Ga naar inhoud

Uitgerekend november/december 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Noes en lisselotje dank je wel ook!

Celene ik herken dat hoor! Ook hebben wij de behoefte nog niet om het te vertellen. Alleen onze naaste vrienden en familie.

Dat je maag gaat knorren en je moet eten herken ik ook.. Anders word je misselijk. Op dit moment heb ik dat niet zo, maar wel erg gehad.

meiske wat een super stijgende lijn!!! Op naar het knipperlichtje. Zaterdag!!!

Geplaatst

Meiske nogmaals wat een mooie waarde! Op naar een mooie echo!

Remmir, heel veel succes met de echo. Hopelijk zie je 2 mini boontjes met een kloppend hartje! Hoelaat heb je de echo?

Geplaatst

Dank jullie wel!!

Wij hebben allebei slecht geslapen.. Mijn gevoel zegt heel sterk dat er 1 niet meer doet..jullie horen het!

Vanmiddag om 15.00 echo en daarna door naar gynaecoloog.

Geplaatst

Oh Remmir wat Naar dat je dat nu zo voelt, ik hoop echt dat je het mis hebt hoor.

Celene ik zit ook nog niet op dé wolk maar hoop dat het ba het hebben van een mooie echo snel volgt!

Ik moet ook regelmatig wat eten maar stom het staat me ook tegen .

Mvm is net geweest, behalve een mooie test ook een mooie omslagdoek gekregen voor ukkie, wit met grijs, komt goed uit want ik denk dat ik zwanger ben van een zoontje 💙

Remmir nogmaals succes vanmiddag !!

Geplaatst

Remmir, ik hoop dat jullie gevoel er helemaal naast zit en je een mooie echo hebt gehad.

Meiske, ik zie dat je al snel weer een echo hebt. Is die wel in Nederland? Klinkt leuk die omslagdoek! Ik durf nog niet te bellen naar mvm. Ik wil de eerste echo even afwachten.

Celene, ik herken dat wel. Het is zelfbescherming. Komt pas echt na de 12 weken echo. Dan durf je ook meer te genieten.

Geplaatst

Schaam, schaam.. Dat ik zo onzeker was.. Sorry 😔, maar allebei doen het super ☺️. Lopen perfect op schema. Ongelofelijk!! En dat zonder kwaaltjes! Alles al erop en eraan. Erg mooi om te zien! Vanaf nu probeer ik het verleden iets meer los te laten en wat meer vertrouwen te hebben. 14-4 volgende echo

Meiske je die heb ik ook van MvM gekregen! Mooi en lekker zacht! Dus je mag nu in een beker piesen😊. Fijn zaterdag de echo. Dan wordt het echt weer echter!

celene jij volgende week!

Twinkle hoever ben jij nu?

Geplaatst

Ja Remmir, supernieuws zeg! Zie je wel alles gewoon goed.

Ik ben nu 5 weken en 1 dag. De vorige keer kreeg ik aan het eind van de 5-de week wat bloedverlies en bleek het dus later mis te zijn. Dus dat zit wel in mijn achterhoofd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Remmir wat een mooi nieuws zeg!!

Twinkle ik had dat met de zwangerschap van okt. 2012, met 5 weken het gevoel dat het niet goed zat, hcg steeg niet goed maar met 6 weken toch hartje, uiteindelijk met 8 weken alsnog mis.

dat ik nu die 5 weken al anders doorgekomen ben is al een mijlpaal.toch probeer ik de angst niet te laten overheersen,vandaar de aanmelding.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar inderdaad tweede echo in Nl.

nog 3 nachtje slapen ;-)

Geplaatst

Oh meisje wat goed nieuws! Super blij voor jullie! Je hoeft je nergens voor te schamen hoor het is heel begrijpelijk! Hopelijk sla jij alle kwaaltjes over! Wat zalig.

Ja ik maandag! Spannend. Al moet ik zeggen dat ik me echt mega zwanger voel! Lichamelijk dan he! Vandaag leek ik wel 5 maanden! Maar na n bezoekje aan toilet was ik weer 3 maanden 😛(al een week geen grote boodschap gedaan)

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Remmir wat super om te lezen dat toch alles goed gaat.... Het is toch logisch als je bijna geen kwaaltjes hebt dat je dan onzeker wordt.. Dat zou ik ook hebben en zelfs nu ben ik nog onzeker... Dus kan niet wachten tot 15 april dat ik het hartje weer kan horen.

Geplaatst

Dank jullie wel! Ik heb vannacht alleen maar lopen fantaseren😍.

twinkle het zijn van die spannende weken. Snap dat je daar nu mee bezig bent! Nog even geduld wat betreft de echo😁. Duurt altijd weer lang!

celene wat shit dat je zo moeilijk naar de wc kan. Heb je er iets voor? Ik kan ook heel moeilijk. Nu al 4 dagen niet geweest en een buik van 30wk zwangerschap. Ga vanmiddag wat halen. Je banner wordt steeds leuker!!

Lisselotje dank je wel. Volgens mij blijft het altijd spannend die echo's! Jij vandaag de 12wk bereikt fijn!!!!

Geplaatst

Remmir lekker fantaseren en ik zou echt een tweelingenboek aanschaffen zó leuk!!

Meiden wat naar die obstipatie! Ik heb daar juist totaal geen last van, vorige zwangerschappen ook niet overigens.

Ik hoop dat jullie geholpen zijn met een middeltje!

Geplaatst

Wat voor middeltje halen jullie voor obstipatie dan? Ik kan soms 3 a 4 dagen niet en dan krijg ik ineen onwijs buikkrampen waarna het wel lukt.

Geplaatst

Lisselot, ik gebruik lactulose siroop als het echt erg wordt. Het is heel naar vooral die opgeblazen buik!

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Met mij goed. De antibiotica voor bijholteontsteking begint te werken, dus hopelijk snel over.

Ik krijg eindelijk weer meer energie, alleen die obstipatie zit mij nu weer dwars... En daar kan ik zo misselijk van worden..

Geplaatst

Lisselotje, jeetje aan de antibiotica. Kan dat verder geen kwaad? Nou hopen dat je je snel weer fit voelt.

Vervelend dat jullie zo'n last hebben van obstipatie.

De vorige zwangerschap had ik ook veel last van obstipatie. Toen heb ik zelfs een keer een clisma moeten gebruiken. Lactulose helpt wel maar daar wordt je ook best misselijk van. Anders even langs de huisarts die schrijven meestal wel van die zakjes voor.

Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen echte kwaaltjes. Voelt toch niet helemaal goed... Nog een week tot de echo.

Geplaatst

Twinklestar dank je, volgens de huisarts kan het geen kwaad. Dus daar vertrouw ik op.

Verder qua obstipatie ga ik eerst maar eens rosevicee laxo proberen denk ik... En volgende keer bij vk eens even vragen wat die adviseren.

Geplaatst

Meiske succes morgen en heeeel veel plezier!! Wat bijzonder weer!

Thanks voor de tip! Ga ik zeker doen zo'n boek kopen straks!

Geplaatst

Hoi ik zag dat jullie het over obstipatie hadden. Ben zelf nog niet zwanger maar mijn acupuncturist heeft mij aangeraden dagelijks probiotica te slikken (oplossen in glas lauw water). Dat brengt je darmen in balans. Als je het de laatste 3 mnd gebruikt en je baby de eerste 3 mnd probiotica voor kinderen geeft helpt dat ook voor hun darmen en tegen lactose intolerantie. Heb het zelf dus niet geprobeerd nog tijdens zwangerschap maar wel bijv na de kijkoperatie, dat hielp wel. Misschien hebben jullie er iets aan...

Groetjes Roos

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden