Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

6adavemu.jpg

De echo was super... Baby was lekker beweeglijk en we hebben het hartje voor het eerst gehoord.. En mijn kinderen waren helemaal trots.. Mijn zoon zei: mama wat was dat lief en schattig!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Lisselotje, wat fijn voor je dat je zo'n mooie echo hebt gehad, en schattig hoe je kinderen erop reageren!

Hoop voor je dat de blaasontsteking nu snel weggaat en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap!

Liefs,

Noes

Geplaatst

noes en remmir,

bedankt... ja is echt mooi om te zien hoe mijn kids al zo trots zijn op hun broertje of zusje...

dus nu gaan wij lekker genieten...

gelukje wanneer mag jij weer voor echo?

en vlinder?

Bianca, Jij nu ook lekker genieten van de zwangerschap? wanneer heb je de onderzoeken bij uroloog? Ga jij ook binnenkort afspraak maken voor 20 weken echo?

Sky: heb jij al een afspraak gemaakt voor 20 weken echo?

Geplaatst

Hoi lisselotje; mijn intake bij de verkoakundige is volgende week donderdag 27 maart.. Dan krijg ik ook een echo..

Toch weer spannend, je leeft gewoon van echo tot echo..

Hebben jullie allemaal

Al een afspraak voor de 20

Weken echo staan? Is het nog niet te vroeg?

Ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger..

Geplaatst

Gelukje, wat lekker he dat je dan weer een echo krijgt.

Bij ons raden ze aan om tussen de 11 en 12 weken een afspraak te maken voor een 20 weken echo.

Ik heb net gebeld en wij krijgen 22 mei de 20 weken echo...

Ik vind echo's altijd heel prettig omdat je dan toch even kan kijken. En helemaal als je het nog niet kan voelen.

Geplaatst

Super fijn te lezen dat het allemaal goed gaat.

Ik moet eerst even bijlezen, over hoe wie wat en waar allemaal.

Echter kom ik daar bijna niet aan toe met een kleine dame van bijna 2 en een part time baan van 70%.

Ik ben sávonds echt kapot als ik thuis kom, het enige wat ik wil is dochterlief naar bed en even lekker slapen.

Ik heb mijn volgende afspraken staan op 27 maart in het EMC, prenatale screening en 31 maart bij de VK.

Geplaatst

Lisselot,

Balen van je blaasontsteking. Laat je t na je kuur nog even op kweek zetten voor de zekerheid?

Heerlijk.dat de kids ook hebben genoten! Ze zijn erg nieuwsgierig of t een jongen of een meisje is zeker?

Sky, hoe is t?

Gelukje, hoe voel jij je? Dat gevoel van naar echo naar echo leven herken ik dat heb ik net zo!

Ik vermoed dat ze tussen 10 en 12 weken de afspraak maken voor de 20 weken echo.

Mrs de vries, dank je wel! Xxx

Vlinder, jij was hier in t begin toch ook?

Doen jullie de combinatie test?

Voel jij je goed ondanks dat je moe bent?

Hier gaat t opzich goed. Op en aan.

Maandag de echo gehad. Dinsdag de intake bij de gyn en weer een echo want ze hadden mijn fotos niet opgeslagen ( ow wat erg ;-) )

En vandaag de intake gehad voor de guo en weer een echo! Hoe luxe 3 echo s in vier dagen!!! Deze keer was t een inwendige echo. T leek net een sneeuwpop haha uitwendig lijkt t tenminste op een kindje.

Hij/zij is de hele week met de echo onwijs druk. Vandaag was ie zn benen aan t trainen geloof ik overelkaar buigen voetjes over elkaar zo lief! Helemaal in love! Nu heb ik volgende week vrijdag weer een echo.

En 25 mei is de GUO duurt nog zooooo lang!

Geplaatst

Wat voor test is een guo??

Wat is een combinatie test??

Ik mag volgende week donderdag kijken naar mijn baby.. Ik ben zo verkouden, keel, neus die verstopt zit en aan dr andere kant snotteren, hooftpijn bah..

Geplaatst

Getsie gelukje nu jij! We steken elkaar digitaal allemaal aan eerst ik toen lisselot en nu jij!

De GUO is een extra uitgebreide 20 weken echo. Deze adviseren ze als je zwanger bent geworden door een embryo die bevrucht is door ICSI.

Ook krijg je dan een medice indicatie voor een vruchtwater punctie en de nekplooi maar dat doen wij sowieso niet!

Als wij met 20 weken een goede echo hebben en ons kindje lijkt bij de geboorte toch een afwijking te hebben dan is dat zo. We gaan geen extra risico lopen!

Geplaatst

Dan krijg jij t ook allemaal aangeboden.

De GUO vind ik niet erg t kan geen kwaad er extra naar te kijken. Al maakt t t wel spannender nu ik weet dat je met icsi dus toch een groter risico loop. Althans t is nooit bewezen.

Geplaatst

Bianca, ergens snap ik wel dat ze het doen omdat het geen natuurlijke selectie is geweest. Maar als zo'n embryo (in ons geval dan) een invriezing overleeft en innestelt, vind ik het een topper! Wij doen in ieder geval wel de GUO en geen combinatietest

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst

@ bianca wat fijn dat je zoveel echo's krijgt!! Lijkt.me.fijn om zovaak even te mogen kijken.

Hier gelukkig 2 gezonde icsi kindjes. Maar bij ons werd de combinatie test toen niet vergoed hoor. Wij hebben hem toen ook niet gedaan.

Wij mogen 16 april weer voor een echo.

Kijk er heel erg naar uit! Even een half uurtje naar ons kindje kijken!

Voel me toppie! Geen rare dingen en energie voor 10!

Gister lekker gefietst met de kindjes. En smiddags bij schoonouders in de tuin gezeten.

Nu helaas weer prut weer.

Achja niks zo verandelijk als het weer in nederland!

Geplaatst

Ja ik was hier in februari ook, ik dacht echt dat het over was maar nu toch al bijna tien weken zwanger.

vanochtend nog even gekeken naar mijn kleintje, doet het goed en ligt mooi op schema.

of wij van alle testen gebruik maken, die het emc aanbied durf ik nu nog niet te zeggen.

een ding tegelijk en zeker alleen als het noodzakelijk is, ik ga geen extra risico nemen.

want voor de medewerker in het emc is het werk en jij gaat ermee naar huis.

ik weet niet of je meer risico loop, een gezond icsi kindje boven liggen,

maar ik denk dat de ziekenhuizen dingen verleggen, naar jou als patiënt.

volgende week prenatale screening of te wel het eerste gedeelte van de 13-weken.

gisteren met de kleine dame naar money Town geweest heerlijk klimmen en kluisteren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden