Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5559[/ATTACH]

Jaaaaaaaaaa!! Kan er niet meer om heen! Tis echt zo, onderste test meet vanaf 50 hcg. Ben zo gelukkig. En gisteravond en vannacht was ik ook kots kotsmisselijk. En ik ruik alles heel sterk. Vind deo, koffie, sigarettenrook erg stinken. Steken in mijn borsten, en jeuk : )))()

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat goed hope!!!!

Nu echt gefeliciteerd dan maar.... Het is maar goed dat er testen bestaan die het woord zwanger laten zien, want dan geloven de meesten het volgens mij echt pas....

Nu lekker genieten... Wanneer mag je bellen om een afspraak te maken voor een echo?

Geplaatst

Ik mag morgen bellen voor een afspraak, ik zal me dan op het lijstje zetten. Wel heb ik het gevoel dat we een meisje krijgen. Ja idd, door die clearblue geloof ik het nu pas echt, suf he?

Geplaatst

Hihi hope nogmaals gefeliciteerd geloof je t nu echt echt echt? Ondanks dat er de vorige keer zwanger 1-2 weken stond vertrouwde je die test ook niet he?

Lisselot thanx voor t invullen.jij bent dus ook moe!

Hier ook heel moe en vaak hoofdpijn. Gisteren avond wat krampen maar ben gelukkig heel relaxed.

Ikzelf heb twee mijlpalen. Eerst de 10 weken halen. Dan proberen tot aan 20 weken te gaan genieten hoe moeilijk t dan is en dan naar de 28weken toe leven. De kans op weer een extreem vroeg geboorte is bij ons best hoog. Krijg vanaf week 16wel medicatie om de kans iets te verkleinen maar de blaasontstekingen moeten ook gewoon weg blijven. De artsen hoopten dat ik de 28weken zou gaan halen dan heeft t kindje al meer kans. Dat zou precies met L.ente haar verjaardag/overlijden zijn. Misschien dat ik nu juist wel zo rustig ben omdat jk liever heb dat t nu misgaat als t dan toch mis moet gaan als weer een kindje te moeten begraven.

Ach we zullen t zien! Straks naar de psycholoog vertellen dat ik zwanger ben en die gaat me nu ook goed begeleiden.

Hope jij hebt dus ook al aardig wat kwaaltjes!

norwegian sky ik snap jou gevoel helemaal hopelijk kun je van deze zwangerschap meer genieten!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi dames, ik mag me ook hier melden. Ik heb 25 feb eerste echo!

Het is voor ieder weer spannend denk ik sowieso tot eerste echo!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Bianca, heel gek maar die mijlpalen heb ik ook... Eerst maar de eerste 3 maanden en dan hopelijk tot 30 weken.

De tijd rond L.enthe haar verjaardag zal sowieso dubbele gevoelens meebrengen. Dat weet ik nog wel van mijn zusje.. Maar probeer wel te genieten zolang je geen blaasontstekingen krijgt...

Victor... Super zeg.. Jij ook gefeliciteerd!!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik heb dat ook dat zorgen maken.. Ging ff over toen ze gezond en wel geboren was. Maar toen was ik ineens weer als de dood voor wiegendood of iets anders ergs : (

Geplaatst

Norwegian sky dank je, maar ehhhh, ik heb zelf dit topic geopend kijk maar op pagina 1. Hihi!!

Geplaatst

Mijn hemel wat ben ik moehoehoehoe hebben jullie dat ook en in de namiddag en avond kotsmisselijk en zoveel plassen en alles stinkt. Ben pas 4 wkn pff

Geplaatst

Hihihi hope... Ik ben ook zo moe.. Elke ochtend als alle kinderen naar school zijn en ik verder geen oppaskindjes heb lig ik een uur op de bank te slapen en savonds lig ik het liefst al voor 8 uur op bed..

Geplaatst

Lisselot, jij hebt t voorbeeld van je zus dus er staat me heel wat te wachten helaas. Als t me een leven gezond kindje opleverd vind ik t goed.

Whahahahaa mutsen zijn jullie.

Hier ook vaak plassen kleine plasjes geen idee of t vd blaasontsteking komt. En ook zoooooo moe kan de hele dag wel slapen lig ook de laatste dagen rond half 9 met mn luiken dicht haha

Geplaatst

Ja ik heb het voorbeeld van mijn zusje, maar ik weet zeker dat jij er ook zo sterk uit komt en als het de eerste 3 maanden goed blijft gaan blijft het verder ook goed gaan... Ik samen met nog meer meiden helpen je hier doorheen!!! Komt allemaal goed!!!

Ik plas ook al vaker en ben ook bek en bekaf.. Duik zo weer lekker mijn bedje in..

Geplaatst

Komt ook goed. Door mn mk blijven de eerste weken spannend al ben ik erg relaxed en als ik dat doorkom moet t goed komen met alle begeleiding. Thnx voor je steun!

Haha erg he dat moe moe moe zijn en dat piessen. Ik heb ook soort van vocht verlies geen idee of t echt van de blaasontsteking komt of dat t bij de zwangerschap hoort vriendin van mij heeft t beide zwangerschappen ook direkt aan t begin gehad.

Slaap lekker lisselot.

Geplaatst

Iedereen hier gefeliciteerd! Maar speciAal Hope!

Ik heb met je geschreven in uitgerekend december 2011! En wat heb jij het toen zwaar gehad, hopelijk ga je er dit keer meer van genieten zonder kwalen! Gaat het goed met jullie zoon? Hier inmiddels 2 zoontjes, de jongste is alweer 5 maanden! Fijne zwangerschap meiden!

Geplaatst

Bianca, vrouwke ik snap jouw angst helemaal! Wat Lisselotje zei: we slepen jou er doorheen meid!

lisselotje ik zag in jouw handtekening dat jij 40 kg bent afgevallen? Meid wat knap!! Mij lukt het niet eens 5 af te vallen. We zijn in 2008 begonnen met de hormonen spuiten en ik ben door de jaren heen 8,5 kg aangekomen.

Norwegian vreselijk de tandarts! Schijt altijd in mijn broek hihi!

vandaag mij officiële testdag! Jaja een dikke vette plus die in een keer kwam! Zometeen bellen voor 1e echo afspraak. Vind het heel spannend maar heb er alle vertrouwen in, dus heb ik n ticker aangemaakt!

Geplaatst

Yolande2009, aaaahh wat lief!! En wat leuk om te lezen dat jij nu 2 hebt! Gefeliciteerd meid! Gaat alles goed met jullie allemaal? Met D. Gaat het erg goed, nu 2 jr en 2 mnd. In het eerste jaar is hij tot 2x toe dood en doodziek geweest. De 1e keer was hij 14 wkn en hadden we hem bijna verloren...goddank is hij er na een operatie prima erboven op gekomen!

ja 2011 staat me nog heeeeeel goed bij! Pfff wat n hel van n zw zeg!! Maar nu begint het wel al beter, ben niet zo ziek als n hond. Maar dat maakt me ook weer bang. Wat als het niet goed zit... Maar ik heb er vertrouwen in! Heb jij nocontact met meiden uit uitgerekend december?

liefs Hope

Geplaatst

Hope waar kan je die ticker maken?

Nu officieel gefeliciteerd.. Ben benieuwd wanneer je eerste echo hebt..

Bianca ik heb ook af en toe vocht verlies en af en toe gevoel ofvik blaasontsteking krijg, maar dan slik ik een paar vitamine C pilletjes en dan gaat het gelukkig wel weer..

Maar die eerste weken blijven spannend als je een keer een mk hebt gehad

Geplaatst

Lekker geslapen lady's

Jij hebt t dus soms ook lisselot?

Een ticker kan je aanmaken via babybites. Of even bij iemand op de ticker klikken dan spreekt t voor zich. Ik wilde t gisteren avond doen maar t gaat niet met je mobiel en ipad. Dus vandaag de laptop maar eens aanslingeren. Welke vitamine c tabletten heb jij? Mag je ze allemaal met een zwangerschap volgens mij wel toch?

Ik slik ook extra cranberry tabletten maar niet alle cranberry tabletten mogen tijdens een zwangerschap.

Hope nogmaals gefeliciteerd! Benieuwd wanneer je eerste echo is! Ga je morgen weer testen?

Vandaag de laatste kv en action test en morgen alleen nog de cb met weken indicator en dan stop ik met testen. Straks even bloed prikken voor mn hcg en vrijdag weer ben benieuwd!

Geplaatst

Hoi dames, nu toch een beetje stress in vergrlijking met gister. Doordat de lichte overstimulatie terug is door de zwangerschap, erg veel last van zwaar opgezette buik. Kan dit geen kwaad voor het guppie? Wat denken jullie?

Geplaatst

Bianca, ik heb gewoon vitamine C van roter.. En anders sinaasappels of kiwi eten daar zitten ook heel veel vitamine C in..

Ik test nu ook niet meer..

Victor ik heb geen ervaring met overstimulatie, dus daar kan ik je jammer genoeg niks over zeggen.. Probeer veel te blijven drinken..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden