - 1e kindje - uitgerekend 1 sep

Toeki, 35 jr. - 1e kindje - uitgerekend 4 sep.

Arzu, 31 jr. - 2e kindje - uitgerekend 14 sep

Echo:

Caro- lin - 8-1 3e echo; 6,5 weken (groeiachterstand), 15-1 4e echo

Johanneke - 8 jan - 1e echo

Jett - 22 jan - vk

Marga13 - 21 jan - 2e echo

Toeki - 16 jan - 1e echo - 20 jan extra controle ivm weinig HCG

Lacta - 21 jan - 1e echo

Geplaatst

Toeki heel veel sterkte vandaag, heb ook veel aan je gedacht!

Lacta jij ook suc6 morgen met je echo en Jett ook overmorgen.

haha ik lust juist alleen maar rooibosthee en verder BAH! haha. Verder zou ik het liefst de hele dag slapen! Komt denk ik omdat ik s'nachts erg naar droom. Meer die daar last van hebben?

Alle dames suc6 met de verlengde wachtweken!

Liefs Marga

Geplaatst

[h=2][/h]

Noes73, 40jr. - 1e kindje - uitgerekend 2 aug. -
miskraam :(

Okaasan, ? jr, - 1e kindje - uitgerekend 16 aug -
miskraam :(

Toeki, 35 jr. - 1e kindje - uitgerekend 4 sep.

Echo:

Johanneke - 8 jan - 1e echo, 28 jan 2e echo (vk)

Jett - 22 jan - vk

Toeki - 16 jan - 1e echo - 20 jan extra controle ivm weinig HCG

Lacta - 21 jan - 1e echo

Geplaatst

Hcg was gestegen! Niet zoals normaal in een zwangerschap maar toch wel behoorlijk (naar 4100). Echo gemaakt en overleg en het is nog waarschijnlijker dat het in de baarmoeder zit mede omdat ik geen buikpijn heb. Mijn lichaam heeft alleen nog steeds niet door dat het niet goed zit. Nu afwachten tot maandag. Pfff, alweer. En dan willen we de pillen om het op te wekken maar hopelijk komt het uit zichzelf deze week. De krampen van vrijdag hadden dus met het hcg te maken en niet met een naderende miskraam helaas. Ik voel me buiten moe en geen eetlust helemaal niet meer zwanger en mijn hcg is gestegen dus meiden, het hoeft allemaal niks te zeggen als kwaaltjes afnemen.

Veel succes met de echo's Lacta en Jett!!!

O ja, kan ik uit de lijst worden gehaald? En hoe haal je de ticker weg?

Geplaatst

Noes73, 40jr. - 1e kindje - uitgerekend 2 aug. - miskraam :(

Okaasan, ? jr, - 1e kindje - uitgerekend 16 aug - miskraam :(

Echo:

Johanneke - 8 jan - 1e echo, 28 jan 2e echo (vk)

Jett - 22 jan - vk

Lacta - 21 jan - 1e echo

Geplaatst

Toekie, gelukkig lijkt het dan niet op een bbz?! Maar rot dat je nu alleen maar kan afwachten. Hoop dat het dan maar snel gebeurt. Heel veel sterkte de komende tijd. Kun je je ticker niet verwijderen in je handtekening?

Marga en Lacta heel veel succes en hopelijk plezier morgen met de echo's.

Ik heb gisteren een pretecho gehad; een van de verloskundigen moest voor haar opleiding echografie nog wat echoplaatjes hebben en vroeg een aantal zwangeren, waaronder mij dus, of we zin hadden in een extra echo. Ja wat denk je :-) . En aangezien ons leeuwtje niet op de goede manier wilde gaan liggen (ze moest hem/haar in profiel hebben), hebben we zeker 20 minuten naar ons wondertje kunnen kijken. Het lag heerlijk wat de bewegen en te dobberen, fantastisch.

En dan krijg ik woensdag ook nog mijn gewone termijnecho, wat een luxe! Hij loopt nu in ieder geval precies volgens schema qua groei, dus helemaal goedgekeurd.

Ik eet hier ook nog steeds meer dan me lief is, maar wat jullie ook al zeiden, als ik het niet doe, voelt het ook niet goed. Probeer wel niet al te ongezond te doen en heb nu een ding voor zuivel. Oh en ik droom ook de meest rare en nare dingen, vreselijk onrustige nachten daardoor. Helaas al bijna een week geen middagdutje kunnen doen en dat breekt af en toe wel op. Zo meteen lekker even in bad en dan vroeg naar bed.

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeee het is wéér mis :-(

Het kindje is met 5-6 weken gestopt met groeien.

Ben er kapot van!

Een intens verdrietige Lacta

Geplaatst

Kl*te... Lacta ....jezus wat gebeurt hier toch allemaal?? Wat ongelooflijk triest en ellendig, heel veel sterkte om dit wéér te verwerken. Hoe ontzettend oneerlijk xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden