Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Twinklestar zooooo lastig he deze laatste dagen. Ik dacht vanochtend even dat het zou doorbreken maar nu weer rustig :-S wil eigenlijk morgen wel testen maar mijn man wil het liever tot maandag uitstellen....... Dus nog ff afwachten. Voorgaande keren werd ik bijna elke keer ongesteld precies twee wekend na de dag van de punctie (morgen dus).

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gebruik je wel utrogestan? Ja mijn vriend wil ook altijd zo lang mogelijk wachten. Wij vrouwen zijn vaak toch wat ongeduldiger ;-).

Geplaatst

Haha denk ik ook. Ja drie maal daags twee bollen. Wanneer ga jij testen??

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik denk maandag. Maar ik word ook nooit ongesteld door die bollen dus zal sowieso moeten testen.

Ik heb twee pakjes zeangerschapstesten meegenomen. Denk nu... Beetje overdreven want er zitten er 3 in een pakje...

Heb jij de testen al in huis?

Geplaatst

Noes je mag jezelf ook verwennen met die heerlijke taart en die overheerlijke paaseitjes!!!

Hier nog erg onwerkelijk!! Maar lijkt me zooo leuk een tweeling. In 1 x klaar 😀😀.. Die drukte wil ik nog niet zien 🙈

nynk dank je wel! Voel me redelijk goed. Moe en als ik niet optijd eet word ik misselijk. Dus eet de hele dag. Jij succes met het testen binnenkort!

meiske wat lastig dat je niet kunt veranderen! Eerder kon je dat wel? Ik wil heel graag een banner maar weet niet hoe.. Met laptop lukte het mij niet. Zal met mobiel x proberen!

Twinkle dank je wel ☺️ ik ga duimen voor de test maandag!!!! ik had ook erg last van mijn maag.. Spannend! Toi toi toi!!

Geplaatst (aangepast)

Twinkle, niets overdreven hoor!!! ;-)

[ATTACH=CONFIG]5591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5593[/ATTACH]

aangepast door Meiske74
Foto's toegevoegd
Geplaatst

Ja heb ze vrijdag maar gehaald. Ik word tot nu toe altijd dwars door de bollen ongesteld :-S

Was de vorige keren niet heel trouw met gebruiken, dacht bij mezelf als vrouwen spontaan zwanger worden hebben ze al die extra's ook niet, maar heb deze keer nog geen één keer gemist, dus wie weet.....

Ik denk maandag, voel me altijd zo dom als ik een uur na een negatieve test ongesteld word :-(

Succes met wachten, nog twee daagjes!!!

Geplaatst

Remmer ik las in je verhaal dat je de overstap naar Düsseldorf hebt gemaakt, beviel het ziekenhuis daar goed?

Wij hebben nu vier pogingen in Zwolle gedaan. Moeten volgende poging zelf betalen en willen dan graag een ander ziekenhuis proberen.

Geplaatst

Meiske, hahaha. Nou jij weet zeker dat je een positieve zwangerschapstest hebt ;-)!

Nynk, hopelijk heeft de utrogestan nu net dat extra zetje gegeven en ben je hardstikke zwanger.

Geplaatst

Oh shit Nynk!!

wat ontzettend ellendig.....

ik ik las dat je Düsseldorf overweegt, zelf na onze jongens ook daar zwanger geworden van onze dochter ( geboren 8-8-2011), nu recent dus de vierde poging bij hen gedaan, ik ben erg tevreden over daar

( destijds vanuit Brussel overgestapt vanwege de Imsi mogelijkheid)

uitendelijk is deze zwangerschap tot stand gekomen met tese zaad icm icsi.

als je het serieus overweegt dan zou ik sowieso een afspraak met ze maken , kijken hoe dat gesprek bevalt en dan kun je nog besluiten wat te doen.

heel veel sterkte!

Geplaatst

Nynk, wat ontzettend balen!! Heel veel sterkte meid!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ik denk niet dat we nog een cryo hebben. We hebben geen brief van het ziekenhuis hierover gekregen, foutje van het ziekenhuis. Zal morgen ff bellen. Ik denk dat we eerst een second opinion gaan doen bij Nije Barrahus is Wolvega. Zij bieden ook een samenwerkingstraject aan met Düsseldorf. Kijken wat zij voor ons kunnen betekenen. Anders denk ik dat we een traject in de zomervakantie plannen, dan kunnen we tijdens het traject daar blijven.

Geplaatst

Nynk, wat gek van het ziekenhuis dat je daar zelf achteraan moet.

Nije barrahus, heb ik ook veel positieve dingen over gelezen.

Dusseldorf kan je ook combineren met echo's in Nederland. Dan hoef je niet zo vaak op en neer.

Geplaatst

Hoe gaat het met jou twinklestar?? Jij gaat morgen ochtend testen toch? Spannend hoor. Hopelijk test je een stuk positiever!!!!

Geplaatst

Nynk ik lees nu dat je negatief getest hebt! Wat ontzettend balen zeg! En je weet nog niet of je een cryo hebt? Hopelijk een positieve fout!!

wij zijn uiteraard heel te vreden over DD. Mede omdat het gelukt is, maar ook de beste resultaten behaald. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en dr S beschikt over meerdere mogelijkheden en bekijkt jou verhaal! Hij kan en mag meer dan hier in NL. Het is een man die kort van stof kan zijn. Het is wel fijn als je van te voren je verdiept in de mogelijkheden! Praat makkelijker. Je kan altijd een gesprek aanvragen! Als ik jou was zou ik morgen bellen! Afzeggen kan altijd! Maar wachttijd was bij ons 6 maanden!! Succes en sterkte

Geplaatst

Ja weet niet zo goed hoe ik me voel. Wel moe moe moe. Maar mijn zoontje is ook ziek en 's nachts aan het spoken dus daar kan het ook aan liggen. Verder wel wat gevoeligere borsten en sneller geïrriteerd. Maar dat kan weer door de bollen komen...

Het kan dus alle kanten opgaan.

Geplaatst

Nou vanmorgen een test gedaan maar nu weet ik nog niets... Iemand ervaringen met die kruidvat 2 voor 5,- euro testen (meiske?).

De test bleef wit en mijn zoontje was aan het huilen dus denk dat ik korter dan 5 minuten heb gewacht. Ik ging er dus al vanuit dat het mislukt was. Uurtje later ging ik douchen en keek nog een keer... Toen was er ineens een lichte streep. Maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je na 5 minuten niet meer mag aflezen. Wat zouden jullie doen? Vanmiddag nog een keer testen of wachten tot morgenochtend?

Zo zag het eruit: u4uhu7yn.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden