Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Orkaasan, nee! Wat een klote bericht! Dat is echt onverwachts want de streepjes werden maar donkerder en de klachten leken ook hoopvol. Kunnen ze echt geen vergissing hebben gemaakt? Of dat een hcg berekening in België anders is samengesteld dan hier ofzo? Had het namelijk zo anders voor je gewenst. Bah. Alweer!. Waarom nou?

Heb er even geen woorden voor. Lieve orkaasan, heel veel sterkte en een dikke knuffel!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Neee niet wéér okaasan! Ik snap het niet. Waarom? Heel veel sterkte om het een plekje te geven. Dikke knuffel

Verstuurd vanaf mijn LG-E430 met Tapatalk

Geplaatst

Celene, ik zal hier even antwoorden.

Het is wel oké, maar ik denk dat als het bloeden begint, de tranen ook nog rijkelijker gaan vloeien. Ik kan het nu gewoon nog niet geloven dat het weer mis is. De derde VMK binnen een half jaar. 'Gelukkig' ben ik nu minder ver dan vorige keer, dus ik hoop dat het me bespaard blijft om weer weefsel-dingen te verliezen. Dat vond ik toen zo ontzettend naar. Ik moet al bijna huilen van de gedachte dat dat weer kan gaan gebeuren. Morgen stoppen met de meds, maar ik twijfel nog of ik de prednisolon doorslik. Dat mocht van de arts, maar ik ben zo bang dat mijn cyclus er door ontregeld raakt, dat kan namelijk van prednisolon. Nou ja, ik kan er nog een nachtje over slapen. Morgen weer een dag.

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes, maar nu moet het hier weer een uitgerekend topic worden. Ik vind het zo naar dat ik nu weer zo'n domper op een uitgerekend-topic leg. Dat doet me op het moment ook veel verdriet. Maar ik waardeer de berichtjes wel echt heel erg en ze zijn ook een grote steun.

Oh en Gabrie, je hebt teveel PB's, ik kan je niet meer antwoorden.

Geplaatst

Lieve okasaan. Ik vind het echt weer super heftig boor jou!ik hoop dat het niet zoals de vorige x zal gaan! Ik kan je niet helpen met die prednisolon. Geen ieder ook wat het doet! Maar ik hoop en duim dat het de volgende x positief zal gaan! En dat je ons toch redelijk snel weer achterop komt!

Ik laat de cb maar voor wat ie is en ga ook niet meer testen en wacht de echo af van volgende week!

Geplaatst

Hoi Remmir,

Hoe gaat het met je? Wanneer heb je de eerste echo?

Ik heb de 17e de echo.

Hoop dat t goed met je gaat!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Met mij gaat het goed. Dank je.. Wel verschrikkelijk onzeker nu..En dat is niet fijn. Nog een week wachten en dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben! Heb net nog met de verloskundige gebeld. Ik heb een afspraak staan bij de fertiliteit voor de echo. Maar die moeten wij zelf betalen omdat we niet via Nederland lopen. Bij de verloskundige kan het gewoon via de verzekering Alleen hun doen vanaf 7wk. En dan moet ik nog langer wachten.. En dat wil ik niet. Dus laat nu de afspraak staan voor aanstaande donderdag! En maak alvast een vervolg afspraak voor daar! Volgende week komt ook mvm.

Hoe gaat het met jou? Fijn dat de bloeduitslagen zo goed zijn. Dat maakt het minder onzeker lijkt mij. Heb je verder nog last van kwaaltjes? En ga jij nog mee doen met moeder v moeders?

Geplaatst

Met mij gaat prima. Ik ben nu niet meer zo onzeker. Ik voel dat het wel oke zit. De bloedtest van gisteren heeft een boel goedgemaakt.

Ik voel me wel zwanger moet ik zeggen. Ik ben met vlagen misselijk heb soms gevoelige borsten. Steken in de baarmoeder en een "vol" gevoel in de onderbuik.

Hoeveel weken ben je nu precies?

Ik ben morgen 5 weken als het goed is.

Ik denk niet dat ik mee doe aan mvm.

Ik zou die afspraak ook laten staan hoor al moet je m

Zelf betalen. Dan ben je hopelijk was zekerder. Hoop zo voor je dat het een doorgaande zwangerschap is! Daar gaan we gewoon van uit!

Bij wie ben je verzekerd eigenlijk? Ik doe de echos in nl maar de behandeling in DD en krijg wel alles vergoed.

Hoop dat er gauw meer meiden bijkomen

Geplaatst

Ik ben vandaag 5.2wk zwanger. Ik voel me nog niet echt zwanger. Borsten zijn minder pijnlijk geworden. Af en toe een scherp gevoel bij te snel opstaan in mijn lies..Ben wel moe.. Maar denk dat ik vooral moe word van mijzelf.. haha.. En na het eten een opgezette buik.. lijk wel 8maanden zwanger dan!

Ik zit bij Menzis. En moet alles nog opsturen. Ik dacht dat het handiger is als ik alles in 1 keer opstuur. Heb alleen de rekening van de embryoscope nog niet binnen.. Het zou wel heel mooi zijn als wij ook alles nog vergoed krijgen. Maar ga uit voor een groot gedeelte. De Nederlandse tarieven zeg maar.

Mag ik vragen waarom je niet mee doet aan MvM?

Geplaatst

Ik was vorig jaar bij menzis. En na veel bellen zeiden ze tegen mij dat ze maar 60. % zouden vergoeden van het ned tarief. Heel vaag allemaal. Ben toen ook meteen overgegaan naar pno. Zeer tevreden over!

Ik heb 2x meegedaan aan mvm. 1e x ging goed 2e x slechte ervaring gehad.

Haha ik herken de 8 maanden zwanger lijkende buik. Is erg moeilijk nog voor collegas te verbergen pfffff.

Geplaatst

Hoi dames, ik lees graag iedereens ervarjngen.

ik ben vandaag 6 weken zwanger hoop ik tenminste.. Ik heb ook geen symptomen dat maakt mij erg onZeker..

Paar keer getest ene kerr donker de andere keer lichter cb test gedaan gaf 3+ en nog een kruidvat wat lichter.. Ik wordt helemaal gek van mezelf dus ik testniet meer:(

Geplaatst

Hallo gelukje,

Ik herken je onzekerheid maar al te goed! Maar je hoeft nog helemaal geen symptomen te hebben. Sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap nergens last van. Probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam. En probeer aub niet meer te testen want dat maakt je alleen maar meer onzeker.

Heb je over een week de echo? Probeer wat afleiding te zoeken.

Succes!

Geplaatst

Hoi Gelukje.

Ik heb ook weinig klachten! Dat maakt mij ook onzeker! Toch kunnen we niet anders dan geduld hebben en wachten tot de eerste echo! En zelfs dan zal die onzekerheid blijven denk ik. Ik heb vorige week een test gehad die erg licht uitviel met ochtendurine van Sensitest en s'middags die van de kv gehaald en s'middags weer een test gedaan. Wereld van verschil qua kleur. Dus heeft soms ook echt met de test zelf te maken! Ik ga niet meer testen ik word er alleen maar onzeker van en probeer het maar los te laten. En als jou test al 3+ aangeeft dan ben je voorbij de 5 weken dus netjes!

Celene ik ben benieuwd wat ik terug krijg van de menzis! Fijn dat je zogoed verzekerd bent!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Hoe is het vandaag?

Hier vandaag ook geen klachten. Gek he dat het zo per dag verschilt?

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Geplaatst

Goedenavond! Beetje late reactie..

Net thuis van een dag werken. Nu zo ff koken!

Ja raar hè dat de kwaaltjes zo weer weg gaan. Ik check elke dag mijn borsten, maar die gaan vanzelf pijnlijk worden door al dat gekneed ! Verder denk ik moe te zijn.. Zijn de kwaaltjes niet later op de dag alsnog terug gekomen?

Morgen nog een dag werken en dan weekend!!!

Nog of goed een week celene tot de echo!

Geplaatst

Hoi Remmir!

Gaat wel oke hier. Ik probeer op andere dingen te richten. Kwaaltjes op en af. Sinds gisteren vreselijke zuurbranden. Echt akelig en heb niks in huis om in te nemen. Borsten zijn om de dag lichtelijk gevoelig. Niet meer misselijk. Dus heel raar.

Ik ben nu 5.3 weken. Ja bijna echo. Duurt nog wel erg lang hoor!

Hoe is het met jou? Wanneer heb jij de echo? Misschien kunnen we lijstje maken? Ik vergeet nogal snel. Jij loopt geloof ik 2 dagen voor? Het is hier nogal stilletjes, hoop dat meiske en de rest op t wachtbankje snel kunnen aanschuiven.

Grt Celene

Geplaatst

Wat vervelend die zuurbranden! Heb ook geen idee wat je daar tegen kan en mag doen. Behalve opletten wat je eet en drinkt! Daar zit wel verschil in!

Ja dat zou wel leuk zijn als die er bij gaan komen!

Wij hebben donderdag de echo! Enorm spannend. Dat wordt weinig slapen van te voren!

Morgen ben ik als het goed is 6weken! Kan de weken wel ver vooruit kijken!!!

Ik wil ook nog een x een banner met indicatie hoelang je zwanger bent erop zetten.. Effe vogelen hoe dat moet!

weet jij hoe je een lijst kunt maken? Altijd handig!

Geplaatst

Komt wel goed Remmir. Donderdag gaan jullie een mooi hartje horen kloppen! Dat moet gewoon!

Gebruik jij die stink bollen nog? Ik wil daar zo graag vanaf!

Ik zet mezelf er vast op zet jij jezelf erbij?

UItgerekend

Celene: 06-11-2014

Eerste echo

Celene: 17-03-2014

Geplaatst

Hoi celene. Ik had training vanavond.. Net thuis. Viel daar bijna in slaap vanavond!

mij is geadviseerd om die verschrikkelijke K*t bollen tot de 12 wk te doen dus heb me er op ingesteld!

hoe kan ik mij daar bij op zetten?

Uitgerekend

Mirjam. 04-11-14

eerste echo.

Mirjam. 13-3-14

Geplaatst

UItgerekend

Remmir: 04-11-2014

Celene: 06-11-2014

Meiske74:18-11-201

Eerste echo

Remmir: 13-03-2014

Celene: 17-03-2014

Meiske: 29-03-2014

Geplaatst

Hoi meiden!

Hebben jullie ook zon last van de hele dag honger hebben! Ik kan alles eten wat ik tegen kom en raak niet verzadigd! Verder nog wat rugpijn en steken in lies.

Meiske gezellig dat je mee komt schrijven!

Ik ga die stinkbollen ook tot 12 weken gebruiken.

Hebben jullie je werk al verteld? Ik wacht denk ik tot aan de echo. Of misschien tot 13 weken.

Gebruiken jullie ook suprefact neusspray?

Geplaatst

Celene ik gebruik ook suprefact, twee maal daags één snufje.

sowieso tot aan de eerste echo , met 6w4dgn.

op mijn werk zal ik het wel snel vertellen, vanaf 14 weken val ik uit omdat ik dan weer een cerclage ga krijgen

indien ik het pas met10/12 wkn ga vertellen hebben ze nagenoeg geen tijd voor vervanger.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden