Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal...schuif eens op..ik plof even bij jullie op het wachtbankje..

vandaag wachtdag 11 na TP van de 6e ICSI (wat een waardeloze humeurige rotdag overigens...) ..zaterdag mogen we een zwangerschapstest doen.

Gevoelens en gedachtes vliegen vandaag enorm tussen hoop en vrees..net als bij jullie (zoals ik gelezen heb)

*speelt de overstimulatie weer op? , * wordt ik ongesteld? ....chagarijnig, moe en pijn in buik..maar hé..zijn het nou de eierstokken of is 't mijn baarmoeder..

*zucht* én ik kan nergens mijn antwoord vinden..ongeduldig afwachten...naast jullie op t wachtbankje... het went niet.

Zodra ik een beetje weet hoe het hier werkt; vul ik mijn gegevens aan...

én heb nog een dringende vraag: ik heb medicatie over...kan ik daar iemand mee blij maken? P.ure...tip hoe?

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik herken de pijntjes simha om gestoord van te worden. Ik moet zondag te bloedprikken en heb ik echt nog geen enkel idee wat mijn lichaam gaat doen. Pfff

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

@dhana, wat een onzin over de eerste stimulatie. Ik heb elke keer dat ik heb gestimuleerd ook een punctie gehad. De ene keer meer follikels als de andere, maar dat is normaal. Dus wat Kalu al zegt focus op deze behandeling en gewoon morgen afwachten dan wet je al meer.

@simha, succes met wachten. Als je meds kwijt wil kun je een ritje aanbieden in het ophalen van en wegbrengen naar het ziekenhuis topic.

Geplaatst

*Roxanne schuift op, en reikt Simha een bakkie thee aan... welkom meis! Spannend zeg...

@Dhana, ik weet niet of dat echt zo is.. maar inderdaad ik had bij mijn eerste ICSI poging maar 5 eitjes die ook nog niet eens allemaal groot genoeg waren..

dus deze poging is omgezet in IUI...

Straks weer de nachtdienst in.. dan is het alweer woensdag en dan nog drie dagen en dan een testje wagen.. ik voel van alles.. vooral veel pijn van onderen in de buik.. of

nou ja pijn.. een druk.. ik word er gekkkkkk van!

Geplaatst

Ik haal hem weer even naar boven..

Dreetje hoe is het met jou hoe voel je je?

[TABLE=width: 0]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Start traject:[/TD]

[TD]Punctie:[/TD]

[TD]Resultaat:[/TD]

[TD]Terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Uitslag:[/TD]

[TD]1ste echo:[/TD]

[TD]2e echo:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]-

[/TD]

[TD]Nog 1 cryo

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Toekie

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kalu

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1 tp, 5 cryo's

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dreetje[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Positief [/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Delilah

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cigdem[/TD]

[TD]IVF/verse TP[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1TP, 6 cryo[/TD]

[TD]2-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]Positief (hcg125)[/TD]

[TD]3 juni 2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]2 blasto's[/TD]

[TD]5-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]Negatief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1TP[/TD]

[TD]6-05-2014[/TD]

[TD]18-05-2014[/TD]

[TD]Negatief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Simha, beetje brutaal maar ik heb je een pb gestuurd voor de medicatie. Ik spaar voor noes en mij voor de laatste finale poging.. Noes woont vlakbij mij namelijk en we zitten samen te sippen na de mislukkingen....

Liefs Moes en sterkte iedereen hier op het bankje, toi toi toi!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik hou utrogestan over help me volgende week even herinneren Noes. Ik heb ook nog 2 spuiten deca

Geplaatst

Super kalu!! Heerlijk al die meedenkende meiden hier. Ik ga donderdag met Noes bij okaasan taart eten en nieuwe plannen maken voor hopelijk deze keer wel succesvolle pogingen...

Geplaatst

Moes, mocht je willen voor jou en Noes, hier nog 4 decapep spuiten en 900 gonal waar maar 1x 150 uit is. En utro misschien maar ik weet niet wanneer ik moet stoppen ermee. Zit in omgeving Den Haag.

Hey Roxan, met mij alles goed. Soms wat misselijk, soms wat onderbuik en rugpijn, moe en vooral auw borsten. Ma 26 mei is mn echo, dan moet ik 6wk en 3dg zijn. Oh man, slaap slecht joh!

Geplaatst
Ik haal hem weer even naar boven..

Dreetje hoe is het met jou hoe voel je je?

[TABLE=width: 0]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Start traject:[/TD]

[TD]Punctie:[/TD]

[TD]Resultaat:[/TD]

[TD]Terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Uitslag:[/TD]

[TD]1ste echo:[/TD]

[TD]2e echo:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]-

[/TD]

[TD]Nog 1 cryo

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Toekie

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kalu

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1 tp, 5 cryo's

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dreetje[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]IVF 2/verse tp

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Positief (hcg 691)[/TD] 26 mei echo

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Delilah

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cigdem[/TD]

[TD]IVF/verse TP[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1TP, 6 cryo[/TD]

[TD]2-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]Positief (hcg125)[/TD]

[TD]3 juni 2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]2 blasto's[/TD]

[TD]5-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]Negatief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1TP[/TD]

[TD]6-05-2014[/TD]

[TD]18-05-2014[/TD]

[TD]Negatief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hi Simba, ik las bij Simha de oproep dat ze nog liftsters kon gebruiken..... . Jij ook???

Geplaatst

Al die namen...lijkt noes en moes wel.....

Dreetje bedankt!! Ik krijg andere ritjes voorgeschreven, had eerder wel gonal maar nu niet meer. In Duitsland zijn ze meer van de pure geloof ik.

Maar alle beetjes helpen!!

Lief hoor!

Moes

Geplaatst

Joh lastig al die namen Noes.. Moes.. Toes.. Simha.. Simba..

Dreetje spannend hoor .. misschien al wel een kloppend hartje te zien!!

Hier af en toe misselijk en flinke steken in de borsten, en nog steeds

doet mijn onderbuik een drukkend gevoel geven.. zou het wel zou het niet?

Schiet mij maar lek.. hopelijk zaterdag een positieve test!

Ohhh ja het broekloeren is vanaf vandaag officieel bij mij begonnen!

Geplaatst

Spannend Roxanne, nog een paar daagjes.

Missmup vervelend dat je nog zo moe bent, heb je al goed kunnen bijkomen met vrije dagen of vakantie? Het hele proces vraagt toch heel veel van je lichaam zowel mentaal als fysiek. Hoop dat je je snel beter voelt en anders even langs de huisarts, ik bleek bloedarmoede te hebben...

Geplaatst

eerst de magische grens bereiken.....dan heb ik wat rithes naar ziekenhuis in Utrecht en Deventer. misschien ook Meppel. Maar dat weet ik uit mijn hoofd niet.

Geplaatst

Spannend meiden!

Ik ben vandaag benaderd door de fertiliteitskliniek om mee te gaan doen aan een studie.. dit omdat ik heel weinig eicellen aanmaak.. ik zal dan andere nieuwe medicijnen gaan krijgen en 8x bloedonderzoek.. uitstrijkje etc.. vind het heel spannend

Geplaatst

Klopt het is een nieuwe studie met een nieuw medicijn.. we hebben een heel boekwerk doorgespit en besloten mee te doen.. dinsdag krijg ik een uitstrijkje en de eerste onderzoeken.. als alles goed is zal ik dan bij de volgende ongesteldheid starten.. het word allemaal vergoed dat is fijn plus dat ik er hopelijk andere mee kan helpen in de toekomst:) daarnaast heb ik ook voor asisted hasting een brief gekregeb om daaraan mee te doen bij de laatste poging..:)

Geplaatst

Ik ben de eerste die mee gaat doen in dit ziekenhuis.. ze hebben al 5x gebeld om dingen uit te leggen en zijn zelf ook hellemaal hyper:)

Geplaatst

Klinkt allemaal erg spannend. Ik ben erg benieuwd. Ik duim met je mee.

Geplaatst

Tnx meiden:) wist ff niet waar ik het kwijt moest dus maar ff hier het wachtbankje vervuild.. sorry dames.. nu weer terug naar de wachtende voor wie het echt spannend word nu

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden