Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou ik snap het punt niet....

Er wordt alleen maar gevraagd of de baby's nog in of buiten de buik zitten. That's it.

Als we niet eens meer mee mogen leven met een bijzonder forumlid wat 3 prachtige kindjes bij zich draagt....

Als ik in de winkel een bekende tegenkom kun je toch ook normaal vragen hoe is het met je vriendin..

Of moet je dan ook ineens zeggen: Moet je zelf maar vragen aan die persoon...

Geplaatst

Bent t compleet met je eens nanny maar probeer t dan maar te laten omdat t toch verkeerd word opgevat.

Ach ja wat moet ik er van zeggen.......... er is altijd wat!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Hier niet veel te vertellen druk aan het verbouwen dus de tijd vliegt. Begin een klein beetje zenuwachtig te worden als ik aan dinsdag denk. Hoop zo dat alles goed gaat.

Lisselot; dat zier er heerlijk uit,creatief hoor!! Fijn dat de pregnyl eruit is nu nog even broeden en op naar een +test. Heel veel succes voor maandag morgen.

Bianca; een lekker druk weekend dan vliegt de tijd;-)) veel plezier

Kim; hopelijk gaat er nog wat extra mee doen. Ik had de laatste keer veel follikels die ook pas laat mee deden en dat waren goede eicellen achteraf.

Remmir; fijn dat het er goed uit ziet. Fijn dat je de fm in Hengelo mag doen is toch pittig om iedere keer zo’n stuk te reizen. Spannend dat ze terug plaatsen na 5 dagen, lijkt me een beetje eng. Terwijl het natuurlijk klopt dat het dan wel sterker is.

Eslief; wat super dat het bevrucht is!!!! Dit moet gewoon het gouden ei zijn.

Noes; fijn dat er duidelijkheid is en je verder kunt. Ik heb een artikel gelezen over de AMH waarde waar er werdt uitgelegd dat dit verschilt over de jaren. Heb het geprobeert terug te vinden maar dat is me niet gelukt.

Hopelijk knapt je paard snel op

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Inbreken een beetje kinderachtig.. had bianca gewoon even een prive berichtje gestuurd als je het ongepast vond.. kleine

moeite en verder geen gezeur hier..

@sjoke spannend al bijna dinsdag hht schiet al op he.. kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.. ik heb morgen p

tp vind het ook zo spannend

Geplaatst

Op deze manier is dit forum gewoon NIET leuk meer. Vergeet niet dat dit een openbaar forum is!

Maar ik ben weg hoor...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Sjoke, yes bijna dinsdag! T gaat voor jou nu ook opschieten!

Eslief, yeah morgen de tp! En dan broeden maar ben zo blij voor je!

Kim, morgen weer een echo! Gelukkig word je buikpijn minder! Komt dan denk jk toch van de echo! Als je t morgen weer hebt weet je t gelijk!

Lisselotje, graag gedaan hoor t was een kleine moeite! Voortaan gaat t wel prive dan vallen er iig geen mensen over! Al blijf ik t raar vinden ;-)

bijna maandag! Kan jeje zelf nog bedwingen?

Hier terug van een drukke dag en lig al heerlijk in mn bedje r is uit eten met vrienden. Net in een mega harde regenbui terecht gekomen. Ik zag op de snelweg niks voor naast of achter me ik scheet zeven kleuren haha wat was dat eng zeg! Dag twee bijna voorbij!voor mn gevoel word dit hem niet. Ik heb al vanaf dag 1 t gevoel ongesteld te worden en heel de tijd rare steken. Ach nog een kleine week dan weet ik t hopelijk wel normaal werd ik altijd op dag 7 (as do) ongesteld als ik niet zwanger was dus ben benieuwd!

Liefs Bianca

Geplaatst

Die mening deel ik niet beanie.. ik vind het een harstike leuk forum!!

@bianca nou niet de moed verliezen hoor.. kom op beetje positief:) harde regen is doodeng.. blij dat je veilig thuis bent.. hoop dat je lekker gegeten hebt:) eindelijk is de pijn hier nu goed te doen.. ben zenuwachtig voor morgen!! Spannend

Geplaatst

Blijf t jammer vinden Beanie dat je in dit topic inbreekt. Zo komt er alleen maar een hoop onrust die nergens voor nodig is. Je reageert hier nooit dus vind t onterecht. En anders had je t altijd via een prive bericht kunnen doen. En ik vind t een heel leuk forum en als jij dat niet vind is dat jou probleem. Maar maak t voor ons dan ook NIET niet leuk! Dit is namelijk nergens voor nodig! We zijn hier om elkaar te steunen en ervaringen uit te wisselen en niet voor dit soort dingens.

Geplaatst

Eslief, ben de moed al verloren! Maar geeft niet! Ja regen was echt flink waardeloos! R zei al dat er slecht weer op komst was dus ik ben gelijk gaan rijden!.

Fijn dat de pijn minder is. Goed naar zuster Bianca geluisterd en neem je die mollen nog steeds in? Oja en de bollen ook he ;-)

Hoezo ben je.zenuwachtig.meid.t is altijd een bijzonder moment moest je om 2uur?

Geplaatst

Zet 'm op Eslief!!! Daar ligt de volgende van ons topic met een volle blaas! Toitoitoi!

@Bianc, jij weer een dag weggestreept! Wat een weer inderdaad, lekker thuis op de bank hangen!

Dit is een heel fijn topic, dat ben ik met Eslief eens. Iedereen schrijft vanuit zijn hart en met de beste bedoelingen. Zowel Beanie als Bianca. Opgelost!!

Fijne avond!

Moes

Geplaatst

Bianca,

Ik heb het vandaag gezellig druk gehad. Mijn dochter had vandaag haar kinderfeestje en daarna taart gebakken en alle andere dingen gedaan.. Slingers opgehangen, dus ju ff relaxen en dan lekker mijn bed in om morgen uitgerust te zijn voor alle visite.. Ze zal wel heel vroeg wakker zijn om haar kadootjes te krijgen..

Bianca houd moed.. Misschien is dit hem wel voor je juist omdat je allerlei dingen voelt...

Kim succes morgen met de echo

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@eslief, succes morgen met de tp.

@lisselotje, al vast een heel fijne dag morgen en gefeliciteerd met je dochter.

@bianca, kom op meid probeer positief te blijven het is nog zo vroeg.

@sjoke, nog even geduld en het is al weer dinsdag.

Morgen om 8.30 uur al de echo, dus dat wordt vroeg mijn bedje uit. Ben benieuwd of die kleintjes ook mee zijn gaan doen. En hopelijk niet weer zo veel last van mijn buik na de echo. Mijn dochtertje heeft morgen een optreden met de peuterdansgroep. Is voor een open dag van de vereniging. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen.

Geplaatst

Oké meiden, ik grijp even in. Er is hier een lichtelijk conflict ontstaan. Dit forum is openbaar en iedereen mag zn mening geven. Maar daarbij mag elkaars privacy niet geschonden worden.

Ondanks dat Happinez een bijzondere zwangerschap ondergaat, kiest zij er blijkbaar toch voor om zich even op de achtergrond te houden. En dat dienen we te respecteren, hoezeer we ook met haar meeleven.

Bij deze spreken we af, dat als er iets te melden valt, dat Happinez dit zelf doet. Tenzij zij heeft aangegeven dat een ander dit voor haar mag delen. Verkeer via pb is ook een goede optie, daarbij stoot je niemand voor het hoofd.

Bij deze is bovenstaande discussie gesloten, er is genoeg gezegd. Maar laten we vooral verder gaan met hetgeen waarvoor dit forum bedoeld is, zonder elkaar af te branden.

groet Jose

Geplaatst

bedankt allemaal! ik kan er niet van slapen:) ben heel benieuwd hoe ons gouden ei zich is gaan delen:)

@kim veel succes bij de echo.. ik herken de pijn die je aangeeft.. ik herkende dit ook niet van de vorige behandeling.. bij elke echo had ik een dag buikpijn.. een soort blauwe plek gevoel van binnen.. ik hoop dat het voor jouw eenmalig was en dat er flink wat eitjes zitten! succes!

@lisselotje je hebt dus een leuke verjaardag gehad! toppie! hoe voel je je verder? reuze spannend lijkt me! ik duim voor je!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hoe is het hier?

Ik kon het vanmorgen toch niet laten om te testen... Ik heb met de kV 2 voor 4,99 getest en ik weet dat die er om bekend staan dat ze langere tijd licht blijven..

Ik heb niet met mijn eerste ochtendurine getest...

Maar ik zie toch een heel licht tweede streepje.

Ik heb geprobeerd er een foto van te maken. Ik zit nu op wd8.

nu5evy3y.jpg

Geplaatst

Lisselotje ik kijk om mijn telefoon en kan de foto niet zo goed zien maar volgens mij zie ik ook een streepje.

Ik zit nu in de wachtkamer. Spannend

Geplaatst

@ lisselotje voorzichtig gefeliciteerd ik zie hem wel! Het is nog vroeg, hopen dat hij goed blijft zitten de komende maanden

Gr Emm

Geplaatst

Ben weer terug van mijn echo. Er zijn er nu twee van 13-14 mm, vier van 11 mm en dan nog drie kleintjes. De groei valt me een beetje tegen. Ik had verwacht donderdag of vrijdag de punctie maar ik vraag me af of dit er nu wel inzit aan gezien het langzaam groeit. Dinsdag weer terug voor de volgende fm.

Geplaatst

IVF & ICSI in januari/februari

thumbup.gifWie is wiethumbup.gif

Bianca1, 29 jaar, 2e kindje, ICSI 1, voorburg

Emmiline, 34 jaar, 1e kindje, ICSI 1, Cryo tp, AZM

Eslief, 33 jaar, 3e kindje, ICSI 1, Isala klinieken Zwolle

Kim 1980, 33 jaar, 2e kindje, IVF, Catharina zh

Lisselotje, 36 jaar, 3e kindje, ICSI 2, Leeuwarden/Groningen

Mette's mam 37 jaar, 2e kindje, IVF/ICSI 4? Leeuwarden/Groningen

Moes, 41 jaar, 2e kindje, IVF 6, DD

N@nny, 31 jaar, 3e kindje, Cryotp AMC

Noes73, 40 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI 5, DD

Remmir, 35 jaar, 1e kindje, ICSI 5 DD

Seef74, 39 jaar, 2e kindje, Cryo tp AMC

Sjoke, 1e kindje, Cryo tp

Pippe, 29 jaar, 2e kindje, ICSI.

goodluck1.gifAfsprakengoodluck1.gif

28 januari: Kim 1980 3e FM

30 januari: Mette's mam oriënterend gesprek

03 februari: N@nny intake gesprek

03 februari: Emmiline echo baarmoederslijmvlies

gekruiste%20vingers%204.gifTestengekruiste%20vingers%204.gif

2 februari: Lisselotje

love7.gifZwangerlove7.gif

sad.gifNiet zwangersad.gif

Geplaatst

Hij zit erin.. 6 cellig redelijken kwaliteit. Hij loopt iets achter had 8 cellig moeten zijn maar er zaten 2 grote cellen die elk moment konden gaan delen.. dus nu broeden

@kim had verwacht dat er meer zaten maar het is een mooie score! Op naar dinsdag het kan snel gaan.. maar denk ook dat je dat niet red

@lisselotje ik zie er ook 2!!! Wat spannend!!

Geplaatst

Spannend Eslief! Broed ze! Voor iedereen trouwens, die lekker het nestje warm zit te houden :-)

En alvast een voorzichtige felicitatie voor Lisselotje

Sent from my iPad using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden