Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi dames,

Als alles goed mag gaan mag ik deze maand nog een cryo in mijn buikje ervaren.. ik ben toch niet de enigste die

in Juli dit mag ervaren?

Dikke kus

Lieve Rox, ik doe gezellig met je mee! Hopelijk mogen wij samen in de herhaling van 2012 zodat wij dan ook weer samen op het uitgerekend bankje kunnen gaan plaatsnemen en weer 2 mooie wonders mogen verwelkomen. Ik ga er in ieder geval voor duimen!

maw: ik schrijf dus mee, alhoewel wij maar 1 cryo hebben en de kans (realistisch gezien) dus niet heel groot aanwezig is. Maar het is sowieso fijn om de dingen hiervan je af te kunnen schrijven en mee te kunnen leven met de andere meiden.

Op naar een groen wachtbankje!

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wen wanneer is je TP? Weet je dat al? Je pipelle lijkt al zo'n tijd geleden.

Wij hebben zaterdag onze allerlaatste TP, als de cryo goed ontdooit. Nu al de zenuwen voor. Brrrrrr.

Maar misschien heb ik nog meer de zenuwen voor als het niet lukt. Want wat dan? Zes jaar voor niets gestreden en al die ellende mee gemaakt. Pffff, ik wil er nog niet aan denken. Maar de kans is uiteraard vele maken groter dat het niet lukt, dan dat het wel lukt. Het liefst zou ik dus nu al onder een dikke steen kruipen en er over een paar weken pas weer onderuit komen.

Geplaatst

Ik meld me hier ook aan. Zondag TP, maandag Pregnyl gespoten. Heb er op het een of ander manier er vertrouwen in dat deze gaat lukken mits de cryo goed ontdooit.

De arts zit nu precies op de cyclus die ik bijhoud en dat was voorgaande TP niet.

Geplaatst

Zeker Mirella dit word een plakker..

Spannend zeg Okaasan, vorige keer zaten we ook samen op het wachtbankje, alleen jammer dat het bij mij achteraf al gedoemd was om te mislukken.

Het heeft nooit een kans gehad helaas..

Ik WENS dat alle terugplaatsingen van alle lieve mensen hier goed gaan.. en dat we gewoon een babyboom veroorzaken op dit FORUM .. !!

Ik hoop dat mijn tp op 18 Juli kan zijn.. dat is één dag later als twee jaar geleden waaruit Hailey is gekomen.. dus dan zullen de verjaardagen wel dicht

op elkaar zitten, daar heb ik me in het begin vreselijk druk om gemaakt. Maar toen zei iemand het heeft ook voordelen samen vieren enz, en als

het spontaan gebeurd heb je het ook niet in de hand.. dus heb het naast me neer gelegd..

Lets hope so dat dit goed gaat!!!

Geplaatst

Orkaasan, ik ga zo keihard voor jou duimen, meis! Die allerlaatste cryo moet hem gewoon gaan worden! Jullie hebben al teveel tegenslag gehad. Is het helemaal definitief dat jullie hierna volledig gaan stoppen? Pff, wat een extra spanning heb je dan er nog eens extra boven op. Dit moet hem gewoon gaan worden!

Rox, ik ga ook voor een babyboom op het forum!

Ik ben vandaag gebeld door gent. Volgende week woensdag 16 juli is de terugplaatsing van onze allerlaatste cryo. Althans.....Indien deze goeid ontdooid. (daar hoop ik uiteraard wel op). Net als Rox, is dat bijna een herhaling van 2 jaar geleden. Toen werd onze (cryo) dochter op donderdag 19 juli teruggeplaatst.

Hierdoor vele flashbacks naar 2 jaar geleden. Sommige dingen in mijn dagelijsk leven lopen heel toevalligerwijs synchroon met exact 2 jaar geleden. Nu maar hopen dat dit weer zo goed uitpakt. Lijkt mij wel grappig: 2 kids, beide cryo uit dezelfde lichting, op dezelfde dag jarig, maar dan 2 jaar er tussen ofzo. Afijn, eerst maar eens kijken of deze cryo goed uit de vriezer gaat komen. En dan moet die ook nog eens blijven plakken. Bij onze dochter was het pas raak na 14 terugplaatsingen, dus ik heb er eigenlijk een hard hoofd in. (maar dromen mag alttijd, toch?).

Meiden, allemaal heel veel succes!!!

Geplaatst

Vandaag (wd6) voel ik me raar. Zeurderig gevoel in mijn buik. Kunnen ook gewoon mijn darmen zijn natuurlijk.

Succes met de ontdooiingen dames!

Geplaatst

Hi lady's, vandaag wd6. Ach ik weet het niet.. Ik heb al dagen van zoveel hoofdpijn achter de rug.. Poef. Ik heb nooit hoofdpijn. Op wd 11 verwacht ik m'n menstruatie. Ik ben eens benieuwd!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ugh, vandaag vertelde een goede collega van me dat ze per ongeluk zwanger geworden is. Heb een paar uur met een poker-face op het werk moeten zitten...

Geplaatst

Missmup grrrrrrrrrrrr snap je gevoelens.. ik kwam er van de week achter dat een collega bij ons ook zeer per ongeluk zwanger is.

Ik heb in Maart met haar gesproken en ze wilde absoluut geen kinderen haar vriend ook niet. Poepende piesende zeurende jankende dingen.

Nu is ze gewoon 17 weken zwanger, alleen het ergste is ze voelt er nog niks voor.. ze hoopt dat ze dit nog gaat doen.. maar dit deed me zo pijn.

Ik zeg waarom heb je het niet weg laten halen dan .. ze kwam er bij 8 weken achter en heeft heel veel gehuild. Daar hebben ze over gedacht

maar omdat het hartje al klopte konden ze dit niet over hun hart verkrijgen.

Boehh... ergens weet ik wel dat als ze het voelt en straks echt ziet dat ze het gevoel wel gaat krijgen.. maar toch..

Emmi die wachtdagen gaan toch zo langzaam hé..

Ik heb mijn controle echo vervroegd zo heb ik iets met speling in die week, ik hoeft mijn nachtdiensten niet te draaien

ivm dat ik dood ziek ben .. gelukkig nu wel aan de betere hand.

Maar nu zag ik dat de kans dan aanwezig is dat ik op 17 Juli een tp ga krijgen dan is op dezelfde dag als Hailey..

spannend zeg hopelijk brengt dat geluk!!

Geplaatst (aangepast)

he emmiline

Ik heb nu ook een terugplaatsing gehad in me eigen natuurlijke cyclus en dat is zeker fijn omdat je nu ook geen vaginale balletjes hoeft te gebruiken en geen pillen,ik zit nu op wachtdag 6, ik heb wel af en toe steken in me buik maar voor de rest voel ik me goed.

ik had een collega en die zei dat ze zwanger was en die woont nog thuis en een aan en uit relatie dus ik was ook best verbaast en een beetje verdrietig maar ik was wel blij voor haar, toen er uit kwam dat ze gelogen heeft dat ze zwanger was, ze liegt dus blijkbaar om in de belangstelling te staan, ik ben daar nog steeds boos om omdat ze weet dat me collega na 12 jaar proberen eindelijk een kind gekregen heeft en ik icsi doe.

succes allemaal

aangepast door kaatje84
wat vergeten
Geplaatst

hoi dames, ook ik kom me hier melden, schrijf al mee met een paar dames van hier in het juli/aug topic

we hebben gesprek gehad en mogen gaan beginnen met ovu testen voor onze eerste poging voor een brusje voor onze kleine meid!

ben altijd heel regelmatig ongi dus vandaar de ovutesten en dan tp van een cryo, we hebben nog 2 cryo's in de vriezer van onze eerste icsi poging. hopelijk 1 deze dagen positieve ovu test en volgende week tp mits de cryo's goed ontdooien :)

succes allemaal!

Geplaatst

@kaatje84 je schreef in het vorige forum dat je nu alje menstruatie verwacht, je zit pas op wd6 wat vroeg!! Zelf heb ik een tp in eigen cyclus. Ik verwacht m'n menstuatie op wd11 of 12!

Geplaatst

@lovelyM succes met testen! Spannen is het altijd. Ik heb nu een tp in eigen cyclus gehad en dit bevalt mij uitstekend. Nu afwachten!

Geplaatst

hallo emmiline

ja ik verwacht eigenlijk dat ik me menstruatiecyclus gewoon door liep! maar dat kan ook een vergissing van mijn kant zijn hoor maar ik had er voor de rest niet gehoord hoe of wat. Maar dan kan ik die buikkrampen ook niet plaatsen dus dan maar hopen op goed nieuws :)

Ik moet de 17de bloedprikken dus we wachten het af. Op welke dag zit jij?

Geplaatst

Hoi kaatje84

Ik zit ook in eigen cyclus. Ik heb een cyclus van 27-28 dagen. Op dag 16 heb ik de tp gehad van een 8 cellige embryo. Ik zit nu op wachtdag 7 op dag 23 van mijn cyclus. Ik verwacht dinsdag of woensdag m'n menstruatie. Dan zit ik op wachtdag 11-12

Geplaatst

hoi emmiline

Ik heb ook een cyclus van 28 dagen en ik was 14 juni voor het laatst ongesteld dus dan is de eicel terug gebracht op de 21ste dag als ik reken vanaf de eerste dag van me laatste ongesteldheid. Of ik reken het verkeerd uit :)

Geplaatst

Emmiline, bedankt, onze kleine meid is geboren uit een cryo tp in natuurlijke cyclus dus wie weet hopelijk voor jou ook een plakkertje!

Geplaatst

Wat betreft die tp in eigen cyclus, dan kun je gewoon uitgaan van je normale menstruatiedag. Ik heb ook een tp gehad in eigen cyclus en de eisprong gevonden met ovulatietesten. Ik werd precies twee weken na de postitieve test ongi en dat was al op wd8. Ik hoop natuurlijk dat jullie gewoon zwanger zijn.

Ik heb komende maandag weer de eerste echo voor de volgende tp. Ik verwacht dan een dikke week later waarschijnlijk de tp.

Geplaatst
Goh missup... Het is alsof je mijn wd 7 perfect beschrijft Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
He Emmiline Wat spannend dan hè, en dan is je w8 tijd ook korter, maar je zit nu op wd8, ik zit nu op wd8 en ook nog niks. Maar we wachten het af wel grappig dat we ongeveer gelijk lopen. Veel succes voor de komende dagen.Gr. Karin
Geplaatst

Hoi kaatje84

Ach ik zit nu op wd.8 vandaag. Gisteren hele middag en avond een onrustig gevoel in m'n buik. Precies aanwijsbaar met 1 vinger.... Dat maakt me

Erg onzeker. Verder ben ik erg moe en slaap ik veel

Maar weer onrustig. Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger ben, en een Vette pos test had. Ik hoop dat dromen geen bedrog zijn. Omdat ik al 2 MK en gehad hoop ik maar dat ik dat niet nog eens hoe mee te maken. Ik vind nu dat ik daar ervaring genoeg mee heb.

Geplaatst

Oww. Wat spannend allemaal, dames.! Ik was even vergeten hoe stressy die wachtweken waren, maar na jullie beschrijving is dat gevoel weer terug.

Succes allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden