Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mag niks over het medicijn zeggen wat ik heb gebruikt:) ik neem een maand rust en ga eerst op vakantie en wil het nieuwe medicijn uit mijn systeem hebben

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eslief wat shit zeg : ( maar wat je zegt, het is even ingenesteld maar waarschijnlijk was het niet goed met het embryotje. In het umc Utrecht zeggen ze dat je als je gelijk na een vmk doorgaat met een nieuwe cryo of embryo je kansen veel hoger liggen. Dus de volgende want blijft jullie ukkie gewoon zitten hoor, MOET!

Ik lees best wel vaak met dit bankje mee maar ohoh wat n rotberichten steeds zeg. Pfffff! Veel sterkte meiden!

Colle, maar als ik het goed begrijp is dit voor jou wd 11? En dan al met cb indicator 1-2? Dat is echt goed hoor! Ik duim voor je!

Geplaatst
Mag niks over het medicijn zeggen wat ik heb gebruikt:) ik neem een maand rust en ga eerst op vakantie en wil het nieuwe medicijn uit mijn systeem hebben

ok dan een hele fijne vakantie, en luister naar je gevoel,

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

@eslief: echt balen, ik had het je zo gegund.... Knap dat je je meteen weer richt op de volgende poging.

@Colle: denk wel dat je echt zwanger bent! Nogmaals gefeliciteerd!

@Deborah: ik ben sowieso bang voor naalden. Ik ben ook meteen voor de eerste poging naar Dusseldorf gegaan, omdat de punctie daar onder narcose gebeurt. Ik durfde het anders echt niet aan. Ik hoop dat ik zelf durf te spuiten. Het is maar door de huid, niet in een ader, spier of iets anders, dus ik heb goede hoop. En anders doet mijn man het wel. Ik hoef niet eens twee weken te spuiten, dus dat is al heel fijn. Heb je de punctie zaterdag of zondag?

Geplaatst
Het bloeden lijkt (voor nu) gestopt! Wel een opluchting hoor.

Ohhh fijn mama in love!! Nu willen we geen bloed meer zien...bij niemand!! Alleen nog positieve testen :-)

Geplaatst

Och Eslief een dikke knuffel!!! De volgende poging gaat het gewoon worden!

Mama in love wat fijn! Hopelijk blijft het nu gewoon weg, moet gewoon.

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 620]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]1e afspraak[/TD]

[TD]tp:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 aug[/TD]

[TD]5 sept[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]27 aug[/TD]

[TD]8 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]30 aug[/TD]

[TD]11 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e IVF [/TD]

[TD][/TD]

[TD]30 aug[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 aug[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle[/TD]

[TD]5e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 sept[/TD]

[TD]12 sept[/TD]

[TD=align: center]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]3 sept[/TD]

[TD]17 sept[/TD]

[TD=align: center]JA[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 sept[/TD]

[TD]21 sept[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Maaike77[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD]10 sept[/TD]

[TD]22 sept[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]11 sept[/TD]

[TD]21 sept[/TD]

[TD=align: center] JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Deborah40[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie[/TD]

[TD=align: center][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wishful Thinking[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]22 sept uitgangsecho[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Goedemorgen! Hoe is het met iedereen?

DeeDee heb jij ook weer getest vanmorgen? Hopelijk loopt er toch nog een mooi streepje op!

Hier geen bloed meer en ook bij het inbrengen geen bloed meer te zien dus vandaag test ik niet en doe het morgen weer.

Vlindermama hoe voel jij je?

en Colle?

Ach eigenlijk allemaal haha!!

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Hoe is het nu hier na die rollercoaster dag van gisteren? Mama-in-love: geen bloed meer gezien hoop ik!!

Vlindermama en Maaike: hoe gaat het wachten?

Hier WD2....vandaag lekker met mijn meisje want mijn man moet onverwacht werken. Straks boodschappen doen en daarna naar de kinderboerderij met een grote speeltuin. Tis nog somber hier! Dacht toch echt dat het zonnig en warm zou worden :-(

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ja weer getest en eigenlijk een soort gelijk streepje als gister.... Wilde ik niet eerder testen omdat ik niet de stress wilde van vage streepjes, heb ik alsnog vage streepjes.

[ATTACH=CONFIG]5810[/ATTACH]

Geplaatst
Ja weer getest en eigenlijk een soort gelijk streepje als gister.... Wilde ik niet eerder testen omdat ik niet de stress wilde van vage streepjes, heb ik alsnog vage streepjes.

[ATTACH=CONFIG]5810[/ATTACH]

lieverd, ik zie hier ook twee streepjes hoor :-) gefeliciteerd meid, heb je ook nog een bloedtest?

Zit je samen met mama in love op de loungebank, hèhè

@mama in love, is het bloeden gestopt?

iedereen weer een mooie dag XXX

Geplaatst

DeeDee en als je nou een digitale test doet? Ik had gister ook een streepjes test gedaan met een dun streepje als resultaat. Ik word daar altijd zo onzeker van dus heb de CB digitaal gekocht.

Om gek van te worden die streepjes die je steeds met elkaar moet vergelijken en je er super onzeker van word. Feit is wel...een streep is een streep dus het ziet er goed uit voor je.

Mama in love...geen bloed meer, wat goed. Spannend morgen weer testen. Ik duim duim duim.

Hoe gaat het met de andere dames? Eslief trek je het allemaal nog een beetje. Moet veel aan je denken.

En voorde wachtenden...succes, ben blij dat ik (bijna) klaar ben met wachten. Al zijn de 2 weken voor mij voorbij gevlogen gelukkig. Zoonlief voor het eerst naar school, nieuwe kindjes in de opvang etc. dus druk geweest en weinig na kunnen denken.

Verder gaat het hier goed. Ik sta smorgens op met onwijs zere boobs...dit trekt dan wel weer wat weg maar blijven wel wat gevoelig overdag. Verder heb ik sinds gister weer een zeurend gevoel in onderrug en buik. Een naar gevoel want het herinnerd mij zo aan het ongesteld worden.

Nu maandag gewoon nog even een 2e test doen en dan moet ik toch het ziekenhuis bellen en als hij positief is een afspraak maken voor een echo over 2 weken aangezien ik al eerder een BBZ heb gehad.

Voel me wel super onzeker. Ik ben nog niet echt blij geweest..ik durf gewoon nog niet. Het voelt ook zo onwerkelijk allemaal. Doodeng.

lfs colle

Geplaatst

Mijn vriend had gister digitale testen gekocht maar de verkeerde. Ipv met indicator zonder, en die hebben voor wat ik op internet kan vinden veel meer hcg (50) nodig. Deze gaf dus niet zwanger maar de teststrip heeft wel 2 streepjes.

In principe niet Hope maar als ik maandag nog geen duidelijke test heb ga ik er wel om vragen.

De teststrip van de clearblue.

[ATTACH=CONFIG]5811[/ATTACH]

Geplaatst

Eslief, wat een enorme tegenvaller! Ik wens je veel sterkte! Hoop dat je volgende poging meer geluk gaat brengen!

Mama-in-love, je maakt het wel spannend, maar toch ziet het er goed uit!

Colle, voor jou ook een felicitatie! Super!!!

DeeDee, dat lijkt bij jou toch ook wel de goede kant op te gaan

Voor de rest succes met wachten!

Hier is de onzekerheid heel erg aanwezig. Vanmorgen iets verloren, maar weet niet wat... Ik zit op wd6. En ik voelde iets komen en zag een lange donkere bloeddruppel en slijm. Sorry voor de details.

En ben eigenlijk niet zo met het wachten bezig, meer met het hopen dat ik mezelf weer beter ga voelen en dat alles goed gaat en we volgende week toch nog het vliegtuig kunnen pakken naar de zon.

En het gaat echt al stukken beter, maar ik vind het allemaal maar eng deze keer.

En ik voel natuurlijk vanalles in mijn buik, maar ja waar ligt dat nu aan.

Ik merk dat ik niet zo goed durf te hopen...

En na de vakantie wil ik toch even met een psycholoog praten, want ik vind het te heftig nu. Ben ook bang voor de toekomst nu. Raak het vertrouwen in mijn lichaam weer wat kwijt. Maar als ik volgende week positief test, ben ik dit allemaal wellicht alweer bijna vergeten...

Geplaatst
Eslief, wat een enorme tegenvaller! Ik wens je veel sterkte! Hoop dat je volgende poging meer geluk gaat brengen!

Mama-in-love, je maakt het wel spannend, maar toch ziet het er goed uit!

Colle, voor jou ook een felicitatie! Super!!!

DeeDee, dat lijkt bij jou toch ook wel de goede kant op te gaan

Voor de rest succes met wachten!

Hier is de onzekerheid heel erg aanwezig. Vanmorgen iets verloren, maar weet niet wat... Ik zit op wd6. En ik voelde iets komen en zag een lange donkere bloeddruppel en slijm. Sorry voor de details.

En ben eigenlijk niet zo met het wachten bezig, meer met het hopen dat ik mezelf weer beter ga voelen en dat alles goed gaat en we volgende week toch nog het vliegtuig kunnen pakken naar de zon.

En het gaat echt al stukken beter, maar ik vind het allemaal maar eng deze keer.

En ik voel natuurlijk vanalles in mijn buik, maar ja waar ligt dat nu aan.

Ik merk dat ik niet zo goed durf te hopen...

En na de vakantie wil ik toch even met een psycholoog praten, want ik vind het te heftig nu. Ben ook bang voor de toekomst nu. Raak het vertrouwen in mijn lichaam weer wat kwijt. Maar als ik volgende week positief test, ben ik dit allemaal wellicht alweer bijna vergeten...

Lieve vlindermama, als je nu niet meer bloed kan het zijn dat het om een innestelingsbloeding gaat dat kan rond wd 6 zijn.

helaas hebben we geen glazen bol en is dit traject ook ontzettend ingrijpend. Wat goed dat je hulp zoekt om hiermee om te gaan, jij bent zelf nog altijd het belangrijkste. Zorg goed voor jezelf. Geldt uiteraard ook voor je mannetje.

naast het digitale kaarsje, brand ik ook een echt kaarsje voor iedereen hier op dit forum.

dikke knuff en houd vertrouwen, liefs Hope&Faith

Geplaatst
Mijn vriend had gister digitale testen gekocht maar de verkeerde. Ipv met indicator zonder, en die hebben voor wat ik op internet kan vinden veel meer hcg (50) nodig. Deze gaf dus niet zwanger maar de teststrip heeft wel 2 streepjes.

In principe niet Hope maar als ik maandag nog geen duidelijke test heb ga ik er wel om vragen.

De teststrip van de clearblue.

[ATTACH=CONFIG]5811[/ATTACH]

stom eigenlijk dat die testen zo verschillend zijn, dit zijn wel heeeele duidelijke streepjes, mooi man!

benieuwd naar maandag, maar dat zit zo te zien wel goed.

Dikke knuff van mij. Xx

Geplaatst

Dankjewel hope&faith, nee bloed niet meer. En bij inbrengen van utro zag ik ook al niets. Dus hoop maar dat het innesteling is.

Ik merk echt dat ik het even nodig heb om met iemand te praten, ook als we wel zwanger zullen zijn, want ook dat brengt natuurlijk weer andere angsten met zich mee...

Geplaatst

Ja vlindermama daar heb je gelijk in. Je verlegt steeds je grenzen qua angst. Als ik maar zwanger blijk te zijn, als ik de eerste echo naar gehad heb, als ik de 12 weken grens maar voorbij ben, als de 20 weken echo maar voorbij ben. Als ik de 24 weken grens maar haal. Enz enz haha

Geplaatst

Hoi meiden, wat ontzettend spannend hier en fijn hoe jullie elkaar steunen!

Vlindermama ik kan het je alleen maar adviseren om een afspraak. Te maken en dan met een medisch psychologe eventueel.

ik heb er zelf heel erg veel aan gehad en ook tijdens de zwangerschap van onze dochter!

houd je taai en keep the faith x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden