Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt mrs de vries! Bij jou dus net zo? Ook al na de tp? Het maakt mij enorm onzeker vooral omdat ik dit eerder heb gehad. Twee weken liep ik er mee en toen waren ineens mn vliezen gebroken. Maar t is gewoon net urine zeg maar maar t ruikt nergens naar! Mega irritant want moet vooral als ik buiten loop regelmatig een wc opzoeken omdat je t gewoon voelt! Irritant haha

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca nee ik heb op wd 14 niet geprikt, maar omdat de clearblue 2-3 aan gaf ga ik ervan uit dat het iig 160 is, want hij geeft allen 2-3 aan van 160 hcg.

ik heb juist lage rugpijn vooral savonds. En die bolle buik heb ik ook. Mijn broeken kunnen niet goed dicht. De gym zei gisteren doordat het komt omdat het niet je 1e zw is.

Ik ook héél nerveus voor de echo, echt de zenuwen! Dat had ik bij de eerste totaal niet! Nog 16 dgn....

Geplaatst

Je maakt mij extra nieuwsgierig! Hopelijk hoor ik t zo! Als ze 160 aangeven bij 2-3 weken is dat netjes hoor!

Waardeloos die lage rugpijn. Moet je zeggen dat ik dat soms ook heb maar dat is echt minimaal. Joh nu al niet meer dicht! Dat is snel! Leuk he die darmen!

Komt t niet ook door je overstimulatie?

Hoelang duurt t bij je tweede zwangerschap dan voor je t kan zien? Met twaalf weken kon ik niet meet verbergen dat ik zwanger was.

Vorige zwangerschap wisten een hoop mensen t nu al. Nu willen we t liefste weken wachten maar benieuwd of ik t zolang echt kan verbergen voor mn schoonouders enzo. Die zei gisteren ineens wanneer ga jij nu eindelijk eens sporten uhmmmmm haha.

Geplaatst

Nee niet door overstimulatie, het enige typerende vd overstimulatie wat ik heb is stroperig bloed, mijn eierstokken zijn al goed geslonken en ik heb geen vrij vocht in mijn buikholte. Komt echt vd zw. Geen idee wanneer je het al kan zien? Is voor mij ook nieuw hahaha!! Maar ik ga nu echt niet al zwangerschapsbroeken kopen hoor hihi!

met vocht verliezen heb ik geen ervaring. Bij ongerustheid ff zh bellen misschien?

ik ben benieuwd! Dus jij hebt gisteren laten prikken?

wanneer begin je met wd te tellen? De dag vd tp of de dag na to? Ik heb 23 januari to gehad

Geplaatst

De dag vd de tp is dag 0.

Die dag tel je dus niet mee.

Heb de huisarts en t ziekenhuis al gebeld maar kunnen niks doen erg frustrerend.

Haha ik zou die broeken ook niet kopen hoor. Ik heb er gelukkig nog een aantal maar zou er ook nog niet mee gaan lopen.

Jij had al eerder een zwangerschap gehad toch of vergis ik me?

Maar omdat je bloed zo stroperig is moet je misschien opgenomen worden? Waardeloos! Voel jeje verder wel goed?

Ga je straks nog kibbeling halen hihi

Geplaatst

Oww nee ik heb woensdag laten prikken op dag 13! En straks weer prikken op dag 15 alleen regent t keihard en R heeft de auto mee pff.

Geplaatst

Bianca, het was al iets later, rond de 8/9 wekend denk ik? Maar dat doet er niet toe. Het is een kwaaltje. En daarbij hebben ze uitgesloten dat je nog blaasontsteking hebt, toch? Kun je niet voor geruststelling je gyn/vk bellen en deze angst voorleggen?

Wellicht kunnen ze je aangeven waardoor dit kan ontstaan.

Geplaatst

Net gebeld en mn hcg was op dag 13

199.

Neem aan dat dit gewoon goed is.

Zei net tegen jou dat je niet moest twijfelen maar ik twijfel nu zelf ook hoor haha.

Mrs de vries, ook de hele zwangerschap gehad?

Ja t is idd een kwaaltje en echt een rot kwaal haha.

Net de huisarts gebeld en de kweek in t lab liet ook zien dat ik geen blaasontsteking meer had. Dus dat is iig fijn!

Geplaatst

Jaja ik heb een zoontje van 2 jaar en 2 maanden oud. Hij is op 05 december 2011 geboren. Met zijn zwangerschap was ik kotsmisselijk. Ik voel me nu veel beter dan een paar dgn terug. Heb het idee dat de overstimulatie stabiliseerd.

Ik ben benieuwd, ik wil ook graag bloedprikken maar zh doet het niet en huisarts wil het pas maandag doen grrrrr

Geplaatst

Mrs de vries, klopt b heeft een lijst van haar zh geloof ik.

Die staat ergens in mijn laptop.

Ergens twijfel ik om weer bloed te prikken. T is leuk dat je de waarde weet maar t maakt je ook verdomde onzeker!

Hope, hopelijk blijft die misselijkheid je ook bespaard! Hopelijk stabiliseert t zich want je koopt er niks voor.

Balen dat t pas maandag mag! Wel twee keer dab of 1malig?

Heb je helemaal geen positie kleding meer?

Geplaatst

199 op dag 13 is prima! Volgens mij zit ik op lager hoor. Maar je gaat zo weer prikken toch? Komt hartstikke goed hoor!!! Ziet er prima uit!!!!

Geplaatst

Ja volgens mij ook! Vorige keer had Ik 112 op dag 10. Nu 199 op dag 13 dus als t zich bij mij verdubbel per 62uur klopt t ook.

Geplaatst

Hahaha hope vind t echt grappig we proberen elkaar zo enorm gerust te stellen terwijl we beide over t zelfde enorm onzeker zijn haha.

Ja ga zo weer hopelijk is die uitslag er dan maandag!

Geplaatst

Als mijn gyn 308 extreem hoog vind is 199 echt goed hoor!

Hier lekker ochtend misselijkheid jeej.

Morgenochtend werken hoop dat dat gaat.

Straks ga ik me vriendin vertellen dat ik zwanger ben zei is ook zwanger via de mmm (icsi) dus die zal ook van der stoel vallen hihi. Zij krijgt een 1 eiige tweeling zo bijzonder

Geplaatst

Sky, thnx en bij jou was t op dag 14 of 15 toch?

Hihi lekkere bevestiging die ochtend misselijkheid.

Wauw bijzonder dat je vriendin ook zwanger is. Hoe lang is zij zwanger?

Zat t trouwens sowieso in de planning om voor een derde kindje te gaan in de toekomst?

Blijf t zo maf vinden dat t natuurlijk gelukt is hihi

Geplaatst

Ik heb net even uitgerekend; mócht deze poging gelijk raak zijn, zal de UD 3 november zijn. Waarom wil ik deze dingen al weten? :boo:

Volgens Freya ben ik nu 1 week en 4 dagen zwanger, Ha!

:bootyshake:

Geplaatst

Haha mrs de vries! Dan houd t dus in dat we een uitgerekend okt / nov bankje maken en je bij ons komt schrijven. En dan beval je gewoon op 6 nov op mijn verjaardag! Hoezo dat is toch niet gek dat je daarnaar kijkt. Dat.doet denk ik iedereen. Ik zelf deed dat ook!

Vaag he dat je nu al 1.4 weken zwanger bent terwijl.je dat nog niet eens bent hahaha.

Geplaatst

Hoi dames,

Bianca 199 klinkt goed!!! Ik ben benieuwd...

Met mij gaat het goed... Ik kijk alleen enorm uit naar de echo!!!

En ben erg moe. Vannacht erg veel last van mijn borsten.. Vooral met omdraaien.

Ik heb geen twijfels nog of het goed gaat. Want het voelt erg goed allemaal. Alleen het nadeel is, dat ik daardoor ook zin krijg om dingen te regelen en in het te vertellen aan mijn familie.. Maar we willen in ieder geval de eerste echo afwachten..

Ik had bij mijn tweede zwangerschap al dat ik binnen de eerste 3 maanden mijn normale kleren al niet meer paste... Dus had nu al bewust een broek een maat groter gekocht...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja gek he! Haha, ik doorloop het vooralsnog zonder kwaaltjes. Alhoewel, enorme vergeetachtigheid hoort daar ook bij toch?

Nee, even serieus. Ik zou willen dat ik hier officieel mee kon schrijven. Tussen het wc kussen door.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden