Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thnx Twinklestar. Ik voel niet zo heel veel. Beetje gevoeligere borsten en voel het soms een beetje rommelen in mijn buik, maar komt door de utrobollen. Volgens mijn man voel ik elke keer van alles dus kan

er niet echt iets uit opmaken. Ik ben me nu natuurlijk ook heel erg bewust van de kleinste verschillen ;-) Hoe voel jij je?

Eslief wat heerlijk er even lekker tussenuit. Hopen dat je dan al in de wachtweken zit, heb je mooi wat afleiding.

Spannd Mari hopelijk ziet alles er goed uit!!!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mari, oh dat gaat al weer snel zeg. Hoe lang moet je dan meestal spuiten tot de punctie?

Nynk, ja die bollen geven dezelfde klachten als van een zwangerschap dus erg verwarrend.

Ik voel me nog niet echt anders als voor de terugplaatsing maar die was ook pas gisteren ;-).

Wel nog veel last van mijn buik. Steken bij mijn ribben/ middenrif en opgeblazen gevoel.

De gyn zei ook wel dat mijn eierstokken en dan met name links nog behoorlijk opgezwollen waren maar dat dat vrij normaal was.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik verwacht ongeveer 2 weken de gonal te moeten spuiten als het tenminste hetzelfde werkt als puregon

Ik denk rond 26 maart de punctie

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Echo was goed vanaf vanavond de gonal erbij en volgende week donderdag de eerste fm

Geplaatst

Spannend mari fijn dat alles goed was.. nu spannend wat er gaat groeien! Succes

Wachtende dames hoe haay het?? Spannend

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Ik hoop het wel rechts zag ze er nu ongeveer 8 al en links kon ze niet heel goed zien die is bij mij altijd lastig

Geplaatst

Mari klinkt goed nu al 8 follikels! En dan links er nog bij.

Succes nog de komende dagen met spuiten.

Hier is alles nog redelijk rustig. Vandaag wachtdag 8. Heb dagelijks beetje zeurende buikpijn. 'S avonds en 'S nachts wordt de buikpijn erger.

Nog niet eerder gehad en geen idee of het positief of negatief is. Iemand ervaringen?

Geplaatst

NYNK ik zit vandaag op wd9 en herken die zeurende buikpijn. Kan zowel positief als negatief zijn volgens mij. Het komt ook door de bollen. De vorige keer was het bij mij een godd teken. Kom je meeschrijven op het wachtbankje maart?

Geplaatst

Spannend meiden.. wd 8 en 9 zijn echt killing.. dan word het zo spannend.. idd het kan alle kanten op.. al klinkt het wel positief!

Mari 8 is heel mooi!! Links is hier ook altijd slecht te zien.. op naar volgende week

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Oh spannend meiden ik weet echt niet meer of ik dat voelde ik weet dat ik op dag 11/12 niks meer voelde en het totaal niet meer zag zitten en kijk hoe dat geëindigd is

Ja zegt nog niks deze 8 ze moeten ook nog gaan groeien maar we gaan het zien

Geplaatst

Spannend hier meiden! Allemaal vol in het traject en sommige al ver op het wacht bankje! Ik hoop dat er veel roze nieuws komt!

Hier weinig nieuws maar een teken van leven omdat ik wel meelees ;)

Geplaatst

Oh nee nynk was nu je testdatum al dan sterkte zo rot als het niet gelukt is

Twinkle wanneer mag jij testen

Hier alles goed

Geplaatst

Hoi dames,

Tijdje geleden al, maar blijf op de hoogte door mee te lezen.

Hier druk bezig met van alles en nog wat.

Ben nog steeds aan de pil en zoals het ernaar uitziet slik ik tot 6/4 de pil en eind maart beginnen met spuiten.

Wat spannend allemaal zeg ;-) !!

@nynk, wat balen zeg !! erg naar, veel sterkte X

@mari 83, wat spannend en 8 is een mooie aantal, nu de linker nog. Dikke duimen draaien hier

@eslief, ook dikke duimen voor volgende week.

Laten we hopen dat er genoeg mooie en goede eitjes aanwezig zullen zijn.

Geplaatst

Oh dat is al heel snel dat je mag beginnen spannend

Ja ik hoop dat deze 8 in elk geval mee groeien en links zaten er ook ongeveer zoveel dus hopen dat ze allemaal hum best doen donderdag weten we meer

Ik verwacht volgende week woensdag/donderdag de punctie maar goed nu met gonal ipv puregon weet ik het ook niet zeker hoe het loopt we gaan het zien

Geplaatst

:-( ik had deze maand mogen starten als ik mijn menst. had gekregen. de eerste poging was mislukt en was ik op de uitgerekende cyclus dag ongi. Maar nu 9 dagen over tijd. Zaterdag was dit 7 dagen en heb ik een test gedaan. Deze bleek helaas negatief. Nu afwachten tot 14 dagen overtijd mocht ik nog niet ongi zijn dan moet ik het ziekenhuis maar weer bellen. Ik heb ook geen verschijnselen van zwangerschap of ongi. Het is zo frustrerend!!!!

Geplaatst

Och jee wat frustrerend ik had altijd zoiets van als de test negatief was dan ook maar direct ongesteld dan was je uit de onzekerheid

Ik heb ook 1x een cyclus overgeslagen irritant sterkte

Hier gaat het goed donderdag de echo ben benieuwd lijkt mij dat er wel wat groeit aangezien ik bij inspanning last heb van mijn buik en man wat heb ik last van de bekken nu ik gonal erbij spuit klinkt dit iemand bekent dat dat nu al kan beginnen tijdens stimuleren want dit beloofd nog wat mocht het lukken pfff

Het is niet anders komt ook wel weer goed

Hoe is heg met iedereen

Twinkle nogmaals gefeliciteerd super hoor

Ben ik nu de enige wie aan het spuiten is?

Geplaatst

Mari, dat belooft een mooie oogst. Wanneer heb je weer een echo? Ik heb geen ervaring met bekkenpijn door de hormonen.

Mirella, frustrerend zeg. Als je niet ongesteld wil worden wordt je het juist wel en als je erop wacht komt het niet.

Nynk, hoe is het nu met je?

Vanmorgen nog maar een testje gedaan. Het lijkt erop dat het toch echt positief is. Maar we zijn erg voorzichtig. Kunnen nog niet echt blij zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hier is alles weer een beetje geland. De ergste teleurstelling een beetje een plekje gegeven.

Moet nog een afspraak met het ziekenhuis maken voor evaluatiegesprek en dan beslissen waar we verder gaan.

Je verhalen klinken erg positief!!

Geplaatst

Hey Meiden,

Ik ben hier tijdje geleden geweest, wij gaan ook starten met de ICSI behandeling.

Nu het wat dichterbij komt alllemaal wordt het toch wel spannend!

Zaterdag start ik met de deca spuiten... (eerste keer mezelf spuiten...argh..)

En ik dacht vanaf 4 april Gonoal F 125EH..

11 april hebben we de eerste echo.

Begint nu allemaal wel dichtbij te komen! Hoop dat ik niet al teveel last heb van de hormonen.

Succes allemaal

Geplaatst

Nu 11 dagen later nog geen ongi. pppfff.

Nog 3 dagen en dan ga ik maar weer testen. Nog geen bijzonderheden. alleen beetje hoofdpijn en buikpijn. Verder geen rare verschijnselen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden