Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi roos,

Moet wel even lachen om je verhaal waarom niet getest. Lijkt verdacht veel op de reactie van mijn man haha.

Stom he al die kwaaltjes. Ben wel al een aantal dagen erg onrustig en een soort misselijkheid. Heb ik nog niet eerder gehad. Maar heb deze medicatie ook nog nooit eerder gehad. Grr stom dat je zelf niet kunt zeggen of het wel of niet gelukt is. We gaan dinsdag testen. Dat is voor ons de geschikte dag. Spannend spannend. Gaan jullie tot woensdag wachten?

Hey violet hoe gaat het? Hoop dat je goed nieuws hebt!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi mtje, ja lastig die mannen, beleven het toch heel anders, had me zo op vandaag voorbereid, mijn man is een stuk nuchterder, als het gebeurt gebeurt het???? Pfff

Maar goed er zit wat in... Gewoon maar lekker van het mooie weer genieten. Weet niet wanneer we nu gaan testen, misschien inderdaad pas wel woensdag de dag van de bloedtest. Dan ben ik tenminste een klein beetje voorbereid.

Nog even volhouden 😃

Geplaatst

Ik heb vanmorgen inderdaad getest en hij is positief! Voor de alles eerste keer en meteen knallend ook.

vandaag meteen langs onze ouders gegaan, heel bijzonder en onwerkelijk.

Na al die mooie blasto's met hulp van prednison, omega 3 en forse vloeibare dosis vit D dan voor het eerst zwanger van een cryo poging.

Mtje en Roos, ik hoop zo dat jullie mogen volgen. En andere meiden hier na een poging met hun mooi Emiles op de bank komen zitten.

Geplaatst

Violet, wat lees ik nu? Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!! Nu lekker verder broeden!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Shit de test is negatief. Dacht deze keer toch echt dat het gelukt was. Denk dat ik stop nu in Nederland. Wil de 10de tp in Düsseldorf. Pff voel me echt kut nu.

Heb jij al getest roos?

Geplaatst

Dankjewel voor jullie felicitaties en meteen ook een dubbel bericht met Mtje

Klote, oneerlijk en pijnlijk zijn ze, die stomme wit blijvende testen.

Toch wil ik je graag proberen op te beuren Mtje, ook al is dat net na de mislukking nog te vroeg.

Ik ben nu zwanger van de minste kwaliteit cryo's tot nu toe puur door de aanvullende DD ingrediënten: prednison, pipelle en vloeibare vit d3.

Wist je dat je best elke elke week even naar DD kan bellen of er uitvallers zijn? Er vallen mensen uit, er worden patiënten zwanger. Leef met je mee, en houd hoop hoe moeilijk dat ook is!

Knuffel!

Roos, ik hoop bij jou op goed nieuws.

Noes, dat je ook maar weer snel op de bank mag zitten met mooie embryo's aan boord

Geplaatst

Hey mtje wat balen zeg!! Hoop dat DD je meer succes brengt! Veel sterkte!

Ik heb vanmorgen ook negatief getest, baal wel maar was de 1e poging. Nog 6 cryo's te gaan van deze poging, dus ik blijf nog even hopen... Vandaag moet ik weer aan het werk, dus back to reality...

Violet, dubbel he, maar het is je van harte gegund!

Geplaatst

Bedankt voor de lieve reacties!

He roos jij ook! Kut zeg. Hoop dat de cryo's meer geluk brengen.

Sterkte aan alles dames op het wachtbankje!

Geplaatst

Roos, zelfde voor jou wat enorm rot, frustrerend en verdrietig.

Werken op zo'n dag is bijna ondoenlijk, ik weet hoe dat voelt.

Ga op tijd naar huis en laat je een beetje vertroetelen. Teleurstelling en verdriet kost zoveel energie en tijd.

Geplaatst

Roos, ontzettend balen! Even bijkomen van dit nieuws. Gelukkig heb je nog cryo's. Sterkte voor nu.

Mtje30, wat een rotbericht. Ik denk dat jullie een goede keuze maken door naar dd te gaan. Vraag daar gelijk of ze je immuunsysteem willen testen. En je kan altijd bellen om te vragen of je eerder mag komen als er iemand afbelt/ uitvalt.

Voor nu sterkte met het verwerken van dit rotnieuws.

Geplaatst

Dank je twinklestar, voel me eigenlijk best goed, op naar een nieuwe maand, verwachtingen weer bijstellen... Daar ben ik toch al sinds januari mee bezig...

Jij heel veel succes met je zwangerschap!!

Geplaatst

Mtje, wat ontzettend ellendig! Pffff klote dag uiteraard, ik hoop dat je in DD wat wijzer wordt, ik kan het daar ook alleen maar toejuichen.Nu erg lief zijn voor jezelf hoor !

Roos ook bij jou geen goed nieuws :( ook goed op jezelf passen en veel succes voor de volgende poging!

Geplaatst

Hey mtje hoe gaat het na gister? Heb je vandaag nog de bloedtest gedaan? Ik wel, nog een extra bevestiging dat het niet gelukt is, bah... Voor mij nu wachten op de volgende cyclus.

Hoop dat jij even lekker kan bijkomen en vol goede moed in DD verder kan gaan. Heel veel sterkte!

Meiske dank je wel!

Geplaatst
Mtje, wat ontzettend ellendig! Pffff klote dag uiteraard, ik hoop dat je in DD wat wijzer wordt, ik kan het daar ook alleen maar toejuichen.Nu erg lief zijn voor jezelf hoor !

Roos ook bij jou geen goed nieuws :( ook goed op jezelf passen en veel succes voor de volgende poging!

ow meis zie dat je weer zwbent GEFEliciteeeeerd!!!!

Geplaatst

Hey lieve dames, bedankt voor alle lieve berichtjes!! Toch wel fijn de steun op het forum.

Inmiddels gaat het wel weer een beetje. Op naar nummer 10. Maar eerst een hystroscopie, tenminste zodra ik ongesteld ben kan ik een datum afspreken.

Weet iemand wanneer je de menstruatie kan verwachten na progynova/utrogestran ? Had het eigenlijk wel een beetje verwacht.

Hoe gaat het met jou roos? Al iets gehoord van de cryo's?

Geplaatst

Ps. In het UMC doen ze geen bloedtesten dus na mijn eigen thuis test was het "klaar".

Heb gebeld naar dd maar het is erg druk. Voorlopig echt pas plek in augustus. Maar goed misschien ook wel even fijn om er even niet mee bezig te zijn. Voel mijn lichaam steeds heftiger reageren op al die behandelingen achter elkaar.

Geplaatst

Hey Mtje bij mij ook nog niks doorgekomen, voelt wel alsof het eraankomt maar voel ook nog steeds bijwerkingen. Hoop dit weekend... Dan begin ik gelijk weer met progynova pfff. Verder ga ik weer langzaam een werkritme opbouwen, misschien wel even goed, maar heb er zo geen zin in... Alsof alles gewoon weer verder gaat...

Jammer dat je niet eerder terecht kunt in DD. Geeft je wel een paar maanden de tijd om even een beetje los te komen van de stress en zorgen. Hoop dat je wat afleiding kunt vinden.

Jij zit ook even thuis toch? De afgelopen periode was voor mij fijn om thuis te zijn en het hele traject in rust mee te maken. Maar heb ook gemerkt dat de tijd heeel langzaam kan gaan en de muren op je af kunnen komen.

Veel succes, hou ons op de hoogte!

Geplaatst

Hey roos,

Oke dus toch wel "normaal" dat er nog geen menstruatie is. Heb ook nog bijwerkingen. Jeetje meteen door met progynova, sterkte dan 😉

Ik zit idd ook een tijdje thuis. Na de 8ste mislukte tp trok ik het even niet meer. Ik werk in de kinderopvang en ondanks dat het super leuk is, is het wel confronterend. Ik werk met de 0 tot 4 jaar leeftijd. Dus baby's/zwangerschappen en bevallen is daar dagelijks het gesprek. Daarnaast zijn inmiddels al mijn vrienden en zussen enz zwanger of al bevallen. Dus voelde me erg alleen in mijn situatie. Maar rust en gesprekken en ook dit forum helpt enorm. Ga volgende week met de arbo arts praten over hoe weer op te bouwen.

Ik heb veel hobbies en daarnaast zijn we 6 maanden geleden verhuist dus hoef me niet te vervelen. Heb vandaag de voordeur en kozijnen geverfd. Werkt altijd heel goed voor mij haha.

Sterkte de komende tijd en als er wat is kun je me altijd een berichtje sturen

Geplaatst

Hey Mtje, tja het verschilt, gemiddeld is 2-3 dagen maar sommige worden het al tijdens de utrogestan en sommige pas na een week...

Lijkt me inderdaad extra lastig in combinatie met je werk! Goed dat je even afstand hebt genomen en succes met de reintegratie!

Haha ik heb in de afgelopen maanden zeker 30 vuilniszakken troep mijn huis uit gesleept, het is nu zoo netjes 😃

Geniet nog maar even lekker van je rust!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden