Jump to content

Wie start er ook in juni/juli 2014

Recommended Posts

Posted

Het liefst had ik dit topic niet aangemaakt.. maar helaas vorige week is ook onze 2de icsi mislukt. Beide pogingen had ik maar 1 bevruchte eicel dus geen cryos.. Ik heb veel gehad aan de vorige topic dus daarom nu een nieuwe:) ik zou eigenlijk in juli starten met icsi-3 maar ben nu gevraagd voor een onderzoek vanwege de weinige eitjes die ik aanmaak.. het gaat om een nieuw medicijn en word volledig vergoed.. dinsdag heb ik een uitstrijkje en wat onderzoeken of ik geschikt ben. Afhankelijk daarvan zal ik dan aankomende ongesteldheid starten met het onderzoek of 1 overslaan en voor normale icsi gaan.

• Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hi Eslief....ook ik zal je hier gaan vergezellen. Ik zal in juli weer starten vermoed ik. Er komt nog een vakantie tussen, en dat is ook wel lekker eigenlijk!! Ik had nog iemand over je onderzoek getipt en ze had je ge-pbt. Ik ben wel erg benieuwd wat ze gaan onderzoeken en hoe!

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Posted

Awhh was jij dat:) ik heb idd een prive berichtje gehad erover.. ik mag helaas niet teveel zeggen.. het medicijn wat ik krijg mag ik ook niet bespreken met de fertiliteitsarts.. zodra die het weet welk middel ik gebruik stopt de test meteen..alleen in geval van nood kunnen ze het inzien. ik krijg nu dinsdag een uitstrijkje voor geslachtziekte en kanker. En dan een onderzoek aan mijn eierstokken of die nog hun werk doen ofzo.. verder standaard vragen geloof ik..

Posted

ik ben nu dan wel zwanger, maar er zijn er genoeg die hetzelfde probleem hebben. In welk ziekenhuis is dit nu?

Posted

Dit is in isala zwolle.. ik ben zelf de eerste die in dit ziekenhuis nee wil doen naar het word door europa in verschillende ziekenhuizen getest:)

Posted

Wauw dat klinkt spannend. Ik zit/zat zelf ook in Isala en had daar weinig eitjes en slecht kwaliteit. Jammer dat ze mij niet hebben benaderd :(

Heel veel succes.

Posted

Het ging om geloof ik max 3 eicellen bij een normale behandeling en omdat ik dat de eerste keer had werd ik benaderd:) en omdat ik beiden keren maar 1 bevruchting had..natuurlijk is het niet alleen positief zo zal ik bijna dagelijks bloedonderzoek krijgen en heel veel echos en bezoekjes. Plus natuurlijk de bijwerkingen en dat ze niet weten wat er op langere termijn met moeder en kind gebeurd.. maar als ik de wetenschap kan helpen dan doe ik dat graag. Eng vind ik het ook wel

Posted

Misschien maar ff navragen of ik nog kan meedoen. Ik had 2x geen bevruchtingen (ivf en icsi) bij 3 en 4 rijpe eitjes. Slechte kwaliteit.

Nou ik hoop dat je een mooie bijdrage aan de wetenschap kunt leveren

Posted

Disndag weet ik meer over wat er verwacht word etc. Zal laten weten wat ik mag zeggen.. overigens worden er meer benaderd voor het onderzoek..omdat mijn icsi poging afgelopen weekend is mislukt lag ik boven op de stapel omdat ze naar de medicatie gingen kijken.. toen leek ik geschikt;) nu afwachten of ik dat ook ben

Posted

Moes heb je voor de verzameling van jouw en noes nog Yoghurt en geMENgd fruit:p nodig? Ik heb 2 potjes fruit en 2 doosjes yoghurt.. ika kan geen pb sturen wel ontvangen;) als je me een adres stuurd ga ik ze verpakken en verzenden;)

Posted

Ja lekker Eslief beetje yoghurt met vers fruit!! Ik ga je een pb sturen! En dan geef ik het weer door aan Noessie.

Lief!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Posted

Vandaag vooronderzoek gehad en een uitstrijkje.. volgende week de uitslag en dan zal ik dag 3 van mijn menstruatie starten.. eerst bloedonderzoeken en er paar weken een medicijn om de boel stil te leggen.spannend:)voor de geintreseerde het gaat om de espart-studie op google te vinden:)

Posted

Zaterdag over 2 weken:) alles is goed alleen nu de vraag of er geen gekke dingen uit het uitstrijkje komt maar daar ben ik niet zo bang voor:) dus nu ff rustig aan doen de komende weken.. anderhalve week geleden zat ik nog vol hoop in de wachtweken

Posted

Je heb vast al eens eerder een uitstrijkje gehad toch?

Inderdaad nu even rust nemen en er dan weer tegenaan. Dan gaat het wel weer snel hè.

Mijn cryo gaat door vrijdag. Er is voor de enkel namelijk geen operatie mogelijk.

Posted

Nee nog nooit eerder een uitstrijkje gehad.. zag er mega tegenop door wat je erover leest.. toen ik klaar was dacht ik waaaaaattt is dit alles? Voelde er niks van.. hebben we ook weer gehad;) het gaat nu idd erg snel ik moet wel even een pas op de plaats nemen en een beetje aan mezelg denken.. ik leg het snel naast me neer en ga verder.. maar verwerken is ook nodig.. merk ook dat ik nu mega enorm moe ben en het erin gehakt heeft.. maar ik ben super blij met deze kans dus we gaan ervoor

Wat vervelend van je enkel omdat je er zoveel last van hebt.. aan de andere kant fijn dat er geen operatir nodig is en het vanzelf over kan gaan.. irritant dat dat zolang duurd.. maaaaaar super tof dat de tp nu vrijdag gewoon door kan gaan!! Spannend.. nu lekker rusten en dan vrijdag jullie ienieminie ukkie ophalen die gewoon 9 maanden gaat groeien!

Posted

O wat gek dat je dat nog nooit hebt gehad. Ik heb dat gehad voordat ik aan de behandelingen mocht beginnen. Ik vond het ook wel meevallen, zeker als je zo als wij al puncties hebt gehad.

Ik vind het ook super dat we vrijdag weer een emmie mogen ophalen en nu maar duimen dat het goed gaat. Ik hoop op drie maal is scheepsrecht.

Posted

Hai meiden! Vinden jullie het goed als ik hier ook mee kom schrijven? Ik hoop de komende maand een cryo terugplaatsing te krijgen. Na een traject dat alles bij elkaar 5 jaar heeft geduurd, ben ik in oktober 2012 zwanger geraakt van mijn eerste ICSI behandeling. Ik ben vorig jaar (veel) te vroeg bevallen van een zoontje van slechts 670 gram. Gelukkig gaat het nu heel goed met hem.

We willen nu graag gaan voor een brusje... Van onze ICSI behandeling hebben we nog 5 cryo's en daarvan wordt er komende maand hopelijk een teruggeplaatst. Ik ben gisteren ongesteld geworden en heb volgende week vrijdag de eerste echo. Ik krijg de cryo terugplaatsing in mijn eigen cyclus (alleen pregnyl).

Posted

Hai carrie welkom.. wat spannend voor jullie en wat een heftige tijd hebben jullie meegemaakt!! Fijn om te lezen dat het nu goed gaat met je zoontje! Nu op naar een brusje voor hem:) spannend he om weer de molen in te gaan.. heel veel succes en op naar de eerste echo

Posted

Dankjewel Eslief! We hebben idd een hele heftige tijd doorgemaakt met ons zoontje, maar we zijn superblij dat het nu zo goed met hem gaat. Daarom durven we nu ook voor een 2e te gaan, al is dat om meerdere redenen erg spannend (sowieso al vanwege het ICSI-traject, maar ook vanwege kans op herhaling zwangerschapsvergiftiging en vroeggeboorte).

Bij jou ook spannend zeg, met die studie!

Posted

Hallo allemaal, ik ga ook weer beginnen binnenkort! In juli 2012 hebben we een mooie dochter gekregen. Zij is ontstaan door PESA-ICSI en het was meteen de eerste ronde raak.

Inmiddels zijn we al een klein jaar bezig met proberen voor de volgende. De cryo's van de eerste poging zijn niet blijven plakken en eentje was niet goed ontdooid. Daarna weer een verse ICSI-poging, maar helaas weer geen resultaat, ook niet bij de cryo's.

Het gekke is dat ik steeds vier dagen na de terugplaatsing al ongesteld wordt. Ik heb al extra pregnyl gekregen, extra utrogestan in de natuurlijke cyclus (cryo) en ook een keer een gestuurde cyclus. Maar helaas hielp dat allemaal niks.

Maar we gaan toch weer een poging wagen, niet geschoten is tenslotte altijd mis :-) 12 juni verwacht ik weer te starten.